• scota

    Jaké máte zkušenosti s odesiláním balíčku proti konkurenci – Česká pošta (např. z bazaru)?

    0 0
    • scota  

      Zásilkovna neumí balíčky delší nez 50 cm, stránky nefungují korektně v prohlížeči Opera a zákaznická linka, pokud se tam dovoláte, taky nic moc.

      0 0
      • yaris1  

        Tak do zákaznické linky jsem se dovolal několikrát bez problému. Za mě vše OK. Akorát jsem čekal cca týden než poslali peníze na účet. A balíky tuším do 70 cm.

        0 0
    • djx  

      Zrovna včera jsem posílal a v pohodě. Jen je tam limit 120cm celkově, 50cm pro nejdelší stranu a (zatím) 4kg (výhledově bude 10kg). Můj měl 4090g a vzali to :-) Vyplnění údajů v appce (iPhone), taktéž online platba, vše bez problémů… :)

      0 0
    • scota  

      Tak odpověď na mail trval 4 pracovní dny a dostal jsem ceník nadrozměrných zásilek pro firemního zákazníka. V síti zásilkovna za 101 Kč bez DPH a na vybraných depech za 91 Kč bez DPH (Praha, Brno, Ostrava). Pro koncového zákazníka platí maximální rozměr 50 cm.

      0 0
    • Cemik  

      Hele zatím v cajku, nemusel jsem nic řešit, volat atd…

      0 0
    • scota  

      Tak aplikace ukazuje o zásilce něco jiného než web – zajímavé.

      0 0
    • filipino_23  

      cakam od zasilkovne balik uz mesiac a nic. Balik poslany zo SVK na adresu (externym kuryrem DPD). Jako ok, vsetko prakticky prebehlo az kym sa balik nedostal do CR. Zasilkovna balik niekomu (nejakemu prepravcoci predala na dorucenie) ale sama nevie komu. Same vymluvy typu: my nic to DPD. DPD: my nic to zasilkovna. Neustale vymluvy jak patraju a preveruju situaciu. Balik bol poisteny na 200€, ale uz sa zmierujem s tym ze ho nikdy neuvidim. Banda amaterov, ktora nevie co robi prava a leva ruka. Ale vymluvy im idu na viac ako 100%

      0 0
      • Tydlii  

        hele svýho času (2015/2016 – první brigáda, tehdy za 70kč/h :DD) jsem pracoval na centrálním depu v Praze a vůbec se nedivím. Co se tam dělo s balíky, to radši nechtěj vědět. Spíš počítej, že ho už nikdy neuvidíš

        0 0
        • filipino_23  

          nerobim si ziadne iluzie. Pracoval som v UK ve firme TNT, takze mam dokonalu predstavu jak sa s balikmi zaobchadza. Sere ma len ten ich pristup a vymluvy. Nech rovno priznaju, ze sa balik stratil a nie len oje*avat ze na tom pracuju. Kazdy operator tvrdi nieco ine.

          0 0
        • tomxxx  

          Na druhou stranu, čemu vadí, že se s balikama hází, když tam není výslovně napsáno křehké. Prodejci už s tím počítají a podle toho balí.

          0 0
          • Bruca  

            Brácha (gls) říkal, že nejlíp se právě hází s těma, co je na nich psané křehké :-))

            0 0
          • Tydlii  

            nevim jak to tam vypadá dnes. Tehdá čerstvě koupili v Satalicích polorozpadlou 20 let nepoužívanou halu po zaniklým dřevozpracujícím průmyslu. Udělali tam police z OSBček, a to bylo všechno. Přivezly se klece ze starýho depa na Českomoravský a jelo se. Dostal jsi 3× tuhle drátěnou klec (velikost šatníku, na kolečkách), přijela dodávka po strop namrdaná zásilkama (sorry, to se nedá jinak říct, kolikrát v tom byla třeba zásilka s motorovým olejem kterou někdo prokopnul už při přepravě a vyteklo to do všech balíků… fuj, ani na to nechci vzpomínat). Vzal si čtečku kódů, pípal balíky a házel do klecí podle toho kam dál jely. Ty se následně odvezly na hlavní třídící místo, kde bylo asi 12 klecí kde se třídilo podrobněji. Tam už se házelo na vzdálenost několika metrů. Bylo potřeba grif na to se trefit a dávat pozor na hlavu :)

            Na začátku každý směny byl pojeb za 15–30 rozmrdaných balíků z minula. Ale že by někdo vymyslel lepší systém, to se za dobu co jsem tam dělal nestalo.

            0 0
        • Edwin  

          Takhle už to dávno nikde nefunguje, krom menších dep. Ale samo žádnej proces není 100 %.

          0 0
      • filipino_23  

        neuveritelne!!!! Po 6tyzdnoch to vypada, ze sa balik objavil

        0 0
        • pavelmisar  

          Mně měla být doručena zásilka v pátek a od té doby ani muk, tak jsem tam dnes volal a nikdo neví kde se zásilka nachází :D :D Masakr prostě.. naštěstí ten wattmetr teď na letáku zas tak nepotřebuju tak jim dám čas než to najdou :D

          0 0
        • filipino_23  

          a nasadili tomu korunu. Najskor sa pri kazdom pokuse o kontakte vymlouvaji (kazdy operator iny pribeh – celkem 4 pribehy baliku) a nakonec ssa balik nedorucil, pretoze som ho odmietol prijat. Teraz cesruje spatky k odosielatelovi na SVK. To nevymyslis

          0 0
          • pavelmisar  

            :D tak až mu to dojde tak mu zavolej ať to pošle někým jiným a bude. Já to tak udělám asi taky pokud mi to zítra nedorazí.

            0 0
    • Velomiwookie  

      doruceni na adresu zoufalost,doruceni na zasilkovnu bez problemu

      0 0
    • kubad  

      levnější – fungující, ale má to řadu omezení

      0 0
    • Na-kochacku  

      Nic lepsiho neznam. Vse v apce. Pobocek plno. Online sledovani.

      0 0
    • tomxxx  

      Jsem strašně spokojenej. čekám, že to časem podraží a přidají rozměry a služby, nicméně už nechci posílat balíky jinak. PPL má podobnou službu. Pošta je vždy strašnej proces.

      0 0
      • milan.v  

        Letos jsem začal více posílat přes ně a je pravda, že se ten proces zdokonalil, vylepšili aplikaci, odesílání je jednoduché, výdejních míst čím dál více a pokud to jde, využívám jejich služby.

        0 0
    • HT Adam  

      Mám naprosto super zkušenosti, jak ze strany příjemce tak odesílatele. Celkem mi Zásilkovna převezla okolo 50 balíku a pouze jednou trvalo déle odeslání. Jinak naprostá spokojenost.

      0 0
    • mykovec  

      Jezdíme s balíčky rovnou k nim na depo a manipulace rozhodně není to, co bych doporučil vidět slabším povaham :-)

      0 0
      • Esi  

        To je ve všech dopravkách, viděl jsem ještě starý CRT monitor před asi 15 lety který přivezlo DPD, balík úplně kulatý, noha toho monitoru vražedná skrz ty plechy dovnitř, to jim snad vypadlo z letadla, po pádu z metru by se tohle nemohlo stát, nebo borec co narovnal balíky úplně nakonec prázdné dodávky asi metr vysoko s hláškou to se na první křižovatce srovná. Nevím jestli tak fungují ještě pořád, ale tipnul bych si že lepší to nebude. Takové to házení a kopání do balíku natočené občas na internetu, není selhání jednotlivce ale pravděpodobně běžný stav.

        0 0
        • zdenek  

          Tos mne docela nahlodal. Uvažuji o větším monitoru a nechtěl jsem pro něj jezdit osobně…

          0 0
          • Edwin  

            Je to nesmysl. Samozřejmě se stane, ale nikdo pak nechce řešit reklamace, protože nezřídka jde škoda za řidičem a to jsou pak parkety, i když je pojištěn. Já jsem v létě kupoval mega TV a měl to krásné prikurtovany. Osobně jsem nikdy nedostal poničený balík od žádného dopravce. To % poškození bývá velmi malé.

            0 0
          • Esi  

            Já bych se toho nebál, to co popisuju je 15 let. Naopak velkou televizi bych si nechal přivézt, pokud bude krabice orvaná tak to nepřevezmeš. Současné 65" televize jsou s obsahem tak velké že to osobním autem nepřevezeš

            0 0
            • tomxxx  

              Já 65 převezl v Mazdě 3 na pohodu a to není nijak velký auto. Nicméně větší tv by byla problem.

              0 0
              • Esi  

                Já krabici od 65" Philips monitoru do Rapida nedostal ani náhodou. Ono to bude závislé i na tom jak to která firma má zabalené.

                0 0
          • tomxxx  

            Já na tohle využívám Alza premium, pokud tu věc jinde nemají významně levnější. Za 250 na měsíc máš většinu doprav zadarmo. Po Praze je zdarma i vynesení lednice do patra.

