Výměna rámu Merida TFS XC za CRR nebo XP 930?

36 nepřečtených
  • Bull77

    Dobrý den.

    Měřím 175 cm a asi rok jezdím Meridu Matts TFS XC 700D(viz foto v profilu) ve velikosti 20". Jak asi tušíte není to ono a po různých experimentech jsem se dopracoval k ucházejícímu nastavení ale velikost 20 mi prostě stále nesedí. Zejména mi vadí výška horní rámové trubky. Délka rámu je ok a kratší posed bych snad ani nechtěl. Rozhodl jsem se tedy přistoupit k výměně rámu za menší. Vyhlídl jsem si RB CRR ve velikosti M nebo Superior XP 930 kde váhám mezi 16,5 a 19. Byl bych rád, kdybych mohl většinu komponentů přendat na nový rám(přeci jen jsem student a prostředků není nazbyt). Nejsem si zcela jistý středovým a hlavovým složením. Ostatní komponenty by předpokládám mohly pasovat(jiný průměr sedlovky u RB uvažuji). Budu rád i za návrhy jiných rámů v cenové relaci kolem 6000 Kč.

    Odkazy na rámy:

    RB CRR

    XP 930

    Předem děkuji za každou projevenou reakci. :)

    0 0
    • Bull77  

      Jenom doplním, že merida je rok 2010.

      http://www.merida-bike.cz/…TFS-XC-700-V

      0 0
    • felix.org  

      Váhat u Supa mezi 16,5 a 19, to je celkem rozptyl. Jinak já doporučím CRR :-) Ale možná bych uvažoval u CRR o L. Mám 180cm a mám L. „Vytaženost“ sedlovky viz. fotky v našich bajcích. A dlouhý to CRR taky nějak extra není.

      0 0
      • nox159  

        L je 19 nebo 20" ne? ;-)

        0 0
        • felix.org  

          U CRR je L 19".

          0 0
          • nox159  

            tak to nevim jestli si pomuze… prejit z 20"na 19" pri 175cm, pritelkyne ma 178cm dlouhe nohy a cca 17,5" ram je ji dobry…

            0 0
            • felix.org  

              No vidíš, mně by při 180cm byla 17,5" malá.

              0 0
              • nox159  

                zmer prosim na svem kole rozmer od stredu po lyziny sedla :)

                0 0
                • Bull77  

                  69 cm prosím. :)

                  0 0