• pI3rre

    Témat o zápletech je tady hodně, ale chci to tady mít pohromady.:)

    K věci:

    • jezdím XC občas nějaký sjezd v lese (max. 1m dropy nicvelkého) – 75kg
    • mám pevný rám, který příští rok stejně půjde pryč (4ever ultradisk= hliník 2*zeslabovaný, 2KG :D)
    • bezdušový systém
    • co nejjednodušší údržba
    • spolehlivost (chci prostě kola, která vydrží)
    • čím méně peněz tím lépe, ale jsem si vědom, že za kvalitu seplatí.. Jsem student :D

    tady jsou kola, které jsem po dlouhém hledání vybral (ceny ±):

    1. Fulcrum Red Metal 3 (7000Kč) +cena, spolehlivost, nová kola (včetně

    záruky); – váha

    1. Fulcrum Red Metal Zero (8000Kč) – bazarová kola (na test biku), bez

    záruky + je to jasné .. :) (mám možnost se na ně jet podívat, mm něco speciálně sledovat? Krom ložisek, ráfku?

    1. ruční záplety od Hnoje: Hope2, ZTR, Sapim dráty (9500Kč) +design,

    záruky, váha – cena

    Můžese se prosím vyjádřit k mému výběru? K jaké možnosti se přikláníte?

    Celkem by mě zajímal názor na Zera, protože cena je to super, ale

    nevím zda to jsou kola, která vydrží věky nebo je chce o 3závodech měnit. Mají nějaký slabší díl, který se třeba často kazí apod.?

    Díky všem za reakce!

    0 0
    • pI3rre  

      Z mého příspěvku je to jasné, ale bazaru se nebráním..

      btw. sorry za překlepy =D

      0 0
      • Hnoj  

        Ukaž LINK na Zera?

        U těch nebývají problémy vůbec s ničím, ty kónický ložiska jsou skoro nesmrtelný. Ložiska v ořechu budou asi po smrti, ale to je rychlá oprava.

        Máš link na ZERA?

        0 0
      • TSw  

        Nevím, jestli ti to extra pomůže, ale RM3 jezdím a nestěžuju si.

        0 0
    • destr  

      Ber ty zera voe :-)

      0 0
      • pI3rre  

        Kdyby tam byla aspoň na půl roku záruky neváhám. Nechci aby se mi měsíc po koupi rozsypaly =D (nebo nerozsypou =)

        0 0
        • TSw  

          Taky záleží, kolik jim je a co mají nalítáno. Přeci jen jsou o dva levely výš než RM3, takže za ty peníze je to zajímavý. A záruka je občas taková divná věc – nemám nastudovaný záruční podmínky u Fulcrumu, ale nedivil bych se, kdyby se při nějaký závadě zkoumalo, jestli jsi na tom náhodou nejezdil moc rychle, při nestandardní vlhkosti nebo z příliš velkýho kopce…

          0 0
          • Honz8t  

            Jistě ježděný jen krátce malou holkou…

            0 0
          • Ricci  

            Bez najmensich problemov vyreklamovany a vymeneny zadny rafik na RM5,akurat po vymene zacali praskat draty :-(

            0 0
          • pI3rre  

            No to právě zatím nevím, mám se na ně jet podívat v neděli, takže uvidíme.. Z fotek vypadají ok, ale… :) Prostě se bojím nějaké skryté vady, která se objeví třeba po 200km.

            0 0
            • TSw  

              Podívat bych se na ně zajel – a když tě nechytnou, tak vždycky můžeš vzít ty RM3.

              0 0
        • MirosPikos  

          Nech si poradit od Hnoje… myslím, že kdyby chtěl, bude tě přesvědčovat na svoje zboží, přesto ti radí jít do Zer! Něco na tom bude, krom toho že je tu málo povolanějších…

          0 0
    • vsn  

      bral bych RM3 nebo CrossTrail

      0 0
    • jIrI___  

      Bral bych ty Zera nebo, pokud nechceš riskovat bazar, tak Crosstraily.

      0 0
      • pI3rre  

        Vzal by si raději crosstrialy než RM3? Pokud se můžu zeptat, proč?

