• kesu

    Ahoj,

    neni tomu jeste ani rok a uz me UST zase presvedcuje jak je to k nicemu:(

    vloni:

    http://bike-forum.cz/…zdusaky.html#…

    Letos jsem to jeste prekonal,tentokrat skladba:

    Crossmax SX (21mm)+Continental Vertical UST 2,3+ tmel notubes,tlak normal,rozhodne ne prefoukly.

    jedu si takle kolem bikrosky v bohnicich (pozdne odpoledni vyjizdka na pivco:) ),tak akorat,kecame. Na asfaltu,rychlost tak neco kolem 10–15km/h..Najednou rana jak z dela (skoro sem se po***l :) ) a plast se zul uplne z patky. Podotykoam ze ten komplet ma najeto tak cca 300km:( .

    Ted k dotazu, myslim si, ze chyba je v plasti, ale moje otazka je,zdali ho mam zkusit nandat jako bezdusak znova a nebo neriskovat a vozit to s dusi?kdyby se mi to stalo nekde ve sjezdu tak se solidne vyndam,bylo to prazdny hned:(

    díky

    0 0
    • kubad  

      Reklamovat plášt

      0 0
    • MlokCZ  

      Máš prostě nehoráznou smůlu na pláště. Já se aspoň uklidňuju tím, že po tom co vykoupíš všechny vadné UST pláště na trhu, tak na mě už žádné ani zbýt nemohou :-)

      0 0
      • camlost  

        +1 :-D

        0 0
      • StuntJ  

        heh škodolibost :o)

        0 0
      • kesu  

        ty vole jdete nekam

        :-DDDDDDDDDDDD

        aspon jsem tim pobavil okoli…:-))

        0 0
        • MlokCZ  

          A teď vážně, rozhodně Ti to nepřeju tu smůlu, neuděláš s tím ale nic.

          0 0
        • Elwing  

          To je fakt, že si mě pobavil a když jsi říkal, že mě rozveselíš za každou cenu, tak jsem nevěděla, že budeš schopnej takových kousků, a to, jak ti nakonec vytekl camel, byla třešnička na dortu :-D

          0 0
          • kesu  

            jako je pravda,ze ta vyjizdka byla vydarena:)))

            0 0
            • Radek Broz  

              Doufám, že už si chystáš nějaký další zábavný číslo na NORCO Camp!;)

              0 0
      • jonti  

        +1 :D

        0 0
    • scret  

      presel jsem na UST teprv loni, najeto na nich min.2–3tkm a zatim tuk-tuk nic!

      jak pise Mlok, jsem rad ze na me snad taky nezbydou ty vadny:))

      0 0
    • MlokCZ  

      A zeptám se na jednu věc. Po nasazení nechal si chvíli na test max. povolený tlak? Já to takhle dělám u každého UST pláště, po prvním nahození nechám 3–4 dny stát na maximálním tlaku a aspoň si namlouvám, že bych takhle snad odhalil vadný kus.

      0 0
      • kesu  

        Ahoj,

        nechal a promnul rukama aby si sedl do patek,ale pak hned upustil na ten tlak co vozim ale maximum jsem neprekrocil.

        0 0
        • MlokCZ  

          On se po pár dnech lehce vytáhne a tak si myslím, že i mnohem větší šance odhadlit špatný kus. Krátkodobě to ty špatný kusy skoro určitě vydrží.

          0 0
          • kesu  

            zase jsem ho uz vickrat jel

            nicmene nasadit sel podezrele snadno…

            0 0
            • Polo21  

              mam kombinaciu rafky 819 a Vertical 2.3, vozim ich na 2bar a zatial ziadny problem, najazdene mam na nich viac ako 2kkm

              pri nasadzovani som ich dal do rafku velmi lahko ako aj ty, bez montpak, a nafukal malou pumpou

              0 0
              • kesu  

                opravdu netusim cim to muze bejt:(

                0 0
                • Polo21  

                  mozno je to len chytanie sa stebla ale mozno by som este skusil vymenit tmel, ja som tam nalial Schwalbe blue doc

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Ten s tím určitě nemohl souviset, jemu vyskočila patka, která se neudržela na ráfku. To znamená buď špatně vyrobený kus s příliš volnou patkou nebo vadu materiálu, která umožnila větší vytažení patky než je zdrávo.