            0 0
    • Japhy  

      Co jde tak nechávám posílat /posílám přes ně. Z možná už vyšších desítek balíků jediný problém – balík se seknul necelý týden na expedičním depu. Mail nic, plechová huba nic, nakonec po druhý urgenci mailem a 3 dnech se to hlo, asi byl někde kopnutej v koutě.

      Nemusím mezi duchny na počtu, vše si naklikám doma a nadiktuju kód. A nemusím trčet v domácím vězení a čekat na PPl. Kdyby tak ještě šlo PPL implicitně směřovat rovnou do toho samýho krámu (parcelshop to je totiž taky), jsem nadšením bez sebe.

      0 0
    • strongpajda  

      přes zásilkovnu občas posílám. Zatím jeden ztracený balík. Finanční kompenzace podle ceníku 300,– na kterou čekám už přes měsíc a asi se nedočkám. Komunikace s reklamačním oddělením jen přes email.

      Jinak spokojenost i s tím jejich Z-boxem.

      0 0
    • Libores  

      Prosím vás jakou máte zkušenosti s tím jak je Zásilkovna přísná na dodržování rozměrů zásilek. Potřebuju poslat 75cm řídítka, ale Zásilkovna dovoluje nejdelší stranu balíku jen 50cm.

      Třeba s PPL porušuju povolený rozměry takřka s každou zásilkou a prochází mi to.

      0 0
      • Chalupář  

        Nedávno jsem posílal balík 60 cm a klaplo to. Do budoucna slibují zvětšení velikosti balíků.

        0 0
        • andydas  

          Zejtra kouknu, ale mám takovej pocit, že nám chodí ze zásilkovny i balíky na šířku palety (80cm).

          BTW: teď přejímáme spoustu nedoručených balíku z předvánočních prodejů a ze všech spedic je má zásilkovna v nejlepším stavu.

          0 0
          • kubad  

            je to o tom kde to podáš, někde jim to je fuk, někde to zrovna nevemou

            0 0
          • Libores  

            Tak teď koukám, že v aplikaci a na webu uvádějí jiné parametry. V aplikaci 50×40×30 cm 5kg a na webu v detailu výdejen součet stran balíku 150cm a hmotnost 10kg.

            0 0
            • Guxx  

              no hlavně bacha na to, že ti to mohou vzít na pobočce, ale vrátí se to z depa jako nadměrné. Stalo se mi to s jednou objednávkou z eshopu:-)

              0 0
      • raschi  

        Zásilkovna má odlišné podmínky pro „Mezi námi“ (tedy soukromé posílání) a pro eshopy – pro soukromníky max 50cm a pro eshopy max 70cm (ale dá se dohodnout i posílání nadrozměrů za příplatek). Nějaká tolerance tam je, ale 75cm při limitu 50cm už asi neprojde (nedávno mi tu jeden kolega takto posílal vidlici a vrátila se mu). A jak správně uvádí Guxx, pobočky při podání to neřeší, přeměřují a vracejí to až z depa.

        Nicméně 75cm řidítka se snadno vlezou úhlopříčně do krabice povolených rozměrů 50×40×30 :)

        0 0
        • zdenek  

          Mně ta úhlopříčka tedy vychází 70 cm, takže se zase tak snadno nevlezou.

          0 0
          • raschi  

            Máš pravdu, někde jsem na té podělané windows kalkulačce sáhnul vedle. Ale do 50×50×30 už se vejdou a takový balík určitě projde.

            0 0
            • zdenek  

              Na níže vloženém obrázku uvádějí maximální délku jedné strany 70 cm. To se 75 cm řídítka vlezou.

              0 0
        • xtonda  

          Mají dvě velikosti zásilek, stačí si vybrat výdejní místo, které bere i ty větší

          0 0
    • scota  

      Podle mne Zásilkovna funguje spolehlivě, ale větší balík jsem poslední dobou neposílal.

      0 0
    • 3bike  

      podával jsem ve 3 odpoledne v Praze balíček, ve velmi malé pobočce a druhý den dopoledne byl balík v Ostravě…váha do 5 kg, součet stran do 120 cm, max. 50 cm, standartní balík za cca 70 Kč, na poště dvojnásobek…

      0 0
      • scota  

        Pro upřesnění normální balíček je za 65 Kč

        0 0
        • Slavik  

          No tvl. takhle někomu zkazit radost, že ušetřil 5kč a ještě mu nepraskly kšandy ;-)

          0 0
    • scota  

      Zásilkovna ukončí spolupráci s Českou poštou s účinností k 31. 1. 2021

      1. Nahrát data k zásilkám bude možné do 25. 1. 2021. Po tomto datu bude možnost podání dat do systému na Českou poštu přes Zásilkovnu vypnuta.
      2. V týdnu od 25. – 29. 1. 2021 budou všechny zásilky, které fyzicky dostaneme do přepravy, standardně předány České poště.
      3. Od 1. 2. 2021 budou zásilky podané se štítkem České pošty přesměrovány na službu CZ Doručení na adresu HD (ID 106).
      0 0
    • p@X  

      Jak je to s odesláním rodel, když v appce je volba jen standardní velikosti, to doplatím při podání?

      0 0
      • Smazaný účet  

        nemusí ti to vzít na podacím místě nebo to můžou odmítnout v rámci přepravy

        0 0
      • Libores  

        Nedávno jsem posílal 750mm. Naprosto v pohodě.

        0 0
      • tomxxx  

        posílal jsem 600 a ty jsem v klidu narval do kartonu 50×40×10cm

        Ofiko co nenarveš do 50×40×30, tak ti můžou vrátit především z přepravy, když už uprosíš místňáka na podání. Nadrozměr je nejspíš pro obchodníky už funkční, pro koncáky ne, ale snad něco časem bude. Nicméně pošta se celkem vyšvihla a balíkovna už takový opruz není.

        0 0
        • Delkim  

          včera nízká 10 cm krabice lega, bohužel ale široká 60 cm… zásilkovna to nevzala a pošta nekompromisně 209 Kč nejlevnější poštovné!!!!!!!!!!­!!

          0 0
          • p@X  

            Mají to trochu zmatečné ty nadrozměry. Aspoň jsi neplatil zbytečně zásilkovné jako já. Bez problémů by to mělo být na depech, ale ty jsou jen ve velkých městech. Nebo PPL.

            0 0
            • wilda81  

              nebo DPD, GLS…

              A ještě si to vyzvednou a levnější než ČP.

              0 0
          • xtonda  

            kdys použil zaslat.cz, tak to máš za 151 s GLS nebo 160 s DPD a ještě si pro to přijedou.

            0 0
            • Delkim  

              když už jsem vystál 30 min frontu (byly důchody) tak jsem to nechtěl už měnit, ale nečekal jsem takovou pálku

              0 0
              • p@X  

                Na webu mají kalkulátor zásilek.

                0 0
              • McBlacky  

                zkus poslat hůlky na běžky :) váha nic, cena pětikilo

                0 0
                • LM  

                  jj, ty ceny podle rozměrů jsou u České Pošty peklo :-)

                  0 0
                  • doubleingram  

                    Všechny ceny u nich jsou peklo.

                    1 0
                    • wert7  

                      Zásilkovna balík 50×40×30cm na adresu 129CZK

                      Česká Pošta balík do ruky:

                      • velikost do 35cm za 109CZK
                      • velikost do 50cm za 139CZK

                      za příplatek 30CZK si 1–10 balíků odvezou sami.

                      V obou případech porovnáváme službu s registrovaným zákazníkem a podáním zásilky elektronicky (zásilkovna to totiž jinak neumí).

                      0 0
                      • doubleingram  

                        Děláš u nich v marketingu, páč jinak nechápu to fanatické promo pošty, která si u většiny lidí udělala takové jméno, že jak jen to jde, využijí něco jiného.

                        1 0
                        • wert7  

                          Ne. Nedělám u pošty a dokonce jsem vedle uvedl, že preferuji PPL.

                          Ta argumentace vám vůbec nějak nejde. Nejdříve tady kritizujete ceny služeb české pošty, a když vám někdo pohledem do sazebníku dokáže, že plácáte nesmysly, hned je to zaměstnanec pošty :) Kdyby jste totiž místotoho napsal, že nejste spokojen se službou (např. dodáním balíku), nedá se na to nic říct. Ale vy si raději budete vymýšlet.

                          0 0
                          • doubleingram  

                            Dýchej do břicha, nebo ti praskne žilka.

                            Nos si to na poštu, je mi to u prdele.

                            Ostatní jedou Zásilkovnu, protože vědí proč. Cena mezi sebou je úplně jinde, a nemusíš čekat půl dne doma, až se objeví pošťák, pokud se objeví.

                            0 0
                            • sodek  

                              Pošťák u dveří – to má blízko k oxymoronu.

                              0 0
                              • Japhy  

                                Hele, u nás se teď objevila přesná kopie Michala Kolesy (Google it) a ten je teda poctivej. Skoro si říkám že se k nám schoval před publicitou jako Elvis nebo JFK.

