Letňák

Přidat foto

Na kole trávím denně cca. 2 hodiny dojížděním do práce a zařizováním různých věcí. Jenom cyklodopravou najedu cca. 4000 km za rok. Ve městě mi kolo plnohodnotně nahradí auto, šetří čas, benzín a nervy při hledání parkovacího místa. Původně jsem chtěl gravel ale nakonec to dopadlo takto. Kolo je tedy spíše pracovní, na blbnutí v lese mám Full.

(vloženo 6.4.18)

petrun petrun
Ohodnoť bajk: (3.8  / 94 hlasujících)
Značka Race Bike
Model CRR 290
Modelový rok 2018
Velikost XL - 21"
Rám RB 290
Vidlice AXON RLR 100 15QLC32 29 TS (fotky nejsou aktuální)
Hlavové složení VP, 1 1/8-1 1/2
Kliky Shimano SLX FC-M7000-1 - 175 mm
Středové složení Shimano SMBB52 Hollowtech II
Měnič Shimano XT RD-M8000 GS, 11s
Řazení Shimano XT SL-M8000 i-spec II, objimka, 11s
Převodník Deckas NW 34z
Kazeta Sram XG-1175 11sp. 10-42z
Řetěz Sram PC 1130, 110 článků
Náboj přední DT Swiss 370 straightpull 15x100mm
Náboj zadní DT Swiss 370 straightpull 12x142mm
Brzda přední Shimano Deore BR-M6100 + Shimano XT SM-RT76 160mm
Brzda zadní Shimano Deore BR-M6100 + Shimano XT SM-RT76 160mm
Brzdové páky Shimano Deore BR-M6100
Ráfek přední Weinmann 32mm, 28 děr
Ráfek zadní Weinmann 32mm, 28 děr
Dráty zeslabované DT Swiss Revolution 2-1.5-2mm, 2x28ks
Pedály Shimano XT PD-M8000 SPD
Řídítka MAX1 Evo Carbon XC 720mm + ESI Chunky
Představec Tosek 70mm Al
Sedlovka Thomson Elite - rovná 30,9x367
Sedlo WTB Volt Team Ti 150mm
Pláště Continental RaceKing Protection 29x2,2 + duše Revoloop

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
petrun
petrun

7.1.24 09:43

Změna zpátky na odpruženou. Jen místo původní Reby nyní Axon. Hmotnost už není hlavní prioritou :-)

Reagovat
petrun
petrun

11.5.21 22:27

Vyměněny Tupolito za Revoloop čímž se smazal rozdíl při výměně pneu.

Reagovat
petrun
petrun

11.5.21 22:23

Vyměněny pláště za Protection verzi.

Reagovat
petrun
petrun

2.2.21 15:12

LM – dík za upozornění, opraveno. To byla ještě hmotnost s ultratenkym karbonem (sedlo, sedlovka, řidítka), fórovejma pedálama a ultratenkýma šlupkama místo pneumatik. Téhle lehkejch atrap jsem se musel zbavit, nedalo se na tom jezdit :-D

Reagovat
LM
LM

2.2.21 13:33

Na té fotce je ale 9.945, né 9.45, jak máš v popisu :-)

Pěkněj štěrkolet, Specialized už se k něčemu podobnému taky dopracoval

Reagovat
petrun
petrun

2.2.21 11:32

Ta fotka tam je.

Reagovat
Marek.Kv

2.2.21 11:21

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
petrun
petrun

20.2.19 20:49

Zdendyš – Však já su taky ze starých časů :-D

Reagovat
roud
roud

20.2.19 20:32

Pěkný :)

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

20.2.19 20:02

Opravdu musím napsat, fakt pěkný RB :-) máš to za 5*

Reagovat
Zdendyš

20.2.19 18:33

Tehle koncepci rozumim, pripomina mi to stare ale ty dobre casy.

Diky

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

20.2.19 18:12

Ač RB moc nemusím, tohle je pěkný dělo!

