Rok se s rokem sešel a tak obměna. Vzal jsem o číslo menší rám a s radostí změnil Sram opět za Shimano Di2. Je to o čtvrt kila lehčí než předchozí verze carbonu 700. Toto má navíc střed T47 a jdou tam osadit kliky s 30mm osou. To jsem také udělal, protože Ultegry mi okometricky docela vadí. Volba padla na Praxis. Ty kliky se mi hodně líbí a vychází dobře i v oblasti tuhosti. Také jsem vyměnil 160mm kotouče Ultegra za 140mm kotouče Dura Ace. Designově je to o parník dál a ty menší pohodlně na silnici postačují. Kola XXX6 jsem už měl a tak nebylo o čem přemýšlet. Kazetu jsem tedy kupovat nechtěl a nechápu, proč dávají na Aero kolo rozsah 11–30. To bych fakt nedal a tak jsem musel koupit Duru 11–28, protože Ultegra (naštěstí) nebyla skladem:) Mě se totiž ty komponenty Dura Ace velmi líbí. Včera postaveno, těšeno na první švih a samozřejmě chčije :)
(vloženo 27.3.21)
Značka | "EX" Trek |
Model | Madone SLR 7 Di2 |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | 52 |
Hmotnost | 7.915 kg (jak je na foto) |
Rám | OCLV 800 |
Vidlice | OCLV 800 |
Kliky | Praxis ZAYANTE Carbon 52/36 |
Středové složení | Praxis T47 |
Přesmykač | SHIMANO ULTEGRA DI2 R8050 |
Měnič | SHIMANO ULTEGRA DI2 R8050 |
Řazení | Shimano Ultegra Di2, R8070 |
Kazeta | Dura Ace CS-R9100 |
Řetěz | Dura Ace, CN-HG901 |
Náboj přední | Bontrager-ceramic ložiska |
Náboj zadní | Bontrager-ceramic ložiska |
Ráfek přední | Bontrager Aeolus XXX 6 |
Ráfek zadní | Bontrager Aeolus XXX 6 |
Pedály | Shimano Dura Ace PD-R9100 |
Sedlo | Bontrager Montrose Pro |
Pláště | Bezdušové Vittoria Corsa 25c, Přední ve verzi "Control" |
V téhle velikosti není umění postavit krásný kolo – v 60–62 – to je umění:-) Máš to moc hezký…
DaD: Pokud nehrajou basket, nebo podobny sport zadnou vyhodu nevidim ;)
Ja bych asi taky musel mit 52
Nove foto jednoznacne lepsi :)
25mm. Docela mě prudí a asi koupím druhou variantu sedlovky s 5mm ofsetem. Na kolo přijde hrazda a tak to bude velký přínos.
deekay: ono ta velikost je v tomto opravdu zásadní. Když vidím a stavím ty obrovská kola, tak ty vysoké kluky někdy vážně lituji. Zase mají jiné výhody, že? :)
Kdyz se podivam na tuhle madonu a emondu od geminiho, co tu byla vyfocena pred nejakym casem, tak je krasne videt jak hrozne moc dela velikost. Byt bych jinak emondu povazoval za vizualne prijemnejsi kolo,tak v te velikosti jsou to hrozny vrata od chliva a naopak tahle pokroucena madona v te male velikosti vypada jeste relativne normalne :)
jadamek: Jj, přímo od nich. Je uchycena na představci a nic jiného tam ani nejde. Nebudeš to mít lehké, většinou mají každá rodla svůj specifický profil.
seatik: |Já už nezávodím. Mám toho za sebou dost a dost a teď jezdím jen pro zábavu. Tohle bych ale ani do balíku netahal. Dost často se to smotá a to by byla škoda. Tam jedině s kolem od sponzora.
Kostitřas to rozhodně není. Je tam Isospeed a ten funguje na jedničku. Loni jsem na tom odjel tři tříkila a na pohodu. Jak je rychlé, tak se na tom dá strávit spoustu času. Kopce moc nehrotím a preferuji tempařinu. Já v kopcích ten malý váhový nárůst rozhodně nepoznám. V závodní váze už nejsem a tak bych měl začít spíše u sebe:)
mazanyprofil: no vidíš, tak už jsi se vyblil a máš to za sebou. Doufám jen, že už ti bude lépe.
jakou na to budeš dávat hrazdu, přímo od treku? Řeším něco na řidítka Easton EC90 Aero a nemůžu nic najít…:(
Mi taky ukápla slina ale taková ta před blitím.
