| Velikost | nno moc veliky 2,15 na délku 1,2 na šířk |
| Hmotnost | 50 - 60 |
| Rám | šílené konstrukce kolegu z anglie |
| Vidlice | místo vidle bedna na lahváče |
| Tlumič | péra pod sedlem |
| Hlavové složení | mno to sem ještě nenašel |
| Kliky | musí vydržet dost |
| Středové složení | to taky nesmí být měkké |
| Přesmykač | nene |
| Měnič | nene |
| Řazení | nene |
| Převodník | bez řetězu |
| Řetěz | jako jediný chybí |
| Náboj přední | celkem 2 kusy |
| Náboj zadní | s bubnovou brzdou |
| Brzda přední | neni jak se to rozjede tak se modlim abych zastavil |
| Brzda zadní | bubnovka s ruční brzdou na rámu |
| Ráfek přední | 2 kusy |
| Ráfek zadní | 1 ale za to bytelnej |
| Dráty | tak to nevim jak sou na tom |
| Řídítka | místo nich je madlo na bedně |
| Představec | no nevim kdtma je |
| Sedlo | bude chtít zmškčit |
| Pláště | plné gumy |
umí to vůbec zatáčet? Nevypadá to :-D
mno ja to taky nemam kam dat dvere maj jen 90cm tudiz rozebrat a slozit uvnitr :) mezitim transport do 5teho patra
21.12.07 10:16
Nádhera. Aspiruje na nejlepšího veterána na BF. A popis taky dobrej. :)
20.12.07 18:51
pracuju v hodne velike firme a spediteri jsou znamy tak to vyzvedli tak jak to je primo o pana doma
jak ti to privezli? jinak uz jsem opravoval retez na necem podobnem, puvodne na zmrzlinu, ale myslim ze to melo nnormalni predek a vzadu byl naklad…
No zupa. Kdy otevres museum?