                                0 0
                                • sodek  

                                  Aby pošťák/pošťačka doručil/doručila, potřebuje jistou dávku doručovacího autismu. S pocitem musím doručit, jinak by bylo něco špatně. Takoví by byli pro poštu v podstatě k nezaplacení :)

                                  0 0
                      • wilda81  

                        U pošty už se dá zaregistrovat? Screenshot z posledního pokusu (01.02.2016 18:09) jsem si uložil pro budoucí generace a začal využívat progresivnější fir­my…

                        0 0
                        • novas752  

                          No ty kráso :-) Tam už chybí jen krev z jednorožce

                          0 0
                          • sodek  

                            tvl měli napsat seznam povolených hesel a vyber si :D

                            0 0
                        • Japhy  

                          Zadejte nové heslo:

                          zelí

                          Heslo musí obsahovat více než 8 znaků

                          kyselý zelí

                          Heslo musí obsahovat alespoň jednu číslici

                          3 kyselý zelí

                          Heslo nesmí obsahovat diakritiku

                          3 kysely zeli

                          Heslo nesmí obsahovat mezery

                          3blbykyselyzeli

                          heslo musí obsahovat alespoň jedno velké písmeno

                          3BLBYkyselyzeli

                          Heslo nesmí obsahovat více velkých písmen jdoucích po sobě

                          3BlbyKyselyZe­li,DejMiTenBlbej­Pristup

                          Heslo nesmí obsahovat interpunkci

                          TakTedJsemSeA­leUzFaktNasral3Blby­KyselyZeliDej­MiTenBlbejPris­tup

                          Omlouváme se, ale toto heslo už někdo používá. Vymyslete jiné!

                          1 0
                        • babkanakole  

                          Krásné.

                          Co tam reálně hrozí, pokud se ti do té registrace někdo nabourá? Já jen, že některá hesla mají nastavené podmínky, jak kdyby neoprávněný přístup měl způsobit minimálně třetí světovou.

                          0 0
                          • Japhy  

                            Security through obscurity. Momentálně řeším u jedny nemovitosti pojištění a energie a je vtipný jak se navzájem liší online přístupy. Někde se musí člověk kodrcat na pobočku a půl týdne čekat na zřízení, jinde link v mailu a doplňkově ověření sms. Některý weby maj ještě takovej ten pozdně devadesátkovej štyl.

                            0 0
                            • babkanakole  

                              Upřímně mi nevadí ani „retro DOS styl“, pokud to běhá a dělá co potřebuji. Chápu, že doba je jinde, ale než se proklikávat blbě dělanými modernostmi, což bývá druhý extrém, tak radši to první.

                              0 0
                              • Japhy  

                                No, dneska zprasek zvenčí je téměř sázka na jistotu zprasku i zevnitř. U jednoho zákazníka např klikátko na změnu hesla u doménových účtů s propadlým certifikátem. To chceš :-)

                                0 0
                        • wert7  

                          A na těch požadavcích na heslo je špatně konkrétně co? Že neakceptují ignoranty s heslem „posta123“?

                          K diskuzi je maximálně tak zákaz číslice na konci a velkého písmena na začátku, to skutečně skoro nic neřeší.

                          0 0
                          • wilda81  

                            Za mě bych přidal ještě pár podmínek. Ať se náhodu nepodaří někomu zaregistrovat, ubyde ještě více zákazníků a konečně ten nefunkční moloch zavřou.

                            1 0
                            • JachymP  

                              Ty vtipkuješ, ale já jsem četl vážný článek, kde nějakej pošta-manager vysvětloval, že spokojenost zákazníků pošty roste, a to i přes to, že jim mnohonásobně vzrostly stížnosti. Prý je to tím, že od roku 2020 jdou stížnosti podávat i elektronicky!!! Pošta vstoupila do budoucnosti :)

                              0 0
          • Corbett  

            Ztratili mi zásilku, nekomunikovali, nereagovali na emaily, telefonní automat nekonečný, než se spojíš s operátorem, ale i tak dělali mrtvého brouka. Raději si připlatím za Českou poštu.

            0 0
    • Smazaný účet  

      zásilkovna mě nemile překvapila nemožností poslat zásilku s dobírkou větší než 5000. nikde to nemají napsané a sdělila mi to až appka.

      0 0
    • filipino_23  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Japhy  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • scota  

      Nové ceny platné od 1. 4. 2021 budou následující:

      Doručení na výdejní místa v ČR u zásilek do 5 kg – základní cena od 47 Kč bez DPH

      Doručení na výdejní místa v ČR u zásilek do 10 kg – základní cena od 128 Kč bez DPH

      Doručení na adresu v ČR u zásilek do 5 kg – základní cena 79 Kč bez DPH

      Doručení na adresu v ČR u zásilky do 10 kg – základní cena od 99 Kč bez DPH

      Zpětná zásilka (Reklamační asistent) – od 47 Kč bez DPH

      0 0
      • doubleingram  

        A posta nebude mit co zrat.

        0 0
        • wilda81  

          Za to si ale může sama.

          0 0
          • p@X  

            Je to s.p., imho nemá nikdo zájem navyšovat počet zásilek. U Zásilovny jsem měl třeba problém poslat rodla.

            0 0
      • milan.v  

        Tak to je dobrá zpráva!

        0 0
      • kemo  

        Takže jen mírné zdražení. To je ok.

        0 0
        • tomxxx  

          Jakto? Teď můžeš jen do 5kg a ten naopak zlevnil.

          Já bych byl klidně pro mírně zdražení, kdyby přidali odběrným místům, protože jim časem dojde, že je to strašný oser za málo peněz.

          0 0
          • Delkim  

            Zneužívají situaci, kdy spousta odběrných míst to dělá proto, aby měli „důvod“ proč mít otevřeno.

            0 0
            • xtonda  

              Zajímavý, u nás pobočka co sem využíval je od listopadu dle webu zásilkovny „zavřená z důvodu restriktivních opatření vlády“, ale na svém webu uvádějí, že pro výdej z jejich eshopu mají otevřeno. Celkově mají v naší MČ 3 z 5 zavřeno.

              0 0
          • doubleingram  

            Jaká je provize?

            0 0
            • tomxxx  

              Podle toho jakej to je balík, jestli je pojisteny atd., ale je to kolem 5 Kč.

              0 0
          • Smazaný účet  

            Tak kdyby to byl takový oser, tak to ty odběrná místa nedělají že.

            0 0
            • tomxxx  

              Spíš většinou jsou rádi, že díky tomu přežijí a přijde jim někdo do obchodu.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Jo v tomhle máš pravdu, když tam jdu tak občas beru nějakou blbost k tomu. Víno, časák či knížku.

                0 0
                • zdenal8  

                  Nj. Pokud ovšem to odběrné místo není obchod, co musí být z nařízení vlády zavřený. To si pak vezmeš akorát ten svůj balík, protože vše ostatní je za páskou.

                  0 0
                  • Bruca  

                    Pokud tam ovšem nechodíš pravidelne a neznají tě :-))

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    Jo to jsem už zažil v trafice na vlakáči. Časák a bageta v pohodě, knížka už byla problém.

                    0 0
            • p@X  

              Tak imho kšefty, kde měli před tím frmol, se určo chytaj za hlavu…

              0 0
          • kemo  

            Nestudoval jsem to úplně detailně, ale v současnosti vidím tyto ceny

            https://www.zasilkovna.cz/…ke-republiky

            a nově mají být

            https://blog.zasilkovna.cz/…niho-ceniku/

            Jak to bude s cenou pro koncáky (nyní 65) není jasné.

            Minimálně ale u nejlevnějšího vidím nárůst ze 43 na 47 bez DPH, doručení na adresu ze 70 na 79 atd.

            A pak marketingově by při zlevnění asi nepsali

            „Zásilkovna i tak zůstává nejlevnější ze všech komerčních přepravních společností …“

            Já jsem s jejich službama spokojený, zdražení mi nevadí. Proti české poště je to furt za půlku.

            0 0
            • tomxxx  

              Aha, to není cena pro koncáky, ale pro obchody, tak to pak jo. A co služba mezi námi, nepřidaj rozměry balíku? Osobně za balík s jednou stranou 70cm dám klidně kilo a ještě ho pojistim, než čekat na poště.

              0 0
              • tomo_111  

                toto je presne to, ja by som dal aj to co na poste, nez musiet cakat na poste :)

                vcera som tam musel zajst, nakolko som nemal kde inde kupit krabice – ich ‚postshop‘ zavreny, vraj ma obsluzia bez poradoveho listku na prepazce 3 – to ze tam ale musi clovek cakat kym obsluzia ludi s listkami asi nedomysleli a nasledne taka ‚mila‘ pani ze co ako chcem…

                0 0
            • xtonda  

              Balík do balíkovny je od 45 Kč bez DPH a balík do ruky je pro koncáka 109 / 139 za S / M s daní. Lko už je drahý, velký lehký věci se poštou nevyplatí.

