Moje nove kolo. Blizsi uzivatelske dojmy po odjezdeni alespon 500 km.
(vloženo 26.1.20)
Značka | Colnago |
Model | CLX disc |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 52s |
Hmotnost | 8.5 |
Rám | Carbon |
Vidlice | Colnago CLX disc |
Přesmykač | Shimano Ultegra R8000 52T/36T |
Měnič | Shimano Ultegra R8020 |
Řazení | Shimano Ultegra R8000 |
Převodník | Shimano Ultegra R8000 |
Kazeta | Shimano Ultegra R8000 11-28T |
Řetěz | Shimano Ultegra HG701 11s |
Náboj přední | Shimano Ultegra R8000 |
Náboj zadní | Shimano Ultegra R8000 SS |
Brzda přední | Shimano Ultegra RT70SS-160 mm |
Brzda zadní | Shimano Ultegra RT70SS-140 mm |
Ráfek přední | Fulcrum Racing 600 db |
Ráfek zadní | Fulcrum Racing 600 db |
Pedály | Look Keo classic |
Řídítka | Deda Zero 1 |
Představec | Deda Zero 1 |
Sedlovka | Colnago Carbon 27.2 |
Sedlo | Prologo Kappa RS STN |
Pláště | Continental Ultrasport |
Krásné kolo a líbí se mi i atmosféra těch fotek. Klidně jsi jich u té stěny mohl nabouchat víc :-)
Diky Petre.
Uz jsem si to nastavil Merim 184 cm. V jinych barvach nemeli s groupsetem ultegra takove kolo,jenom neco. Cena byla dobra,kdyz to porovnam s Bencikem.
Petr Ch: Kazdy ma jine proporce, ohebnost, funkcnost, tak je docela odvaha takhle „od klavesnice“ provadet bikefit :D
Vítej ve stáji Colnago. Ty barvy jsou poněkud nezvyklé, kulantně řečeno, no, je to každého věc. Mám též velikost 52, sedlo a řidítka cca ve stejné výšce. Z toho usuzuji, že měříš těsně okolo 180 cm. Píši to tady proto – podle mého máš sedlo zbytečně hodně vepředu. Tím více, že ten rám je docela krátkej. Jen pro Tvou představu, já mám drop – špička sedla, střed středového sl. 64 mm.
Jak zde již bylo zníněno, karbony by tomu opravdu sekly. Takové Fulcrum Wind, jsou pro tohle kolo jak stvořené.
Trombo : Hele, napomínej si doma manželku, pokud chceš, bych řek… :)
Colnago mě nějak minulo a jezdím na prasáckým émerickým nejradši, kromě germánskýho a dánskýho, zrovna dneska jsem neodolal a bylo made in US (Taiwan)… ale tohle dává smysl. cio dej si pauzu bych řek…
Parádní fotky a kolo nádherný. Komponenty Deda jsou fajn, i když je to jen řada 1. Sneslo by to lepší kola.
Cav: Proč?
Detaily jsou zajímavý (ostatně jako to jediný) u opravdickýho Colnaga do mufen. A ne u činský konfekce (i když je docela příjemná na pohled a tak, atd. )
A to, že až tak úplně už dnes to, co zbylo z Colnaga, nefunguje, je úplně fuk.
Kolo je ted v garazi. Az skonci zima,tak jej vytahnu a nafotim hned u prvni jizdy i detailnejsi fotky.
Nemyslel jsem to tak, že by fotky byly špatné, je fakt, že kolo je s pozadím krásně kontrastní a je vidět vše potřebné. Mě by ale potěšily nafocené některé detaily. Např. napojení sedlových vzpěr na sedlovou trubku + uchycení sedlovky, pohled zezadu na sedlové vzpěry, vstupy řadících bowdenů do spodní rámové trubky atd…
Fešák.
Lepší fotky?? Zrovna tyto mě přijdou super. Vidím, vše co chvi vidět a tmavé pozadí to hezky podtrhuje. Zase z toho nedělejte fotografickou soutěž, od toho je třeba galerie na megapixelu.
Moc hezky.
Raketka pěkná, ode mne za 5.
Cioran-m > dovedl bych si představit místo té reflexní zelené nějaký světlý odstín šedé nebo stříbrné. No, ale zase ta zelená bude pro řidiče na silnici snad dobře viditelná.
Kolo by si zasloužilo lepší fotky a hlavně víc detailů rámu.
Tak – to kolo s tím lakem – tou kombinací šedé se zářivými „aplikacemi“ vypadá (přinejmenším na fotce nebo zdálky asi) docela atraktivně a tak vůbec.
Akorát – koho by, nebýt toho nápisu, napadlo, že
zrovna toto je třeba Colnago…
Najs
Jak jsem slíbil 5*