To je ultimátní stroj. Taková formule ze silniček. Zeptám se, to je kolo pro radost nebo se na něm závodí? Jaká je jízda na horší silnici nebo v kopcích? Není to kostitřas? :-) Díky
waters: jsem s ním spokojenej :-)
Doktorzet, jenom slina :).
musim rict ze se mi tohle kolo opravdu ale opravdu libi a to mam rad spis klasictejsi tvary!! svezl bych se hned!
Svatý: myslel jsem to tak, že mě DaD svejma postama svádí k hříšným myšlenkám :-) Na druhou stranu, když se člověk řídí závěrem tohoto videa, tak asi není zbytí :-D
Jediné co je na tom pěkné je ta geometrie jak sedí rovnoběžně zadní stavba se spodní rámovou trubkou a přední vidlice se sedovou trubkou a sedlovkou. Jinak je to předražený a těžký.
@DaD/JFtryall, hlave shimano s dratem funguje. Nabijeni super, výdrž baterky super. Ty 4 baterky potažmo 2 u sramu jsou pekný vopruz.
Dolomiti, jedna myslenka pada, druhá povstane :)).
Tohle není dobrý :-O
Dad diky, tim ma myslenka padá.
Pěkné rámy od treku můžu ač jsem zatím žádný nevlastnil. Vypadají jako vesmírná loď :D Ať dělá radost.
OK, až bude a postavím ji, tak ti dám vědět. Prašule budou, my nebudeme :)
A díky všem za reakce.
Až to přijde tak mě napiš než jí budeš vracet.Možná sem našel díru v rozpočtu:-)
Jinak teda Madonu ti musím pochválit. Hezký barvičky:-)
JFtryall: V tomto stavu bude myslím ten bezdrát od Shimana ještě nějaký pátek pěkně vlhký sen. Navíc mi tato verze Di2 opravdu sedí a tak nevím, zda bych ho vůbec chtěl.
Radovan84: jj, dočkal jsem se, ale byly to nervy:) Snad se to počasí konečně umoudří a bude to mnohem veselejší. Už se nemohu dočkat.
S tou S5 zatím nevím vůbec nic, ticho po pěšině. Uvidíme. Jinak Propel padnul:( Včera mi volal Jirka z Progressu a to kolo by mělo být až koncem června. Navíc to prý není zaručené a tak jsem to stornoval. Mrzí mě to protože Propel je fakt velmi dobrý stroj. Ale jednici už mám a tak se věšet nebudu. Měl bys případně o tu S5 zájem?
Chtelo by to bezdrat Shimano. :-) Fotky udelej nove. Jinak samozrejme top.
No tak sláva…:-)
Vypadá to pro tvůj daný účel fajn.Rozhodně tam vidím progres 52/54.
V pondělí bude hezky Davide tak ať to lítá!
Mimochodem…co ta S5?
No jo, dnes neměl můj telefon svůj den a fotky stojí za prd. Není to rukama, samozřejmě:)
Svaty: Supercaliber má PressFit a myslím, že změnu tam určitě nechystají, bohužel. Závit je prostě závit a to člověk chce. Pokud jde o samotný rám, tak se asi vyplatí spíše koupit celé kolo, přestavět to a pak zbytek, v novém stavu, prodat.
Kolo paradni, ktere sice pro mne nikdy nevystrida krasu za nadheru ale zase kdyz kolo sedne celkově a je dobrej motor, muzou se dostavit i orgasticke pocity ;). Za sebe jsem rad, ze se silnice uz nemusim ucastnit a tobe preju at sve silnicni obdobi mezi blazny prezijes ve zdravi. Prosim te, nemas tuchu jestli Trek uz zacal pouzivat do Supercaliber zavit BSA ? Zvazuju koupi samotneho ramu u vas v Radotine.
Fotky nic moc, tvary divny ale jinak super. Musim tedy za 5, dal bych 4,5 ale to nejde a na 4 to neni.
DejfSejf: U mě váha nehraje zas takovou zásadní roli. Jsem tempař a mám radši velmi svižnou jízdu než se šmrdlat po kopcích. Když se valí 40 plus, tak mě to baví a tohle je na to ideální stroj. Koza je moc vyhraněná a proto tento model. Hrazdu dám hned jak mi přijde řazení na ni. Tyhle aero srandy nejsou žádná lehká váha. Jen sedlovka a představec jsou fakt těžítka:(
waters: Hlavně je kratší a protože to stejně za týden zmrvím hrazdou, tak se to dost hodí. 52 mám Domane a sedí mi to mnohem lépe než 54.
Dobrý dělo! Porovnávám opticky 52 vs 54 a nevidím moc rozdíl. Jen sedlovka je tady více vytažená:)
Pekelný design, velmi pěkné barvy. Bych čekal že to bude o kilo lehčí… 5*