Vzduchový (i pružinový:)) tlumič na EN/FR?

209 nepřečtených
  • Baba-Ji

    Tak mně v Monstru dodýchal obstarožní Vector R a zvažuju, co kompatibilního teď místo něj osadit.

    DHX 5 Coil se nevlezla, a dávat znovu základní Vector chci jen v případě, že nic kloudného nevymyslím a jestli ho ještě vůbec seženu.

    No a protože jsem teď pořídil Totema Solo Air RC2DH, který ve mně vzbudil nadšení(aby ne, po Duru FR20). Chod jsem předpokládal dobrý, ale to odlehčení předku a tím pádem zpřístupnění nového levelu manévrovatelnosti mně ještě utvrdil v dobré volbě vidle. No a to už byl jen krůček k heretické myšlence, nahodit na Monstra vzducháč i dozadu.

    Takže se ptám, co si o nápadu osadit Monstra DH vzducháčem myslíte a jaký 215 mm tlumák(vzduchový, ale i pružinový) by jste na Monstra pro EN, FR, light DH doporučili.

    0 0
    • goofy  

      Moznosti docela pribylo, otazkou ale zustava, co se tam vejde :-)

      0 0
      • Sherwood  

        No ja ti len mozem odporucit marzocchi roco r alebo skus aj manitou swinger

        0 0
      • Baba-Ji  

        ta zustavajici otazka je bohuzel nejpodstatnejsi aspekt celeho „problemu“

        0 0
        • Tomínos  

          DHX 5 air se tím pádem asi taky nevejde, že. Mám a myslím, že chodí naprosto suprově, zeptej se attily co si pocitově myslí o chodu mezi 4 coil a 5 air. Jestli nebude lepší tohle téma změnit na téma „co se tam do hajzlu vejde“. Bez expanzky asi není problém ne?

          0 0
          • Atilla  

            Je fakt, že ti to papá na vzduchu moc pěkně. Jde o to jaké by to bylo ve stejném rámu. Každopádně jsem měl na monsteru Am rp 23( do teď ho má bratr) a chod byl dost dobrý. Jediné co chybělo a co je na DHX 5 air je bottom out, který u Tomínose funguje fakt dobře.

            0 0
          • Smazaný účet  

            Bez expanzky by nemel byt problem. U DHX jsem cetl, ze se na nektery monstery vleze pokud se vysroubuje stelovaci kolecko na expanzce…

            Ja nakonec poridit pres riedko x-fusion CRX…tak uvidim jak si s ramem bude rozumet:)

            0 0
            • Baba-Ji  

              ono se to asi vleze, ale jen u tech verzi, ktere maji na zadni stavbe vetsi ty uchycovaci oka. Ja mam ty male a pred koncem zdvihu expanzka proste narazi do zadni stavby(bez namontovaneho stelovatka, se stelovatkem nemelo smysl to vubec zkouset). Mluvim o DHX Coil (2010).

              Jeste mne napadlo takove reseni, ze bych ve stredu te stavby, kde expanzka koliduje se vzperou, vrtackou odbrousil kulatym brouskem par mm materialu. Myslim, ze ta vzpera by to mohla snest, co myslite(jestli chapete zamer)?

              0 0
              • Smazaný účet  

                Na vybrouseni (lepe odfrezovani) bych se poptal v primo v RB…na DK byl nedavno nejaky monster, ktery mel natvrdo vyriznuty klinek aby nedochazelo ke kolizi tlumaku s kyvkou…pry to drzi uz dlouho, ale mi se moc nepozdava…

                0 0
                • Baba-Ji  

                  mne se to prave taky nezda, protoze dost narusil ten profil(pri pohledu z boku, ktery bude pro pusobeni sil uvnitr profilu asi nejpodstatnejsi, dle meho selskeho rozumu a staverskeho vzdelani).

                  Já bych právě vzal jen kruhový brousek do vrtačky a v podstate jen ve středu(při pohledu na profil shora)odbrousil doslova jen pár mm v místě kolize, aby se vešla expanzka (žádné zásadní narušení profilu z bočního pohledu, jako u DK řešení)

                  0 0
          • Smazaný účet  

            Na Monstera DH se přeci vejde cokoli ne? To jen u AM a EN býval problém ne?

            0 0
          • Baba-Ji  

            ještě bych otázku postavil takhle:

            PRUŽINA(prakticky bez možností nastavení)

            – Vector RPV, možná i Manitou Metel by se vešel

            nebo

            VZDUCH(větší možnosti nastavení)

            – RS Monarch 3.3/4.2 nebo Manitou Evolver IXS 6(H-L komprese, …)

            Takže si říkám, jestli větší možnosti nastavení u vzduchu nepřeváží výhody pružiny, která má ale jen malé možnosti nastavení(v mém případě možného/malého výběru kompatibilních tlumičů).

            0 0
            • mr.antik  

              osobně bych bral na EN/FR vzduch, ale konkrétní projev u jednočepu nedokážu posoudit

              0 0
              • Baba-Ji  

                zrovna Monster je docela progresivní, takže nevím, jestli to ještě podpořit progresivním vzducheáčem nebo dát nějaký lineárnější model(odhaduju jako pravděpodobnější)

                0 0
            • Baba-Ji  

              ještě jsem do výběru vzduchu zapomně zařadit DUROLUX RCA

              http://www.kolo-servis.cz/…

              0 0
            • kOmE  

              Ja jezdim na Bottlerocketu RS Monarch RT3 ,ma HV komoru ,takze je trochu linearnjsi a komora se da vyvlozkovat aby byl tlumic progresivnejsi. Pred tim jsem tam mel DHX 5 Coil a v citlivosti neni az tak velky rozdil.

              0 0
            • Atilla  

              Zrovna monarch je dost progresivní, ne? Mě i tak zbýval na RP23 půl ceňták i při poletech.

              0 0
              • Baba-Ji  

                to právě nevím, snad se nějaký uživatel ozve se zkušeností, nějak ty vzducháče moc nastudované nemám, vždy byly mimo spektrum zájmu :)

                …i když na jiném rámu se bude chovat více nebo méně jinak, ale s tím se počítá :)

                0 0
              • Baba-Ji  

                teď jsem zahlíd Monarcha 3.3 s High Volume, ten by nemusel být tak progresivní

                0 0
        • john sanchez  

          A co to vyřešit tak, že by byla expanzka oddělená?? nevím do jaké míry to funguje, ale jednu dobu to takhle vozil Gaspi..až budu doma pohledám fotky a hodím je sem…

          0 0
          • kOmE  

            To bylo na SX trailu 2005 a tlumic byl od 5element primo pro specializet ,podobne to meli DH ramy od Giantu. Bezne takovej tlumic nesezenes.