        0 0
        • jIrI___  

          Čistě subjektivně – Ctraily jsou mi sympatičtější :). A pokud se nepletu, tak RM3 mají ořech na kónusech, Ctraily mají všude průmyslová ložiska. Ale netvrdím, že jedno z toho je výhoda a druhé nevýhoda, jen mám raději průmysly. Ale u Ctrailů je zase ta nevýhoda, že uchycení INTL kotouče je řešeno skrz redukci z CenterLocku, což je na prd.

          0 0
          • pI3rre  

            To mě na nich štve, chci uchycení čistě na 6děr..

            Další věc je ta, že Ctriaily jsou těžší, aspoň co jsem dohledal.. Co momentálně jezdíš ty? Máš nějaké porovnání?

            0 0
            • jIrI___  

              Já teď mám Crossmaxy ST (bazarové) a porovnat můžu s předešlými Bontragery Race. Co jsem překvapivě hodně zaznamenal, tak to je tuhost těch STéček. Poznal jsem ji víc než o nějakou zhruba 300 g nižší hmotnost. No a plnohodnotné UST je paráda, žádné vztekání se s všemožnými páskami :)

              0 0
              • pI3rre  

                :) právě proto je chci, zatím jsem sice měl pouze klasické duše.. Zatím se pořád rozhoduji mezi RM3 nebo RM0 a nevím :D. Zatím se, ale příkláním na stranu jistoty = RM3 (záruka)..

                0 0
                • jIrI___  

                  No já původně chtěl Shimana WH-MT65, pak jsem začal uvažovat o Crosstrailech nebo RM a pak se do toho ještě vmísily ty Cmaxy. Co si budeme povídat, bylo to těžké rozhodování, jestli vzít nová kola se zárukou nebo kola o třídu vyšší, za stejnou cenu, ale bez záruky :-D. Nakonec vyhrála ta druhá možnost, protože Cmaxy byly málo jeté a v na pohled perfektním stavu.

                  0 0
            • scret  

              CTraily nejsou zas o tolik tezsi… Ale jsou drazsi a to uz je docela velka nevyhoda, oproti RM3

              0 0
              • mr.nikdo  

                Podle vazeni me a hnoje jsou dokonce uplne stejne tezke – 1685 g ;-)

                0 0
                • scret  

                  to je u CTrailu vcetne adapteru na INTL?

                  0 0
                  • mr.nikdo  

                    Bez. Ja tam daval CL…

                    0 0
                    • scret  

                      ok, diky… V podstate jsi potvrdil co jsem psal vys… Tohle sheldavam u Mavicu jako nevyhodu…

                      0 0
                      • mr.nikdo  

                        Jako CL? To asi jo, ale zase jsem je sehnal za 7 000 + 500 za lehce jete XTR kotouce, takze to zase takova palka nebyla…

                        0 0
                        • scret  

                          no nevyhoda je ta, ze si nemuzes vybrat, pokud to nechces resit redukci… U jinych kol ma Mavic na vyber jestli CL nebo INTL…

                          0 0
                          • mr.nikdo  

                            To je fakt, ale treba u me to nerozhodoval. Protoze jsem stejne chtel kupovat XT kotouce, takze mi bylo jedno jestli vezmu CL anebo INTL… :)

                            0 0
          • Hnoj  

            RM3 nemá na kónusech vůbec nic…

            0 0
          • scret  

            myslim ze RM3 nemaji zadne konusy…

            aha, koukam ze to pise uz Hnoj:)

            0 0
    • Georrge  

      přišetřil bych na crank brothers :D

      0 0
      • scret  

        panecku to je rada:) a co by tim ziskal?

