Osy a sedlová objímka Cruel Components, expander Schmolke SL, Absolute Black lockring, Origin8 SS hub kit, Kotouče 2×160 mm Trickstuff Ultraleicht, Fabric Cageless Bottle, NoTubes, Sahmurai S.W.O.R.D., ESIGrips Chunky
(vloženo 6.4.18)
Značka | Trek |
Model | Stache 7 |
Hmotnost | 8,76 |
Vidlice | Bontrager Bowie |
Kliky | Race Face Next SL G4 |
Středové složení | Race Face |
Převodník | Absolute Black Oval 32z |
Kazeta | Wolftooth 20z |
Řetěz | SHIMANO HG-74 |
Náboj přední | Industry 9 Classic 100x15 |
Náboj zadní | Industry 9 Classic 148x12 Singlespeed |
Brzda přední | Trickstuff Piccola |
Brzda zadní | Trickstuff Piccola |
Brzdové páky | Trickstuff Piccola |
Ráfek přední | Nextie Crocodile |
Ráfek zadní | Nextie Crocodile |
Dráty | Sapim CX Ray |
Pedály | XPEDO M-Force 8 Ti |
Řídítka | Thomson Carbon Riser |
Představec | Thomson Elite X4 |
Sedlovka | Thomson Elite |
Sedlo | Tune Speedneedle Alc |
Pláště | Bontrager Chupacabra |
brzdy splňují svůj účel…jde ale o to, co člověk chce a očekává…chtěl jsem lehké, účinné a taky aby to bylo trochu do vitríny…to jsem dostal…brzdy nejsou tvrdé, páka se dá v továrním nastavení docela lehce promáčknout až k řídítkám (jde to vyladit šroubem)…než jsem je koupil, měl jsem možnost 3 dny je očumovat, zkoušet a při první jízdě jsem málem šel přes řídítka (prostě jsem mačkal a mačkal)…vůbec není potřeba na ně tak dupat i když působí měkce a člověk má pocit, že by jinak nezabrzdil…to nemusí každému vyhovovat…to že ty brzdy jsou drahé neznamená, že řeší všechny chuti všech lidí na světě…
kotouče jsou ashimy a pod bebeho santa cruzem (https://www.bike-forum.cz/…lboy-cc-2017) někdo psal, že je odpáral po pár vyjížďkách…možná měl ty nejlehčí co dělají, já mám ARO-08 a nemám s nima po roce ježdění problém
Radku, máš to parádní. Predcedův je proporčně trochu lepší, ale i tak. Vymazlené k dokonalosti.
brundibar: kluci ze servisu, hmm jakyho servisu? Tady ti pušou dva realni uživatelé, dalšíje SKYlined – ten ma teda 4pístky Direttissima.
Reference na netu si umim precist taky.. co jsem mluvil s klukama ze servisu tak ti zas rikali za to jsou celkem shity a nevyplati se to, proto bych rad znal nazor nekoho kdo je jezdi…
já čekal 9 měsíců…aktuálně mám další objednávku od ledna, mělo být koncem dubna, posunuto na květen, včera email, že si všichni mají přidat dalších 8 týdnů a že nikdo nemá psát emaily, že je to zdržuje…občas se něco objeví na r2bike, ale i tento eshop je v pořadníku…je jedno ve které frontě člověk čeká
reference na brzdy su take, ze nic lepsie neexistuje, akurat sa na ne caka viac ako pol roka
Bad Robot: Jake jsou reference na brzdy a kotouce? Jako light setup by me to celkem zajimalo :) dik
Je to super, jak barevně, tak komponentově, trochu to kazí ta dětská velikost, v elku by to vypadalo lépe.
Volbu singlespeedu chápu, sám na něm dojíždím do práce, žádná starost o řazení, přehazovačku, smyk, prostě jenom jedeš.
Lazza nezustanes. Barva ramu nadhera ale osobne na me to jako celek pusobi jako humus. Poskladano nekompromisne, funkcne a v podstate lepe to nejde. Ale jak jsem jiz psal je to osklivy. Sorry.
Asi zůstanu jedinej, kterýmu to připadá nehezký, disproporční: pořerostlý gumy a k tomu zdrcnutej rám.
Kavarenskej to má aspoň o kilo těžší, ne? To mu nemůže nechát v klidu spát :-). Mas to super.
@atty: ano, dalo by se říct, že to mám vyzkoušené…na ss jezdím od června 2016, TS7 mám od listopadu 2016, jen to chtělo trochu práce než z toho vznikl devítikilový „hubeňour“ (viz foto originálu)…jedna z věcí, kterou po osmi letech na fullu s řazením oceňuju nejvíc je prakticky nulová potřeba servisu…
pod to poslední bych se klidně mohl podepsat…na něčem jsem gramařil a neosvědčilo se mi to takže to je zatím 9,17 kg…reálně to vidím, že se to dá dostat někam na 8,8–8,9 kg aniž bych musel jít do něčeho, čemu bych někde v krušných horách nemohl věřit nebo by to bylo lehké, ale nelíbilo by se mi to na tomto kole…
Tak ono nejde asi jen primárně o váhu (i když je samozřejmě hodně slušná), ale spíše o kvalitu a funkčnost – jsou asi lehčí náboje, než Chris King, Trickstuff Piccola jsou jedny z nejlehčích, ale zároveň hodně výkonných brzd, Thomson komponenty taky obvykle nikdo nekritizuje, takže spíše je to o maximální kvalitě, spolehlivosti a sladěném designu – ultragramařit na „výletním“ plusku na singelspeedu asi nebylo úplně cílem :)
Přijde mi divné mít singl a pak tlačit kopce, ale proti gustu. Plus nerozumím kombinaci ultralehkých brzd a poměrně těžkých komponentů Thomson.
Co se vzhledu týče tak za mě luxusní záležitost. Asi nejhezčí plusko co sem kdy viděl.
7.4.18 11:09
Tak singlespeed je asi trošku filozofie – zvlášť asi na dálkové trasy a u „tlusťocha“ ještě spíš, ale když to vyhovuje a majitel to má odzkoušené, tak proč ne… :)
Což není nic proti ničemu – kolo jako takové je utimátní osazením a k tomu super vypadá.Za 5 s hvězdičkou :)
@atty: kolem Brna ušlápnu všechno (celodenní vyjižďka do max 90 km / terén), na dálkové trase (kdy jsem 6–7 dní na kole) je to pro mě vyhovující převod, člověk nespekuluje co řadit a pomalu ukrajuje cestu…samozřejmě jsou kopce kde nemá smysl si nic namlouvat (na jakékoliv trase) a ty jedu na druhý převod (pěšky)…všechno záleží na tom co mám už za sebou nebo před sebou…
pohled z boku je strasne hnusny, to je tak disproporcni, ze se mi zveda kufr… za me tedy ne
Je fak moc pekny, s Rohloffem by to byla pecka! Ale zase s 2 kily navic by ta vaha tak zajimava nebyla.......
asi bych si tenhle typ kola nikdy nepořídil :-) ale je neuvěřitelně krásný, hlavně ten čistej kokpit :-)
7.4.18 07:10
7.4.18 07:08