Z Nevegalu na Mxxis: velikost/typ/zkušenosti

126 nepřečtených
  • Sumss

    Zdravím,

    chci přezout svýho GT Avalanche z Nevegalů 2,1 drát na něco od Maxxisu. Požadavky jsou: zachovat univerzálnost nevegalů (bláto, kameny,sucho) a pokud možno zlepšit vlastnosti při přesunu po asfaltu a taky spotřebu gumy na asfaltu :D

    Dopředu chci větší gumu (tak 2,2–2,35), ale všude kolují řeči o tom,že Maxxis je v reálu menší než se píše. O kolik?

    Jinak váhám mezi High roller a Ardentem.

    Díky

    0 0
    • LUDVICEK  

      No tak to jsem zvědav, co kdo poradí. Momentálně řeším podobný problém – Nevegal vepředu je ještě v pohodě, ale dozadu to chce něco s menším odporem a větší výdrží.

      0 0
    • jIrI___  

      High Roller jsem vozil a byl to snad nejpomalejší plášť, který jsem kdy měl. S radostí jsem ho předal kamarádovi :). Po Ardentu jsem pokukoval, ale když jsem zjistil jeho cenu v 2,25", tak jsem vsadil na jistotu v podobě NN. Jinak že by Maxxisy nějak extra podvyživené mi nepřipadá. Třeba Crossmark měl ve 2,1" něco kolem 52 mm.

      0 0
      • deekay  

        ono to mas neco za neco, mi prijde, ze ta maxxisacka 60a smes na mokru drzi VYRAZNE lip nez klasicka 3C schwalbe. Novy trailstary jsem nejezdil, ale Nobby nicy na mokrych korenech, to bylo jak na lede.

        0 0
        • jirkact  

          já jezdil ignitor 2.1 a zdálo se mi,že na mokro nejsou moc dobrý

          0 0
        • Kupko  

          No musim ti oponovat na mokrem korenu ti nebu drezet zadnej prefoukanej plast trosku si odpust vzduch a bude hned lepe drezet i na korenech.

          0 0
          • deekay  

            vozim 2bar vpredu, 2.2 vzadu stejne jako sem vozil na nn 2.25

            to co udrzi 60a maxxis Swampthing vpredu uz bych se s NN davno na mokrych a oslizlych vecech valel. A to si nedokazu predstavit jeste tu 42a smes, to musi bejt lepidlo :)

            Ono je uplne jasne videt i kdyz si clovek byt jen sahne na tu smes, jaky je v tom rozdil.

            0 0
            • bluma  

              Souhlas, Ardent 60a je oproti NN daleko větší lepidlo. Navíc je to poctivá 2,25. Dopředu ideální volba, otázka co k němu dozadu, protože s Ardentem vzadu to už moc nejede…

              0 0
        • ClAyD  

          Já jel ledovej výjezd na Nobby Nicích na Kleť a jelo to parádně.

          0 0
      • DaSnail  

        okolo 52 má aji minion. ale v 2.35

        0 0
    • Ossis  

      Zatím jsem spokojený s širším Nevegalem vepředu a Karmou vzadu – má to odpich a docela to i drží.

      Přiznám se, že jsem taky zvědavý, co ti kdo doporučí… Vidím to na kombinace XK, MK a NN s RK, RaRa a RoRo.

      0 0
    • Sumss  

      Já mám s tím Nevegalem opravdu super zkušenosti, nejsem na žádný skoky, ale spíš takový endurko. A Nevegal mě nikdy nezklamal a to ani na sněhu. Jen prostě rychle ubejvá a asfalt ho fakt požírá jedna báseň… :/

      Mimo cesty/asfalt u mě dělá dejme tomu 65%/35%.

