Výměna plášťů za Schwalbe X-ONE Allround Performance R-Guard 33-622
(vloženo 5.3.20)
Značka | Planet X |
Model | XLA Sram Apex1 |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 53 cm |
Hmotnost | 10,5 |
Rám | Planet X XLA, 6061-T6 alloy |
Vidlice | Planet X Carbon |
Hlavové složení | Selcof SPORT |
Kliky | Sram Apex 1 |
Středové složení | SRAM GXP XR |
Měnič | Sram Apex 1 |
Řazení | Sram Apex 1 |
Převodník | SRAM Apex 1 GXP |
Kazeta | SRAM PG1130 11-42T |
Řetěz | SRAM PC1110 |
Náboj přední | Gipiemme Roccia Equipe 700c/29 Inch Disc Wheelset |
Náboj zadní | Gipiemme Roccia Equipe 700c/29 Inch Disc Wheelset |
Brzda přední | Avid BB5 |
Brzda zadní | Avid BB5 |
Brzdové páky | Sram Apex 1 |
Ráfek přední | Gipiemme Roccia Equipe 700c/29 Inch Disc Wheelset |
Ráfek zadní | Gipiemme Roccia Equipe 700c/29 Inch Disc Wheelset |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Selcof Sterrato FLARED GRAVEL HANDLEBAR |
Představec | DEDA ZERO (80mm) |
Sedlovka | Planet X 6061 Alloy Seatpost |
Sedlo | Specialized Bridge Sport (155mm) |
Pláště | Schwalbe X-ONE Allround Performance R-Guard 33-622 |
TK: nelíbí no. Jsem na tohle moc konzervativní a staromódní :) ta Planeta je fajn.
Ovšem ty pláště bych neřekl, že jsou primárně širší kvůli pohodlí, ale adekvátní k terénu kde se pohybuješ
Definice gravelu neexistuje, to může být v podstatě cokoliv s beranama s větší průchodností pro gumy než endurance silnička :)
p@X: Teď je gravelů hodně. Já už několik let jezdím na CX (když jsem byl malý tak jsem měl ještě cross s pevnou vidlí a předtím treking a MTB), gravel mě nějak neláká. Vím jen, že by to mělo být ještě něco mezi silnicí a CX ale víc na pohodlí.
Časem sem přihodím ještě druhý CXko, mám ještě MAXBIKE CX4000 na tiagře.
Zoilberg: krásná ukázka marketingu: dokud pár zasvěcených žiletkářů mělo CX jako zimáka, nikoho ty kola nezajímaly. Pak se objevil název gravel, líbivá videa a rozjelo se to nevídaným štýlem :)
p@X: já ty škatulky beru trochu volněji, ale díky za upozornění.
maakee: já právě na základě vlastních zkušeností se silnicí a s biky s či zcela bez odpružení a na nejrůznějších pláštích od 1.5" do 2.3" nedokážu pochopit výhody této kategorie kol. Takže asi nezbývá, než to zkusit…
Zoidberg:
Hele dle mýho názoru to ani nemusíš zkoušet. Na blbnutí je rozhodně pořád lepší bike :)
Ale záleží no, někdo může říct, že blbnout se dá i na silničce :)
Zoilberg: tohle není gravel.
Na „blbnutí“ asi dobrý. Budu si letos muset nějaký ten gravel půjčit, abych „prozřel“ a pochopil, co na tom lidi vidí. Tedy, pokud se to někde kolem Brna půjčuje.
Nebyl bych tak zcela optimista ohledně váhy, když např. záplety mají skoro dvě a půl kila (2380 g) a pár pláštů kilo a čtvrt (1290 g).
Jako chápu to nadšení, že se nedalo počkat, až z toho slezou ty chrániče na trubky, ale celkem to dost kazí celkovej dojem… :-/
Hezke kolo. Neustale na nej nakukuju a premyslim, jestli si ji nezaslouzi kluk.
DEEcz: Díky, trochu mě vyděsilo DPD při dopravě, když mi napsali že obal balíčku je poškozený a že to musí překontrolovat. Ale jinak paráda. Kolo v sobotu objednané, v neděli ve 21:18 opustilo Anglii a kdyby nebyla ta krabice tak by bylo ve středu doma, s poškozením krabice dorazilo ve čtvrtek.
Já zas tak razantě nebrzdím a brzdím současně oběma, přední brzda je účinnější, bylo ny to zajímavý jestli by to pomohlo projíždět zatáčky rychlejš :-)
Sám mám doma dva kousky od PlanetX. Takže velká gratulace a ať to jezdí!
Platypus: já byl zvyklej mít zadní brzdu na levé straně a tak i když už jsem se to přeučil, stejně mi to přijde lepší:-)
platypus: Zkoušet to nebudu, abych si pak nerozbil ústa na druhém kole
K těm brzdám, stejně je zajímavý že angličanovi to nevadí při jízdě (brždění), co když je to třeba lepší?
p@X: Zatím jsem na nich nejel. Uvidíme časem, na druhým mám CX Schwalbe Smart Sam.
Gumy řešit nebudem? ;)
To Fran-tic: Jo za ty peníze je to naprostá bomba. Ještě čekám na pedály a těším se na to, až ho zkusím.
Brzdy máš správně?