        0 0
        • nox159  

          vzhled a ten jede ne? ;-)

          0 0
        • Georrge  

          zaprvý vzhled, zadruhý se mi na nich dost líbí nefalšované UST provedení, kde stačí nahodit plášť, nalít mlíko a jedeš, žádné ****** s páskama, zahlazování otvorů pro niple a podobně. Cena je ale trochu mimo to uznávám…

          0 0
          • v POHODÌ klokan  

            To stejný má třeba se zmíněnýma Red metalama 3 nebo crosstrailama…

            0 0
          • scret  

            opet dobra rada:)

            vzhled je ciste subjektivni zalezitost, mne se treba vubec nelibej:)

            A nefalsovany UST ma uz u Ctrailu i RM3 :))

            0 0
            • Georrge  

              Vsak ja nikde nepisu ze to jsou jediny kola co to tak maj :) a me se zas nelibi RM3 ani ctraily, takze jen poukazuju na alternativu. Drazsi alternativu, ale treba se mu zalibi natolik, ze se rozhodne si priplatit, a pak bude maximalne spokojen, takze to klidne muze byt i dobra rada :P

              0 0
    • Tina  

      Mám na predaj úplne nové nikdy nejazdené Mavic Crossmax SLR disk. Váha 1.520g. So zárukou. Cena 9.999,– Kč. Pošta alebo osobný odber možný.

      0 0
      • pI3rre  

        Díky za nabídku, určitě zařadím do výběru a případně se ozvu :)

        0 0
    • scret  

      Bral bych RM3ky… Mas novou vec, se zarukou… A ty kola nejsou vubec spatny…

      0 0
    • biker007  

      Za me crosstraily. za 3 roky bez jedineho problemu, staci 1× za rok namazat orech.

      0 0
    • pI3rre  

      Ještě mě zajímá v čem jsou fakticky lepší RM0 oproti RM3?

      Pouze v tuhosti?

      0 0
    • pI3rre  

      Takže RM0 padly, protože byl lehce bouchlý ráfek+ložiska nejspíš ko a center lock (což nechci).. Na výběr tedy zbývají RM3 nebo zmíněné DTswiss, ale k těm se nikdo nevyjádřil …

      Na cyklobazaru je pár kol, ale na novatec nábách (ořechy prý praskají..).

      0 0
      • Ricci  

        Ja by som bral tie nove Cmaxy so zarukou,ktore tu boli spominane…

        0 0
      • pI3rre  

        Vítězem se staly RM3, jelikož chci stihnout je nahodit ještě dnes mám dotaz. Kolik mlíka (Notubes)do jednoho pláště nalít?

        0 0
        • jIrI___  

          Dávam 60 ml do UST plášťů a 80 ml do neUST plášťů (větší množství tmelu kvůli zacelení pórů).

          0 0
          • pI3rre  

            Mám Xkingy racesporty, takže dám těch 60ml a uvidíme.. Díky moc :)

            0 0
            • jIrI___  

              Do těch byl dal 80 ml. Ale uvidíš sám, jak moc to bude ucházet a podle toho to přizpůsob.

              0 0
            • scret  

              dal bych 80ml…

              0 0
              • pI3rre  

                Ok, zítra zajdu na benzínku a dám tam těch 80ml..

                0 0
                • pI3rre  

                  Určitě je to v rukou, ale prostě se mi nedaří pláště nahodit :D Vyzkoušel jsem i variantu s duší, ale pořád nic. Dal jsem cca 75ml mlíka, plášť vypadá nahozený (dokonce šla slyšet rána od zaskočené patky), ale ráno je to téměř prázdné.. :/

                  Nějaké tipy jak to nahodit? Jak jsem již výše psal pláště Xking Racesport. Díky moc

                  0 0
                  • blisterexist  

                    možná máš špatně utěsněný ventilek, nebo si kolo málo protřepal

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    Nahodit, protrepavat a jit jezdit…kdyz to bude stat, tka to mliko neutesni..

                    0 0
                  • Hnoj  

                    Musíš to jet projet, když si to postavíš do pokoje a budeš na to koukat, bude to furt utíkat.

