Tak se nám blíží Peklo severu a s ním přijdou i nová Roubaix od velkého S…
Za mě velmi povedený počin, docela zásadní změny a co je pro mě tedy dost nepochopitelné, je lepší aerodynamika než u Tarmacu SL6, který už je na tom velmi dobře, to bych tedy nečekal…
New Roubaix at a glance:
- Adjustable Future Shock 2.0 with rebound and compression damping
- 900g frame – Lighter than the Venge
- More aero than the Tarmac SL6
- 33mm tyre clearance
- Threaded bottom bracket on all models
- New Pave seatpost and internal seat clamp
A už se i prodává, co jsem koukal.
(vloženo 11.4.19)
Perfektni kolo…5*,jak je ten Future shock? ta seda/cervena kombinace je dost vpohode!
Barevné schéma hezké, průchodnost obutí super, ale zbytek…k čemu ta hnusná škatule pod upnutím sedlovky? proč zase kroucená rodla? Zase futureshock…snaha inovovat za každou cenou. Kdyby udělali tarmaca v těchto barvách, tak by mě to neuráželo ničím :-)
Je to fakt ošklivý. Ale na druhou stranu to je nejhezčí Roubaix co udělali :-)
Bora uz myslim ani jiny kola, nez kotoucovy nema ne? Tohle nevypada spatne a na kostky to bude dobry svezeni, ale zakladni model na 105tce bude startovat tak na 150K ne? :-)
To je jasný, vždyť je to Specialized.
Jsem si říkal, proč tam není zobákosedlovka a ona není kulatá, o jednu osu nastavování méně.
Pro mě je to hroznej hnus… Možná to funguje ale tvarově ta kapka za sedlovkou ten humus u představce no děs zlatý klasický tvary:-)
na žiletce to sice dá, ale bude pomalejší(na kostkách) a unavenější, někde je na to test
Škoda, že nikdy nikdo přesně nezměří, nakolik pomáhají Roubaix fičury. Imho profík to musí dát i na obyčejné oldschool žiletce :)
@miťo
Co jsem viděl dnes na insta, tak pojede s kotoučema…
Hmhm, jestli Sagan zase pojede mechanický řazení a ráfkový brzdy, tak je tohle trochu postavený na hlavu ;-)
Musím říct, že tohle je nejhezčí Roubaix ze všech. Konečně to vypadá jak normální kolo. Otázka je, jaký je rozdíl v pohodlí oproti hnusným elastomerovým Zertz prvkům ve vidlicích a na zadní stavbě jak modely 3 roky zpátky. Nebo hnusná zalomená sedlovka pod sedlem a pružina obalená v kondomu pod představcem. Dát na tohle normální rodla a ne „gravel prohnutý“ a je to pecka. Možná bych sedlovou trubku pod napojením zadní stavby lehce protáhl a udělal to víc „aero“ a byl bych spokojenej. Za mě 9/10 co se týče designu