| Značka | noname |
| Modelový rok | 2015 |
| Velikost | 19 |
| Hmotnost | 10+- |
| Rám | Karbon Čína |
| Vidlice | SR Axon |
| Kliky | XT |
| Přesmykač | - |
| Měnič | XT 8000 |
| Řazení | XT 8000 |
| Převodník | E-13 36z |
| Kazeta | XT 8000 11-42 |
| Řetěz | XT |
| Náboj přední | Hope Pro 2 15mm |
| Náboj zadní | Hope Pro 2 X12 |
| Brzda přední | XT |
| Brzda zadní | XT |
| Brzdové páky | XT |
| Ráfek přední | ZTR Crest |
| Ráfek zadní | ZTR Crest |
| Dráty | Sapim Race |
| Pedály | XT M8000 |
| Řídítka | Alu 700 |
| Představec | 3T ARX LTD 110 |
| Sedlovka | PRO |
| Sedlo | Fizik Antares |
| Pláště | Mitas Scyla Textra |
jednopřevodník je naprostej nesmysl a na biky nepatří…
chybí těžké i lehké převody…
navíc já si shodím o převodník dolu a mám okamžitě úplně jiný převod…na kazetě bych musel řadit třeba o 3–4 pastorky..
dost blbá móda…ale zde velmi oblíbená…
Thoomi: Já ani tak nemám problém s 34:36 při závodech. Spíš při turistice, když jedu lážo plážo, tak už je to občas trochu na sílu.
Nerikam, ze obacas ta 36z vzadu neni malo. Pri 2 zavodech jsem mel problem, ale jinak je to uplne v cajku… Po asfaltu je to na prevod 34/11 fikot a 34/36 staci do vetsiny kopcu. Prudke stojky jsou uz problematictejsi, to priznavam…
+1, do hor plánuju dávat i 32ku, po cyklostezkách se většinou výrazně přes 40km/h nepohybuju, takže 34 stačí ;-)
To jsou zase reci o prevodech :-D prevody jsou ok ;-) kolo je super ;-)
Pěkné, jednoduché a čisté. Ten převodník v terénu bude asi stačit, ale na přejezdy po asfaltu by to chtělo aspoň dvojku.