2017
2017
V dobách největší slávy r.1998
V dobách největší slávy r.1998
(vloženo 25.1.14)
| Značka | GT |
| Model | Corrado |
| Modelový rok | 1994 |
| Velikost | 16'' |
| Rám | CrMo True Temper GTX d.b. (2130 g) |
| Vidlice | Bologna Lite CrMo t.b., A/C 390, sloupek 181mm (824 g vč. ježka) |
| Hlavové složení | TR Logic Ahead 1 1/8'' |
| Kliky | SH LX FC-M563, L=175, 58/94 |
| Středové složení | Kinex, L=110 |
| Přesmykač | SH FD-M566, Ø 28,6 |
| Měnič | SH RD-M750 GS |
| Řazení | SH SL-M4000 9sp. |
| Převodník | Specialites TA 42z + TR Fe 29z |
| Kazeta | SH CS-M760 11-34z |
| Řetěz | Sram PC971 |
| Náboj přední | SH HB-M563, 32d |
| Náboj zadní | SH FH-M563, 32d |
| Brzda přední | Sram 7.0 |
| Brzda zadní | viz přední |
| Brzdové páky | SH BL-M970 |
| Ráfek přední | Mavic M400 559x16, 32d |
| Ráfek zadní | viz přední |
| Dráty | nerez 1,8/1,6/1,8 |
| Pedály | SH PD-A530 |
| Řídítka | Easton Monkey Lite XC, Ø25,4 x 660 low rise |
| Představec | TR Pro, 120 x Ø25,4 x 17° |
| Sedlovka | Easton EC70, Ø26,8 x 350 |
| Sedlo | WTB Pure V NiCr |
| Pláště | Nokia Tracer S 47x559 (26x1,75/1,8) drát |
wbiker – rozptyl může být způsoben např. použitým materiálem nebo délkou sloupku…
Zaujala mě ta vidlice, v nělterém vlákně je u crmo vidlice od Bareše uváděná váha 1,4kg. Docela velkej roptyl.
na ocel se mně zdají ty trubky nějaký klustý, ale celkem to jde… ten starší sector z tenkých kulatých trubek je ale hezčí..
12.9.09 19:43
to vypadá dobře