              0 0
          • raschi  

            Ten ceník, co dával scotta, je pro eshopy a je bez DPH

            Není tedy pro službu Mezi námi

            0 0
            • p@X  

              V ceníku je standard 53,– bez DPH, od dubna 57,–.

              Imho mnoho povyku pro nic.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Asi tak, spíš nechápu to omezení rozměrů. Na tom by mohli zapracovat a pak ČP už fakt nepotřebuješ.

                0 0
      • jIrI___  

        .

        0 0
    • Eastwood  

      Co se tyka doruceni na adresu, tak zasilkovna suvetene naprosto nejhorsi.

      4 avizovane pokusy o doruceni (vzdy avizovali doruceni mezi 18:00– 19:00) a ani jednou neprijeli. Po pate avizovali doruceni mezi 11:00 – 14:00 a prijeli v 19:10. Celkem na 5× dorucovali jednu zasilku, poslali k tomu 11 avizacnich sms a 6× email.

      Kolegovi dorucovali na 3× taktez v podvecernich hodinach. Pri adresovani do prace je to fail.

      Zasadne uz nakupuju jen u eshopu, ktete nabizeji jine prepravce. Zasilkovna a WEDO uz nikdy.

      0 0
      • filipino_23  

        Treba dodat, ze „doruceni zasilky na adresu“ vyuziva zasilkovna externych dopravcov (DPD, GLS,…). Takze vinu by som na zasilkovnu nehazel. Zasilkovna dorucuje na svoje Z-pointy a k ext.dopravcom. Po doruceni ext.dopravcovi uz ma zasilkovna „ruky ciste“

        0 0
        • Eastwood  

          Ano, je mozny ze za to muze Wedo. To neznamena, ze zasilkovna ma ruce ciste. To ze Zasilkovna vyuziva prepravce, kteri nefunguji „standardne“, me jako zakaznika nemusi zajimat.

          Pokud jako zakaznik nemuzu ovlivnit, komu to Zasilkovna preda, tak uz nikdy Zasilkovnu nezvolim.

          Verim, ze vetsina doruceni bude OK a bezchybna. U me to ale nezafungovalo a nesplnili co slibili.

          0 0
          • myscho  

            Mas sice pravdu. Ale v dnesnom globalnom svete by si za chvilu nemal koho zvolit . Robim v UPS, takze o handlovani prepravcov nieco viem :D

            0 0
      • babkanakole  

        Podobná zkušenost, jen vylepšená tím, že ve 14 hodin hrdě zahlásili „doručeno“ a přitom k doručení nedošlo. Šlo mi to do práce, když jsem se ve čtyři odpoledne zeptala na recepci, nic tam nebylo. Než jsem stihla začít obvolávat, kde to skončilo, recepční v 16:10 viděla řidiče točit do vrat. SMS avízo doručování mezi 11–13 hod., telefon s dotazem „Jedu, jste tam?“ a výsledek výše popsaný.

        Je o tom i ve vlákně k České poště.

        0 0
    • rdx  

      Pri posilani doporocuju zadavat Hodnotu zasilky (zaskrtavatko v poslednim kroku aplikace) – je to o par korun drazsi viz cenik.

      Jinak je zasilka pojistena jen na 300 Kč. Takze pri jeji ztrate vic nedostanete.

      … asi bych umel tu 1000,– utratit lepe, moje blbost :)

      0 0
    • scota  

      Tak Zásilkovna není schopna doručit balíček na Z-bot za dva pracovní dny ;-( Zákaznická podpora nic neví, ani nic neřeší. Měli by je poslat rozvážet balíčky ;-)

      0 0
      • Kouba_2005  

        Celej kerskej les z toho onemocní :-D

        0 0
      • jIrI___  

        Posledních několik zásilek mi přes zásilkovnu šlo taky hodně dlouho (rekord je 4 dny), ČP získává v rychlosti náskok.

        0 0
      • MatS  

        Stává se to pokud je daná lokace plná. Bohužel nemají to svázané s depem, tudíž se to tam stále budou pokoušet doručit, dokud se to nepovede. Lepší je si změnit místo dodání na nějakou zásilkovnu (výdejnu). Jinak budeš čekat dlouho.

        Já to takto měl cca 4 dny, až mne to přestalo bavit a přesměroval jsem to do jiné zásilkovny a bylo to hned dorzučené.

        0 0
        • doubleingram  

          Tak ze je plna ti to rekne pri objednani, takze if to pak je plny a pri objednani nebylo, tak je to jejich fail.

          0 0
          • MatS  

            Problem je, ze v den dorucovani do z-boxu oni nekontroluji jeho naplnenost a i pres to, ze je plny, tak zasilku tam vezou a pak zase zpet. To mi prijde nesmyslne. Misto aby ti rovnou nabidli presmerovani na jine nejblizsi misto. Pak se doba doruceni zbytecne protahuje.

            0 0
            • scota  

              Přesně, je to banda de****. Nakonec jsem si pro balíček po 4 dnech dojel na depo. Bylo to na mojí žádost ty baba na infolince říkala, že budou neustále jezdit do plného Z-boxu. To nepochopíš ;-)

              0 0
        • scota  

          Přesně oni vůbec neřeší kapacitu Z-box ve chvíli objednání, jinými slovy zákazník je uveden v omyl, že dostane svoji zásilku na konkrétní místo a po 4 dnech nemá balíček ani peníze.

          0 0
    • Phantasma  

      V utery jsem podal zasilku a dnes ji adresat vyzvedl. Celkem spokojenost se sluzbou, ale furt mi nesla nastavit v mobilni aplikaci dobirka vetsi nez 5000,– …

      0 0
      • sodek  

        To je myslím max limit na dobírku. (nebo nedávno byl).

        V úterý večer jsem po 20:00 podal zásilku, dnes (čtvrtek) si ho adresát vyzvedl.

        0 0
    • obda  

      Ku*vy jsou to. Objednal jsem si zásilku na výdejní místo u práce, a ty šmejdi mi teď napsali „Z logistických důvodů došlo k přesměrování zásilky na nejbližší náhradní výdejní místo …“ A kdyby jenom to. Blíž než jejich „nejbližší náhradní místo“ je asi 30 jiných výdejních míst, mnoho z nich v docházkové vzdálenosti. Celé je to korunováno otvírací dobou Po-Ct 9–11:30 a 12:30–16:30. To tam mám jet autem v pracovní době? Se posrali, ne?

      Zlatá balíkovna na poště, bohužel tenhle prodejce ji nenabízel.

      0 0
      • Kurt  

        Zavolat na infolajnu a nechat si to poslat jinam – podle toho, kam se dostaneš. Já kvůli tomuhle využívám Z-Box, ale i těch je zatím jen pár set.

        0 0
        • scota  

          Z-box také nefunguje místo toho jsem musel jet na depo po 3 dnech dohadů s bábou na infolince kde je moje zásilka

          0 0
          • Kurt  

            Z-Box normálně funguje a pokud je nějaký plný, mají o tom info na webu: https://www.zasilkovna.cz/…2-vnitroblok

            0 0
            • scota  

              Jde o to že v okamžik objednávky a zaplacení na eshopu byl Z-box prázdný, ale další den již byl plný a následující 2 dny také. Dále jde o to že infolinka to prostě neřeší.

              1 0
          • wilda81  

            Zatím jsem z-box využil jen 4× (máme ho u nás nově) a vždy bez problémů.

            0 0
        • obda  

          Jde o princip – proč lžou o „nejbližším náhradním výdejním místě“, když je tu několik desítek bližších?

          0 0
          • nitraq  

            Není možný, že ty všechny ostatní byly zaplněný?

            0 0
            • obda  

              Všech odhadem 20–30 míst?

              0 0
              • nitraq  

                Nevím, nechci soudit bez znalosti. Někdy se mi stane, že nejbližší tři mám několik dní zaplněný, tak to obvykle vzdám a objednám jinou přepravou.

                0 0
        • obda  

          Update: Na infolince mi tvrdí, že zásilka byla doručena na výdejní místo a tudíž ji už nemůžou přesměrovat. Jediné, co prý můžu, je zaplatit si doručení na adresu. Ku........a

          0 0
          • babkanakole  

            Podle mě začínají mít problém se šoféry, co to rozváží, viz moje poslední popisovaná zkušenost – což bylo zrovna doručení na adresu. Dotyčný zcela bezostyšně odklepl 14:31 doručení příjemci, přestože do vrat firmy vjel až někdy v půl páté odpoledne.

            Zatím mám kliku u doručení na výdejní místo (nechávám posílat na jedno chcíplé, vedle kterého navíc mají místní mini-depo). Jen to tam vozí momentálně tak o 3 hodiny později než bývalo zvykem.

            0 0
            • obda  

              Hlavně se nich stal neefektivní moloch. Už jsou moc velcí a zákazníci i zaměstnanci jsou jim ukradení.