                    0 0
            • tonik666  

              Vážili jste někdo doježděné pláště po dolejvání X ml tmelu? Zajímalo by mě, o kolik jsou těžší :)

              0 0
              • jIrI___  

                Chystám se na to s RaR. Až budu doma, musím si na to vzpomenout :)

                0 0
              • nox159  

                budou mit jiste mene nez mely jako nove :)

                0 0
              • kubad  

                většinu váhy tmelu NoTubes tvoří tekutina která se odpařuje, takže váhy moc nepřibude, u latexových tmelů nějaká vaha nahoru je

                0 0
                • K2  

                  KDysi to zkoumal Mlok a bylo to řádově do 5-ti gramů, hledej…

                  0 0
        • blisterexist  

          já dávám 60ml

          0 0
    • Egesi  

      No a co to tohle?

      http://www.bikesport.cz/…la-x1600-set

      0 0
      • Egesi  

        Nějakej blbej odkaz, prostě dt x1600 na bikesportu za 7300

        0 0
        • biker90  

          Tahle ale nejsou bezdušová ((alespoň to tam píšou)).

          0 0
        • pI3rre  

          Už jsem je našel, ale nejsou bezdušová ne? Jinak už je to vyřešeno > RM3

          0 0
    • pI3rre  

      Jak jsem již psal vítězem jsou RM3. Zatím je moc ozkoušené nemám, ale první pocity Super! Rozhodně tužší (oproti původním DT), bezduše a jejich val. odpor naprosto předčil mé očekávání.. Design je po sundání nálepek také ok. Jediné co mi pořád dělá problém je Xking, který se pořád nechce pořádně chytnout..

      Zatím můžu tyto kola jen doporučit a doufám, že budou dělat jen radost.! Ještě jednou díky všem za názory.

      btw.: fotky v profilu :O

      0 0
      • mr.ricardo  

        nemas malo tmelu? mam stejnou kombinaci kol a plastu a chytly se bez problemu, dal jsem 1.5 odmerky notubes mlika. jen pres tyden, kdyz jezdim na druhy sade kol se slickama, tak si ufouknou tak 0.5 bar, ale kdyz se na nich jezdi, tak drzi tlak v pohode.

        0 0
        • pI3rre  

          Budu muset přidat, protože zadní drží a přední je po 3 hodinách „měkké“ :O

          0 0
          • blisterexist  

            pokud ti tam žbluňká tak není potřeba, problém bude jinde

            0 0
            • pI3rre  

              V čem?

              0 0
              • blisterexist  

                tak pokud tam máš tmel a nevydrží ti to týden nafouklé, tak nebude těsnit páska, nebo ventilek

                0 0
              • mr.ricardo  

                tak zkus, jestli mas dotazeny ventilky, jednak matici k rafku a jednak vnitrek ventilku (je k tomu takovej ten malej plastik s ovalnou dirou), ja mel oboje povoleny

                0 0
          • Smazaný účet  

            Kolik Km jsi uz na tech plastis s mlikem najel? Mitaky NN mekly, tka jsme je nausil, vydal se na vylet a pak uz to bylo vpohode:)

            0 0
            • pI3rre  

              Najel jsem na nich cca 60km, potom to vypadalo ok, ale další vyjížďku se zase vyfoukly. Musím vyzkoušet dotažení ventilku uvnitř ráfku..

              0 0
          • scret  

            jak pisou ostatni, bud spatne tesni ventilek nebo jsi na tom plasti malo najel, nebo malo prostrepal mliko…

            0 0
            • pI3rre  

              S mlíkem jsem třepal asi 10minut =D

              0 0
              • pI3rre  

                asi jsem blbec, ale pořád se mi neutěsnily (spíše přední, ale někdy se to dokonce střídá. 2–3 dny v pohodě, potom projížďka a další den prázdné).

                Tmelu tam mám asi 80ml a najeto na nich je cca 70–100km, přes patku to nejspíš neutíká, protože by to bylo asi vypuštěno rychleji než za 1–2 dny.

                Pomocí toho plastového bazmeku jsem dotáhl ventilek na vnější straně, ale nemůžu přijít na to, kde se upevňuje na vnitřní straně ráfku.

