| Velikost | 20 |
| Hmotnost | 12,38 |
| Rám | Superior Team Sc |
| Vidlice | RockShox Revelation U-turn, PopLock, 100mm |
| Hlavové složení | Ritchey WCS (maskováno liháčem:-) ) |
| Kliky | Truvativ Firex |
| Středové složení | Truvativ GXP |
| Řazení | Shimano Alfine 8spd |
| Převodník | Truvativ Firex 32z + Karbon RockRing |
| Kazeta | Shimano Alfine pastorek 18z |
| Řetěz | Shimano Nexus 1spd |
| Náboj přední | DT Onyx |
| Náboj zadní | Shimano Alfine 8spd |
| Brzda přední | Avid Juicy 7 |
| Brzda zadní | Avid Juicy 7 |
| Brzdové páky | Avid Juicy 7 |
| Ráfek přední | Mavic XC717 |
| Ráfek zadní | Mavic XC717 |
| Pedály | Shimano SPD M520 |
| Řídítka | Syntace Duraflite Carbon OS 600mm |
| Představec | Syntace F119 OS 100mm |
| Sedlovka | Easton EC70 31,6-400 |
| Sedlo | SLR TT |
| Pláště | Schwalbe Supreme 26x2,0 |
WD 40: napnutí mi totiž vychází tak nějak na hraně, asi yb to i drželo, ale nechi riskovat, mám klasické vertikální patky na tom rámu…
WD 40: což mi do města stačí. Váhu navíc a její nevhodné umístění mi u takového typu kola moc nevadí. Největší a asi jediný problém pro mě byly inverzní páčky řazení, ale zvyknul jsem si… Napínák není úplně nutný, ale vhodný.
WD 40: Alfine jsem původně koupil na zkoušku ze zvědavosti a nakonec se mi to přes všechny nevýhody zalíbilo. Àazení v tahu jde, ale ani u planetovek to není logicky nic ideálního. Jinak pasivní odpory snesitelné, rozsah odpovídá cca 11–34(36) kazetě
Jak funguje ten Alfine? Např. řazení v tahu a pod? Je tam nutný ten napínák?
Nad pevnou jsem uvažoval, ale kombinace odpružená + lock z řidítek je prostě lepší řešení. Nákup pevné vidlice by mi nic moc nepřinesl:-( To kolo je stavěný spíše jako pracant než na estetiku:-)
Nebyla by lepší pevná vidla? Na to ježdění po zpevněných cestách je ta odpružená zbytečné težítko…