      Pokukuju delší dobu po Ardentech. High roller mě zaujali především, že GT je obulo na typ Avalanche X, což byl bajk víceméně pro moje potřeby… :)

      0 0
    • mr.antik  

      a jakou smes jsi měl těch nevegalů vpředu? Já teď přecházím na 2,4/2,25 Nobby Nic ale dopředu musí jí Traistar (měkčí směs). Tj dopředu musíš dát měkčí směs a dozadu tvrdší, High Rollery bych vynechal pokud to má jezdit po asfaltu :-)

      0 0
      • Sumss  

        Hele vůbec nevím, jsou to pořád ty origo pneu, co byly na novým kole. Jediný co vím, že je to drát a 2,1×26…

        0 0
        • LUDVICEK  

          Tak jsem se díval na ten mountain king a dá se sehnat za docela rozumnou cenu – mohli byste někdo přirovnat šířku 2,0 2,2 a 2,4 s Nevegalem 2,1?

          0 0
          • RadaD  

            Nemúžu ale nevím na jaké to máš ježdění já mám na xc MK a ten má nižší profil(43mm). Na EN mám raději větší (Maxxis 48mm).Šíře múže být stejná jak píší níže.

            0 0
          • ZuzicK  

            Řekla bych odhadem, že to bude 2,2. V ruce je teď ale nemám.

            0 0
    • RadaD  

      Ardent 2,4 jsem měl teď v ruce jak jede nevím trochu širší než Minion 2,35 ovšem po nahození na 23mm ráfku 50mm nový. Jinak Cmark 2,1 50mm, Ranchero 2,0 51mm, Conti MK 2,2 49mm vše 19mm ráfek a najeto 2000km.

      0 0
    • Motyll  

      Slušnej univerzál je Crossmark. V kevlaru i docela jede. Ekonomická náhrada RR :)

      0 0
      • jonti  

        Ale zkus ho nekdy do blata. RaR za mokra neni idealni, ale da se s tim v pohode objet zavod v blate bez problemu, na crossmarku to bez problemu neni.

        Doporucim klasickou kombinaci NN2,25, jestli chces aby to jelo lip po asfaltu tak dozadu RaR2,25.

        0 0
      • Kupko  

        Crossmark super plast na pevnej podklad ale jak vjedes do terenu a je tam trosku bahna tak to je konec.

        0 0
    • Frostty  

      Z nevegalu jedině na NN.

      0 0
    • Aspean  

      Tak dneska sem měl možnost velice krátce projet na afaltu kolo na Nobby Nick pláštích. Oproti těm Nevegalum ten nižší odpor byl znatelnej

      0 0
    • Kupko  

      Zdar Nevegal je strasne pomalej plast za me jedine Nobby Nick vyborne se ovaluje na pevnem podkladu drzi v terenu je to dobrej plast.

      0 0
      • mr.antik  

        škoda že se nedělá 2,25 v trailstar směsi, možná nějaké ty 4× verze…

        0 0
        • MlokCZ  

          4× verze jsou taková spešl kombinace. Střední vzorek tvrdý stejně jako má pacestar, aby to jelo.

          A superměkký boční vzorek, myslím, že ještě měkčí než má trailstar (teď si nejsem jistý o kolik je měkčí).

          0 0
    • hurwais  

      riešim tento istý problém na mojom novom gt sensor 2,0 boli tie iste plašte ako píšeš a dozadu dávam tento vyborná cena:

      http://eshop.dema-bicycles.sk/index.php…

      a na predu zostane zatial kenda

      0 0
      • Aspean  

        Tak z tohodle bych mel docela strach. I ted nekdy trnu kdyz se mi v blate smejkne Nevegal. Zalezi co od plaste cekas, ale rek bych ze Vulpine moc drzet nebude. Rychlej bude, tojo :-)

        Kazdopadne az ho projedes tak dej vedet :-)

        0 0
      • Frostty  

        Pokud chceš zachovat aspoň stejný (podle mě lepší) grip a chceš zároveň aby to jelo. Tak nemáš jinou volbu než NN.

        0 0
    • smash_mouth  

      Jezdim NN 2,25 vpředu a 2,1 vzadu a uvažuji o přechodu předku na Nevegal. Jezdil jsem oboje a dle mne Nevegal nohem lepe lepi na šutrech než NN. Klidně si dam na předek Nevegal 2,1. NN ma super grip ale na těch krizovejch skalkách kde potřebuju 100% spoleh to nedava tak bravurně. Ještě jsem slyšel že conti MK pěkně lepí ..