                Další věc, nejde mi vůbec vytáhnout celý ventilek z ráfku, tlačil jsem opravdu celou silou, ale prostě to nevypadlo… Nějaké rady? Už nevím coby.. :D

                0 0
                • blisterexist  

                  a tu matičku si zkoušel dotahovat?, podle mě ti na 90% nebude těsnit ventilek s ráfkem, taky mi to dělalo, tak jsem na ventilek ještě navlíkl takovou gumovou podložku, pořádně dotáhl a drží, ale ty příznaky byli stejné

                  0 0
                  • jIrI___  

                    U UST ráfku by problém s těsněním ventilku snad neměl být. Já to tipuju spíš na hodně pórovitý plášť.

                    pI3rre: zkoušel jsi kola ponořit pod vodu? Tak by neměl být problém odhalit, jestli ventilek těsní nebo ne.

                    0 0
                    • blisterexist  

                      i ty nejpórovitější pláště mi nedělali to co popisuje, když je třeba nasadí projede a pak na to 3 dny nesedne tak se mu vyfouknou, ale pokud na tom jezdí, tak to už po několika týdnech drží tlak o hodně líp než ul duše

                      0 0
                    • pI3rre  

                      takže nafoukl jsem je, dal pod vodu a co nevidím, dalo by se to přirovnat k vířivé vaně. Je tam asi 1000 pórků přes které to utíká. Musím tedy dát více mlíka?

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Jaké mlíko tam máš? Kdosi tu nedávno psal, že nejlíp mu plášť utěsnil Caffe Latex, který na plášti vytvoří souvislý povlak, a až pak nalije klasický NoTubes.

                        0 0
                        • pI3rre  

                          Mám klasický Notubes

                          0 0
                          • blisterexist  

                            hm, divné, tohle mi notubes zalepil za chvíli…, chce to jezdit jezdit a jezdit:-D

                            0 0
                        • pI3rre  

                          takže koupit toto.?

                          0 0
                        • Kubiczech  

                          Souvislý povlak mi utvořil FRM tmel, teda jestli je to ještě aktuální.

                          0 0
                          • jIrI___  

                            Jak jsi s tím FRM spokojený? NoTubes mi už došel a teď uvažuju, jestli koupit FRM nebo namíchat 1:1 CL a NoTubes. Samotný NoTubes už kvůli „ježkům“ nechci.

                            0 0
                            • Kubiczech  

                              Nevím, měl jsem jen zbytek od kamaráda a vlastně jsem s tím ani nejezdil. Ale ten plášť jsem od toho čistil, takže ten povlak mohu potvrdit. To NoTubes ani Caffé neudělalo. Kamarád s ním spokojeně jezdit celou sezónu bez defektu. Na ježky jsem se ptal a v pohodě, takže ho taky místo NT budu zkoušet.

                              0 0
                  • pI3rre  

                    Jak matičku ventilku tak samotný ventilek jsem utáhl. Nepomohlo to, plášť jsem musel na půlce cesty dofukovat. Mlíko v plášti šplouchá, takže nevím jestli ještě přidat nebo toho je dost…

                    0 0
                    • blisterexist  

                      pokud šlouchá tak je ho dost, pokud nešplouchá, tak tam ještě je, a až tam nebude vůbec poznáš až píchneš, jinak ne, osobně bych zkusil to kolo hodit pod vodu

                      0 0
    • Nikovlas  

      Na příští sezónu chci vyřešit prakticky stejný problém:

      Chci si koupit nová kola, jezdit bez duší, cena kolem 7000, aby něco vydržely, hmotnost až na druhém místě. (mám HT Cube LTD Race)

      Kola ve výběru jsou na snadě:

      FRM3

      CrossTrail – myslíte, že je do jara zlevněj, jako zlevnili ten minulý model?

      XT – ale kónusy se mi moc nechce, navíc zmiňované problémy s náhradníma dílama…

      A pak ještě nevím, jestli nesáhnout po nějakých ručně zapletených – patrně od Hnoje:

      Magický záplety mě lákají svou cenou, ale trochu se bojím odolnosti a komfort bezdušového používání asi taky nebude takový. (18mm ráfek nevím, pro pláště 2,25", ale risknul bych to)

      Nějaký odolný záplet na ZTR kolem 7000? Tam je to bez duší asi pohoda, ne? Jen do ceny a hmotnosti připočíst bezduš. sadu.

