Něco na ježdění do práce a po hlučných cestách ve městě. BESIP má " vidět a být viděn" já mám " slyšet a být slyšen" Klaxon napájený nabíjecí 12 v baterii, uloženou v hnusné plastové brašničce nad zadním kolem, do doby, než si ušijí vlastní koženou na míru.
(vloženo 1.6.21)
| Značka | Eska |
| Model | Premier |
| Modelový rok | 1984 |
| Velikost | 61 cm |
| Rám | Poctivý železo |
| Vidlice | Pevná |
| Tlumič | Žadny |
| Hlavové složení | Ložiskové , retro |
| Kliky | Ňákej Číňan asi |
| Středové složení | Ano, je tam |
| Přesmykač | Zbytečnost |
| Měnič | Nábojový Sturmey-Archer 2 rychlosti, ovládané zpětným lehkým protišlapem |
| Řazení | Pedály |
| Převodník | 2 rychlosti |
| Kazeta | Žádná |
| Řetěz | Z Aliexpressu |
| Náboj přední | Jakési repas |
| Náboj zadní | To samý co měnič |
| Brzda přední | Favorit |
| Brzda zadní | V náboji jako torpedo |
| Brzdové páky | Retro bez označeni |
| Ráfek přední | Favorit 622 |
| Ráfek zadní | Favorit 622 |
| Dráty | Klasika kovové |
| Pedály | Kopie Favorit |
| Řídítka | Horn |
| Představec | Nevím furt |
| Sedlovka | Chromová |
| Sedlo | K2 |
| Pláště | Jak řídká stolice |
Zdravím, to špatně vidíte, řidítka s představcem sedí naprosto bez problémů. Průměr řídítek v místě uchycení sedí s průměrem otvoru naprosto skvěle. Poptávky končí v místech, kde se trubka řídítek rozšiřuje aby v představí byla správně uchycena.
Klaxon dobrej, ale reakci otroubených byh si nebyl jistý…U slabších úlek a infarkt, u zdravějších úlek a úskok, jenže ten může být zrovna do dráhy zelené „lokomotivy“, protože úlek. Ale jo, fakt pěkné.
No akorat to dost kazi ty riditka, chtelo by vylozit prostor v predstavci, pac asi mas riditka 25,4 mm, kdezto silnicni predstavce jsou vetsinou pro rodla 26 mm, aspon tento Strojmetal ano.
Nevím proč, ale vzpomněl jsem si na svého známého – trabantistu. Ten má ve svém opečovávaném Trabantu houkačku z lokomotivy napojenou na tlakovou lahev. Když to zatroubí, tak se posereš… Pochopitelně to má jen na frajeření na srazech a v normálním provozu používá běžný klakson…
1.6.21 14:32
1.6.21 14:29
1.6.21 13:40