      0 0
      • Sumss  

        Hmm, to mě zajímá porovnání obou. NN mi všichni doporučují a ty přemýšlíš nad návratem tam, kde jsem já :)

        Mohl bys to trošku rozvést? Jaké jezdíš trasy, plus k jaké směsi Nevegalu se hodláš uchýlit? Dík

        Ono právě mi čteš myšlenky. Ten Nevegal sice jede naprd na asfaltu, ale v krizový situaci mi nikdy neustřelil a právě takový ty kousky mokrý skály nebo nečekanej kořen od bláta či já nevim co, tak tam ta guma držela…

        0 0
        • MlokCZ  

          To pak stačí jít do měkčí směsi, NN v trailstar nebo třeba HD trailstar. Oproti pacestar NN to drží zejména na mokru o třídu lépe a pořád to pojede lépe než Nevegal.

          0 0
        • smash_mouth  

          Bohužel nevim co jsem to měl za verzi 2.1 Nevegalu – kolo Giant Trance X3 2011. NN jedim 2,25 Peacestar.

          Na kořenech mi to přišlo stejný, ale na šutrech o třídu v jistotě ..

          Chtěl jsem puvodně nějaké lepidlo od Schwalbe ale NN Trailstar se dela od 2,4 coz mi prijde zbytecny, kdž mi Nevegal stačil ve 2,1 ..

          Co se šutrů týče tak konkrétně spec. šutry Točná – Zbraslav..

          a ještě konkrétněji sem se rozpláclu na mokrejch tuhle sobotu :-D

          Potkal jsem tam vice maniku co jezdi Nevegal vpředu a jiny brand vzadu. Na dotaz zda testli NN vetsinou odpoved ano Nevegal drží lépe…

          Tož tak

          0 0
      • Frostty  

        Tak to máte asi jiný šutráky tam u Vás. Mě nevegal na kamenech rozhodně nepodržel, to samé na kořenech. Žádná sláva hitparáda, s NN jsem na šutrácích mnohem jistější. Co se týče kořenů tak tam je to vždycky loterie :o)).

        0 0
    • Mr.Duck  

      Podle mě sou to nesplnitelný požadavky. Z nabídky Maxxisu je první plášť použitelnej do bahna swamp thing,ale na asfaltu to je lepidlo. Jiný,od crossmarku po minion/High roller sou podle mě v mokru docela zlo. Možná Ardent,to si někdo chválil na kopci,ale taky mi nepřišlo,že by mu zrovna držel. Všichni říkaj Schwalbe NN,tak bych asi zkusil tohle :)

      0 0
      • mr.antik  

        tak to zas já bych NN jako supedržák neoznačil, na měkké směsy to nikdy mít nebude…

        0 0
        • Mr.Duck  

          Tak super držák určitě ne,držák sjedeš na asfaltu po dvou metrech,žejo :-)

          0 0
          • Atilla  

            Tak jde i o to ustřelování v zatáčkách a to se jen směsí nespraví.

            0 0
    • maxipes-fik1  

      V servisu mi minulý rok při stejném zadání a na stejné kolo, jako máš ty, navlékli tohle http://www.maxxis.com/…vantage.aspx a docela se to dá. Po silnici a na tvrdém podkladu jede o poznání lépe a dokud se v bahně přímo nekoupeš, tak neztrácí ani tam.

      0 0
    • Anatol J.  

      Maxxis Advantage 2,40 s tenkými boky považuju za to nejlepší, co jsem zkoušel a mám. Velké balony, a na hrubý vysoký vzorek i na tvrdém povrchu celkem malý odpor a výborné chování. Na sněhu si ani nehráb…Prostě jsem z nich nadšený a foukat stačí na úplné minimum.

      Pokud by měl někdo zájem, odprodám 1 jetý Maxxis Ardent 2,40 za 400 nebo smluvně… a 2ks Specialized Enduro 2,20 (taky velice slušné, ale Advantagy jsou širší…)řekněme za 700 oba celkem. (Zásobil jsem se Advantagy, proto odprodávám…)

      prednosta.sta­nice(závin)tis­cali.cz

      0 0
      • jIrI___  

        Nemáš náhodou ty Spešly převážené a změřenou jejich šířku?

        0 0
      • Soreno  

        novej stojí 490 a ty chceš 400 za jetej? :-)))))))))))))­))))))))))))))))))))))))­)))))))

        0 0
    • ClAyD  

      Vepředu mám Nevegal 2.1 drát (původní od GTčka) a vzadu NN 2.1 pace star kevlar a jede to daleko rycheli, přitom líp drží.

      0 0
    • Sumss  

      No a jakej je rozdíl mezi kevlarem a drátovou verzí? Patrně dost debilní dotaz, ale doteďka jsem žil v domnění, že je to pouze rozdíl ve váze pneu… Myslím tím, zda bych si nepolepšil (myslím hlavně ty vlastnosti na asfaltu a tu spotřebu gumy, která je brzo na odpis) tím, že bych koupil verzi v kevlaru?

      0 0
      • HarryTP  

        Jestli nejezdíš často přes koleje tak bych šel do kevlaru

        0 0
    • sdasty  

      Super držák, odolný Conti nový MK Protection 2,4 sucho, mokro, kameny, kořeny drží na všem, chráněný boky TPI 240, balon, to co mě překvapilo, že se výborně odvaluje i na asfaltu, nepozoruji rozdíl v odvalovaní oproti NN 2,1, příjemné překvapení a luxus pohodlné svezení díra, nedíra :-) Jen ta cena 840,– za kus.

      Mám Conti poprvé a marně hledám slabinu.

      0 0
      • sdasty  

        Dodám, že na NN také nedám dopustit, jezdím je 4 roky, ale do skal bych je nevzal…

        0 0
      • ZuzicK  

        Tak já nevím, mě se zdá, že se NN odvaluje lépe. Sic testováno na jiném kole, brzo budu moct dát report i od sebe. MK drží prý lépe, to je plus, ale co mi nebude chybět jsou vibrace při jízdě po asfaltu/zpevněné cestě při cca 15–25km/h, což je moje obvyklá rychlost na tomhle povrchu..

        0 0
    • Aspean  

      Najde se tu nekdo kdo jezdi Nevegaly 2.1 vpredu a vzadu NN 2.25? Cekam, ze diky NN se to bude lepe odvalovat na asfaltkach a drzet podobne v terenu a vidim to snad jako idealni kombinaci na meho Trance.

      Aspon to je teorie…

      0 0
      • MirosPikos  

        Přijde mi strašně nevhodný vozit vzadu NN, jsem zvědav kdo s takhle anomální kombinací se ozve :)

        0 0
        • Atilla  

          Proč?

          0 0
        • Aspean  

          Muzes to trochu rozvest? Lidi kteri vozi komplet NN bude dost, tak nevim proc by to mela byt blbost mit NN vzadu. Kdybych vedel, ze RaR budou drzet dostatecne, tak ho dozadu dam, protoze by se urcite odvaloval lepe jako NN

          0 0
        • mr.antik  

          v pohodě a znám teda lidí dost co to tak vozí… (myslim NN vzadu, nemyslim kombinaci s Nevegaly)

          0 0
      • smash_mouth  

        Nyní mam vzadu NN 2,1 a NN 2,25 vpředu.

        Chystám se hodit 2,25 dozadu a 2,1 Nevegal dopředu, ale nevim zda nebude uzší než ten NN vzadu. Mate nekdo zkusenost?

        0 0
        • Aspean  

          Pokud jsou udavane sirky od vyrobce realne, tak to vis ze bude :-)

          Nevegaly v 2.1 maj pres sputny tak 2.16. Jak jeto s NN 2.25 ti nepovim

          0 0
          • smash_mouth  

            Prave, ze informace vyrobcu moc nesedi. Je to patrne z diskusi na BF i vl zkusenosti – zejmena vaha a sirka :-O

            0 0
    • smash_mouth  

      Mate nekdo zkusenost Nevegal vs H DAMPF?

      0 0
    • tonik666  

      Jezdím Ardent 2,25 EXO (zesílený bok) vzadu, dobře drží, dobře jede a je těžké s ním cvaknout i proříznout. Takže po sjetí prvního jsem koupil další.

      0 0
      • Aspean  

        Zajimave. Plast o nekolik set levnejsi jak NN. Kdyz pises ze jsi ho sjel, kolik km cca vydrzel?

        Jestli se tedy dobre odvaluje a neni to extra trapeni na silnici snim, tak by to slo :-)

        0 0
        • Soreno  

          Na silnici to trápení je mám ho ve předu 2,4 ve směsi 42a v terénu zatím nejvíc co jsem měl a vzadu 2,25 směs 60a a dozadu se poohlížím po něčem co pojede :-)) třeba Maxxis Aspen 2,25

          0 0
          • tonik666  

            Mám taktéž ten se směsí 60a a na moje přesuny po asfaltu stačí. Že by to bylo nějaké trápení a výrazně jsem zaostával za ostatními, co mají RR a podobné lehké pláště, mi nepřijde.

            Lehký plášť to není (700g přesně), ale vyhovuje mi ta jistota, že někde v sypkém sjezdu necvaknu nebo neříznu.

            0 0
            • Soreno  

              No v terénu jsem nadmíru spokojen a defekty málokdy proto vepředu zůstane a dozadu něco co se dá urvat do smyku :-))

              0 0
    • Sumss  

      Jsem rozhodnut zůstat u Nevegalu a zkusím jeho kevlarovou verzi. Na zadku dojezdím drátový verze 2,1 a pak půjdu taky do kevlaru

      Otázkou je, zda se mi 2,35×21 vejde na ráfek? Nezkoušel někdo tenhle balón na klasickej ráfek GT Avalanche?

      Jinak jakej je rozdíl mezi stick-e verzí a DTC? Chápu to dobře, že se Stick-e mi to bude líp držet v terénu, ale na asfaltu to bude horší než DTC?

      0 0
      • PatrikL  

        v nedávnom teste bike magazinu mala kenda nevegal 2.35 DTC valivý odpor viac ako 40W, hmotnosť 748G a aj napriek dobrým výsledkom v trakcii a držaní v zákrutách dostal ten plášť iba hodnotenie „uspokojivý“ :) Takže ja by som odporučil zaloviť v iných vodách, ak teda myslíš ten asfalt vážne :)

        Tu máš v tabuľke nejaké výsledky z toho testu http://me.phillipoertel.com/…fen-test.png , čiže fajn porovnanie s konkurenciou.

        0 0
        • Sumss  

          Vlastnosti Nevegalu v terénu mi plně vyhovují a protože je asfalt pro mě spíš nutné zlo, tak to překousnu, protože jít níž v jizních vlastnostech v terénu se mi nechce…

          Z výsledku vypadá fakt dobře ten Continental, ale nějak se mi tomu nechce věřit. Využití kola je spíš AM/Enduro a ty pneu mě nevím proč přijdou vyloženě XCčkový.. :)

          0 0
          • MlokCZ  

            MK II je na tom valivým odporem opravdu dobře, 2011 test s protection verzí a jen 25,5W i v protection verzi, to je opravdu super.

            Na druhou stranu, jak MK I byl hodnocení s NN ve všech testech ± nastejno (jak drží), tak MK II hodnotí o třídu hůře než NN.

            Takže to je něco za něco.

            0 0
            • smash_mouth  

              Kdyz jsem na zadnim pred nedavnem dojezdil NN PS 2,25 tak jsem nasadil Conti MK II Protection 2,2 a je pravdou, ze je o tridu jinde … niz. Pracovně mu rikam klouzek :-D (krom toho ze to je fakt uzovka ..)

              0 0
          • PatrikL  

            ale tie % asfaltu máš fakt dosť veľké, to nutné zlo by si si na inom plášti mohol aj celkom užiť :D :D

            0 0
          • PatrikL  

            inak ten specialized ground control tam bol vo verzii s-works a 2.1", takže 2.3 palcová verzia control by priniesla ešte lepšie držanie a aj odolnosť… Samozrejme aj hmotnosť by narástla (uvádzaná je 650g), ale stále by to malo byť prijateľné :)

            0 0
        • Aspean  

          Nevedel by jsi o vice takovych testech?

          Chci si papirove srovnat RacingRalphy a NobbyNicky s mejma Nevegalama…

          0 0
          • PatrikL  

            máš 2× mail :)

            0 0
            • Aspean  

              Tak uz mam ciselne podlozeno, ze Nevegaly nejedou, takze se nemuzu dockat az ten zadni vymenim treba prave za NN. Diky za podklady panove :-)

              0 0
            • Sumss  

              můžu požádata taky o dvakrát mail? :)

              0 0
          • MlokCZ  

            RaR s obyč duší 25W, bez duše 20W, s ultralight nebo latexovou duší něco mezi tím (s latexovou už jen 21–21,5W).

            NN s duší kolem 28W (naposledy byl měření 2,4 pacestar; 2,25 by mohl mít nepatrně méně, ale s minimálním rozdílem), bez duše 25W.

            A nějaké větší držáky:

            • Hans dampf pacestar 30W
            • HD trailstar 42W.

            2012 RaR zatím nikde nebyl změřen nebo minimálně jsem to zatím nenašel, jsem na něj zvědav (nejlepší by bylo kdyby rovnou změřili obyč i snake skin verzi, aby se vidělo jaký rozdíl udělá 67×127tpi).

            0 0
            • jIrI___  

              Když už jsi tady, nevíš jestli je u RaR a NN nějaký rozdíl ve výšce vzorku mezi 2,1" a 2,25" verzí?

              0 0
              • MlokCZ  

                To nevim, já vždy jezdil a v mojem okolí všichni ostatní 2,25 (nebo širší). U 2,4 a 2,25 NN rozdíl není.

                A dle výsledků testů asi nebude ani pro 2,1 nebo naprosto minimální.

                On třeba 2012 RaR má vzorek o nějakou tu desetinku nižší, takže už je nízký dost i na 2,25.

                0 0
              • MlokCZ  

                A k čemu vlastně 2,1 verze? U RaR bych to pochopil, ale u NN?

                0 0
                • jIrI___  

                  Jen ze zajímavosti. Šířkou mi na moje jezdění bohatě stačí nějakých těch ±51 mm na 2,1", ale pokud by 2,25" verze měly vyšší vzorek a tím pádem teoreticky o něco větší životnost, tak bych je vyzkoušel :)

                  0 0
            • mr.antik  

              Tyhle měření platí pro zadní nebo přední gumu nebo pro obě? Jde mi o vliv zatížení, např. na rovině?

              0 0
              • MlokCZ  

                Měří se pro zatížení 50kg + rychlost 20km/h + tlak 2 bary (kdysi dávno se měřilo pro 2,5 baru).

                Tedy zhruba to odpovídá zadnímu kolu 75kg jezdce.

                A tak jak se to měří, tak to odpovídá hlavně opravdu tvrdému povrchu, tedy zejména asfaltu.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Jinak já jsem začal před časem ověřovat valivý odpor na jednom asfaltovém kopečku, který je v závětří a nefouká tam (lehce fouknout samozřejmě může vždy, ale dost to tam vliv větru omezuje).

                  Testuju vždy na stejném kole (tedy totožný posed), nahoře to z nulové rychlosti nechám jet a v konkrétním místě pak sleduju rychlost na jakou se to rozjede.

                  Beru pro každé pláště vždy více pokusů a jak se to chová průměrně (aby se vyloučilo nějaké to fouknutí větru, atd.).

                  A ± mi tam vše sedí s měřením na tom stroji co dělá Bike magazin a další časopisy.

                  Třeba HD trail/HD pace oproti NN/RaR (vše bez duší) je proklatě velký rozdíl. S HD se to už vůbec nechce rozjet (ten kopec není moc prudký).

                  A třeba NN/RaR x RaR/RaR je už rozdíl naprosto minimální, když je NN jen na předním. To už je na hranici toho, co tím testem dokážu rozlišit.

