| Velikost | 19 |
| Hmotnost | zatím nevím |
| Rám | dural 26 |
| Vidlice | SF-Axon-S-RL - milan1 tun.. |
| Tlumič | NE |
| Hlavové složení | Token - průmysl. |
| Kliky | SH Deore LX M580 |
| Středové složení | včetně osy klik Sh Deore LX M580 |
| Přesmykač | SH Deore LX 04 |
| Měnič | SH Deore LX 05 |
| Řazení | SH Deore |
| Převodník | AL slitina |
| Kazeta | SH Deore LX |
| Řetěz | SH HG73 |
| Náboj přední | SH Deore LX centr.lock 32 děr |
| Náboj zadní | SH Deore LX centr.lock 32 děr |
| Brzda přední | SH Deore 525 |
| Brzda zadní | SH Deore 525 |
| Brzdové páky | SH Deore 525 |
| Ráfek přední | MX Mach1 32 děr |
| Ráfek zadní | MX Mach1 32 děr |
| Dráty | DT Swiss |
| Pedály | SH PDM-520 |
| Řídítka | KALLOY dural |
| Představec | UNO dural |
| Sedlovka | UNO dural (30.2) |
| Sedlo | Pells A.I.eR červené cro-mo |
| Pláště | Maxxis Xenith 1,5 a Michelin XC DRY 2,0 |
dej tam jiny pláště než ti ji flaknu:-D ale jinak super bike…nadhera
kua dost dobry, ale podelals to tema plastema :D ** btw: ty rafky jsou na tebe jak delany, vydrzi naveky …
ale ty elektrikarsky pasky ti musi poskrabat lak. a navic to vypada dost divne
No dal bych na to ráfky MX Disc-bez té v-breake brzdící plochy.Opticky mi ty převodníky připadají větší-fakt ten největší má jen 44 zubů?