              Mohli mi zavolat, že moje pobočka je plná, a nechat mne vybrat, kam to mají uložit. Mohli vybrat některou z desítek bližších poboček. Pokud se jim na to vys*al řidič, který to prostě pohodil na jiné pobočce, mohli zařídit přesun o kus blíž (když by zvládli převést na doručení za adresu). Ale nabídnout mi jako jediné možnosti zaplatit si! doručení na adresu nebo vratku odesilateli je teda síla.

              Ta slečna na infolince tam sedí úplně zbytečně, protože v reálu není schopna udělat vůbec nic (toto není jediný problém, který se Zásilkovnou letos řeším). Ale možná je placená za to, že na sebe nechá křičet nespokojené zákazníky.

              0 0
          • milan.v  

            Je to tak, už to pak nejde…

            0 0
      • obda  

        Update 2 (a poslední): Podle vyjádření Zásilkovny jsou výdejní místa vzdálená několik kilometrů „ve vzdálenosti, která je pro přesměrování povolena.“ Čímž pro mne pozbývá použití Zásilkovny smysl.

        0 0
      • wert7  

        Co byste chtěl? je to lowcost přeprava s odpovídající kvalitou.

        Hlasujte nohama a zvolte si lepšího přepravce.

        0 0
    • Mr.Pavka  

      Bez cekani a na kazdym rohu.

      Neco jsem posilal.

      Prijemce se zaregistroval a pak mi jen poslal heslo a kod.

      Sem tam prisel, zkontroloval prijemce a nalepil samolepku s jeho jmenem na balik.

      2 minuty.

      0 0
      • sodek  

        A co jako?

        Problém není odeslat běžnou zásilku, ale přijmout (na některých místech). O tom je tady většina celé diskuze. Ty seš fakt mimóza. Možná bys mohl vystrčit hlavu od ledu a přepnout na normální frekvenci.

        0 0
        • Mr.Pavka  

          A zakladajici otazka tohoto temata je jaka?

          „Jaké máte zkušenosti s odesiláním balíčku proti konkurenci – Česká pošta (např. z bazaru)?“

          Tak se uklidni jo?

          0 0
        • wert7  

          Jde o to, čemu říkáte „problém“. Odeslání balíku má Zásilkovna snad nejsložitější ze všech dopraců.

          0 0
          • doubleingram  

            Ale no tak, už jsi posílal balík Českou poštou? Asi ne, páč jinak tohle nemůžeš říct.

            0 0
            • wert7  

              Samozřejmě, všechno je jednodušší než zásilkovna, kde musíte instalovat nějakou obskurní aplikaci dostupnou pouze pro mobilní telefon, ručně matlat na dotykovem displeji všechny podaci údaje a pak to v tom telefonu ještě platit kartou.

              K tomu mají zdaleka nejhorší parametry služby a přitom nejsou ani nejlevnější. Třeba PPL vám balík doručí rychleji, lépe a levněji.

              0 0
              • Auditor  

                Hele,

                Zasilkovna: max rozměry 50×40×30 cm

                PPL max.rozměry 30×30×30cm

                V prospěch PPL je pak vyšší váha.

                Jenže zásilku PPL musís zadat přes web, zaplatit kartou … tj pak jedno jestli to delas na tel ne? Oboje musis odnest na naky misto…

                Ale jak rikam, kazdy at si vybere co chce.

                0 0
                • wert7  

                  Vám přijde komfort zadání údajů k zásilce na počítači srovnatelný s doykovým displejem telefonu? To snad ani nemůžete myslet vážně! Ať už to vypisujete ručně nebo kopírujete od jinud, v obou případech je to na telefonu neskutečný opruz.

                  Cena doručení na adresu je u zásilkovny 129CZK s rozměry 50×40×30, přičemž hodnota zásilky nesmí být vyšší než 5000CZK a hmotnost 5kg.

                  PPL vám balík 30×30×30 doručí za 99CZK, 60×40×30 za 119CZK a 100×50×50 za 159CZK, zásilka je pojištěna do hodnoty 50000CZK a povolená hmotnost je 31.5kg.

                  O službě doručení na výdejní místo se nemá smysl bavít vůbec, protože dle zkušeností v této diskuzi, není tato služba u zásilkovny garantována a ve skutečnosti si zásilku doručí kam uzná za vhodné. V porovnání s PPL je to naprostá parodie. Ale ano, pokud chcete poslat balík co nejlevnějí bez ohledu na výsledek, pak je to služba přesně pro vás.

                  0 0
                  • Auditor  

                    Ano, prijde mi to uplne v pohode… Na dost veci – objednavani – nepouzivam ntb/pc, ale staci tel.

                    Ono je to spis o preferenci a o ochote pouzivat novy veci (neurazte se).

                    At si kazdej pouziva (pije, cte, ridi … miluje … soulo… atd atd atd) co chce ne?

                    Negativnich recenzi na vsechny dodavatele/do­rucovatele apod. se daji najit tuny… Budme radi za moznost vyberu!!

                    1 0
                    • wert7  

                      Další vtipná vlastnost zásilkovny – po vygenerování zásilky v té jejich nesmyslné aplikaci přijdete do obchodu, a bez datového připojení v té aplikaci ani nezjistíte heslo pro podání zásilky, protože v offline režimu to vůbec nefunguje:)

                      0 1
                      • tomxxx  

                        Kdo v dnešní době nemá data?

                        Pak nezbývá nic jiného, než si těch 5 znaku doma zapamatovat.

                        0 0
                        • wert7  

                          Asi tady nemá smysl vést diskuzi o předažených službách operátorů, nicméně můžete být např, v místě bez signálu, můžete mít tu jejich debilní aplikaci na tabletu bez SIM, v každém případě je to uplně nesmyslný technický požadavek. Vzhledem k tomu, že zásilka již byla v aplikaci podána, není důvod aby tyto informace o zásilce nebyly přístupné i v offline režimu.

                          Celé je to totální nesmysl. Když to porovnáte s ČP, tam si po elektronickém podání zásilky můžete vytisknout celý štítek včetně adresáta a příjemce nebo jen podací kód (včetně čárového kódu). Nemáte-li tiskárnu, můžete napsat na balík pouze podací kód zásilky a pošta si ji kompletně označí sama. Jak jednoduché a v případě podání více zásilek prakticky jediné možné řešení. Naproti tomu zásilkovna vám přidělí pouze „heslo“, které máte sdělit obsluze. Informaci o tom, zda se skutečně jedná o heslo (ve smyslu důvěrný údaj), nebo je to jen hloupý název pro podací kód, který můžete rovnou zapsat na balík, se nikde nedočtete.

                          0 3
                          • cibi  

                            ono heslo se píše na zásilku doma v klidu.

                            pokud by jsi se podíval blíž na vysvětlivky , pochopil by jsi , že se jedná o „podací kód“ jak to nazývá pošta.

                            0 0
                            • wert7  

                              To bych se rád podíval, ale podle webu zásilkovny to vypadá, že zásilky odesílají pouze eshopy :)

                              https://www.zasilkovna.cz/eshopy

                              Ten web je naprosto nepoužitelný (tipuji že záměrně). V aplikaci to není uvedeno také, možná je tam někde nějaká doplňující informace v tom procesu zadání zásilky, ale zpětně nelze dohledat vůbec nic. Celkově to působí dost odfláknutým dojmem, a podle zkušeností z okolí, je první podání zásilky taktrochu metoda pokus omyl. Např. uživatel napíše na balík číslo zásilky místo hesla a na podacím místě ho pošlou do háje.

                              A jen tak mimochodem, úpěšně podaná zásilka (přišel i potvrzovací email) v aplikaci podle záložky „odeslané“ neexistuje :)

                              0 2
                          • cibi  

                            Viditelně máš blízko k poště.. vysvětli mi proč:

                            1-mají otevřeno 2 dni v týdnu do 18 a zbylé do 16? (na rozdíl od zásilkovny 7× týdně do 19)

                            Kdy si má pro zásilku přijít člověk který chodí do práce?

                            2– pokud najdu v schránce a teď pozor- vytištěný- papír, že jsem nebyl zastihnut, tak na poštu danou zásilku dovezou v dobrém případě kolem 17:15 a do 18 (pokud je dlouhý den) je pošta nemá zpracované?, tj nemůže vydat.

                            Pokud je krátký den, dovezou je další dopoledne. Ale vytištěný papír neříká, že se k zásilce dostanu až další den…

                            Proč?

                            jedná se o dotaz dle zákona o svobodném přístupu k informacím 106/1999sb.

                            odpověď prosím strukturovat podle bodů, jak jsem ji položil.

                            >>>>>>

                            nasral jsem Tě?

                            ano, bylo to naschvál aby jsi si uvědomil , že hledáš chyby na něčem co na rozdíl od pošty je (docela) rychlé , funguje a je „prozákaznické“

                            Ty zde prostě jen trolíš, pokud by jsi chtěl aby se zásilkovna zlepšila , píšeš na jejich zákaznickou podporu.

                            ne odpovídat nemusíš, jedině že by jsi byl nějaký podředitel pošty a dokázal mi napsat proč pošta plynule zhoršuje svoje služby.

