Mladej má červený kolo, tak jsem musel mít taky :) A převody mám abych mu na jeho 16 stačil.
(vloženo 19.5.20)
Díky :) Postupně se učím co a jak k sobě pasuje, jaký je vliv komponent na geometrii a tak :)
Moc hezký! I ten Wheeler, to je nostalgie. Jezdím teď provizorně něco podobnýho, starej Anlen 1*7 (34*11–28) :-).
Jo no, převodníky seženeš jen střední a malý. Velký je přidělaný na středním.
Toto je 1×8 (32z NW 104BCD + 11–34 kazeta). No mě se líbí třeba páky BL-M739, ty by šly a hazku bych mohl dát RD-M737 co mám na jiném kole, ale zase by byly kliky mimo…
Týjo hezké, líbí se mi to využití M569 klik, asi se inspiruju, protože sehnat na ně převodníky pro 3×8 pohon je skoro nereálné. Převodník na tenhle pohon je nějaký NW, nebo to funguje jinak?
Brzdy k M569 byly myslím na véčka, BL-M600, akorát jsou tvarově prakticky stejné jako STX :) mně se docela líbí BL-M570, ale tady by to úplně nešlo ke zbytku.
Tak černý páky Avid bych měl, ale zase ty stříbrný ladí k sedlovce a klikám… teď je otázka, co z toho chceš dělat, jestli oldtimera na zeď nebo kolo na běžný popojíždění s dítětem, tzv. model „dělník“… ;-)
Díky Laďo, ale ještě to není hotový :)
Řazení, hazka a kliky jsou z LX M560, brzdy STX-RC MC40, páky Avid. Páky budou jiny, ale dumám jaký (STX-RC se mi nelíbí a LX jsou na cantilever). Dál místy je odřený lak a kokpit je provizorní, chtěl bych tam něco dobovějšího. Převodník půjde určitě 34z.
Krásná práce! Jednoduchý, čistý a uřitečný… tohle je fakt paráda… když na to koukám, tak dumám, že starou šestadvácu taky překopu na 1×10!
Jasně, že je. Toho bych se nezbavil :) Teď testuju jinou (snad už konečně vhodnou) CrMo vidlici.