      Když porovnám dostupnost a cenu náhradních dílů u ručních zápletů a zmíněných RM3 a CTrailů, asi jasně vítězí ruční – to vidím trochu jako plus (což by mohlo trochu kompenzovat případnou o něco vyšší cenu) – jak těžké je opravit ty tovární záplety? Třeba u dovozce Mavicu píšou, že na kola od neoficiálních dovozců (kde to je o cca 3000 levnější) ty díly neprodávaj, nebo nějak dražší, nebo co – jak to s tím teda je?

      Pak ještě k těm Fulcrumům a Mavicům – je nějaký podstatný rozdíl mezi modely 2012 a těmi v odkazech?

      No když bych kupoval ty FRM nebo CTrail, asi bych šel do CL uchycení kotoučů (líběj se mi XT) – je nějaký funkční nebo hmotnostní rozdíl mezi uchycením INTL a CL?

      0 0
      • LáďaH  

        Náby Novatec, ráfky ZTR a dráty třeba od Sapimu… Do 7000 se nejspíš vejdeš. Napiš Hnojovi. :-) Bezduš sadu k nim nepotřebuješ. Jen páskami zalepíš otvory na niple a koupíš ventilky.

        0 0
        • nox159  

          Jen páskami zalepíš otvory na niple a koupíš ventilky. -vsak tohle staci u vsech rafku ;-)

          0 0
      • Nikovlas  

        Teď koukám, že Fulcrumy bych měl asi zkracovat jen jako RM3, když FRM je úplně jiný výrobce… tak snad to každý pochopil…

        0 0
      • royal  

        Mam stejny pozadavky, taky jsem nakonec dosel k temhle kandidatum.

        Dotaz – jak je to s loziskama v RM3/xTrailech ?

        Daj se normalne sehnat (v loziskoshopech), nebo to jsou nejaky atypy?

        0 0
        • jIrI___  

          V Cridech i Cmaxech jsou normalizovaná ložiska, Ctraily na tom předpokládám nebudou jinak.

          0 0
        • Nikovlas  

          U RM3 jsou na obrázku tady

          Bohužel se v tom nevyznám, takže snad někdo řekne.

          0 0
        • Hnoj  

          RM3 má v nábojích standartní ložiska, v ořechu je atyp a musí se kupovat origo.

          C-trail má standart všude + IMHO dementně udělaný ořech s kluzným pouzdrem.

          Za mě RM3.

          0 0
          • roud  

            model 2012 už to má ale jinak ne ?

            0 0
            • mr.nikdo  

              To plati u Crossmaxu co jsem videl.

              I stranky Mavicu maji porad stejny model Crosstrailu…

              0 0
            • Hnoj  

              C-trail a X-Ride je pořád stejnej krám…

              0 0
            • scret  

              u CTrailu zustava klasic.stary typ orechu…

              0 0
      • pI3rre  

        Už jsem na RM3 něco najezdil a za mě zatím můžu jenom doporučit. Tuhost je dobrá, ale největší přínos je v tom jak „lehce jedou“ …=)

        0 0
    • Darkson  

      přemýšlím o nových kolech a aktuálně se rozhoduju také mezi Mavic Crosstrail 2012 a Fulcrum Red Metal 3. Katalogová váha je stejná (1685 g)a cena a design sovnatelné.

      Co mě hlavně zajímá je odolnost kol(ráfků), především osobní zkušenosti. Přeci jen vážim 90 kg a materiál úplně nešetřim, jezdim takové prasácké XC:-)

      0 0
      • scret  

        CTraily jsou tezsi… Jinak je to prast jako uhod… RM se daj sehnat za supr prachy…

        0 0
        • mr.nikdo  

          Mavic a tezsi? Ale prosimte … V tu dobu vazil hnoj i Fulcrum RM 3 a byly stejne tezke…

          0 0
          • scret  

            a to je vcetne redukci na 6der??

            0 0
            • mr.nikdo  

              Neni. Nicmene nikdo nemluvi o redukcich a o 6 dirach ;-)

              A osobne tam mam hozene XTR kotouce na CL ;)

              0 0
              • scret  

                Tak laskave priste reaguj na konkretni reakci. Zrejme Darksona nezajima ze ty to mas milostive na CL, kdyz on sam ma Elixiry…

                Tzn. redukci pravdepodobne potrebovat bude, sice je to par gramu navic, ale porad to nepopira to co jsem napsal.

