Renovace kola podle mého vkusu. Rám ve velikosti 55mm od pana Nárožného z Brna. Rám vyrobený v roce 1996.Původní lak…nové polepy.
(vloženo 4.11.18)
Značka | Nárožný |
Modelový rok | 1996 |
Velikost | 55 |
Hmotnost | 9,8 |
Rám | Vitus |
Vidlice | Vitus |
Hlavové složení | No name |
Kliky | Dura Ace 7400 |
Středové složení | Dura ace |
Přesmykač | 105 |
Měnič | Ultegra 9s 6500 |
Řazení | Sunrace 9s |
Převodník | Dura Ace 53-42 7400 |
Kazeta | Sram 12-28 |
Řetěz | Sram 970 |
Náboj přední | Shimano |
Náboj zadní | Shimano |
Brzda přední | Ultegra |
Brzda zadní | Ultegra |
Brzdové páky | Saccon |
Ráfek přední | Shimano |
Ráfek zadní | Shimano |
Řídítka | Deda Speciale 420mm |
Představec | Deda Murex 80mm |
Sedlovka | 26,8 |
Sedlo | Max 1 Race |
Pláště | Plášťovky Tufo 24mm |
mám rád klasiku dnešní karbonový monocoq rámy se mi nelíbí takže chválím, jen bych dal nějaký jiný stříbrný hliníkový náby/ráfky s více chromovanýma drátama, tohle vypadá z blízka moc moderně.
Ale jinak fakt paráda.
Ano. Kolo je postaveno co dům dal. Kolo je pojízdné a svůj účel to plní. Lepší komponenty na kole,než v krabici. Mě to radost dělá a bude tomu tak nadále. Takže asi tak. Když se to někomu nelíbí,je to jeho vlastní uvážení a to já respektuji.
Jsem svině a nijak to neskrývám ,–) Rozhodně tuhle stavbu vnímám lépe, než 90%+ sem vložených kol. A je mi prostě líto, že v pár věcěch není dotažená tam, kde by měla být.
Jo – a nejde o Favorita, ale o tu fantastickou barvu. Chlap, kterej vymyslí a nechá si nastříkat kolo tímhle, si snad zaslouží trochu víc – šetrnýho chování, ne?
Řídítka jsou cajk, jen děsně blbě nastavený. A tohle prostě chce 32/36 drátů.
Stačilo by vyhodit ten forbec a řidítka a – a už by to vypadalo jinak, no. :)
Ja se v těch Favoritech vůbec neorientuju :-) Ale imho je poskládaný rozhodně lépe. A drsný zas tak nejsem. Ten popis je důsledkem toho, že to kolo mě zaujalo, což je tady spíše vyjímka.
Ale tak… Seš drsnej. Podivej se na lak toho jeho Favorita v profilu. :)
Co se laku týče, tak viz Cio. Ty Dura kliky vzhledem ke zbytku osazení děsně bijou do očí. Buď celá Dura, nebo tam taky hodit odpovídající kliky. Představec je zlo, stejně jako použitá kola. Proč jsou páky tak blbě nastavené včetně nastavení řídítek? Pokud tvar nesedí, tak přeci není problém použít odpovídající tvar a normální nastavení. Tohle jako celek opravdu působí dojmem „co dům dal“.
Zatím v pohodě..povoloval se jen integrovanej stahovací šroub,ale to jsem vyřešil nějakým lepidlem proti povolování a mám klid. Sehnal jsem je nové za 2400 jen kliky…dřív snad stály 7půl,nebo nějak tak…takže si nemůžu stěžovat :D
Sevava: Jo a mimochodem, fungují ti ty Rotory? Šťastňák na Agilisy strašně nadával, že je to úplně debilně udělaný nebo co a vyhodil je. K mejm 3D+, co mám na Cervelu, už byl shovívavej, že tam už je to vyřešený i vyrobený líp.
Bubaak: Už tam bylo. :) Je v profilu.
Jo a mimochodem – ten Tvůj Favorit je moc pěknej; teď jsem se na něj zas díval. Nádherná barva (ale to už jsem říkal) a to sedlo k tomu… A vůbec. :)
Díky. Spojil jsem zábavu v terénu s rychlostí na silnici. Už ani MTB nejezdím. Jen tam mám teď jiné kliky s prevodnikem. Je to starší foto.
Ok. A ten krosák je fakt – hustej! Docela bomba. :)
Jojo. Přiznám se,že inspirace byla na místě. Chtěl jsem zachovat lak,který byl ve velmi solidním stavu.Dokonce vidlice nebyla nikdy nasazena na kole. Byla tam jiná. Hlavně už jedno Colnago vlastním a tak trochu jsem na tuto značku zatíženy. Tak asi proto. Hlavně,že z toho mám radost a samozřejmě kritiku přijímám.
Od Jirky Nárožného jsem měl rám z Vitusu X0 v roce tak 94 nebo 95. Byl modrej, pěknej, celý kolo bylo pak na ultegře a jmenovalo se “Primavera”, protože to byl takovej – jarňák. Tohle je hezký, akorát to designem trošku moc kopíruje tehdejší notoricky známý Colnago (a la Saronni), což, myslím, není ten úplně nejlepší nápad. Dávám přednost originálu. :)