| Velikost | tak akorát |
| Hmotnost | cca 20kg |
| Rám | bytelné konstrukce |
| Tlumič | péra pod sedačkou |
| Hlavové složení | stoleté |
| Kliky | bytelné a těžké |
| Středové složení | mno to je chaos mám strach se tma podívat |
| Přesmykač | nene |
| Měnič | nene |
| Řazení | nene |
| Převodník | Ha tak tam je ozubené kolo a moc zuby |
| Kazeta | menší ozubené kolo |
| Řetěz | tak ten neni a to se mi líbí |
| Náboj přední | starého typu |
| Náboj zadní | skoro normální |
| Brzda přední | táhlová |
| Brzda zadní | taky táhlová |
| Brzdové páky | musim jim věřit |
| Ráfek přední | falcákový |
| Ráfek zadní | falcákový |
| Dráty | tak 2jky |
| Pedály | původní |
| Řídítka | tak ty jsou peckovní |
| Sedlo | asi ne originální :( |
| Pláště | falcíkový |
19.1.08 22:11
MichalK: byl na aukru ale rozmyslel sem si to ted tam mám Cavallo to stojí za to vidět ale to jde mezi lidi
to Vilém: chtěl sem ale po identifikaci modelu v německém muzeu sem si to rozmyslel :) bylo jich vyrobeno moc málo cca 1000 KS
geometrie vypada silene, ale jede se na tom celkem prijemne (aspon na necem podobnem jsem jel)
úžasný to je a je to lepší jak bankvní účet :) funkčnost a živostnost je otázka toho jak to mažeš i v současné době se dělaji kola s kardankou viz firma FENDT
Mě u těch starých kol děsí ty geometrie. A taky řidítka protažená dozadu-když se zatáčí, tak není radno šlapat :-)
Úžasný. Vše už bylo vymyšleno. Docela by mě zajímalo, jak je to se životností a funkčností.
přesně tak kardan :) původně sem ho chtěl prodat ale rychle sem si to rozmyslel :)