                            Jediné co bych zásilkovně vyčítal je, že nemají aplikaci která by fungovala na klasickém počítači- ohmatávací telefon jsme dost dlouho v rodině neměli.

                            0 0
                            • wert7  

                              Abychom měli jasno, balíky posílám výhradně s PPL (parcel shop), u ČP bych využil snad jen poslání balíku při vyzvednutí kurýrem, na poštu chodit nehodlám a její služby jsou předražené. Zásilkovna je pak z mého pohledu nepohodlná a má spoustu omezujících podmínek (rozměry, hmotnost, hodnota zásilky).

                              U doručovaných zásilek jsem spokojen jak s PPL, které je rychlejší – doručeno téměř vždy následující den a umí zásilku zanechat v Parcel shopu, tak s ČP, která často doručuje až ke dvěřím bytu (máme dobrého doručovatele) a umí volitelně bezplatně přesměrovat zásilku na jiný čas i jinou adresu. Nicméně souhlasím, že pokud adresát není při doručování k zastižení, může být volba dopravce zásadně ovlivněna tím, které výdejní místo je pro něj nejdostupnější. Zásilkovnu považuji z pohledu doručování spíše za parodii na dopravce – dodací lhůty nejdelší (klidně i více dnů) a dle zkušenosti ostatních diskutujících nemáte ani jistotu, na kterém místě zásilka skončí (to je zcela nepřijatelné). Každý z dopravců dnes umí doručovat do výdejního místa, to není žádné specifikum Zásilkovny.

                              Jen pro vaši informaci, zpětnou vazbu jsem Zásilkovně samozřejmě poslal již dávno. Kromě šablonovité nic neříkající odpovědi se ale samozřejmě nic nezměnilo. Např. chybějící webové rozhraní si uživatelé stěžují dlouhodobě, kdyby o to Zásilkovně měli zájem, již jej dávno implementovali. Je to prostě low-cost služba.

                              0 1
                          • sodek  

                            Kód si na balík Zásilkovny doma můžeš opsat stejně, jako na balík ČP. Na podatelně ho vysypeš a máš podáno. Stejně tak většinou klient ví při vyzvedávání balíku, zda „jeho“ pobočka je v oblasti se signálem, nebo není.

                            0 0
                        • wert7  

                          Parodie na dopravce pokračuje. Aplikace sice k zobrazení hesla, které se nemění, místo loálního uložení nesmyslně vyžaduje datové připojení (online režim), ale stav zásilky, který se v průběhu přepravy naopak několikrát mění, se pro změnu aplikace neobtěžuje aktualizovat vůbec :)

                          0 0
              • krabica  

                Vypisovat ručně údaje na podací lístek a další na balík je mnohem větší opruz. Za mně je Zásilkovna super, že nepotřebuju nic vypisovat na žádný papír, ani nic tisknout, to je největší zlo… Mobil má každý všude u sebe, tiskárna už je celkem rarita.

                1 0
                • milan.v  

                  Přesně tak…

                  0 0
                • oddie  

                  Asi tak. Trochu u mě sice poskočila pošta s elektronickým štítkem, který si mohu vyplnit a vytisknout doma, ale proti zadání zásilky u Zásilkovny je to furt pravěk.

                  0 0
                • wert7  

                  Vy dnes vypisujete podací lístek ručně?

                  0 0
                  • doubleingram  

                    Píšeš to ručně na balík jak kokot.

                    0 0
                    • oddie  

                      Už to jde i vytisknout a nalepit, mírný pokrok. Dokonce jsem na to dostal pár kč slevu.

                      0 0
                    • wert7  

                      Tak když jste (dle vaší terminologie) kokot, tak to tam holt píšete. My ostatní pohodlně zadáme údaje do webového formuláře formou ctrl+c & ctrl+v.

                      Tisk štítku je volitelný, pro podání zásilky stačí na balík opsat číselný podací kód. Uvedení adresáta a příjemce přímo na balík je ovšem pro poslání balíku ze zjevných důvodů povinné. Žádný příčetný dopravce vám nepošle do přepravy zásilku, na které tyto údaje nejsou čitelně uvedeny.

                      Mimochodem u České pošty nemusíte ani cestovat na podací místo. Za 30CZK si 1–10 balíků u vás vyzvednou.

                      0 0
                      • doubleingram  

                        U Zásilkovny nic psát nemusím

                        0 0
                        • wert7  

                          U zásilkovny to jen musíte povinně zdlouhavě patlat na titěrném dotykovém displeji. Ale každému dle jeho potřeb, evidentně to je služba přesně pro vás :)

                          0 0
                          • Kouba_2005  

                            A vzhledem k meziročnímu nárůstu poptávky služeb Zásilkovny zdaleka není sám. Zásilku můžu odeslat třeba po obdržení peněz od protistrany během pár minut, s poštou nemám šanci. Mně teda přijde daleko jednodušší těch pár údajů namatlat na telefonu, kterej mám furt u sebe, než čekat s agendou kolem odeslání zásilky až domů až se dostanu ke kompu. Možná sedíte u kompu celý den, tak vám to tak nepřijde.

                            0 0
                            • wert7  

                              Zato karton, inzolepu či strečovou fólii máte náhodou pořád u sebe :)

                              Aby jsme si rozuměli, já vám spokojenost se Zásilkovnou neberu. Spíše neakceptuji místní argumentci, že balík potřebujete poslat hned, ale nemáte přístup k tiskárně/po­čítači, zato máte ihned vše potřebné pro zabalení, ale zase nemáte průpisku pro popsání a proto zásilkovna. To už je poněkud směšná argumentace – trochu jako vymýšlení problému, tam kde není.

                              Enormní nárůst přepravy zaznamenali všichni dopravci. Na trhu je nepochybně místo i pro (bez urážky) „socka“ službu bojující hlavně co nejnižší cenou a taková služba si jistě najde mnoho zákazníků. Většina prodejců se ostatně shoduje, že zákazníci volí nejlevnější přepravu, ať už to v tom konrétním případě znamená kteréhokoliv dopravce.

                              0 0
                              • cibi  

                                hele, pokud má pošta u nás na sídlišti otvírací hodiny do 6 2× za týden (před 3 lety konečně prodloužili otvíračku do 18 a teď to skrouhli a zásilkovna má ofiko do 18 7× týdně, na poště čekám tak 20–30 min, na zásilkovně tak 5–10…

                                jak se rozhodnu?

                                (ofocené otvíračky v obrázku…)

                                1 0
                                • oddie  

                                  Zásilkovnu má u mě Vietnamec na rohu ve večerce, 7 dnů v týdnu otvíračka do 21h, nečekám ani minutu. Jen kód musím občas přeříkat dvakrát a pomalu :)

                                  0 0
                                • wert7  

                                  A co další dopravci?

                                  Když vezmu svoje okolí nějakých +/- 300–400m, tak o je:

                                  2× PPL parcel shop

                                  2× Zásilkovna

                                  1× Pošta + 1× Balíkovna (podací místo české pošty)

                                  1× DPD Pickup

                                  V režimu 24/7 jede PPL (benzínka), v režimu 7 dní v týdnu Balíkovna a DPD (večerka).

                                  O celkové kvalitě služeb jednotlivých to nedokazuje vůbec nic. Všichni dopravci dnes využívají externí podací a výdejní místa. Rozdíl mezi jednotlivými doručovacími službami je úplně jinde.

                                  0 0
                                  • cibi  

                                    no jo, když já bydlím v takové pr… :-)

                                    fňuk, fňuk :-)

                                    0 0
                              • Kouba_2005  

                                Tak jinak :-)

                                Ano, nenapsal jsem úplně pravdu. Jezdím servisním autem, kde mám notebook, veškerý potřebný cajky k zabalení balíku (náhradní díly jsou kupodivu baleny v krabičkách o různých velikostech), mám dokonce i několik druhů izolep (hnědou, transparentní a dokonce i černou), mám i transparentní a černou streč fólii, v této pojízdné dílně/kanceláři disponuji i různými popisovači včetně firemních propisek. A perlička nakonec – v autě mám i tiskárnu :-)

                                Takže vybavení bych měl tak nějak kompletní, ale přesto než abych se s tím vším sral, tak je pro mne rychlejší a jednodušší to udělat na telefonu, na kterém mě i aplikace Zásilkovna informuje o provozních hodinách konkrétního výdejního či podacího místa a bezproblémově mne do podacího místa i zanaviguje, když brázdím kraj v rámci své pracovní činnosti. Odeslání balíčku jsem tak opravdu schopen realizovat do pár minut. Otvírat komp a tisknout cosi na poštu nebo jen elektronicky vyplňovat, by mne opravdu zdržovalo a nehodlám to absolvovat – a to manželka pracovala na poště a má klientskou kartičku :-)

                                Výdejní místo, kam si nechávám zásilky posílat, má otvíračku po-ne 8–20. Pošta má po-pá 8–16. Volba je jasná. Navíc je výdejní místo v místní hospodě, takže samý pozitiva :-D

                                0 0
                                • wert7  

                                  Já na poštu taky nechodím, všechno hážu do PPL parcel shopu. Prostě vám stačí služba, kde balík nesmí být větší než 50cm, těžší než 5kg, nesmí mít hodnotu vyšší než 5000CZK a občas je doručen trochu jinam.

