Nejedná se mé kolo, nýbrž o kolo jednoho výborného kamaráda. Ovšem jedná se komplet o mojí práci. Až na ten chrom samozřejmě.
Rám bylo třeba porovnat, tu a tam něco odříznout, tu a tam něco přiletovat. Kamarád vybral odstín, já vše nalakoval, vyleštil, ustrojil a rozchodil.
Na rámu je zajímavé probrání v podobě dvou žlábků při vstupu sedlovky do rámu a samozřejmě průměr sedlovky 26.4mm. Má krásné salámky a oko znalce jistě postřehne pro Favorit velmi atypické zpracování mufen. Dle mého názoru rám první třídy a já měl to štěstí se s ním pomazlit:-)
Nezbývá než se kochat......
(vloženo 13.4.20)
| Značka | Favorit |
| Model | F1SS |
| Modelový rok | 1961 |
| Velikost | 56 |
| Hmotnost | 10.5kg |
| Rám | Zřejmě Reynolds 531 |
| Vidlice | Favorit Fe |
| Hlavové složení | Stronglight |
| Kliky | Campagnolo Strada 172.5mm |
| Středové složení | Campagnolo BSA |
| Přesmykač | Campagnolo |
| Měnič | Campagnolo Gran Sport |
| Řazení | Campagnolo |
| Převodník | Značku neznám... |
| Kazeta | Pětikolečko Velo |
| Řetěz | ČZ Favorit |
| Náboj přední | Campagnolo vysoký 36 děr |
| Náboj zadní | Campagnolo vysoký 36 děr |
| Brzda přední | Mafac Racer |
| Brzda zadní | Mafac Racer |
| Brzdové páky | Mafac Course 121 |
| Ráfek přední | Favorit galuskový 36 děr |
| Ráfek zadní | Favorit galuskový 36 děr |
| Dráty | Nerez - čtvero křížení!!! |
| Pedály | Lyotard Marcel Berthet 23 |
| Řídítka | Nejspíše Favorit 40cm |
| Představec | Favorit pájený 80mm |
| Sedlovka | Campagnolo 26.4mm |
| Sedlo | Brooks Professional |
| Pláště | Galusky Barum |
Krasne kolo, vraci me do detstvi, presne takove tata v 1961 roce vyfasoval v klubu v Bratislavě kdyz byl v sirsim vyberu na Zavod miru. Bohuzel v 1972 mu ho ve sklepe ocesali od Campy a v 1987 ho uz me pro jistotu ukradli ze sklepa v Pardubicich cele. Vcetne toho krasneho sedla Brooks. Jen ta nalepka na spodni ramove trubce byla vicebarevna. A mam pocit, ze prehazovacka byla Huret, retizkova, ale mohla tam byt prehozena v 1972 z druheho kola co mel z Francie.
17.4.20 18:16
17.4.20 17:12
Samozřejmě, vždyť se jedná o Super Special. Tady byli vždy komponenty Campagnolo v kombinaci např s Cinelli, Brooks atd. Jak šel čas, tak se to mohlo měnit. V osmdesátých to už mohla být sada Dura ace.
venkovan – není tomu tak. Závodní rámy se „vylepšovaly“ o Campagnolo díky tak, jak byly sehnány. Lepší rámy byly osazeny Campagnolo díly. Byly to rámy pro Závod Míru atd. V 60. letech to byla celkem běžná věc. Sériové rámy byly tak jak píšeš – osazení Favorit.
17.4.20 11:07
Za mňa 5 sternov + 5, je to ďalší neobyčajný Favorit F1 SS ktorý neskončil v kovošrote ale v rukách nadšenca ktorý ho vrátil späť. Keby tento bajk bol nepoškvrnený najdúch od Babickeho, verte mi, väčší odborník sa aj tak nájde
15.4.20 09:49
CIO – copak na tebe působí tak zvláštně ve spojitosti s touto F1?
Venkovan – jaké by jsi tam použil osazení?
Díky za super komentáře chlapy.
14.4.20 21:05
14.4.20 21:02
Řeklo by se, že v jednadvacátém století najdete starý rám, sednete k počítači, objednáte, koupíte, zaplatíte, za chvíli máte hotovo. A za pár dní si odvážíte hotové kolo. Jenže to tak vůbec není. Jak to je? No přesně naopak :)
13.4.20 23:27
13.4.20 22:16
pěkná práce