Zrušení rezeravce v hotelu a storno poplatky?

44 nepřečtených
  • vikas

    Ahoj rezervoval jsem si 3 noci v hotelu v saalbachu, cože je asi jedno přes booking.com, rezervace byla zdarma, platí se až se přijede na hotel, jenže…píšou o storno poplatcích když se rezervace zruší nebo když se tam vůbec nezastavíš a to 90%. Akorát nechápu jak mi to chtějí naúčtovat když nemají ani číslo mojí kreditky, jen mou adresu a to ještě ne trvalou, navíc mi ani nemůžou dokázat, že jsem tu rezervaci dělal fakt já, máte s tím někdo zkušenosti?

    0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Přesně jak píšeš, nezjistí to, ty se navíc můžeš vymluvit, že to byl někdo jiný. Ale ono se ti to jednou vrátí, až si zabukuješ hotel a po příjezdu ti řeknou, že nemají místo, jelikož takovou rezervaci neberou díky podobnému jednání v potaz :P

      0 0
      • vikas  

        Ok díky, ja samozrejmne nemam v planu rezervaci rusit, spis me to zaujalo haj by to chteli udelat, ja jsem hodny muz :) diky

        0 0
    • Pan Jan  

      Pokud se nepletu, tak u toho bookingu je ta platba storna v případě, že zadáš číslo karty, což některé hotely vyžadují a bez toho tvou rezervaci nepřijmou. Alespoň dříve to tak bylo a platilo to pro ty větší a dražší hotely.

      0 0
      • vikas  

        JJ tady chteji platit ale az na miste, ted mi od nich pprisel pozadavek poslat do sedmi dni zalohu 45€

        0 0
      • midlander  

        nejlepší je že chtěj pak číslo karty třeba zaslat mailem. člověk aby držel pro tyto účely nějakou kartu se zablokovanejma platbama.

        0 0
        • black.horse  

          Manželce takhle letos někdo vycucal kreditku. V bance jí řekli, že s největší pravděpodobností únik z rezervačního systému hotelu, kterej bývá narozdíl od běžných platebv nejsnáze napadnutelný:-( na vyřízení reklamace se čeká. Jediné štěstí je to, že nejsme spořiví a žijeme metodou nalej/vylej a už tam nebylo až tak moc kolik by šlo vylejt :-D

          0 0
          • kali222  

            tak to ji cucl spis debetku, nez kreditku. :P ale nechcu prudit. :P

            0 0
            • Jetson  

              Asi před 2 rokama mi vybrali normální kreditku (necelých 30kKč). Za necelé 2 měsíce jsem to měl vyreklamované od banky zpátky.

              0 0
              • Delkim  

                na tyhle transakce přes net je lepší mít kreditku než klasickou debetní, když to někdo „vyluxuje“ a vy to reklamujete, tak jde o peníze banky a nemáte blokované vlastní peníze na běžném účtu

                0 0
        • Idas  

          Cislo karty se mailem nikam neposila!!!

          0 0
    • yarri yarri  

      Ahoj, Němčouři to své puntičkářství dovedli k dokonalosti: Objednal jsem si zájezd do Španělska přes německou cestovku, způsob placení jsem dal převodem. Asi hodinu na to jsem si to rozmyslel, protože se mi nelíbil letecký spoj, a objednal jsem si další zájezd u stejné cestovky. Ten mi automaticky zrušili s tím, že mi tam visí předchozí zájezd a že mám napřed stornovat ten předchozí zájezd. Ovšem za storno poplatek 566 EUR ;-) Tak jsem jim napsal, že tak nehoráznou částku platit nebudu a pokud mi nechtějí rezervovat ten druhý zájezd, půjdu k jiné cestovce. A také se tak stalo. Přišly mi domů nějaké Rechnungy, ale ty vesele ignoruju. Až mi zdůvodní reálně vzniklé ztráty, pak jsem ochotný se s nimi bavit. Naštěstí je trh velký a mé jméno se určitě neocitne na nějakém blacklistu v celém Německu, tomu nevěřím.

      0 0
      • jIrI___  

        Musí se nechat, že jsi to vyřešil opravdu šalamounsky.

        0 0
      • Smazaný účet  

        jde videt ze ji o objednani skutecne premyslel:)

        0 0
      • kali222  

        mi spis prijde, ze tady cekas, ze te pochvalime. :P nejakej centralni registricek po cely eu… uvidis, no.

        0 0
        • McBlacky  

          nic takovýho není. Můžeš se dostat na blacklist konkrétního řetězce (Accor, Choice), to ale včetně všech jeho brandů. Nebo tě zabanuje překupník Expedia, Booking, HRS, lastminute což je pak o kus horší. Nikdo ale údaje ze svého systému nedává jinak.

          Respektive tohle je situace z doby cca –4 roky kdy jsem po deseti letech tohle odvětví opustil.

          0 0
          • kali222  

            zadnej centralni registricek, to mi prijde divny. lidi by nebyli tak vykutaleny.

            0 0
      • nitraq  

        Tak to jsi opravdu šikula.