                    0 0
      • Radek Broz  

        Mně by zajímalo, kdy mezi tim laboratornim testováním stíháš jezdit – mě by tohle v životě nenapadlo;)

        Jinak zvolil jsem nakonec ty 2.4 NN, jak jsi radil, ale nakonec dozadu dám asi něco víc chrtího, trochu jsem na tohle kolo změnil požadavky.

        0 0
        • MlokCZ  

          Zrovna tohle nestojí žádný čas navíc, prostě jen po nafouknutí kompresorem to nechám na tom tlaku stát a upustím později.

          Když mám více kol, tak není problém dávat nový plášť zrovna na jedno z kol, na které v nejbližších dnech nejdu (a třeba navíc v pondělí se nedostanu na kolo po práci nikdy, takže stačí to udělat v neděli večer a už mám hned 2 dni aniž bych si tím blokoval jakékoliv kolo).

          0 0
    • jIrI___  

      Po tvých příhodách jsem normálně dostal z bezdušáků strach :)

      0 0
    • martin_bakov  

      Myslim ze takhle se prizabil Steven Schrage loni na Javoru, kde mu pri sjezdu nahle utekla vzduch z predniho kola – nevim jestli se plast roztrhnul nebo to byly bezdusaky… ale vletel do sloupu od lanovky a jeste ted se z toho lonskeho urazu dolecuje.

      Tak nevim jestli bych chtel bezdusaky… i kdyz stat se muze vzdycky cokoli…

      0 0
      • kesu  

        vase-ono prave spis moje:-((

        0 0
      • McBlacky  

        na ráfku ve vteřině můžeš být i s duší a pak je to stejné riziko pádu jako s UST.

        0 0
        • MlokCZ  

          S duší máš těch běžně se stávajících podnětů, kdy se můžeš octnout na ráfku ještě i daleko více.

          0 0
          • JakeF  

            Na druhou stranu při většině z nich máš ještě pár desítek nebo alespoň jednotek vteřin na nějakou reakci, při prásklym bezdušáku to máš okamžitě na ráfku.

            K mýmu dotazu dotaz. Když budu chtít dát Racing Ralphy Evo klasiku na TLR ráfky, nebude to nějak hůř držet kvůli tý profilaci ráfku? Po reakcích na CafféLatex půjdu do NoTubes.

            0 0
            • Manas  

              Me vystrelila duse z rafku ven skrz plast na rovine pri tak 25ti. Myslel sem ze se zabiju. Nastesti na zadnim … na prednim bych byl rozbitej. Netrvalo to ani vterinu.

              0 0
            • jonti  

              Nemas. Pred x lety, sjezd po sjezdovce, vjel sem do der vymletych od vody, sutry tak 20cm, asi tak za desetinu vteriny jsem jel predni i zadni po rafku. Nakonec to bylo na novy zadni rafek, zadni plast, a obe duse.

              0 0
            • scret  

              kdyz jsem mel na Reignovi MK supersonic 2,4 tak jsem jednou takhle valil po ceste s takovym tim velkym sterkem, cca 50kou a najednou behem vteriny prazdny predni kolo… nastesti jsem to ukociroval, pomalu se v duchu loucil s prednim rafkem… tenhle moment byl asi ta posledni kapka kdy jsem si rekl ze duse uz nikdy:) jinak rafek prezil bez jediny ujmy…

              0 0
    • RacerX  

      tohle mluví za vše

      http://www.youtube.com/watch…

      0 0
    • pustipav  

      Cus, cemu rikas tlak normal? Taky se mi to jednou stalo.. ja se ani tak nelek, ale par lidi kolem co jelo se mnou na muj ucet prohodilo nekolik sprostejch slov, protoze ty to taky z toho kola tou ranou zulo :)))

      Jestli mas listek od plaste tak ho zreklamuj, tim nic nezkazis.) BTW – slusna pecka, co .)