Reagovat
petrun
petrun

2.11.18 20:17

Ve předu už Ralph není. Nasadil jsem contíka X-King šíře 2,4". Ale letošní sezónu jsem ani na RaR nedefektil :-)

Reagovat
Ondris23
Ondris23

2.11.18 20:04

Pěkná Karkula, dobře jsi to odlehčil, udělal jsi sní závoďaka. Ralphy jsem jezdil a tolik defektu jsem nikdy neměl. :-D Hlavně, když člověk spěchá do práce a pak někde mění duši v lese. :-D

Reagovat
petrun
petrun

26.10.18 19:07

Reba soloair je ale skoropevná vidle :-D

Reagovat
doubeq
doubeq

26.10.18 13:51

Velmi pěkné, kombinace červené a černé je těžko překonatelná :-)

Reagovat
vpa007
vpa007

24.10.18 21:36

Furt krásný kolo a dost dobrá finální váha! Ale jen si nemysli, mám rozpracovaný podobný projekt, jen s menšími koly (CRR 275, M) a s Rebou, ale váha by mohla být, podle tabulky, cca 10,31 ;-)

Reagovat
petrun
petrun

24.10.18 16:10

Karkulka zhubla o 2 kila. Až teď zjišťuji krásně Reba žehlila nerovnosti :-D

Reagovat
petrun
petrun

1.8.18 11:47

Kola nejsou koníček ale diagnóza :-D

Reagovat
vpa007
vpa007

1.8.18 09:13

Supr upgrade… baví mě, že tě to kolo furt baví a že tě furt baví jej ladit.. jen tak dál ;-)

Reagovat
petrun
petrun

30.7.18 19:03

Červenec 2018 – upgrade klik

Reagovat
petrun
petrun

30.5.18 14:54

Lehký upgrade pohonu. Kazeta překopána z 11–46 na 11–42. Pocit při řazení o třídu lepší. Ta větší varianta se Japoncům opravdu nepovedla. Pod pravou misku středové osy jsem dodatečně vložil 1mm podložku čímž byla vytvořena rezerva u zadní šavle pro 38z převodník.

Reagovat
petrun
petrun

25.4.18 22:25

36z je hraniční, zbývá tam pouhých 2mm! Původně jsem chtěl nasadit placku 38z ale ta se tam nevlezla. Musel jsem jí prodat nasadit tento převodník.

Reagovat
beranek666
beranek666

24.4.18 08:15

36z převodník se bez problémů vleze? Zbývá tam ještě nějaký prostor u vzpěry? Nebo jsi musel misky posunout ven?

Reagovat
vpa007
vpa007

8.4.18 23:30

Super… klasická skalka a u ní parádní kolo. Ta stavba se povedla, červená jí sluší ;-)

Reagovat
Lister
Lister

7.4.18 12:22

Moc hezké kolo ale ta kazeta je fakt asi nejhnusnejsi co se vyrábí – to se Japoncům nepovedlo.

Reagovat
petrun
petrun

7.4.18 10:22

300 gramů mi ušetří i plánovaný nákup Tubolito duši.

Reagovat
petrun
petrun

7.4.18 10:19

Čtvrt kila půjde dolů jen výměnou klik. Vyměním je až sjedu převodník což bude hodně brzy. Na nových už bude jiná rozteč šroubů.

Reagovat
scalar
scalar

7.4.18 09:12

Karkulka pěkná, ale potřebovala by dietku, aspoň kilo dolů.

Reagovat
petrun
petrun

6.4.18 23:30

Kliky půjdou časem pryč. Už kvůli váze. Jsou opravdu těžké jak prase.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.4.18 23:25

CRR 290 snad ani nemůže zklamat. Barevná kombinace se mi hodně líbí, možná bych jen dal víc bílých detailů. Co mi nesedí, jsou kliky, ale to je bez vlivu na funkci.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Mican_1 1
MCS 3
mirdanb 4
pumpy 5
vlkuc 1
Skream 7