        0 0
      • JSt  

        a kdybys tam prijel se zaplacenou zalohou a nemeli pro tebe betlu a zalohu ti vratili, tak se z toho budes moct ******, co? :-D

        0 0
        • McBlacky  

          ale tak to se ti v pohodě stane. Přijedeš do hotelu a nemaj pro tebe pokoj. V top termínech v turisticky atraktivních destinacích běžně. Dneska díky tlaku na průměrnou obsazenost se top termíny pro skupiny například v Praze na drtivé většině hotelů přestřelují vysoko přes 150% a pak když se to prostě nesklepe tak sice přijedeš na Silvestra do Prahy ale v klidu ti pak sdělí že nejbližší hotel máš v MB nebo na Kladně a že teda ti zaplatí taxíka když jsi individuál, u skupiny prostě jen otočíš bus a jedeš.

          A můžeš se klidně ******, neuděláš nic.

          0 0
    • z18xe  

      Oni tak nějak žijou v normálním světě a nepočítají z vychcanými čechy…

      0 0
      • Honzajs  

        Stejně jako je normální nekrást, tak je normální držet slovo.

        Ano, oni žijí většinou v trošku jiném světě…nicméně nemluvil bych o vychcaných Češích, protože podobné praktiky mají naši sousedé na severu i východě…je to dáno bohužel dobou minulou.

        Ale i u nás existují lidé i firmy, pro které je pouhé ano a podání ruky stejně závazné jako písemná smlouva.

        Ono u rezervace je nutné si uvědomit, že to je taky poskytnutí služby. Budou vám ten pokoj držet, dokud nepřijedete a tím pádem ztrácejí potencionální další klienty…

        0 0
        • karliner  

          Musím tě ujistit, že podobné praktiky bují i na západ a jih od nás :-))).

          0 0
          • Honzajs  

            Jezdím tam i tam, a TAM jsem si toho až tak nevšiml.Ale faktem je, že TAM mi většinou hotel objednává naše cestovní kancelář a jsme trošku větší firma…

            0 0
            • karliner  

              Počkej, psal jsi o praktikách vychcaných Čechů a podobných praktikách na severu a východě (na což jsem i zareagoval, protože vychcánci jsou všude) a teď to převracíš na rezervace hotelů.

              0 0
    • Elwing  

      Taky jsme před měsícem rušili rezervaci na booking.com. Číslo kreditky neměli, nic se nestalo.

      0 0
    • Majan  

      Kdysi mně při rezervaci v penzionu v Rakousku napsali, že zálohu nechtějí, že to mají pojištěné v rámci nějakého národního programu. Chtěli všechna moje nacionále (ale bez č. karty). V Rakousku obecně po mně ještě nikdy žádnou zálohu nechtěli. Je ale fakt, že to bylo vždy ubytování v penzionu v apartmánu přímo bez sprostředkovatele (v Saalbachu také). V Itálii chtěli zálohu vždy, někdy malou, někdy až 30%.

      0 0
      • mrozu  

        V Rakousku je záloha úplně běžná, já jsem například letos platil dokonce přes 50 % (1000 €).

        0 0
      • karliner  

        Vloni jsme jeli na Giro do Bormia (nechci se chlubit, jen abych dokumentoval, že tam bylo lidí jako sraček) a zálohu nechtěli. Naprosto jsme nevěřili, že ubytování bude a nebyl žádnej problém. Největší problém paradoxně byl jak před odjezdem zaplatit, protože byla neděle a v kanceláři nikdo nebyl. Kromě mailu od nás neměli žádné údaje. Bydleli jsme tady

        V Rakousku občas záohu chtěli, jindy ne, také jsem zažil, že na nás nechtěli čekat a nechali nám otevřený zadní vchod přes kuchyni atd.

        0 0
        • McBlacky  

          my v AT, DE, CH záloha vždy, už ale i v IT jsme platili. Přijde mi to ok, pokud jsou rozumný CLX podmínky.

          0 0
    • joetech  

      dobry dem chci se zeptat jak se postupuje kdyz mate rezervaci,chteji to zaplatit predem z platebni karty ale vy nemate dostatek financi na zaplaceni,a rezervacde se neda zrusit ani prerezervovat. Jinak kdyz se zrusi rezervace tak chteji poplatek.

      Co se stane kdyz se to nezaplatim najdou me,

      Dekuji

      0 0
      • McBlacky  

        pokud jsi to nezaplatil -nestrhli ti peníze do x dnů od provedení rezervace-, mělo by v podmínkách být automaticky, že ti to ruší, respektive rezervace neproběhne.

        tzn nemusíš už nic dále řešit.

        0 0
      • scota  

        Nějak mi není jasné proč si kupuješ ubytování na které nemáš.

        0 0
        • jIrI___  

          Třeba mu přišla výplata na účet později, než čekal? Nebo měl nějaké nenadálé výdaje? Možností je spousta ;)

          0 0
    • jannk  

      V registraci jsi s necim souhlasil a pokud jsi pouzil spravne udaje, tak ti klidne poslou neco jako fakturu a kdyz ji nezaplatis, tak ted daji k soudu. Teda pokud jim co za to bude stat – jen ze to neni technicky nemozne

      0 0
      • kesu  

        To ano, ale rezervace bývá podmíněna platbou kartou online, takže pokud to neproběhlo, tak to zarezervované podle mého ani nebude.