                                  0 0
                                  • Kouba_2005  

                                    Zatím se mi nikdy nestalo, že by mi byl balík doručen jinam. Větší věci posílám GLSkem, kam to dovezu a jako bonus nevyplňuju vůbec nic, jen nadiktuju údaje. Na 99% věcí mi ale stačí Zásilkovna.

                                    0 0
                                • jIrI___  

                                  U nás ještě si nedávná měla pošta otevřené nonstop. Stavoval jsem se tam vždy před prací mezi 4–5 h ranní a to byla záruka toho, že tam kromě mě nebude žádný zákazník :). Teď už to bohužel omezili a už je otevřeno jen 7–19 h

                                  0 0
                              • krabica  

                                Spíš Pošta je sto let za opicama, nejsou schopni odbavit zásilku digitálně, nejvíc mně baví, když posílám odpovědní balík, to mi z pošty přijde komplet vyplněný štítek, ten musím vytisknout, nalepit na balík a oni ho pak přepisují znovu do systému, to je fakt kokotina… A ještě mě fascinuje, že jedou pořád v dosovské aplikaci, stejně jako naše úřady, to nechápu vůbec.

                                1 0
                                • wert7  

                                  Balík, který je předem zadaný do systému rozhodně znovu neopisují ručně. Viz například vrácení zboží do Kupkolo, kde vám prodejce takovou zásilku vygeneruje.

                                  Pokud máte štítek, načítají čárový kód, pokud štítek nemáte, jediné co je třeba zadat je alfanumerický kód zásilky. Dokonce i podací lístek vám buď automaticky vytisknou nebo zašlou na email dle vašeho přání.

                                  0 0
                                  • krabica  

                                    Jo, načtou čárkový kód a pak stejně něco datlují, navíc ani nemají propojenou váhu s PC, takže to taky přepisují… :-)

                                    0 0
                                • Slavik  

                                  To si asi nikdy neviděl a nezažil DOS, bys neplácal takový nesmysly. A že tě to fascinuje? Právě proto, že to není grafická aplikace, rychle se tomu naučíš, nepotřebuješ superduper extra výkon a je stabilní, bez antivirů a solitaire. To že datlují kódy místo toho, aby to čtečkou načetly je věc jiná…

                                  0 0
                                  • krabica  

                                    Představ si, že zažil a už bych se k němu rozhodně nevracel, to je jak jezdit šlapacím autem, místo auta s motorem… Ve Windows jdou udělat mnohem intuitivnější a přehlednější aplikace, to že je taky hodně zfušovaných je věc jiná.

                                    0 0
                                    • Slavik  

                                      Problémem je, že nepoznáš ani linux…

                                      0 0
                                      • krabica  

                                        To je v podstatě jedno, to GUI je sto let před opicema a je jedno, jestli to je DOS, nebo linux…

                                        0 0
                                    • wert7  

                                      Na poste uz 20 let bezi Linux (SUSE). To ze bezi v textovem terminalu je logicke rozhodnuti a pouzita grafika nema zadny vliv na to, jestli je takovato jednoucelova aplikace intuitivni. Klasicke GUI s klikaci plochou navic praci enorme zdrzuje, klavesove zkratky jsou rychlejsi. Ze to neumi ovladat jouda z ulice je uplne bezpredmetne, pokud je diky tomu zakaznik v samotnem IT systemu odbaven nekolikrat rychleji.

                                      0 0
                                      • krabica  

                                        Jenže to právě není, je to několikanásobně delší než u konkurence…

                                        0 0
                                        • LM  

                                          Bavíme se stále o OS/GUI nebo už o České Poště vs. ostatní konkurence? :-)

                                          Co zavedli balíkovnu a vydání na kód, tak je to rychlé – přijdeš na řadu už k nachystanému balíku.

                                          Dneska jsem vracel zboží do e-shopu službou Odvoz zboží: po kliknutí na link z e-shopu jsem jenom doplnil svoji adresu, na balík napsal ID Odvoz zboží a odnesl to na poštu, kterou mám kousek. Slečna na přepážce koukla do nějaké papírové nápovědy, pak do systému zadala to ID, vytiskla štítek, dodejku a šel jsem pryč.

                                          0 0
                                          • scota  

                                            Tohle už uměl např. www.bike24.de před 10 lety akorát bába na hlavní poště ve Strašnicích to nemohla pochopit.

                                            0 0
                                          • krabica  

                                            Moje 2 poslední zkušenosti s poštou jsou takové, že na menší poště byly v provozu 2 přepážky, žádný přednostní, či ticketový systém, cca 5 lidí v řadě a 2 z nich řešili nějaké složitější problém, doba na poště víc než půl hodiny, pak jsem byl nedávno na velké poště v pátek, když byl zrovna termín důchodů a fronta před poštou minimálně na hodinu, protože dovnitř pouští jen pár lidí a na nějakou přednost Balíkovny sere pes…

                                            0 0
                                            • xtonda  

                                              Tak u nás to bylo tak, že si šel pro lísteček a pak zase ven, za sklem byla vyvolávací obrazovka viditelná zvenku, to už je i iteligenci konkrétních lidí na konkrétní pobočce.

                                              0 0
                                              • zdenek  

                                                U nás podobně. Až na to, že vyvolávací obrazovka je až nad přepážkami a z venku je kvůli odrazům ve skle celkem blbě viditelná. Prostě to zůstalo jako dřív a dopad nových omezení nikdo neřešil…

                                                0 0
                                      • milan.v  

                                        Na těch přepážkách pošty ale právě dost často pracují lidé bez zkuseností s PC, resp. podle toho, jak ho ovládají, je zřejmé, že jsou to méně zdatní uživatelé… A ovládání klávesnicí není pro tyto typy výhra, to mi věř…

                                        Logicky z toho tedy vyplývá, že implementovat SW (OS + aplikace) musí v návaznosti na zdatnost uživatelů a možnosti jejich školení/doško­lování, ne co se líbí IT oddělení, co je levné pro management, atd… Upozorňuji, že k problematice mám celkem blízko a už mi toho prošlo rukama celkem dost… ;o)

                                        0 0
                                        • krabica  

                                          Přesně, dobré GUI poznáš tak, že i pitomec se v něm hned zorientuje a je v něm schopen pracovat bez zaškolení. Tedy v první řadě intuitivnost, přehlednost a kontextová nápověda je taky fajn..

                                          1 0
                                        • wert7  

                                          Bavime se stale o systemu odbaveni zasilky na poste nebo uz o GUI systemu rizeni letoveho provozu?

                                          Kazdy uzivatel je schopen naucit se +/- 10 klavesovych zkratek a praci s klavesami TAB a ENTER. Na tom neni nic intelektualne ani manualne narocneho. Za tyden to ovlada perfektne. Jestli na prepazce ma uzivatel nejaky problem, pak je to neznalost produktu nebo procesu (napriklad zakaznik prinese novy typ zasilky).

                                          0 0
                        • jIrI___  

                          U zásilkovny místní pobočky vždy chtěly mít při odeslání balíku na něm napsaný ten kód, který mi vygeneruje aplikace zásilkovny. Osobně nemám zásilkovnu rád kvůli tomu, že mě i pro odeslání jednoho balíku nutí stahovat jejich aplikaci a registrovat se, pokud je to možné upřednostňuju poš­tu.

                          0 0
                      • krabica  

                        A když si to u mně vyzvednou, tak přijedou přesně v požadovaný čas? Protože jinak je to úplně k prdu, bo většinou nejsem doma, kdyžto do večerky pro podání balíku můžu kdykoliv mezi 6 – 20 hod, mám to přes cestu a je přede mnou max 1 člověk, na poště je kolikrát fronta na hodinu i více, zvlášť když jsou výplaty/důchody…

                        0 0
          • sodek  

            Moje zkušenost – s odesláním u Zásilkovny žádný problém nemám ani jsem nikdy neměl. Ani mi nepřijde nejsložitější. Pokud porovnám ty služby, u kterých nosím balíčky do sběrného místa. Za mě pohoda.

            0 0
    • LM  

      Zkoušel jste někdo posílat balík na hranici maximálních rozměrů? Je to v pohodě nebo měří každý mm? :-)

      Potřebuju vrátit dva pláště s drátovou patkou a když tu krabici pořádně zafixuju lepící páskou aby ji ty pláště neroztahovaly, tak budu přesně na hranici nejdelší strany 50 cm a součtu stran 120 cm.