                  0 0
                  • Atilla  

                    Mě by zajímalo jak by se změnily výsledky při jízdě v terénu. Nechceš zkusit testovat pláště v lese? Mě a určitě i dalším je měření odporu na silnici k ničemu, když po silnici nejezdím.

                    0 0
                    • mr.antik  

                      toť otázka… ale podle mých zkušeností měkčí pomaleší gumy nejedou ani na štěrku nebo hladké cestě, takže to tak nějak bude odpovídat…

                      http://www.pinkbike.com/photo/7840700/

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      V terénu to moc reálně měřit nejde, v tom je problém. Pořád se mění podmínky, stejná trasa je pokaždé trošku jiná.

                      Bylo by třeba měřit jednotlivě pro mnoho různých povrchů, hodně opakování.

                      Já nikdy neměřím nic cíleně (že bych tam jel kvůli tomu měření), jen využívám třeba právě toho jednoho úseku, který jedu hodně často na běžných vyjížďkách.

                      Co můžu vzít jen ze subjektivních postřehů, tak v lehkém terénu to nebývá o moc jiné než dle těch měření z přístrojů nebo z měření z asfaltu.

                      A v těžkém terénu, tam se valivý odpor už nedá sledovat vůbec.

                      A třeba v mírných sjezdech se mi ty pomalejší pláště nechtějí rozjíždět na žádné povrchu.

                      0 0
                • mr.antik  

                  Šlo mi právě o ten vliv zatížení – že některá guma může mít velký odpor při použití vzadu, ale při odlehčení (vpředu do kopce) to může mít zanedbatelný vliv

                  Při enduro posedu a asfaltových výjezdech bych se proto zaměřoval hodně na zadní gumu (co se týká rychlosti).

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Tak zadní guma bude vždy ta podstatnější. Ale ani ta přední není nedůležitá. Mně třeba při zkoušení HD trailstar vadilo, že výrazně zpomaloval mírnější sjezdy. Ve sjezdu je ten přední plášť hned o něco významnější a je sice hezké, že plášť super drží, ale když se jezdí hodně mírnějších sjezdů a pak to nejede, tak se ten grip ani nevyužije.

                    0 0
                    • deekay  

                      Nevidel jsi nekde zmerene WTB bronson 2.3 TCS?

                      Pocitove mi prijde ze jedou hure nez NN 2.25, ale mam je mnohem radsi v zatackach.

                      0 0
    • Sumss  

      Nemá někdo velikost Maxxis Ardent 2,4×26 a 2,1×26?

      0 0
      • Sumss  

        Jinak kdesi jsem na BF našel maximální možné rozměry k danému rozměru ráfku. Myslíte, že bude ok 2,4 Maxxis na ráfek od GT Avalanche? Vnější šířka u toho ráfku je cca.22mm.

        0 0
        • PatrikL  

          aký to je presne model ráfiku? Vonkajšia šírka 22mm je dosť malá, na 2.4" plášť by sa hodila taká vnútorná šírka .)

          Inak neviem čo ťa to tak ťahá k maxxisu :)

          0 0
          • Sumss  

            alloy ATB double wall. Snažím se najít jeho rozměry, ale zatim nic

            0 0
            • Ossis  

              Jakou máš verzi Avalanche? Já mám na 1.0 ráfky WTB SX-24 se 17mm.

              0 0
              • Sumss  

                mám 2.0 z roku 08, ty ráfky jsou od firmy Jalco a je to ten výše uvedenej typ.

                0 0
                • Frostty  

                  Tož ty mají 17mm vnitřní šířku.

                  0 0
                  • Sumss  

                    mno a na to je 2,4 moc nebo to někdo má vyzkoušený?

                    0 0
                    • jIrI___  

                      RaR 2,25" se mi žvejkal i na 19 mm ráfku. Pokud chceš vozit nějaké rozumné tlaky, tak bych 2,4" na 17 mm ráfek necpal.

                      0 0
                    • Frostty  

                      NN 2,25 na nich nebyl zrovna nejjistější. Ale s trochou citu se to dá.