        Minulý týden se nám stalo něco podobného, zaplatil jsem 1/3 ceny pobytu kartou. Další 2/3 se měly uhradit do konce června automaticky. Odečet kartou ale neprošel, protože byl nad limit a bez autorizace. O tom mi přišla pouze SMS z nějakýho info serveru. Na to jsem na booking poslal žádost (první pracovní den poté) o IBAN a další údaje k platbě, že to uhradím převodem. Podotýkám, že to nejde poslat na info@booking ale na nějakej virtuální email. Pochopitelně, že se nikdo neozval až mi za další týden přišly tři emaily od Bookingu. První, že mi zrušili rezervaci a přišel jsem o 500 euro, druhej s nabídkou dalších ubytování v lokalitě a třetí pak s dotazníkem, jak jsem s bookingem spokojenej. No co jsem si v tu chvíli pomyslel se nedá slovy popsat.

        Takže následovalo 45minut na booking lince do ČR, která pochopitelně neexistuje. Takže dalších 30 minut na lince, než jsem se dovolal někam na Jupiter, kde mi paní poslala znovu platební údaje s tím, že se první email asi ztratil. Pochopitelně, že byl odeslán přesně v ten okamžik co jsem s ní mluvil. Nicméně zaplatit to stejně nešlo (sice tam byl IBAN, ale už nic jinýho). Takže druhý den hodinový telefon někam do Holandska do další agentury, kde pak nakonec poslali Voucher na uhrazenou částku a odkaz na úhradu kartou na zbytek.

        Říkám to proto, že dům ve Francii má nějakýho vlastníka, pak agenturu v místě, pak další agenturu v Holandsku a pak teprve Booking. Nejlepší je, že ta místní agentura pochopitelně vůbec nekomunikuje. Prostě je to neuvěřitelná hromana překupníků bez jakýkoliv zákaznický podpory. Osobně si příště sakra rozmyslím rezervaci s platbou předem a s pravdivejma údajema… Je taková škoda, že se nedá normálně domluvit přímo s majitelem. Některý lokality to mají přímo ukázkově vyřešený (Saalbach, Mayrhofen), ale tohle se prostě k žabožroutům nikdy nedostane.

        0 0
        • scota  

          Žabožrouti jsou na agentury ujetý, proto je blbost kupovat to přes booking stačí znám ty jejich agentury a koupit to rovnou přes ně. Platí to zejména na hotely v lyžařských lokalitách.

          https://www.pierreetvacances.com

          https://www.maeva.com/fr-fr/

          https://www.interhome.fr

          0 0
          • kesu  

            Já tam jezdil několik let a řešil to přímo s tou místní agenturou, ale tahle konkrétní vila tam nebyla. Na Bookingu byla na první stránce a nechtělo se mi to googlit všude možně. Příště to určitě zkusím.

            0 0
        • Bruca  

          Jak to tak čtu, tak zlatý airbnb :-)

          0 0
        • Smazaný účet  

          Delal jsem rezervaci na bookingu v inglendu. Banka z nejakeho debilniho duvodu blokovala platbu rezervace, ale zadne chybove okynko nevyskocilo. Jenom drihy den prisel email, ze se rezervaci nepovedlo stahnout a at zadame kartu znova…jina karta, ale stejna banka a stejny problrm. Treti den opacko a uz se letelu. V prubehu cesty dosel email ze rezervace se nepovedla bo nedosahli na kartu a tim padem propada…docela fajne bylo, ze tohle jsme zjistili v hotelu a prijeli jsme asi dve hodiny po propadnuti rezervace. Hotel pochopilne uz volny pokoj nemel…kor za akcni bookingovou cenu…ale nabidli nam ‚rezervni‘ pokojik za cenu plnou.

          Podle mne do doby nez ti sahnou na kartu a potvrdi rezervaci, rezervovano nemas a nemaji te co pokutovat za zruseni rezervace.....ale vice asi bude v podminkach.

          0 0
    • scota  

      Loni jsme bookovali hotel v Rakousku v Korutanech. Co čert nechtěl mladej dostal rýmičku. Stačilo tam zavolat a slušně požádat o posunutí termínu a nebyl problém, protože v říjnu jezdí na dovolenou jenom blázni ;-) Storno poplatky tam byly, platila se záloha, ale nic jsi neúčtovali.

      Horší je to s letenkou tam u těch levných spojů žádné storno neexistuje.

      0 0
      • zderes  

        U většiny „levných spojů“ zaplatíš pár desetikorun jako pojistku na storno letenky. Pokud koupíš letenku do 10eur, samozřejmě se Ti to nevyplatí.

        Jinak někdo psal, že Booking linka ČR neexistuje, není to pravda. Teď jsem toho využil.

        0 0
    • Idas  

      Existuje registrace dluzniku „Schufa“ az pojedes do memecka a prijdes do kontroly tak te zavrou dokud nezaplatis a jeto vyrizeny.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.