• pavlik6022

    Zdar,

    hledal jsem v historii ale bohužel jsem nic co by řešilo můj problém nenašel. Můj Durolux RC2 cca po 2 až třech hodinách ježdění ztrácí citlivost. Je z něj tupá a necitlivá mrcha. Stalo se mi to už několikrát, pokaždé se mi daří problém vyřešit vypuštěním vzduchové patrony, stlačením vidlice do max. zdvihu a zatlačením plunžru do vnějších noh. Přitom se vyfoukne vzduch z vnější nohy a když vidlu znovu nafouknu tak je vše ok. Vidlice chodí jak má, ale po pár hodinách jízdy je znovu tupá.

    První co mě napadlo že netěsní vzduchová patrona a vzduch se dostává do vnější nohy. Bohužel ale tlak v patroně zůstává pořád stejný, takže tím to asi nebude, nebo?

    Nesetkali jste se s tímto problémem někdo? Myslím že je jedno u které vidlice, princip bude asi stejný

    Mám v plánu povyměňovat všechny O kroužky v patroně ( nemáte někdo rozměry?) , ale třeba je problém někde jinde

    0 0
    • MirosPikos  

      Provedu mírný brainstorming.

      Co třeba napěněný olej? Máš tam ten původní nebo si měnil a pokud měnil, tak za jaký?

      0 0
    • pavlik6022  

      vypadá to že problém jest vyřešen, dnešní celou štreku vidle fungovala bez problémů.

      vyměnil jsem všechny O kroužky a X kroužek v Ta patroně , jedná se o model 2012 RC2 TA

      rozměry tady, třeba se budou někomu hodit..

      X-kroužek NBR 70 ShA 18,64×3,53 Di­chtomatik

      O-kroužek NBR 70 ShA 20,63×2,62 Di­chtomatik

      O-kroužek NBR 70 ShA 4,5×1 Dichtomatik

      O-kroužek NBR 70 ShA 12×4,5 Dichtomatik

      objednával jsem na webu proprumysl.cz

      0 0
      • kyl  

        sem si říkal že to znám,chodím tam nakupovat,mám to na kole asi 10min.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.