• Martin

    lawi nebrat!!!! Teď jsem u nich objednával asi 35 dresů. Poslali nám vzorky dresů k vyzkoušení. Ty, který pak ve finále vyrobili, měly od slíbených a objednaných jenom několik „drobných odchylek“.

    1. – místo stojáčku u krky jsou s Véčkem
    2. – chybí provětrávací mřížka v podpaží
    3. – všechny jsou při stejném označení cca o číslo větší než byly vzorky!!!!!!
    0 0
    • BUCEW  

      no to je neštěstí…co bude chlapeček dělat?mamince už jsi to říkal?

      0 0
    • Meesha  

      ach boze, to je zase nutny kvuli tomu zakladat thredy co? Ja treba s Lawi nemam problem. Komunikace a pristup supr a dresy takovy jaky jsem zadal.

      0 0
    • Andrzej  

      tak to reklamuj…

      0 0
    • pegal  

      tak jsi blbe vyplnil objdnavku .. jsi tam misto strihu race, dal raglan ne?

      0 0
      • Luka  

        nu jestli objednaval podle vzorku, ktere dostal, tak tezko bude chyba u nej ne?

        0 0
        • pegal  

          ono musis jeste vyplnit objednavku v excelu, tak se tam treba uklikl, protoze raglan ma „V“ a je celkove vetsi .. nebo nevim, me je to jedno :)

          0 0
    • Rolei  

      Tak to reklamuj ne a LAWI nebrat piš až po tom co budou problémy s reklamací…

      0 0
    • kámen úrazu1  

      Reklamuj. Taky by se mně to nelíbilo – mřížku bych ještě skousla, ale požadovala bych nižší cenu. Absence stojáčku by mně vadilo už dost a větší velikost je k ničemu – volný dres odvede jen o málo větší službu než obyčejný triko.

      0 0
    • roud  

      Zkontroluj objednávku zdas někde neudělal chybu ty a když ne tak REKLAMACE…

      0 0
    • orca  

      miluji takovéhle reakce kde je jen půl pravdy a my máme jako zaujmout postoj že ty jsi vlastně ten chudáček. Co když je to celé jinak ? Tady očerníš firmu bez ohledu že by jsi ji dal šanci na obhajobu – každej se může zmílit ale je potom rozdíl jak se každej k tomu postaví …

      0 0
      • Martin  

        Plácáš nesmysly. Chtěl jsem případné zájemce včas varovat.

        • nikdo po tobě nechce zaujímat žádnej postoj
        • šanci na obhajobu firma má, jako kdokoli jinej
        0 0
        • Jenda  

          OK kdyz tu tedy v podstate vsichni placaji nesmysly – mluvil jsi s nima a jak se teda vyjadrili k tomu ze dodali neco jinyho nez jsi chtel. nebo jsi s nima jeste nic neresil a hned to cpes sem?

          0 0
          • kámen úrazu1  

            Vnímám velký rozdíl mezi standardně vyráběným zbožím, které bylo obchodem jen špatně zasláno a zbožím vyráběným a zakázku, které bylo špatně vyrobeno. To první se občas stává i v dobrých rodinách. Lze to lehce napravit – poslat původně požadovanou barvu, velikost, model. Nebo se domluvit na vrácení peněz a zboží objednat jinde, bez velké časové ztráty. K tomu druhému by vůbec nemělo docházet. Podle mě to není už známka jen nepozornosti, únavy, jednání v časové tísni, ale vyloženě šlendriánství během výroby. Náprava není tak snadná. Potisk materiálu, ušití dalších dresů zabere týdny, někde i měsíce, záleží jak na firmě tak i na počtu kusů. V pohodě se může stát, že požadované dresy nebudou k začátku ezóny, dost možná budou hotovy až v polovině, ke konci. Což se nemusí líbit nejen těm, kteří chtěli jezdit v jednotných dresech, ale ani sponzorům (mluvím o hobby klubech, u profi klubu by si asi nikdo endovolil před posláním do konečné části výroby ještě jednou nezkontrolovat požadavky v objednávce).

            0 0
            • Jenda  

              ale jo to nikdo nepopira – tady jde spis o to ze pokud nekdo nejaky problem hned ventiluje na BF tak je to proste podle me blbost. Dovedu si i predstavit ze to probehlo jak uz nekdo popisoval vyse – tedy mas dres na ukazku a na zakalde toho vyplnis nejaky objednavkovy formular – jenze ten vyplnis blbe a uz nikdo ve firme nema poradne sanci zjistit ze jsi chtela neco jinyho. Proste reseni problemu s firmou na BF beru az jako krajni moznost – taky tu neventiluju ze me vcera nasral taxikar AAA:-)

              0 0
              • kámen úrazu1  

                Předpokládám, že Martin není blbej a prohlídl si objednávku, než to sem napsal. Tohle varování má větší cenu než ty „ten a ten obchod mně poslal jiný model vidlice, dvě levé brzdové páky…“. Při nutnosti další výroby se jedná o velkou časovou ztrátu (jak výrobou tak vyhledáváním jiných výrobců). Navíc se nejedná o zakázku za pár tisícovek – 35 kusů dresů vlastního designu už něco stojí. Jestli se to někomu stalo jednou, nebudu při vyhledávání výrobců riskovat, že se to stane i mně. Kdyby se jednalo o pouhé zaslání špatnýho běžně vyráběnýho modelu – pohoda, riskla bych si to, kdyby poslaly špatný kus, vyměníme a stojí mě to jen poštu a týden navíc.

                0 0
                • kámen úrazu1  

                  *kdyby poslali… Teprve ohledně takto jednodušše řešitělné záležitosti bych vnímala tenhle thread jako zbytečnou ventilaci naštvanýho chlápka.

                  0 0
                • C.A.C  

                  Jezdíme komplet od Lawi, dres s dlouhým rukávem, krátkým, vestu, kalhoty, 3/4 kalhoty … A problém žádný. Spolupráce trvá již několik let. Vyplnit jejich originální objednávku chce opravdu hodně pozornosti. Jinak je hned malér.

                  0 0
                • orca  

                  nic ve zlém , ale ty ani já jsme objednávku neviděli a tak pouze spekulujem jak to bylo . Ona stačí jedna malá poznámka někde v rohu a jsi nahranej pokud nečteš pozorně a vše . Aneb neznalost smlouvy neomlouvá . Možná bychom se divili kdyby někdo z místa sídla firmy tam zašel a optal se live jak to doopravdy bylo …

                  0 0
                • Jenda  

                  tak po martinove reakci si nejsem uplne 100% jistej s tvym predpokladem:-(

                  0 0
    • jonti  

      No neviem, podla mna je normalne im zavolat, dohodnut sa, vratit im to. A pockat, kym dodaju co maju.

      0 0
    • rysak  

      Ja jsem také objednával od Lawi. Jeden dres se mi zacal rozjíždět (ne ve svu, ale v látce)asi 2 cm. Vyreklamoval jsem ho, zašili ho, nechali mi ho za hubičku a zadarmo udelali nový. a v poslední době se mi zdá, že se kvalitou hodně zlepsili. Třeba kalhoty už mají hodně dobrý.

      0 0
    • Lucke  

      mno, ja mam od nich zimni bundu a zimni kalhoty…a nemuzu si stezovat:)

      0 0
    • RedAce  

      Výčet týmu pro který šijou mluví za všechno, Kolokram.cz, DekHome, Spořka, … Unáhlená reakce… každý může udělat chybovat…

      0 0
    • Extremist  

      Nevim, jakym zpusobem jste dresy u Lawi resili, ale u nas to probihalo takto:

      1.Vybrani strihu (raglan, hlavicovy…)a vytvoreni grafickeho navrhu (pro kazdy strih musi byt novy graficky navrh – TAKZE NENI MOZNE, ABY VAM PO SCHVALENI NAVRHU STRIHU USILI DRESY V JINEM PROVEDENI).

      2.Vyber materialu

      3. Po vyreseni budu 1 a 2 jsme si nechali zaslat vzorky k odzkouseni ve strihu a z materialu, ktery hodlame pouzit.

      Tohle je asi nejdulezitejsi protoze pri odzkouseni jineho strihu, nebo materialu (roztaznost) pak velikost opravdu nemusi sedet!!!

      4.Po doladeni grafiky jsme si nechali zaslat 1 ks finalni podoby dresu v nasi nejpouzivanejsi velikosti (v tomto pripade to byla velikost M).

      Dresy u Lawi sijeme jiz 3. rokem (drive jsme sili u G-Sportu) a spolupraci si nemuzu vynachvalit.

      0 0
      • Martin  

        U nás takto:

        1. Nechali jsme si poslat vzorky volných „freeridových dresů“ – poslali dresy silniční
        2. Nechali jsme si poslat vzorky volných „freeridových dresů“ – poslali dresy správné a moc se nám líbili
        3. Všichni zůčastnění dresy vyzkoušeli, napsli velikosti a začal se dělat design
        4. – odsouhlasení designu + objednávka dle původních vzorků ve spolupráci s firmou, aby nám nic neuniklo, přeci jen to bylo za dost peněz
        5. viz můj příspěvek na začátku
        6. Vzorek jednoho hotového dresu jsme si posílat nenechali. Měli jsme přece vzorky na začátku, jenom s jiným potiskem a nebyl důvod se vzájemně zdržovat.

        Začít se firmou dohadovat nemá nikdo z nás čas a především náladu. takže jsme smutný. Dresy jsou sice pěkný, ale prostě jiný než jsme chtěli.

        0 0
        • pegal  

          s firmou to nemas cas resit a na BF to mas cas resit? .. nejak to nechapu ..

          0 0
        • orca  

          chceš snad říct že firma ani neví že něco dodala údajně jinak než měla ??? Vůbec jste ji neoslovili k vyjádření stanoviska ?

