Zimny plast pre trekovy bicykel

3 nepřečtené
  • *Juro*1

    Mam zimne plaste Continental Top Contact Winter II, 37–622. Ak chce niekto jazdit v zime, ked nie je sneh, je to fajn. Zimna zmes funguje, je to maksia guma, ma dobry grip. Akonahle je vsak sneh, tato guma uz moc vhodna nie je. Je relativne tenka, takze sa lahko zabara do snehu a este k tomu sa aj dost smyka. Vysledkom coho je, ze na zasnezenej ceste je nepouzitelna.

    Po dlhsej uvahe som prisiel k zaveru, ze zrejme siahnem po Schwalbe Marathon Winter HS 396 alebo po znacke Nokian, a to bud po Nokian Extreme 294 alebo Nokian W240.

    Pneumatiky Schwalbe sa daju bez problemov kupit aj u nas, zato so znackou Nokian je problem, popravde, uz aj tak relativne drahe plaste si nechat doviest napriklad z Finska alebo Japonska by bolo drahe. Jedneho distibutora u nas som oslovil, ale ani len neodpisal.

    Vzhladom na to, ze mam trekovy bike s klasickymi blatnikmi, nemozem ani kvoli ramu a ani kvoli blatnikom pravdepodobne ist do plasta Nokian Tyres Extreme 294 Winter MTB Wired Tire 29" 54–622. Ta sirka 54 je asi moc, podla mojho odhadu by sa to suchalo o ram a mozno aj o blatnik. Preto sa zrejme rozhodnem pre Nokian Tyres Hakka W240 Winter Trekking Wired Tire 40–622. Toto by malo byt v poriadku, co sa jedna sirky. Este je samozrejme v hre aj Schwalbe Marathon Winter Touring Performance Wired Tire – Black-Reflex a Nokian Tyres Hakka W106 Winter Trekking Wired Tire 28", maju vsak na moj vkus malo hrotov. Nasiel som aj 45NRTH Polara Winter Tour Wired Tire 37–622, no pre skor popisavane nevyhody tenkeho plasta v snehu je tato sirka pre mna nedostatocna.

    Na zaver jedna otazka, aky je rozdiel medzi Nokian Tyres Hakka W106 Winter Trekking Wired Tire 28" a Nokian Tyres Hakka W240 Winter Trekking Wired Tire 40–622? Pri podobnej sirke je ten plast s priblizne polovicnym poctom hrotov tazsi. Pneumatika je z rovnakeho materialu.

    0 0
    • Jakobo  

      Mam nejake zkusenosti, bez bezek a plastu s hrebikama bych zimu tady v Norsku ani neprezil, zvlast pokud se chces trochu hybat.

      Ja davam prednost Nokianum pred Schwalbe, Nokian mel narozdil od Schwalbe vzdycky karbidove hroty, Schwalbe technologii od Nokie v lepsim pripade koupilo.

      Vyzkousel jsem vice plastu a za me na crosse bych doporucil ty W106 a je uz na tobe, jestli ty uzsi nebo sirsi. W240 sice maji vice hrotu, ale na krosovi zadne drsne jezdeni asi nebude, tech 106 hrotu bohate staci. A hlavne ty W106 jsou i po 4 zimach stale jako nove, guma kolem hrotu nepraska. Kdezto na tech W240 jo, asi min gumy kolem hrotu a hodne hrotu jsem uz poztracel. U te W106 za 4 roky jen jeden, hned prvni zimu.

      Potom jeste existuji Nokian A10, daval jsem je kamaradovi na kolo do prace v sirce 40, jsou rekl bych o malinko sirsi nez Maxxis Wormdrive a plaste si pochvaluje, na nenarocne jezdeni po meste asi staci a byvaji tady ve sleve za 100 Nok za kus.

      Klidne ti 2 plaste dovezu pokud pojedu ted na podzim do CR a pokud jsi nekde od Zlina/UH. Tady jsou W106 37–622 a tady zas ty sirsi , u techto je cena za dva a duse.

      Levneji se ted nikde nekoupi a ty A10 budou v akci az nekdy kolem vanoc. Stejne bych doporucil ty W106. Ta cena je v porovnani s normal plastema vysoka, ale jak pisu, ja jsem na nich jezdil po 4 zimy a vzorek je prakticky puvodni, po snehu, ledu a obcas asfalt.

      0 0
    • Jakobo  

      Jo, as ted mi doslo, ze jsi ze Slovenska.

      Jeste mohu porovnat 26" W106 a W160 opet ve prospech W106.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse