kotouč

Přidat foto

Takto brzdí Tektro Novela

(vloženo 7.6.05)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Usalama
Usalama

5.7.05 12:58

To musel byt rypák!

Reagovat
Summit
Summit

14.6.05 21:05

Co brzda. Prezila to?

Reagovat
kampa
kampa

14.6.05 20:07

Kdyby byl kaleny tak se zlomi a né ohne

Reagovat
Palo TT
Palo TT

11.6.05 08:18

Foto patri to k prispevku o cinkajucej prednej kotucovke :) ?

Reagovat
zakaryjev
zakaryjev

10.6.05 21:00

skoda ze sa este nepouzivaju keramicke tam by sa to nemohlo stat co tak kotuc z umeleho korundu ten mozes vyhnat aj na 2000c a on bude stale v poho

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

10.6.05 11:47

jinak treba k ty teplote, tak k zihacim pecim je takovej spec. teplomer, maka to na porovnani barvy :-) takze az budete mit nekdy temne rudej kotouc, tak to je 800 stupnu :-)

Reagovat
R.1
R.1

10.6.05 11:14

Vyzera to tak, ze festovnym nahriatim ten material stratil pevnost a cele sa to zbortilo. Neviem aku ocel tam dava Shimano, proste ide o to,aby aj pri teplotach okolo 500C mala este stabilne vlastnost

Reagovat
R.1
R.1

10.6.05 11:13

yans. to som chcel povedat, neoplati sa to :) Z tej fotky sa snazim pochopit, ako k tomu doslo, kdebolo to slabemiesto.Ak si to okopiroval zo znackoveho kotuca,tak by to nemalo byt tvarom.

Reagovat
yans
yans

10.6.05 11:09

..ja len že aj Shimano uvádza vo svojom ceníku pri kotúčoch že sú kalené. Ale kašlime už na to, dalšie už aj tak vyrába? nebudem.

Reagovat
R.1
R.1

10.6.05 10:57

(cca 200–600 C) vytrati. Dolezitejsie je pouzit kvalitnu ocel a po opracovani kotuc VYZIHAT,aby malmaterial homogenne vlastnosti. hawk

Reagovat
R.1
R.1

10.6.05 10:56

Pouzi sedliacky rozum: kalenie – tvrdost. Tyka vzdy len povrchovej oblasti a v zavislosti od typu ocelesa pri opatovnom ohriati na teplotu konkretnu teplotu) (200

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

10.6.05 10:35

…podle me by se to kaleni proste casem vytratilo, nehlede na to ze tam je knicemu, kaleni je pro tvrdost a ne pevnost

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

10.6.05 10:33

no bejt tebou, tak zajdu za technologem u was f podniku, a zeptam se ho ;-) stim kalenim uz dej prosimte pokoj ;-) nevim sice kolik kotouc muze pri intenzivnim brzdeni mit teplotu ale nebude to malo :

Reagovat
yans
yans

10.6.05 06:09

..Ale ak je tu niekto metalurg profesionál :-) tak si to rád nechám vysvetli?.

Reagovat
yans
yans

10.6.05 06:07

Pokial viem tak sa používa nerezová ocel 410 čo zodpovedá STN 17021, 17022, 17027, 17029. W.Nr. 1.4006, 1.4021, 1.4028, 1.4031. – Nerezový kaliteľný materiál, magnetický – ktorý je nutné kali? .Al

Reagovat
R.1
R.1

9.6.05 13:54

yans:" Problém je však v materiály a v tepelnom spracovaní (kalení)…" Ak sa do toho nevyznas, tak si kotuc kup v obchode a nepis sem vtipy o kaleni.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

9.6.05 11:59

jen dodam ze kalenim to opravdu neni ;-) to si uplne mimo :-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

9.6.05 11:58

..bych pouzil co nejkvalitnejsi ocel :-) ( sem chtel dodat.. )

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

9.6.05 11:57

problem je ve tride oceli, nutne je pouzit kvalitni zaruvzdornou 17nacku pravdepodobne, a ne obyc nerez 15nacku :-) ale z prumyslofky uz sem 14let pryc, tak mozna trochu ty normy motam, kazdopadne byc

Reagovat
yans
yans

9.6.05 11:43

s navrhovaním kotúčov naozaj skúsenosti nemám ale inak tie vzpery som okopíroval s kotúčov Sram. Problém je však v materiály a v tepelnom spracovaní (kalení) a nie vo vzperách…

Reagovat
romza
romza

8.6.05 15:27

ten kdo to rysoval asi nemel zkusenosti s navrhem kotoucu, ty vzpery…

Reagovat
hanz
hanz

8.6.05 14:54

pamatuj…to co ohýbáš není lžíce ale.........

Reagovat
R.1
R.1

8.6.05 07:49

Ach taaak, pan je metalurg-amater :)

Reagovat
yans
yans

8.6.05 06:04

..nie je nerez ako nerez :-) ale vyzeralo to super,aj to dobre brzdilo ale po jednom dlhšom zjazde sa poriadne zohrial a takto to skončilo.Ale prežil som to.

Reagovat
yans
yans

8.6.05 06:00

Takže na vysvetlenie. Ten kotúč je „homemade“, proste sám som ho nakreslil a nechal vypáli? laserom u nás vo firme. Je vyrobený z nerezového plechu ako bežné predávané kotúče, ibaže nie je nerez ako n

Reagovat
Jogador
Jogador

7.6.05 20:11

Já tu modernu nechápu…:)

Reagovat
Bleda tvar
Bleda tvar

7.6.05 19:45

normalne hebnul na zem a vono se to holo co resit…

Reagovat
cabbage
cabbage

7.6.05 19:24

veverka si vzala brněni?:)

Reagovat
enjoy
enjoy

7.6.05 17:37

si sjel kotouc v aute tak si tam soupnul tohle ne?:-)

Reagovat
Seveřan
Seveřan

7.6.05 17:27

Ten musel bejt žhavej.

Reagovat
kusabi
kusabi

7.6.05 15:57

tohle se snad pri jizde nemuze stat,ne?! jak? myslim jako: jak se muze okraj vuci stredu posunout?

Reagovat
R.1
R.1

7.6.05 15:21

Strata stability v praxi :) Akurat dufam, ze to mal na zadku.

Reagovat
CZiko
CZiko

7.6.05 15:00

Revoluce! Vidíte tu promakanou geometrii? :)))

Reagovat
gummo
gummo

7.6.05 14:55

no zajimave udelanej kotouc :D

Reagovat
Meesha
Meesha

7.6.05 14:44

jak se to povedlo?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.6.05 14:17

z ceho je ten kotouc udelanej ? :-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.6.05 14:10

Tak z toho mi naskakuje husí kůže.

Reagovat
duk
duk

7.6.05 13:41

Hustý!

Reagovat
fousac
fousac

7.6.05 13:27

co majitel??? prezil to??

Reagovat
Pá-dlista1
Pá-dlista1

7.6.05 13:16

Instant handbrake :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

TicTac135 23
GrebFuf 3
Janouch 23
otecius 5
Janouch 10
boo-beek 8