                0 0
                • mr.nikdo  

                  Tak laskave. Ty vis, jake chce kotouce? Typ brzd tady nevytahuj – kotouce si muze dat jake chce…

                  A i ty RM 3 muze sehnat na CL, takze pokud by mu slo ciste o 6 der, tak nebude resit Crosstraily…

                  0 0
                  • scret  

                    srovnavej srovnatelne a nemichej hrusky s jabkama…

                    RM3ky budou s CL pravdepodobne zas o kus lehci… A rekni mi jediny duvod, proc by si mel Darkson davat na avidy CL kotouce??:) Pochopil bych kotouce Hope kvuli funkci…Krom designu me nic jinyho u shimanackejch nenapada…

                    A proc by neresil CTraily kdyz by chtel 6der?? To ze Mavic prestal u tehle kol delat obe verze a vyresil to redukci nic nemeni na kvalite tech kol…

                    Jinak abych se vratil zpet k tematu, RM3 budou mit pravdepodobne lepsi orech…

                    0 0
                    • mr.nikdo  

                      Ja uz se radeji nevyjadruji. Uz jen proto, ze toto jsou vsechno dohady, Darkson se k tomu stejne zatim nevyjadril, takze ani jeden poradne nevime…

                      0 0
                      • scret  

                        proc proste nepriznas, ze jsi tu vystartoval, jak tu posledni dobou na B-F byva zvykem a pritom ti chybej argumenty?

                        Ja jen napsal ze jsou RM3 lehci a to taky jsou!

                        0 0
                • Darkson  

                  v klidu, stejně asi pudu do RM3:-)

                  0 0
                  • Peslezedirou  

                    FRM5 jsi už odrovnal? Nebo jsou ještě použitelný?

                    0 0
                    • Darkson  

                      RM5 mam už 5 let a celkem držej, jen párkrát měněný ložiska v zadní nábě a několik prasklejch drátů. jsou to mý jediný kola, jezdim na nich celej rok

                      0 0
                  • scret  

                    jsou to slusny kola a jsou hlavne za dobry penize… Ja sam bych asi bral taky RM3, kdybych se mel rozhodovat… Teda pokud bych neresil design..

                    0 0
    • Joseph de Sax  

      radím ti dobře…zkus bezbrzďáky na bezplášťácích a s radiálním výpletem na všechny strany…avotomtoje. Akorát se nevlezeš do té ceny.

      0 0
      • Plechovka  

        A kdyby vzal beznábojáky+bez­ráfkáky+bezdrá­ťáky+bezniplá­ky, tak to bude mít zadarmo. A votomtoje.

        0 0
    • Blade  

      Po přečtení mnoha vláken jsem vybral toto:

      Přední kolo: Novatec D711SB, DT Swiss XR 350, Sapim Laser

      2,0–1,5–2,0, Sapim Polyax ALU

      Zadní kolo: Novatec D712SB, DT Swiss XR 400, Sapim Race

      2,0–1,8–2,0, Sapim Polyax ALU

      Cena kolem 7500, váha kolem 1500g, tuhost co nejvyšší. Nějaká lepší alternativa při zachováni ceny a hmotnosti? Pro závodní použití, kotouče, TLR pláště s mlíkem (Schwalbe RoRo, RR), 77kg jezdce.

      0 0
      • Hnoj  

        Proč DT350, když ZTR Crest je HOOOODNĚ širší, levnější, rovnou tubeless ready. Na 77kg bude úplně v pohodě…

        0 0
      • biker jura  

        ráfky dej ZTR

        0 0
    • Zbych  

      Ahoj. Abych nezakládal nové,přiživím se tady.:-)

      Potřeboval bych poradit s výběrem nových kol na Zaskara,za dosavadní crossridy. Chtěl bych si určitě polepšit,ale finančně nevykrvácet (5–8t). Závodní ambice nemám,silnici se vyhýbám a mám 70kg. Ročně najedu tak do 5000km. Díky za vaše nápady.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.