| Velikost | M |
| Hmotnost | 10.9 |
| Rám | Merida NIENTY SIX |
| Vidlice | SID Race |
| Tlumič | DT Swiss |
| Hlavové složení | FSA |
| Kliky | Shimano XT |
| Středové složení | Shimano XT |
| Přesmykač | Shimano XT |
| Měnič | Shimano XT |
| Řazení | Shimano XT |
| Převodník | Shimano XT |
| Kazeta | Shimano XT |
| Řetěz | Shimano XT |
| Náboj přední | Shimano XT |
| Náboj zadní | Shimano XT |
| Brzda přední | Shimano XT |
| Brzda zadní | Shimano XT |
| Brzdové páky | Shimano XT |
| Ráfek přední | DT Swiss XR 4.2D |
| Ráfek zadní | DT Swiss XR 4.2D |
| Dráty | DT Swiss |
| Pedály | Crankbrothers |
| Řídítka | FSA XC180 |
| Představec | FSA OS150 |
| Sedlovka | FSA SL250 |
| Sedlo | Prologo NAGO |
| Pláště | Schwalbe Furious Fred |
farebne mi to moc nereže (hoci to máš pekne zladené), ale bajk je fajný!
Taky mě nenapadá, co by se na tom dalo tunit. Mě to přijde ideální, i když to je asi sériovka.
je to zajimave, nechapu trosku co na to chces davat jinyho?? XTR?? naprosto o ničem – bezpředmětná investice, Sram.?? pochopil bych… s váhou toho asi moc nevymyslíš .....hlavne at slouzi..a nepraskne…
neviem prist na chut zadnej stavbe, ale inak sa na tom asi vozi dobre zejo? :)
já nevím, co všichni mají…je to pěknej rám se spoustou hezkých detailů. Scott taky nebyl první, kdo s tím systémem přišel. A Merida rozhodně nebude poslední…třeba novej pEpic-to je taky odklon a posun k podobnému designu
Mně se chce něco říct..ale radši budu držet hubu…:-)..mě se rám moc líbí…a s váhou bych taky byl spokojenej…vzhledem ke konkurenci dávám…
A vzhledem k nabídnuté ceně a k tomu,že tu ,jak říkáš kopii ,bude příští sezonu vyrábět několik dalších ne neznámých výrobců ,tak vůbec nemám problém jezdit na ne čínském ale Taiwanském originálu.
sedlo + sedlovka + představec + řídítka dohromady kilo neváží, tak jak ho chceš ušetřit? jinak tenhle kolo by v dobré výbavě mělo atakovat 9 kilo a to nevím nevím jak ho tam dostat :-(
Sid je nastavenej na 100mm a ta výška je 480mm,jinak se podívejte co je na tom za doplňky,jenom na sedle sedlovce představci a řidítkách se dá celkem jednoduše ušetřit kilo.
Moc pěkné.....kdo co krade? Německý design taiwan práce…co vám říká globalizace – vždyť dneska všechno jedno jest :-)
Chci říct, je to jako kupovat si čínskou kopii mercedesu… nic proti.
nechápu ty reakce – obyčejnýpřepákovaný jednočep, těžké to je, nic nového to nepřináší, vedení lanek hnus,tvarování ramu nic , prostě Merida zase zalepila díru na trhu ukradla nápad jinde a marketingem tlačí prodej :-(
Úžasné.Krása.Skvělé.Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elfe, nemoh bys mi změřit výšku vidle? Myslím od středu patek po naraženou spodní misku hlavy na vidli? Dík…Grinch změřil 47, tak chci jen vědět, jesli se to nějak liší:-) Uvažuju o týdle vidli, tak měřim, jak by to nakoplo geometàii
dej níž řídítka, takle to vypadá, že to koupil prachatej Pražák v důchodu…rám je žůžo Růžo…slintámmmmmm
nemůžu si pomoct, ale působí to na mě trochu chladným dojmem, komponentově ok, ale vzhledově ne-e
Krásnej maratonec. Takovýho bych si taky nechal líbit :) Vypadá sice dost jako Spark, ale to neva-vždyť ten je taky pěknej :-)
ten ram moc peknej teda neni :-)