      0 0
      • kesu  

        pokusim se o reklamaci..

        kazdopadne rana to byla dobra, ale prisel sem o duveru v UST,asi pujdu zas zpet k dusim.

        0 0
        • Rychlej turista  

          Mi bouchnul plášť s duší. Podle této logiky bych se měl vrátit celogumovým kolům.

          0 0
          • MlokCZ  

            Kovové těžké obruče, to je jistota, zůstává jen otázka, zda pak zůstaneš u pevné vidlice :-)

            0 0
          • Manas  

            Ja jsem celogumove rozriznul. Vratim se k celodrevene­mu kolu.

            PS: Bojim se cervotoce.

            0 0
        • ememem  

          inak je mi to s tym buchanim aj tak zahada. bola asi nejaka blba seria schwalbe(aj ked to oficialne nikdy nepriznali) ktora buchala aj inym nie len majstrovi r.hulanovi. teraz toto, cosi obdodobne som cital aj na nejkaom slovenskom fore (uz neviem aky to bol plast), zas az tak uplne ojedinele to tusimze neni. cim to sakra moze byt ze obcas buchaju? pritom este som nepocul ze by niekomu buchla „chrtia varianta“ – obyc. plast na ust rafku + mlieko. (nehovoraic o notubes sade k normalnym rafkom.)

          0 0
        • pustipav  

          Hmm to bych nedelal.) Ja mam na novym kole dusaky, ale co jsem predtim jezdil crossmaxy bezdusove, no rozdil:)

          Hmotnost, malo defektu, nizky tlaky…

          0 0
        • martin_bakov  

          No a souhlasite s tim ze pravdepodobnost ze me vyskoci plast z rafku v bezdusovem provedeni je VETSI nez pravdepodobnost ze me z nejakeho duvodu vylitne duse skrz plast ven ?

          Jasne je ze vzdycky muzes najet na neco co ti znici dusi/bezdusak ihned ve vterine a koncis.

          Ale slysel sem tedy vic historek o tom ze nekomu vylit bezdusovy plast pri jizde nez aby se nekomu vyklubala duse skrz plast ven. U bezdusaku sem pochopil ze jde spis o vadny kusy plastu ktery tak dobre nedrzi a v pripade ze me vylitne duse z plaste si myslim ty plaste byly tak sjety a unaveny ze se tomu nelze tolik divit.

          0 0
    • RacerX  

      Trochu OT, ale jsem v tom novej, mám ráfky Notubes ZTR Flow a pláště Kenda excavator, ke kolu jsem dostal mléko NOTUBES,takže vyndám duše (jestli tam jsou-ještě jsem nezjišťoval), naleji tmel a bude to fungovat?

      0 0
      • pustipav  

        Duse jednoduse zjistis podle ventilku.)

        0 0
        • RacerX  

          hmm, ty vole já už to pít nebudu…a jak to poznám podle ventilků?

          0 0
          • pustipav  

            No, normalne, to musi jit videt ne? UST ventilek ti tam drzi na fest, kdyz tam bude duse tak s nim muzes normalne hybat…

            0 0
            • RacerX  

              ok, rozumím.

              Koukám teď na tu sadu, a u těch lahviček je i návod a nové ventilky. Upss

              díky

              0 0
              • pustipav  

                Si pres google najdi navod, tipuju, ze potrebujes jak rikas ventilky, nakej pasek na utesneni rafku a ta hmota bude asi jen nejaky tmel, ktery to ucpe pri defektu. A taky budes potrebovat bezdosovy plaste.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.