            0 0
          • Baba-Ji  

            to mne taky napadlo, ale krom obrazku jsem takove tlumice nikde nevidel

            0 0
    • kesu  

      nevím jakej tlumič se tam vleze, ale pokud chceš vzduch pak jedině VIVID AIR, vedle něj je DHX5air tupej krám..

      nicméně pokud se dobře pamatuju byl monster dost progresivní, dal bych spíš pružinu a kdyžtak titanovou..

      0 0
      • Smazaný účet  

        vivid tam na 95% nevleze:)

        0 0
      • Baba-Ji  

        už když vidím tu dlouhou expanzku, tak si myslím, že nevleze, ale chtělo by to zkusit(kdyby tam vadilo jen pár mm, šlo by ze zadní stavby trošku ubrousit:)).

        Mně se třeba hodně pozdává Manitou Evolver ISX 6(H-L komprese, vratný tlumič, velikost vzduchové komory, tlak vzduchu), viděl jsem nabídku za 5K, dokonce v požadovaném rozměru. Na netu jsou docela dobré ohlasy, akorát tu progresivitu nějak nemůžu pořádně vyzjistit

        0 0
        • Smazaný účet  

          k tomu manitou tlumaku…

          mozna nejaky blok, ale jak nekd ctu SPV tak delam krok stranou..na vidlich to nebyla nic moc technologie, nicila citlivost. na tlumaku se mozna hodi, ale ja mam rad zehlivost…moc neblbnu a ani nechvatam, takze SPV mi neprijde jako to prave…jako idealni si kazdy tlumak projet, ale to neni financne realne…

          0 0
          • madcat  

            ISX6 nemá SPV, aspoň teda v tom mým není – je tam tlumení Intrinsic, a funguje to imho dobře. Rozhodně to reaguje na drobný nerovnosti mnohem líp než předchozí Swinger X4 coil, kterej jsem měl na Koně, a kterej byl fakt dost tupej, aspoň pocitově. Až při větší rychlosti v bordelu to začalo pořádně žehlit.

            Co se týče nastavení progresivity, tak je tam jak je na Manitou tlumičích zvykem otočný kolečko se štelováním 1 – 4, ale jelikož je funkce ovlivněná taky nastavením tlaku v expanzce, tak osobně mně přijde rozdíl mezi 1 a 4 spíš menší, protože se mi do expanzky nedaří nacpat moc vzduchu – jak ona je malá, tak mi to dycky zase uteče a kdoví kolik tam toho tlaku po odšroubování pumpy zůstane. Takže tam mám možná těch 50 psi co je minimum, ale ověřovat to nechcu, páč by mně to beztak zase všechno uteklo :).

            Jinak dojem mám z toho tlumiče takovej, že je spíš lineární, nebo aspoň s tím mým nastavením a na mým rámu. Do zdvihu jde celkem ochotně, ale na doraz jsem ho zaplaťpámbu ještě nedostal. A to vozím myslím bottom out resistance na 1 nebo 2.

            0 0
            • Baba-Ji  

              výborně:)

              mohl bys mně, prosímtě, změřit tyhlety dva rozměry?!

              0 0
            • Baba-Ji  

              výborně:)

              mohl bys mně, prosímtě, změřit tyhlety dva rozměry?!

              0 0
              • madcat  

                A = 80 mm, B = cca 122 mm.

                0 0
                • Baba-Ji  

                  super, díky!

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    pasuje?

                    0 0
                    • Baba-Ji  

                      kdyz jsem ve Photoshopu na fotku Monstra nahodil fotku 216mm IXS-ka, zachoval vsechny pomery, tak mne ta expanzka vychazela trochu kratsi(od stredu oka, ne kraje tlumice) a vypadalo to, ze by se to ± vlezlo nebo jen o kousek nevlezlo, zkusim to nasimulovat jeste jednou s co nejvetsi presnosti a uvidime

                      0 0
                      • madcat  

                        Nevím, jestli je to důležitý nebo ne, ale můj tlumič má 222 mm na délku. Asi to ale důležitý spíš není, předpokládám, že expanzka je u všech stavebních délek danýho modelu stejná…

                        0 0
                        • Baba-Ji  

                          to bude u vsech rozmeru stejne, spis slo o nepresnosti v „mereni“ na me strane (teda nesedelo mne tech 122mm, predpokladano od stredu oka!?)

                          0 0
                          • madcat  

                            Jo od středu oka, ale je to s malou rezervou, nechtělo se mi ten tlumič vyndávat z rámu a až úplně k němu se díky vahadlu člověk s měřidlem nedostane, že…

                            0 0
                            • Baba-Ji  

                              jasný

                              …ještě mně napadá, jdou z expanzky sundat ty štelovátka na konci? (resp. je na tom štelovátku někde na boku malý šroubek, který by se jen povolil pro vytažení, jako třeba na DHX-kách?)

                              0 0
                              • madcat  

                                Asi jdou, ale povolovací červík z boku tam není. Je tam odšroubovací červená čepička, pod kterou je autoventilek, a pak už jde sundat asi jenom celá ta sestava toho štelování progresivity, jak jsou tam ty vybrání na stranovej klíč.

                                http://www.chainreactioncycles.com/…al/21366.jpg

                                0 0
                                • Baba-Ji  

                                  hmm, hmm, kurna ted je mne trochu lito, ze jsem objednal pruzinu bez expanzky a nezkusil tenhle ISX. Po sundani stelovatek by tam sice porad prebyval nejaky kousek, ale zanedbatelny, to by se poresilo zbrousenim zadni stavby :/

                                  ..kdyz tak v prubehu roku

                                  0 0
                                  • madcat  

                                    Teď trochu nevím, co tím sundáním toho červenýho bazmeku sleduješ, protože když to dáš dolů, tak si samozřejmě vypustíš tlumič, že…

                                    0 0
                                    • Baba-Ji  

                                      jo takle, ja podle tveho popisu pochopil, ze se tim neco steluje, ne ze je to rovnou stena expanzky, pokud teda mluvime o te casti s prohlubnemi pro stranovy klic.

