• viliam

    Ahojte – idem si pre radu

    Mám tento bike https://lnk.sk/emzbx – na ktorý som už veľmi zvyknutý a vyhovuje mi po každej strane, nechcem sa ho vzdať (:

    Pohrávam sa s myšlienkou elektrifikovať ho prestavbovou sadou https://lnk.sk/zyb24

    Kedže je to karbón – nejde to! (zistoval som to nezáväzne od 5–6 – majstrov, sevisákov – ktorý prerábky roky robia)

    Dobre – nedá sa

    Rozmýšľam však nad šalamúnskym riešením a to – vymeniť rám s príbuznou geometriou, velkostou – parametrami atd…

    Zbežne som nasiel zatial tieto rámy (prosím neberte ako finál)

    https://lnk.sk/hgvy2

    https://lnk.sk/aryx0

    Zaujíma ma váš názor – čo všetko treba mat na pamäti – pri výbere rámu, aby všetko pekne sadlo.

    Možno sa nájde aj niekto iný kto neičo podobné už riešil.

    V inom vlákne som našiel pár dôležitých otázok pri výbere nového rámu:

    • ake je tam hlavove zlozenie (aky krk vidlice, dlzka krku vidlice)
    • ake je tam stredove zlozenie
    • aka je sirka sedlovky
    • aka je zadna oska
    • pripadne este aj patka na prehadzovacke

    ďakujem – ochotným (:

    0 10
    • černápole  

      Rád poradím. V klíčových bodech tedy zasílám záporné stanovisko-)

      0 0
    • Kysky  

      Je to k k t i n a, kola se přestavovaly před dvaceti lety, kup si něco hotovýho na bafangu

      1 0
    • scalar  

      Také děkuji, pobavilo, fakt vtipný od začátku do konce.

      2 0
    • kubad  

      to si to nedokážeš v popisu najít?

      • ake je tam hlavove zlozenie (aky krk vidlice, dlzka krku vidlice): Ritchey Pro Tapered 1.5" – 1 1/8", semi integrated 50 / 61mm, Délku krku si změř, křišťálovou kouli nemám nevím jak máš kolo nastavené
      • ake je tam stredove zlozenie: PFBB92
      • aka je sirka sedlovky: 34.9mm
      • aka je zadna oska: 135mm rychloupínák
      • pripadne este aj patka na prehadzovacke: výměnná standardní

      a celé je to fakt pitchovina

      2 0
      • VojtaXY  

        ASpon usetri. Za 90% ceny noveho bude mit ojete komponenty na novem ramu. :D

        0 0
        • Tomcat  

          Vlastně za cenu lepšího kola bude mít stále staré nic moc.

          0 0
    • tigermoth  

      Moj brat, věř mi, že tohle bude drahá a na nervy náročná cesta. Nejelegantněji a ve výsledku nejlevněji bys to vyřešil výměnou stroje za stroj.

      Takových slepých uliček už jsem prošel dost, tak můžu radit :D

      4 0
      • vaclaw  

        Když já se obávám, že někteří lidé si ty slepé uličky chtějí prostě projít sami.

        4 0
        • tigermoth  

          Moje čtyři rozdělané „projekty“ by mohly vyprávět :D

          4 0
          • vaclaw  

            Zase když to člověka baví, tak není žádná vyhozená suma moc vysoká ;)

            1 0
    • Andy5  

      Mám za sebou přestavbu s BBS02–8 let a po různých vylepšeních stále funkční. Najeto asi 25 tis.km. Je třeba vybrat rám, který bude vhodný jak pro bezproblémovou instalaci motoru , tak i pro Váš preferovaný styl jízdy. Třeba do terénu bude vhodnější s širšími plášti 2,4–2,6–2,8", tak aby to rám umožnil. Pevné osy, kotoučové brzdy s většími kotouči, řazení stačí 10 sp Cuez, teleskopická sedlovka. Sedlovky-obvyklé je 31,6 a 30,9 mm. Rám s hlavovým složením, umožnující použití zúženého krku vidlice, kde je široký výběr vidlic. Střed závitový 68–73 mm. Vidlice se řeže dle posedu. Doporučuji inspiraci na YT (je tam plno videí s TSDZ8 conversion).

      0 0
    • mazafaka  

      co je to výman?? Wee man z Jackass?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.