          0 0
        • kámen úrazu1  

          Jak dohadovat? Pokud máte dobře vyplněnou objednávku, stačí zavolat, pak poslat zpátky dresy s kopií objednávky. Žádný dohadování, pokud je objednávka z vaší strany správně, tak to jasně je jejich chyba. Bez debat. Při počtu 35 kusů dresu objednávka sotva stála pod 25 tisíc. Kdyby sis objednal výrobu rámu za 25 táců, ale poslali by Ti rám o číslo větší než bylo v objednávce, taky bys to nechal být? Problém je samozřejmě ztráta času – dohadování by mohlo nastat ohledně snížení ceny.

          0 0
    • biker007  

      muze se jen vyjadrit ke strihu jejich dresu. na svou postavu (179cm, v dobe zkouseni cca 77kg, sirsi ramnena) si dres nevyberu…Lko je mi jako nocni kosile (dlouhy), Mko je mi zase uzky pres ramnena a hrudnik. kratasy mi zase sedely az XXL, jinu sem nedostal pres stehna. ale zase byly moc dlouhy…a to mi neprijde ze bych byl nejak extra tlustej, v dobe kdy sem to zkousel sem jeste i celkem jezdil:) strih od sykory me prisel o 100pro lepsi…

      0 0
      • rysak  

        Taky zalezi na tom, kdy jsi je zkousel, ted maji novy dresy a ty maji uplne jiny strih nez ty puvodni.

        0 0
        • Extremist  

          Jsem si dal schvalne tu praci a porovnal dresy 2006, 2007 a 2008 – konkretne hlavicovy strih. Vsechny tri strihy jsou naprosto stejne, jen letosni dresy mame o neco tesnejsi, ale to je prave diky mensi roztaznosti materialu. Strihy jsou ale ve volne polozenem stavu naprosto stejne.

          0 0
    • DaveBury  

      Tak zatim me spolecnost LAWI neoslovila, doufam, ze zde budu moct napsat opak.

      1. Nedavno jsem jim psal emal, kde jsem se chtel blize informovat o jejich podminkach a odpoved jsem nedostal.
      2. Nyni mam skoro tyden podanou objednavku, o jejim stavu nic nevim a na email jsem zatim taky nedostal odpoved.

      Trosku to ve me vzbudilo neduveru. dale zde budu informovat o dalsim prubehu, abych nepsal jen negativne.

      0 0
      • pegal  

        a to je takovej problem vzit telefon a zavolat tam? nez si tady stezovat ze ti neodpovidaji na maily?

        mame u nich taky docela objemnou zakazku za skoro 200 tisic .. jenze je to hodne mala firma a maji moc zakazek takze ted vubec nestihaji a je pravda ze ted na maily moc nereaguji .. ale komunikace je s nima dobra, jsou snazivy a vzdycky se snazi vyjit vstric .. v zime na maily odpovedeli prakticky hned ..

        0 0
        • DaveBury  

          Ne problem to neni. Dokonce jsem i tak ucinil, taky jsem nepsal, ze je hned odsuzuju.

          Ano maji toho hodne a dresy nejsou, ale po telefonu bylo jedna ni seriozni!!

          0 0
    • zubatec  

      Mám podobnou zkušenost. Nechali jsme si vyrobit kalhoty, každý chtěl jiný, různý dýlky, velikosti, kšandy, vložky…

      Kalhoty přišly, jsou krásný, dobře ušitý, materiál kvalitní. Mají jen jednu chybku. Jsou (a nejenom ty moje) nejmíň o jednu velikost menší než ty co jsem zkoušel (XL). Přitom jsou označený XL jak na pytlíku, tak na výrobku samotném, takže chyba v objednávce není. Zkusil jsem v nich jet jednou, nejde to. Daroval jsem je kolegovi o hlavu menšímu, tomu jsou akorát. Jak by se řešila reklamace nevím, jsou vyrobený na zakázku s firemními logy…

      0 0
    • Mug  

      Mám 4 sady drez a kraťasy kupované postupně každy rok jedna sada. Šití i materiály jsou podle mě odpovídající ceně. S Perl iZumi, Sugoi nebo Castelli se to srovnavat nedá, ale to je za jiné peníze.

      To číslování velikostí mají ale zvláštní. Drez mám M. Kraťasy L. Zkoušel jsem i Mka, šířka nohavic i sed byl dobrý, ale měly krátké kšandy a tak škrtily. Takže mám vyzkoušenou tuhle kombinaci (M, L) a ta mi sedí.

      0 0
      • pegal  

        to bude asi tim ze nejsi konfekcni tip :)

        0 0
      • přišlapávač  

        třeba eleven ti šle prodlouží, prodlouží ti mko nebo zkerátí lko, upraví rukávy a já nevim co jeste tam si to obleceni vlasten usijes podle predstav a oni ho pak jen dají do kupy :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.