                                      Zbytek by mel jit nejak sundat, cimz by se „zkratila“ expanzka, tudiz by se tlumak mohl vejit do mojeho ramu ;) …to tim sleduju

                                      0 0
                                      • madcat  

                                        Šteluje se tím vroubkovaným kolečkem, a sice progresivita chodu, a pak pod tou čepičkou, co má na sobě to „plus“, je ventilek na dofukování expanzky. Jednoduše sundat se dá jenom ta čepička, ale to si pomůžeš tak o 2 mm maximálně. Anebo to odšroubovat celý i s tou skoro čtyřhrannou částí, jak jsou číslice 1234, ale jak jsem říkal, to už seš uvnitř tlumiče.

                                        0 0
                    • Baba-Ji  

                      nepasuje, ale kdybych na Monstra udelal svoje vlastni uchyty tlumice k ramu, kde by uchyceni tlumice bylo víc nahoře(jako tady http://dolekop.com/…b-monster-en ), tak by to bylo podle všeho na milimetry, ale porad by se to asi nevlezlo(pokud bych neodbrousil nejaky ten milimetrik ze steny zadni stavby, pak by to melo vejit …ale nejsem si jisty, jestli se mne to takhle chce resit)

                      0 0
                    • Baba-Ji  

                      jeste se te zeptam, proc jsi volil X-F CRX …a ne treba Monarcha 3.3/4.2 s HV komorou?

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        jednak ten X-F byl za slusnou cenu, byt o neco malo vyssi nez RS Monarch 4.2. Ja mam nejaky vnitrni blok z internich nastaveni, ktere se meni ve spolupraci se servisem. Mozna je to brnkacka, ale porad musis tlumak sundat, nekam ho poslat a dva tydny jsi bez kola. Na jezdeni mam malo casu a tak si chci uzivat kazdou volnou chvili.

                        X-F mi timto vyhovuje..naplno otevreno, privreno, privreno, moc privreno…co se tyce HV komory…uvidime jaka bude progresivita…

                        0 0
    • Baba-Ji  

      Dneska ráno jsem zjistil, že tlumič na kole je jednou nohou v hrobě, takže je třeba mrknout po (pružinovém) nástupci.

      Nejvíc mně zajímají:

      X-F HLR Coil

      Fox RC4

      CCDB

      Popravdě, CCDB bude asi nejcitlivější, leč způsob štelování tlumiče mně docela odrazuje. HLR lidi popisujou zhruba jako „tlumení jak má být“, RC4 je pro mně trochu neznámá, tedy kromě chování Boost Valve, které nedělá úplně to, co by mělo(proto na novém ročníku už ani není).

      Pokud by tedy měl někdo, ideálně přímé, srovnání RC4 a HLR, byl bych mu převděčný :), nějak se mezi těma dvěma nemůžu rozhodnout.

      0 0
      • Tomínos  

        Vivid neE?

        0 0
      • logoman  

        Vzal bych to co sezenes za nejlepsi penizky :-) …

        0 0
      • lutte1  

        Mám HLR a jsem spokojen. Oproti Van R uplně jiná liga. RC4 je asi fajn ale podle mě rozdíl peněz nebude stát za rozdíl ve funkci, jestli nějaký vůbec je. Četl jsem zahraniční recenzi kde HLR hodnotili líp jak RC4.

        0 0
      • pold  

        Je to tedy mimo dotaz, ale bych se toho CCDB nebál. Po cca dvou měsících (na vzduchu, ale myslim že štelování se fakt neliší) mi štelování začíná připadat dost intuitivní záležitost. IMO to dost zvyšuej potenciál rámu.

        LAMA style manuál podle kterého jedu se dá shrnout do čtyř vět (neb LSR je jasnej).

        Dáváš dorazy, přitáhni HSC.

        Nevyužíváš zdvih, povol HSC.

        Pohupuje se pod pedálem (nebo propadá na zadek v klopnách nebo odrazech) – přitáhni LSC.

        Málo citlivý – povol LSC.

        Metodou „půl sem-čtvrt tam“ má člověk naladěno za dvě jízdy.

        Nepochopil jsem jen HSR, to by asi mělo smysl utahovat snad jen na hladkejch tratích s velkejma dropama.

        0 0
        • Baba-Ji  

          no, spis mne jde o to, ze ke stelovani potrebujes vercajk

          0 0
          • Smazaný účet  

            zas takovy maly picmund schovas do batuzku s beznemu naradicku a je to…

            0 0
          • lutte1  

            Ber HLR, občas si komprese šteluju malinko i za jízdy :) Dobře nebudu přehánět, prostě tak že nemusim slézt z kola a třeba jen zpomalim.

            0 0
            • Baba-Ji  

              prave, taky semtam „na ceste“ vrtam do odskoku napr. (vic tocitek manitou nema …zelbohudik:))

              0 0
        • Smazaný účet  

          HSE (spravne HSE) se hodi na roletach, kde funguje proti zatluceni tlumaku, ktery ma utazeny odskok aby nekopal na dopadech…to pravi teorie…

          0 0
          • pold  

            Ale to samozřejmě – takhle to funguje tím že tam ten HSE okruh je, a otevře při velkém rozdílu tlaků. Uniká mi smysl externí nastavitelnosti, aby nastala situace kdy bude třeba HSR (HSE) utáhnout (tedy zpomalit rychlost jakým se píst v režimu rychého odskoku vrací), toť vše. Na vidli taky rychlá expanze nebejvá stavitelná zvenku, a defaultní nastavení obvykle stačí.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Na nekterych vidlich je HSE nastavitelna zvenku, na jinych ne. U vidle se muze snadno stat (a mi se stalo), ze je HSE nastavena na vyssi hmotnost jezdce (=vyssi tlak ve vidli) a tak se proste dostane ke slovu jenom malo a ne tak casto, jak by mela. Kdyz ma HSE stavitelnou, tak si to proste nastavis jak chces…

              Nejde o to, jak nastavit HSE aby se vidle vracela pomalu, ale ze diky HSE se vidle da nastavit tak, aby se vracela rychle pri ruznych jizdnich rezimech…

              0 0
            • MlokCZ  

              Externí nastavení HSE také většinou nastavuje spíše sílu potřebnou pro otevření HSE okruhu než průtok oleje při otevření HSE okruhu.

              Dále záleží jak je u daného tlumiče řešené nastavení expanze obecně.

              Pokud externí štelovátko nastavuje pouze LS expanzi, tak se nastavení síly otevření HSE okruhu sakra hodí.

              U tlumičů ještě daleko více než u vidlice. A to proto, že tlumiče jsou osazované na různé rámy s různým přepákovaním a je pak daleko větší rozsah tlaků na kterých se vozí (není to dané pouze hmotností jezdce a stylem jízdy, ale i rámem).