      0 0
      • Anahita  

        Pracuju v obchodě, kde máme podací/výdejní místo zásilkovny. Je to o řidiči.. když to je na hranici povolených rozměrů a zákazník je milý a ne žádný morous, tak to vemu a řidiče nasledně ukecám :-) Ale většinou na to hodně lpí a ten náš lítá s metrem v kapse :-)

        0 0
        • LM  

          Díky. Zkusím to co nejvíc zafixovat ať je to fakt tip ťop. Metr si vezmu s sebou a klidně v prodejně při odesílání přeměřím :-)

          Co jsem koukal na ceny České pošty (159–209, podle toho jak to změří) a PDP (cca 143), tak by se mi to vracení do e-shopu moc nevyplatilo. Aneb nekupujte levné a rozměrné věci, které možná budete vracet.

          0 0
      • scota  

        jednou jsem odeslal krabici 51 cm ale nikde to neříkej ;-)

        0 0
      • jIrI___  

        Přetoč pláště do osmičky, v místě křížení přehni ty dvě smyčky k sobě a zafixuj, běžný standard odesílání drátěných plášťů.

        0 0
    • Anahita  

      Moc nedoporučuji posílat křehké věci. Máme s tím dost oplétaček a reklamací. Důvod je jednoduchý. Zásilky se posbírají a dají do 1 velké krabice bez jakéhokoliv polstrování. Prostě v té krabici volně skáče např 25 balíčků. Řidič neví, co v krabici je. Takže balíček s napísem křehké vidí v zázemí zásilkovny, kde to balí a pak já na pobočce, po rozbalení krabice a zpracování. Ale nemusím vám říkat s jakou láskou ti řidiči s tou krabicí nakládají během přepravy :-) proto opravdu hoooodně dobře zabalit křehké zboží :-) ale to bude všude stejné

      0 0
      • scota  

        A jak je to s tím Z-boxem řeší někdo že kapacita je na následující den jen např. 20 zásilek, ale klidně vezmete 200 objednávek hlavně když zákazník zaplatí?

        0 0
        • krokus  

          Před pár dny jsem si objednal něco právě do Z-boxu. Zaplatil jsem předem. Pak mi přišla zpráva, že z důvodu plné kapacity byla moje zásilka přesměrována na „nejbližší vhodné“ výdejní místo – místo na Praze 10 to teď mám na Praze 3! Volal jsem do Zásilkovny, co se s tím dá dělat – bylo mi řečeno, že nic.

          0 0
          • obda  

            Hezký. Takže nejenom výdejní místa, ale i Z-boxy.

            0 0
          • jIrI___  

            Někde se ta o chlup nižší cena služeb projevit musí. Ale překvapuje mě, že ze strany zásilkovny není na zákaznické lince sebemenší snaha toto řešit. Taky jsem se s tím v minulosti setkal, naštěstí mi jako náhradní pobočku vybrali obchod vzdálený jen nějakých 7 km.

            0 0
            • MlokCZ  

              Mně se zase jednou stalo, že si objednám 4 balíky současně (z různých typů obchodů s jiným sortimentem) s vidinou, že ušetřím čas a všechny vyzvednu najednou v jedné pobočce zásilkovny (všechny objednané do té stejné pobočky ve stejný den a odesílány ve stejný den).

              A pak už jen koukám, jak mi každý z těch balíků přišel do jiné pobočky. A přitom do té zvolené přišel dle časů doručení až ten poslední z těch 4 balíků, tak nemohla ani být plná. Všechno malé balíky podobné velikosti.

              Naštěstí tedy to nebylo nijak extra daleko, 2 pobočky do 400m a ten třetí balík na jiné pobočce cca 800m daleko. Ale ani tak to opravdu nepotěšilu. Na zákaznické lince jsem to tedy ani neřešil, to jsem považoval rovnou jen za ztrátu dalšího času.

              Naštěstí se to nestává moc často a dalších několik balíků v pořádku tam kam jsem vybral.

              0 0
    • easyrider  

      Zaslat.cz – jak už tu někdo zmínil. Perfektní ceny a berou velký balíky. Jinak Zásilkovna mi až na jeden na tři týdny ztracený balím vše dopravila dobře. Podle mě bezkonkurenční služba. Česká Pošta může jít do číči s jejich cenama, službama a přístupem…

      0 0
      • doubleingram  

        Nerikej to wertovi hlavne :)

        0 0
      • obda  

        No vidíš – já z pohledu adresáta jsem s ČP spokojenej. Oznámení mi chodí, řidiči volají a vyzvednutí balíku, od té doby, co je to přes kód, do minuty/dvou. Pokud můžu, volím jako dopravu na eshopech přednostně Balíkovnu nebo Balík na poštu. Na KK dopoledne objednám a druhý den po ránu to mám na poště. Co si víc přát.

        0 0
      • Slavik  

        No vidíš – já z pohledu adresáta jsem s ČP spokojenej. Oznámení mi chodí, řidiči volají a vyzvednutí balíku, od té doby, co je to přes kód, do minuty/dvou. Pokud můžu, volím jako dopravu na eshopech přednostně Balíkovnu nebo Balík na poštu. Na KK dopoledne objednám a druhý den po ránu to mám na poště. Co si víc přát.

        0 0
    • wert7  

      Další „výhoda“ zásilkovny (ale i jiných dopravců s tímto typem podacího místa) je, že vás personál s balíkem může klidně poslat do háje. Z libovolného důvodu se prostě rozhodne, že balík nepřevezme a máte smůlu. To se vám na poště nikdy nestane.

      0 0
      • sodek  

        Nemusí to tak být být všude. V mém okolí má Zásilkovna ve svých spřátelených pointech oproti Poště delší otvírací doby (dokonce i nonstop) a má otevřeno i o víkendu. To Pošta nedá.

        0 0
        • wert7  

          Tak to je dané otevírací dobou toho konkrétního partnera. Já mám v okolí non stop PPL (benzínka) a 7 dní v týdnu jedou Balíkovna/ČP a DPD (večerky). Spíš mě zaujalo to, že vás tento partner dopravce může poslat do háje, a balíček nepodáte.

          Což se při podání na pobočce/depu téměř jistě nestane.

          0 0
      • midlander  

        to se vám na poště nestane – to spíš patří do vtipů.

        0 0
        • wert7  

          Včera jsem nesl 2 balíky do trafiky (Zásilkovna + PPL parcel shop). Balíky sice posílám s PPL, ale to pro tento příklad není podstatné. Ženská mě rovnou poslala do háje, s tím, že další podané balíky už nechce, přestože by s trochou dobré vůle mohla vzít ještě dalších 20 velkých. Místa měla dost.

          Vám někdy na poště sdělili, že vám balík, splňující podmínky přepravy, prostě nevezmou, protože se tak jednoduše rozhodli?

          0 0
          • midlander  

            Ano, několikrát. Třeba proto, že na doporučený balík nemá úřednice nálepky. Tak ho pošle prý jen jako balík do ruky s vyšší cenou, nebo si mám zajet do města na větší poštu, tam nálepky mít budou.

            0 0
            • david25  

              nebor mu babovicky!

              0 0
            • wert7  

              To je dobry ojeb. Jako zakaznika vas nezajima, jestli ma pani nejakou nalepku. Na takovou postu je fakt lepsi nechodit :)

              Mimochodem, jen tak ze zvedavosti, jaký je rozdíl mezi doporučeným balíkem a balíkem do ruky? Vzhledem k tomu, že s nima nic neposilam, jsem doted netusil, ze maji tolik variant poslani baliku.

              0 0
          • david25  

            werte werte, ze vy delate kampan pro CP :)

            0 0
          • haďák  

            Pobočky Zásilkovny, PPL parcelshopy, atd. především nejsou provozovny jednotlivých přepravců. Jsou to smluvní partneři a podle smluvní podmínek skutečně můžou odmítnout převzít zásilky. Ať už od řidiče který je chce uložit, tak i od „člověka z ulice“ který je chce poslat.

            Prioritní je jejich business, ne výdejní místo. Pobočka Pošty je v trochu jiném postavení. Na depu přepravce (pokud je osobní podej umožněn) je ta kapacita převzít zásilky vždycky…stejně jako na poště…ale to slyšet nechceš…

            0 0
            • wert7  

              To je myslim kazdemu jasne, nicmene je to podstatna nevyhoda dane sluzby. Prinesete baliky a prestoze se vam to nehodi (jsou moc tezke, objemne, nemate cas apod…), zasilku uspesne nepodate. To se jako budeme tvarit, ze tato nevyhoda neexistuje a vsechno je slunickove?

              0 0
              • haďák  

                Ne. Nevýhoda samozřejmě existuje. Srovnávat jablka s hruškami jsi začal ty. Tvoje argumentace prostě postrádá smysl, to je celé.

                0 0
    • Japhy  

      Jen pro pobavení, 2 urgence přes infolinku, 1 reklamace příjemcem, 1 odesílatelem a balíček je s křížkem po funuse doma.

      0 0
      • babkanakole  

        To zakopli pod stůl na podacím místě?

        Škoda, že tam nebyly přibalené syrečky. Našlo by se to dřív.

        0 0
        • Japhy  

          Hlavně už jsem si to zařídil za tu dobu jinak, zbytečný pětikilo v garáži. Nevím v kterým koutě se to asi tak válelo.

          0 0