                      0 0
    • PatrikL  

      100 :)

      0 0
    • Kubiczech  

      Když je tu ten Maxxis – máte někdo zkušenosti s Maxxis Ikon? Konkrétně mě zajímá ta druhá nejvyšší verze. Díky.

      0 0
      • tonik666  

        Prý výborný plášť na 29, a už k dostání i u nás. To bude můj příští zadní.

        0 0
    • smash_mouth  

      Tak jsem rozhodnutej,

      pro gumu dopředu – Nevegal 2.1, vzadu necham NN 2,1.

      Jen ted nevim jakej typ vřed Stik-E nebo DTC, na USA webu maji oboji, ale u nas sem zatim objevil ve 2,1 jen DTC.

      Jinak mam doma Aspena, jezdil jsem ho na predku pred NN na předku (oboji 2,25) a chystam se ho opet nasadit abych mel srovnani. Poreferuju po víkendu.

      0 0
      • Frostty  

        NN 2.1 je docela užovka, rozměrově k nevegalu 2.1 je NN 2.25.

        0 0
      • Atilla  

        Pokud to chceš do lehčího terénu, tak DTC. E-stick na silnici vůbec nejede. A NN k tomu 2.25.

        0 0
    • smash_mouth  

      Tak jsem se prave docetl, ze na Giantech Trance 2011 ktere jsem min rok testoval byl Nevegal stick-E 2,1, cimz se vysvetluje proc to tak drzelo na sutrech… prave mi PPL veze objednanej DTC :-O … o víkendu protahnu terenem.

      0 0
      • Aspean  

        Co mam na Trancovi Nevegal stick-E 2,1 tak co se gripu tyce si nemuzu stezovat.

        Proc si se rozhodl prave pro DTC?

        0 0
        • smash_mouth  

          Pac sem si nepamatoval že jsem mel v testu na Trancu Stick-E :-(::: no tak budu doufat ze bude dostatecne lepit na sutrech .. min tejden sem jel sve „oblibene“ misto cca 30 s max 40 uspesnosti a usoudil jsem, že to je spatynka protoze mam NN V Pacestar verzi..v nejhoršim pošlu plašt do sveta :-/

          0 0
          • Aspean  

            Takze dopredu nevegal a vzadu nechavas NN? Ten jezdi dobre? Chci ho dozadu koupit, ale jeste sem se ktomu moc nemel. Rozhodne teda 2.25 sirku

            0 0
    • smash_mouth  

      Tak jsem v patek a v nedeli testoval novy Nevegal 2,1 DTC 60TPI. Nasadil jsem ji dopredu misto NN 2,25 peacestar.

      Dojem:

      • vyssi jistota, znacne se to projevuje na kamenech/skále a kořenech
      • valivy odpor ± stejny (je tam rozdil sirek, merenim 3 – 4 mm těla veprospech NN na 19mm rafku), nepoznam rozdil v odporu, jezdim teren a asfaltmalo, mozna tu nekdo mate vysledky testu a jste schopni rict rozdil mezitemi gumamy
      • zatim mi nechybela ztrata na objemu
      • znacne dojem devalvuje NN 2,1 na zadku, loupaj se mi tam krapet spunty acma najeto cca 500 km .. vsechno s tim sice vyjedu ale pri technickýchsjezdech po skalkach to nebrzdi tak jak potřebuju
      • na vikend obuju 2,25 na zadek (vim je to bolbost jezdit vzadu 2.25 avpredu 2,1) a uvidime jak se budu spoustet..
      0 0
      • tonik666  

        Jezdil jsem vpředu Panaracer Fire XC pro 2.1 a vzadu Ardent 2.25 dva roky a v pohodě – záleží na vzorku a objemu pláště.

        0 0
      • smash_mouth  

        Tak po case bilancovani – Nevegal je super drzak na sutrech i na korenech. mam jej jen na predku takze valivy odpor moc nevnimam. Bohuzel jeho odolnost vuci trnum je dost bidna v kombinaci s Light dusi. Zitra tam hodim neco odolneho a uvidime jak dlouho to vydrží..

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.