              No a když je síla (rozdíl tlaků) potřebná k otevření HSE okruhu natvrdo, tak to nikdy nemůže dobře fungovat současně jednomu jezdci co tam nafouká do vzduchové komory nízký tlak a druhému na jiném kole co vysoký.

              Ono ani u vidlic to při pevném nastavení často dobře nefunguje (tedy to že tam to nastavení není neznamená, že nechybí). U vidlic se to většinou dostává do situaci, že hodně lehkému jezdci se HSE okruh téměř neotevírá a je to skoro jako kdyby ani HSE neměl.

              A pevné nastavení nemůže nikdy být pro hodně malý rozdíl tlaků (tedy aby fungovalo při malém tlaku ve vzduchové komoře), protože pak by těžký jezdec měl úplně smůlu a mohl by přitahovat LSE jak chtěl a stejně by ho to pořád kopalo (HSE okruh by měl v podstatě téměř permantně otevřený a nezavřel by včas při návratu ze zdvihu).

              Jiná situace je pro některé Fox tlumiče, kde externí štelovátko nenastavuje LSE expanzi, ale současně obě dvě. Tím pak nedochází k uvedenému problému a není tak nutné samostatné nastavení obou expanzí (i když samostatné je vždy lepší a umožní to lépe poladit).

              0 0
      • kesu  

        Jezdil jsem (a to i dlouhodobě):

        CCDB coil

        CCDB air CS

        RS Monarch

        RS Vivid air

        DHX 5coil

        DHX 5air

        VAN

        CCDB coil je nejcitlivejší, CCDB air je citlivý míň ( ne o moc, musím ho zkusi i na dh) a má celkem podobnej chod jako vivid air. Uplně pružina to ale není. Nastavení je jednoduchý. HSE nastavuji aby byla tak akorát na odrazy a rolety.Mimo parkový ježdění to nepotřebuju.

        Tak či onak, jak Coil tak air CCDB je ve svý třídě nejlepší tlumič co jsem zkoušel.

        0 0
      • kesu  

        Jezdil jsem (a to i dlouhodobě):

        CCDB coil

        CCDB air CS

        RS Monarch

        RS Vivid air

        DHX 5coil

        DHX 5air

        VAN

        CCDB coil je nejcitlivejší, CCDB air je citlivý míň ( ne o moc, musím ho zkusi i na dh) a má celkem podobnej chod jako vivid air. Uplně pružina to ale není. Nastavení je jednoduchý. HSE nastavuji aby byla tak akorát na odrazy a rolety.Mimo parkový ježdění to nepotřebuju.

        Tak či onak, jak Coil tak air CCDB je ve svý třídě nejlepší tlumič co jsem zkoušel.

        0 0
        • Pedro404  

          A jak bys porovnal Vivid Air s CCDB Air?

          0 0
          • kesu  

            CCDB je podle mého výrazně lépe nastavitelný a co se týká vzduchové komory tak mi přišlo, že je lineárnější na konci zdvihu (pořád ale ne jako pružina). Citlivostí mi přišly oba stejné. DB je spolehlivější a hlavně ma climb-páčku.

            0 0
            • kassar007  

              Ahoj, pokud se ale nepletu, tak ta climb packa ale neni lock, ale v podstate povoleni expanze, aby to do kopce lepe kopirovalo? Nebo je to jinak? Jaký s tím máš zkušenosti pri výjezdech oproti klasickým tlumákům od Foxe. Díky

              0 0
              • lutte1  

                Podle mně ten climb switch upraví hlavně kompresní část. V testu na Vital MTB psali, že to překuchá kompletně nastavení tlumiče ale moc ho nepřivře. Prej to pak lépe jede do za pedálem ale stavba je furt aktivní, takže nenadskakuješ na kořenech.

                0 0
                • Baba-Ji  

                  jj, je tam přitáhlá tuším pomalá komprese, takže bordel to vyžere a k tomu je ještě přitáhlá expanze(pomalá?), což je právě ono novum oproti ostatním tlumičům (které jsou buď „zamčené“, nebo mají jen hodně přitáhlou kompresi)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Pokud je přitáhlá komprese, tak to nebude citlivé, ale požere jen velké nerovnosti ne? A navíc, pokud je přitáhlá expanze, tak se to sice nebude houpat, ale když už to sežere nějakou větší nerovnost, tak se ti to bude pomalu vracet, což ti akorát zvýší sag. Nebo se pletu? Těžko soudit takhle od stolu.

                    0 0
                    • Baba-Ji  

                      někde v nějakém článku o DB s CS o tom jak to funguje určitě píšou, už si to nevybavuju přesně a nechce se mně to hledat :)

                      …jen vím, že to valí přes přitažený zvláštní okruh komprese+expanze

                      0 0
                    • lutte1  

                      Pleteš, pokud jsou tam dva kompresní a dva expanzní okruhy tak se to omezí jen pro určitý druh podnětů.

                      Já osobně si myslim (i mám dopozorovaný z mýho tlumiče) že pokud ten CS utáhne pomalou kompresi tak to nereaguje na pozvolný podněty jako houpání se při šlapání a podlouhlejší překážky a když přijde ostřejší překážka tak to otevře rychlokompresní okruh. Což je při výjezdu plus a sám to používám uplně stejně.

                      Utažením rychlý expanze (nebo pružinky co brání její otevření) by pak podle mně mohlo zabránit tomu že vjedeš v pomalé rychlosti (jedeš do kopce) na kořen a tlumič se začne vracet už na překážce. Při pomalém okruhu se začne vracet až za ní a tim bude jízda přes nerovnosti plynulejší a nebude tě to kopat na každým kameni a kořeni co vyjedeš.

                      0 0
                      • lutte1  

                        Ale u tý expanze si nejsem jistý kterou to přivírá, možný je že obě. Já tohle na tlumiči pozorovat nemůžu, mám ta jen jednu :)

                        0 0
                        • Baba-Ji  

                          expanzu jen jednu, ale netusim kterou

                          0 0
                          • lutte1  

                            Tak to bude logicky ta rychlejší kterou to přivře nebo omezí její otevírání. Opačně by to byla blbost, protože když utáhneš pomalou expanzi bude se ta rychlá častěji otevírat a to neni při jízdě do kopce žádoucí.

                            0 0
                      • kassar007  

                        to zni logicky … tak ze je to vyuzitelny pro teren, jako lock to nefunguje. To jsem potreboval vedet.

                        0 0
                        • Baba-Ji  

                          tak mne to nedalo a cekoval jsem to, CS upravuje nízkorychlostní kompresi i rebound

                          0 0
                          • lutte1  

                            Zajímavé :) Třeba to nízkorychlostní rebound povolí aby se trochu oživil a neotvíralo to vysokorychlostní. Těžko říct, jsem jen teoretik, tyhle fičury znám jen z obrázků. :D

                            Třeba by věděl Mlok.

                            0 0
                          • kassar007  

                            tak to jsem zvědav … může to byt docela zajimavý

                            0 0
              • kesu  

                Ahoj,

                tak jsem si s tím byl hrát a řekl bych, že to přitáhne LS kompresi a LS expanzi. Respektive si myslím, že je tam okruh navíc. HS okruhy to nechá podle mého jak jsou.

                Oproti Floatu RP2 bych řekl, že rozdíl mezi polohami zapnuto/vypnuto je stejnej. U DHX air byl rozdíl menší. Ale oproti DHX air na stejným rámu je tenhle tlumič o tolik citlivější, že i v CS výjezdovým modu je to houpavější než s zapnutým propedalem u DHXair. Tlumič se pohybuje i když kolo tlačím doma do schodů.

                Nicméně tím, že CS ovlivňuje i expanzi, je to celý takový použitelnější než propedal. S propedalem to bylo míň citlivý aby se to nehoupalo přibližně stejně.

                Kdyby ten tlumič neměl CS tak byhc si ho na kolo nedal. S otevřenejma kompresema se to dost houpe a nejde na tom moc dobře jezdit do kopce. A když se to přitupí tak zase nemá smysl utrácet za tak drahej tlumák.

                0 0
                • Pedro404  

                  To máš na tý V10 nebo na jinym kole? Na sjezďáku CS netřeba, ne.

                  0 0
                  • kesu  

                    :) ne V10 i přes všespásný VPP fakt nejede:-)

                    Na V10 mám obyč pružinový CCDB a jezdil jsem na ní i Vivida air. Ale CCDB air CS mám na 901 a měl jsem na něm i to CCDB coil a i Fox tlumiče.

                    0 0
                    • Baba-Ji  

                      Když jsi měl možnost přímo srovnat tolik tlumičů, můžeš např. říct, že DB Air byl „stejně“ citlivý, jako některé „horší“ pružiny – DHX 4 nebo 5 nebo je to pořád jen lepší vzduch?

                      Zkoušel jsi někdy onen „test“, kdy stojící vedle kola zvedneš rukou zadní, upustíš a koukáš, jestli to tlumič vytlumil, či nikoliv?

                      Tady by mně zajímalo, jestli by to DB Air vytlumil(nebo by se kolo lehce odrazilo od země), protože jsem neviděl vzducháč, který by tohle zvládl.

                      0 0
                      • kesu  

                        hele schválně to večer zkusím:-)

                        Jinak citlivostí na odtrh bych řekl, že je na tom ccdb air podobně jako DHX coil, při jízdě je to docela podobný, liší se spíš průběhem než citlivostí. Vzducháč je pořád plošší ve střední části zdvihu a ke konci progresivní.. Jinak teda Vivid air na V10 rozhodně neodskočil. Ale to kolo je v tomhle trochu jinde…

                        0 0
                        • kesu  

                          pobral..

                          0 0
                        • kesu  

                          pobral..

                          0 0
                          • Baba-Ji  

                            to mně říkejte, co jsem v okolí koukal, tak nic a tady na B-F samé zázračné kola/tlumiče! :X

                            (tím samo nic nezpochybňuju, jen teď nevím, jaké závěry si z toho pro sebe a výběr nového tlumiče vyvodit :( )

                            0 0
                            • kesu  

                              já ti to snad natočím:-)

                              0 0
                              • Baba-Ji  

                                neni treba :D

                                …ale netusil jsem, ze se tady kvuli toho spusti takovy „kolo-spousteci“ poprask :D

                                0 0
                            • Mr.Duck  

                              Tak s CCDB si Status taky poskace, nicmene ten zadek uz vazi cca gram, takze se odrazi a zustane levitovat.

                              Nevim kdy ho dostanu na kopec, ale na obejvak-testu se zda super! :)

                              0 0
                      • Mr.Duck  

                        Tohle sem zkousel vcera na Banshee Legend mkII a posbiral to. A ze nebylo moc co sbirat, mel to dost lehce postaveny :D

                        0 0
                        • Baba-Ji  

                          jaky tlumic?

                          0 0
                          • Mr.Duck  

                            No DB Air. Koncem tejdne pristane na Statusu

                            0 0
                            • Baba-Ji  

                              no na Sodě to Monarch nepobral, od té doby vzduchu tolik nevěřím, nebo ne kombinaci Soda + vzduch

                              …kámoš zkoušel jeho Blindside s RC4(nebo DHX 5?) a taky to tlumič/kolo nějak jednoznačně nepobíral

                              0 0
                              • Baba-Ji  

                                s těma RC4 a DHX 5 jsem měl samo na mysli pružiňáky ;)

                                0 0
                                • Mr.Duck  

                                  A nemel je zle nastaveny? Me to na Statusu sbira i Van RC, a ze je sakra tupej..

                                  0 0
                                  • Baba-Ji  

                                    tak pruzinak by to mel „pobrat“ kazdy, pokud neni fest priskrceny

                                    0 0
                                    • Mr.Duck  

                                      Mam ho celkem otevrenej, i mekkou pruzinu (350lb/in), ale je tupejsi nez CCDB Air. Ne kuliva nastaveni, ale vnitrnim odporum..

                                      0 0
                                      • Baba-Ji  

                                        tos mne nemel psat, ted o nem zacnu znova uvazovat :D

                                        0 0
                                        • Mr.Duck  

                                          Hladkej jak patnactka! Asi ho pudu projet este ted za tmy :D

                                          0 0
                                        • Mr.Duck  

                                          Hm, tak sem jel jenom tady po navsi do shopu, ma cenu zminovat pocity? :D

                                          0 0
                                          • Baba-Ji  

                                            nema, rekni mne az po nejakem terenu, nejlip az s tim projedes par sutrovisek a rockgardenu :)

                                            …prejeti navsi zvladal z bravurou i ten debilni Monarch

                                            …takze sup do nejakeho bordelu a hod sem pocity ;)

                                            0 0
                                            • Mr.Duck  

                                              Ok, tak jenom pro tebe, dal sem si nocni mt. Fromme, jenom s Aurorou na riditkach, potrebuju celo evidentne :D

                                              Oproti Vanu je to nehoraznej rozdil. Ve vsech smerech, i tech par useku co sem nahoru jel! Kazdopadne jak sme se pustili dolu, cumel sem jak husa do flasky. To ze je to vzduchac bych rozhodne nepoznal, a zralo to vsecko, bylo to znat i na trakci zadniho kola. Na North Shore celej den chcalo, zle chcalo, nejeli sme nic rychlyho ani tezkyho, tam se tesim az to este otestuju, ale jakakoliv skalka, dropik nebo koreny sly naprosto mimo me, tlumak sezral vsecko. Asi neni lehky to popsat, ale ten tlumic chodi uplne jinak, rozbitej kamenitej trail se chova jak vyhlezena placka :)

                                              Uvidim, co to udela az to vemu na strmy traily na Cypress, dam tomu napit na vetsich dropech a tak, ale to bude muset pockat, nez si opravim rameno…z prvni jizdy sem naprosto odvarenej!

                                              0 0
                                              • kesu  

                                                na větší skoky je to teprve super, jde to nastavit tak aby to krásně žralo a nechodilo na doraz. Nicméně CCDBcoil je taky pecka, ale jak jsem psal výše, není to tolik o citlivosti ale o průběhu..

                                                0 0
                                              • Baba-Ji  

                                                hmm, to vypada, bohuzel(pro mne), moc dobre.

                                                Ono, na Sode je 216/63 tlumic na 177mm zdvihu. Na takovemhle prepakovani se pak hned projevi vsechny neduhy tlumice(velky odtrh, necitlivost,…) a chod je pak nic moc, navic vetsina tlumicu je na takove prekovani pretlumena. Proto se taky toho vzduchu trochu bojim, byt to teda vypada, ze ten CCDB Air by mohl být OK, protoze CCDB ma preci jen to nastaveni kompresi docela siroke.

                                                0 0
                                                • Mr.Duck  

                                                  Hele to mas skoro stejnej pakovej pomer jak ja (2.809 v 2.816).

                                                  No a ten vzduch je asi super, nevim, jak se chova CCDB Coil, ale tohle je jak kdyz jedes na vzduchovym polstari, tipuju ze pruzina bude to samy :) Prave s tim pretlumenim sem mel problem u Vanu, tudiz jak tupost tak pretlumeni mam asi vyreseny :)

                                                  0 0
                                                • Atilla  

                                                  Však to tvoje i na pohoupání bylo oproti mému HLR jak šutr a to jsem asi i těžší

                                                  0 0
                                                  • Baba-Ji  

                                                    jo, to jsem mel fest pritahly odskok, to se behem dne vyladilo :D

                                                    0 0
                        • Smazaný účet  

                          zkousel jsme to dneska na mym RB, vzduchovy XF CRX…skakalo to jak ta camrda co si rada…proste tlumak se nehnul a skakalo to na gume:D Pravda, ze kolo tyden stoji, tak mozna bude trochu zatuhly..a mozna je konecne cas na servis:D

                          Ku*va sem si pokazil ramo:D

                          0 0
                      • vondrus  

                        Schvalne jsem to zkousel na enduro kole s Monarchem Plus, vysledek byl tak na hrane:-) Ale DHX5 na sjezdaku prosel v poho.

                        Hodne lidi maj nabouchany tlumice, jak na WC v JARu :-) tak ten test zrovna moc neprojde.

                        0 0
                        • Baba-Ji  

                          ten Monarch Plus mas jakou verzi?

                          0 0
                          • vondrus  

                            RC3

                            0 0
                            • Baba-Ji  

                              já měl R a moc mně nenadchnul (hlavně v situacích, kdy měla přicházet ke slovu vysokorychlostní komprese)

                              0 0
                              • vondrus  

                                Me jeste zadnej vzduch nenadchnul:/ Projev pruzinovyho tlumeni mi proste vzduch nenahradi.

                                0 0
                        • Smazaný účet  

                          Co gumy, nebude v tomhle testu hrat roli tlak v nich?

                          0 0
                          • vondrus  

                            Tlaky byly nizky. Ale mam vyzkouseny s DHX5, ze kdyz i gumy nafoukam dost, tak se to zachova skoro stejne, jen je u toho jinej zvukovej efekt:)

                            0 0
                          • Baba-Ji  

                            určitě, ale to de relativně dobře poznat, za co může tlumič a za co gumy

                            0 0
                          • Baba-Ji  

                            ono navíc, to bys ty gumy musel mít jooo podhuštěné ;), aby ti to vytlumilo upuštění kola bez jediného odskočení > pustíš, kolo spadne na zem a stojí(tohle musí udělat tlumič, gumy to nedají)

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Zalezi taky z jake vysky poustis, tos nikde nezminil…

                              0 0
                              • Baba-Ji  

                                tvl :D ja uplne zapomnel, ze jsem na B-F :D

                                …ne no, co ja vim, nejakych ±30cm

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  vyzkousim, pritelkyne bude mit radost:)

                                  0 0
                                • pavlik6022  

                                  tímto testem bez problémů(ani jednou neodskočí) projde i můj rp23 BV na Radonu a i RP23 na kamarádově Force, naopak moje vidlice (DX z TT) skáče jako koza – zadní kolo pouštím z 1m , přední z kola postaveného na zadním

                                  0 0
                      • pold  

                        CCDB Air na 155psi to nepobral, kolo odskočilo.

                        Teda – pokud povolím LSC a fouknu tlumič na 100 psi (což je tak na 65 kg jezdce) tak to tlumič dá jak nic.

                        Ale v poměru k váze kola (která je furt stejná)je jaksi logický, že to při vyšším tlaku (a/nebo přitařený LSC) nedá.

                        0 0
                      • pold  

                        CCDB Air na 155psi to nepobral, kolo odskočilo.

                        Teda – pokud povolím LSC a fouknu tlumič na 100 psi (což je tak na 65 kg jezdce) tak to tlumič dá jak nic.

                        Ale v poměru k váze kola (která je furt stejná)je jaksi logický, že to při vyšším tlaku (a/nebo přitařený LSC) nedá.

                        0 0
                        • Baba-Ji  

                          posílám ti mail ohledně tlumáku

                          0 0
                        • goofy  

                          Tak tak. Ten test je takovy hodne divoky. Dost tam zalezi kolik kdo fouka, jak je tezke kolo, jaky ma tlumic/resp. zadni stavba zdvih, jak je tam reseno prepakovani a obecne o jaky system jde, a v neposladni rade jak jsou provedene vlozky v tlumici (jehlicky v mnoha ramech hafo pomuzou).

                          Sam muzu rict, ze kdyz jsem letos vyvlozkoval komoru (foukam trochu nizsi tlak), promazal tlumic a hlavne bushing 00-lkou, tak neodskocil ani DHX5 Air a to neni zadna hidparada mezi tlumici. Zato ted na konci sezony bude asi hopsat jak divy :-)))

                          0 0
                          • pitos  

                            Ten „test“ jsem dělal už před pár roky na Norku s DHX5 Air a také kolo zůstalo v pohohě na zemi.

                            Jak ale píšeš,těch faktorů co to mohou ovlivňovat je hodně a tak bych z toho nějaké vážnější závěry nedělal.

                            0 0
                            • Mr.Duck  

                              Rek bych, ze nejvic je to beztak o vaze kola..=>kdyz ti neodskoci, mas ho moc tezky :D SXko mi zustalo sedet na zemi, s asi 17.5kg, a ted Status, s mensim odtrhem tlumice, vetsim zdvihem a 16kg skace..takze na tom asi bude lepsi jezdit nez to hazet :)

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                imho kazdy tlumak ma hranku..proste pocatecni odtrh po kterem se uz hybe vice ci mene lehce…kdyz mas lehke kolo a mensi prepakovani, tak se tohle projevi vice = kolo poskoci bo se tlumak pohne pozdeni(nepohne)…

                                0 0
                • pold  

                  Přitáhne to LSC a LSR, ale připadne mi že ne lineárně, spíš se změní průběh (osobně mi připadne že mi CS prohupování pod pedálem nevyloučí, ale podstatně zkrátí jeho dráhu, přitom kolo v rozbitejch výjezdech solidně kopíruje i v malých rychlostech). Okruh navíc nevím, bo efekt CS mi připadne dost závislý na samotném nastavení LSC… ale narovinu, jezdil bych to klidně i bez CS, při mým zevl stylu kdy stejně po 500m do kopce slezu a tlačím je ta úspora energie zanedbatelná.

                  0 0
                • kassar007  

                  Díky za info …

                  0 0
    • lutte1  

      .

      0 0
    • Baba-Ji  

      narazil jsem ted na bazosu na zajimavou vec:

      „Measures eye to eye 216mm or 8.5“, stroke length 63mm or 2.5". The unit was resized up from 200mm by 57mm in October last year by TF Tuned."

      Co si o tom myslite? Jedna se o DB Coil

      0 0
      • kesu  

        zní to přinejmenším zajímavě, kolik za něj chce?

        0 0
        • Baba-Ji  

          Zatim malo – 81 liber, ale do konce aukce jeste zbyvaji 3dny.

          Spis mne zajima, jestli ta prestavba nema nejaky(negativni) vliv na chovani tlumice, ale zase si rikam, ze kluci z TF Tuned vi co delaji :).

          Dal pise, ze tlumic je rocnik 2010, ale vnitrnosti jsou z minuleho rocniku(asi vymena pri te prestavbe).

          0 0
          • kesu  

            Tak uvidíš no, já bych za něj dal tak do 180 liber. Jinak bych vzal asi radši novej..

            0 0
    • Mr.Duck  

      Move along, nic k videni..

      (vedle sem chtel psat!)

      0 0
    • Mr.Duck  

      OK, tak sem otestoval CCDBA na Mt. Cypress, na nejlehcim trailu z tech nejtezsich (legalnich) co sou na Shore :D

      Mam srovnani s Vivid air na V10, a evidentne ten tlumic jezdi jinou ligu! S CCDB mam pocit, ze to kolo ma nekonecnej zdvih. Dal sem mu nazrat na nekolika dropicich do nuly na placku, i na rozumnejch skalkach (porad sem se kuli ramenu nedostal k nerozumnejm skalkam, ale to si radsi pockam, nez ho po trinacty vyhodit :)).

      Mozna mu akorat pridam jednu vlozku do komory, coz me dost prekvapuje, cekal sem, ze bude moc progresivni, mozna vozim o neco malo vetsi sag nez s Van RC, nicmene na doraz chodi ochotne a neda to o sobe znat. I v nejhorsi dire kde sem ho zkrmil, vedel sem, ze dostane zle napit, ale vyjel sem z toho naprosto prijemne, podle me uz to pro tlumic nebylo dobry (proto tu podlozku), nicmene se s tim porval vyborne.

      Uvidime dlouhodobe, jak se bude tvarit na to moje solichani, ale prvni pocity radove predcily ocekavani :) Resp. bych nepoznal, ze je to to samy kolo, bomba!

      0 0
      • vondrus  

        Pecka!

        Schvalne by me zajimalo, jestli se da udelat i takova zmena vepredu, napr misto Boxxera.

        0 0
        • kesu  

          jde, ale je to velkej kompromis…

          0 0
        • Mr.Duck  

          Co ja vim, tak Avalanche by presne to mel umet zaridit.

          0 0
          • Pedro404  

            Na to se dycky tak jednou za půl roku kouknu, připomenu si, že to stojí víc jak celá moje vidle, a přestanu to na dalšího půl roku řešit.

            0 0
        • Baba-Ji  

          http://www.bike-forum.cz/…l-44028.html

          pokud to nekdy vyleze do prodeje, tak by to mohlo CCDB dobre sekundovat

          0 0
          • Smazaný účet  

            Co DVO? V prodeji už to je a jezdí to Cedric!

            0 0
            • Baba-Ji  

              ten oehlins prototyp teda vypada o poznani tuzsi

              …Kesu tady nekde na B-F o DVO neco psal, ale moc pozitivne to nevyznivalo

              0 0
              • Smazaný účet  

                Hehe, ty budeš asi řádný borec, že poznáš tuhost vidle z fotky. :0)

                Kesu zkoušel DVO na suchu někde na eurobiku, na testovacím kole a jen na place. Sám psal, že netuší jak a jestli vůbec byla servisovaná. Tuhost myslím ve srovnání s Doradem nijak nehanil.. Chod je otázka, ale pokud není méně tuhá jak Dorado, tak bych neviděl problém.

                Tuhost USD vidlice bude prostě při zachování nízké váhy vždycky méně tuhá.. A nápis Oehlins to prostě nezmění :0)

                0 0
                • Baba-Ji  

                  sak jen hadam a ke Kesuove zkusenosti jsem schvalne nic nepsal, aby se k tomu pripadne dovyjadril on ;)

                  …ale LZE(ale nemusi se!) myslim predpokladat, ze pokud bude jedna vidle z lesenovek, z jakych je ten Oehlins a druha ze subtilnejsich profilu, tak tuzsi bude PRAVDEPODOBNE(sa­mozrejme) ta masivnejsi ;)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Ano, souhlasím, JENŽE nikde nemáš rozměry Oehlinsu a osobně mi DVO nepřipadá nijak subtilní (42mm vnější nohy, 36 vnitřní – vnitřní tedy stejné jako Dorado, vnější by musel kesu změřit). Navíc má ten naprd taprd krk, což bych viděl jako plus :0)

                    http://www.dvosuspension.com/…ald-details/

                    Ale pořád je to všechno věštění z koule, jak u tebe, tak u mě.

                    Ale není divný, že DVO má offset 10mm a Dorado 49,55mm?!

                    0 0
                    • Baba-Ji  

                      vsak jsem psal ze „vypada“ a ne ze je ;)

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Já vím, ale i to vypadá mi přišlo jako dost odvážné tvrzení :0) Ale nechme toho ;0)

                        0 0
                    • kesu  

                      Dorado ma fakt 49, Boxxer tuším 44…

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Ale že by DVO měla mít jenom 10? Není to divné?

                        0 0
                        • kaktusjack  

                          Já tam vidím:

                          Clamps:

                          Offset 10mm (26”) 15.92mm (27.5)

                          Travel:

                          203mm

                          26” Offset 44mm/Trail: 121.75mm

                          27.5” Offset 49.92/Trail 121.75mm

                          Jestli to dobře chápu, tak 10 mm má offset korunka a asi celkově je to 44 mm (u 26'')

                          0 0
                • kesu  

                  Ahoj, přesně tak. Zkoušel jsem ji na sucho a byla malinko tužší než dorado ale ne o třídu. Dokud to nebude jako u Xfusionu tak to nemůže být stejně tuhý jako klasika.

                  0 0
            • Mr.Duck  

              Hele co sem se bavil se zdejsima suspension geekama, tak ten Emerald co meli ve Whistleru na testovacce prej nebyla zas takova hitparada. Tuhost je prej akorat, ale ten chod ze neni zadnej zazrak oproti normalnim vidlim..

              0 0
              • goofy  

                Tak u te DVO to bude hodne o vnitrnim nastaveni nejspis…

                0 0
                • Mr.Duck  

                  No to asi jo, ale cekam ze nastaveny to meli, pucovali to lidem ze suspensionwerx, fluid function, pinkbike a tak, a dycky jim to pochopitelne nastavili, byli by blbi kdyby ne vid :)

                  Nicmene me se teda libi, chtel bych to vyzkouset..zkusil bych i Avalanche patronu do Boxxera, kdyz ja ho mam tak sedrenej, ze to je mozna skoda :-/

                  0 0
      • logoman  

        Hm a ted jak asi chodi BOS void prvni vzduchac na kterem nekdo vyhral WC :-) …

        Skoda komplikovanejsi servisovatelnosti BOS hracek a taky ceny …

        0 0
        • Mr.Duck  

          Nevim, ten sem zkusil jenom na parking lot testu a tolik na me nezapusobil, ale to by se dalo svyst na nastaveni mozna :)

          0 0
      • Baba-Ji  

        zacinam regulerne zvazovat ten CCDB Air s CS, lec ceny v evrope jsou hrozne, na ebayi jsem videl nejake z USA za 11K, coz je tak horni hranice, kterou bych byl ochotny se zavrenyma ocima i zkousnout, lec nevim, co by na to rekli celnici :(

        0 0
        • logoman  

          Co mel za problem tvuj RS monarch?

          0 0
          • Baba-Ji  

            pomala vysokorychlostni komprese, na muj vkus pretlumeny tlumic, minimalne HSC bych notne povolil, korenovky treba „vubec“ nebral, ale je mozne, ze jsem mel smulu na kus.

            …prednastaveni tam bylo M/M

            0 0
            • deekay  

              Trebas na LV301 ktera ma prepakovaci pomer 2.8 ve 160mm tak se pdajne M/M monarch chova drevene, ale po odladeni nekym, kdo vi co dela super.

              Kdybyh ze vsech stran neslysel zkusenosti jak se ty monarchy serou, tak to zkusim.

              0 0
              • Baba-Ji  

                to je dost mozne, hral jsem si s myslenkou, ze bych ho nechal preladit z medium na low compression tune, ale rek jsem si, ze na to kaslu a nebudu do nej investovat(z duvodu nejisteho vysledku) a poslal jsem ho do sveta

                0 0
                • deekay  

                  U toho monarcha je vyhoda, ze nemusi clovek zustat jen v hranicich L/M/F, protoze jsou tam normalne shimstacky. Jak rikam, desi me jen „spolehlivost“

                  0 0
                • mr.antik  

                  otázka je, kdo to vůbec u nás umí poladit…

                  0 0
                  • Baba-Ji  

                    zmenu tune compression tu nekdo nabizi(-el), mozna bikelive, uz si nevzpominam, kazdopadne na ebayi jdou koupit hotove shimstacky, jak jsem nahodou zjistil minuly tyden

                    0 0
                  • Pedro404  

                    Jak píše Baba-Ji, RS prodává celý shim stacky jednotlivejch naladění, jenom rozebereš tlumič, povolíš šroub u pístu, vyměníš shim stack za jinej a zase složíš.

                    0 0
    • Baba-Ji  

      Jen takovy dotaz z jineho soudku.

      Na kolik vyjde servis CCDB?

      0 0
      • RacerX  

        nedávno tu někdo psal asi 4500,– CZK

        To mi přijde jako absurdní, ale kdo ví…možné je všechno.

        0 0
        • lutte1  

          lol za to sem měl celej tlumič (x-fusion vector hlr) :D

          0 0
        • Baba-Ji  

          no prave to chci zjistit, jestli se to pohybuje v cenove relaci ± jako ostatni tlumice, nebo maji svoji „spesl prajs“.

          Tech 4,5K mne prijde jako ulet, to by se mne vyplatilo posilat to na servis do anglie, kde za to chcou 99liber u TF Tuned

          0 0
        • kesu  

          nevím jak air ale coil vyšel na tuším 1800kč u Kraba

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.