• TicTac135

    Ahoj,

    Prosím o rady s výběrem – místní recenze jsem četl, ale pořád nevím a testovat všechny je utopie…

    Parametry:

    Velikost: 26"

    Šířka: 2,2" a více

    Použití: 60% asfalt a 40% terén + hodně kopce (nahoru záběr, dolů brzdy)

    Můj výběr:

    • Continental Race King 2.2, drát
    • Continental X-King 2.2, drát
    • Maxxis CrossMark 2.25, drát
    • Schwalbe Racing Ralph Performance 2.25, 2015, kevlar

    Měl jsem Specialized Fast Track 26×2.0, které byly dobré, ale ještě úzké.

    Teď mám Smart Sam 26×2.1, jsou to užovky, tvrdé a v zatáčkách se necítím jistě.

    Takže zadání je velký objem a jistota za všech okolností, ale nejezdím vyloženě mokro a bláto, takže samočištění není na prvním místě.

    Děkuji!

    TT.

    0 0
    • mr.garisson  

      RR na obě kola nebo jen na předek či zadek. Jsou to skvělé univerzály. Potom libovolná kombinace RK zadek, XK předek.

      0 0
    • Singlespeed  

      Crossmark je dobrý jen chvíli, než se trochu sjede prostředek pláště a nízké figury téměř splynou v jeden hrbolatý pruh. Pak ve 26-er verzi moc nepodrží. Racing Ralphy Performance poslední model jsou vynikající zejména dozadu.Pokud není bláto, tak se figury (řidší a trochu vyšší než u starších modelů) velmi dobře zakusují do terénu a člověk jede do kopce jako zubačka bez ohledu na sklon.

      0 0
    • TicTac135  

      OK, takže…

      RaR je zatím favorit.

      Crossmark vypadl.

      Co ty Conti?

      TT.

      0 0
    • jIrI___  

      X-King na obě kola. Případně jezdivější varianta s Race King na zadku nebo „terénnější“ varianta s Mountain King na předku. X-K měl v mém případě na zadním kole podstatně delší životnost než RaR.

      0 0
    • TicTac135  

      OK, beru tedy jako rovnocené verianty:

      1. RaR zadek, NN předek
      2. RK zadek, XK předek

      A co šířky/tloušťky? Co budou větší balóny?

      Děkuji.

      TT.

      0 0
      • scota  

        Největší balony budou Ardenty, ale na tvrdý povrch bych bral X-king.

        0 0
    • TicTac135  

      Finále: RK zadek, XK předek – těším se na výsledek.

      0 0
      • mr.garisson  

        Myslím, že budeš spokojený. Je to osvědčené kombo. Sice teď vozím na předku Ralpha, ale to kvůli tomu, že tam byl z výroby. Zadek je fuč a je tam RK. Jak dorazím předek, tam tam půjde XK. RK bych ale vzal s Blackchili, ta performance verze…nemám v to takovou důvěru. Vzal jsem je jen proto, protože byly za dobrou cenu. Příště raději zvolím verzi se směsí Blackchili.

        0 0
    • Sugar67  

      Zdarec! Nechci zakládat nové vlákno, když mé zadání je téměř podobné s tím rozdílem, že já bych rád naopak pláště v šířce 2,00 jako náhrady za mnou doteď používané Ritchey Z-Max EVO, které už neseženu. Terén a povrch různý, XC. Ve výběru bych akorát Maxxisy nahradil asi Schwalbe NN. Jelikož technologie jdou dopředu, ptám se, jestli i dneska platí výše doporučované. Když tak v jaké verzi je brát (Performance, Sport, EVO…)? Jde mi o spolehlivost, ne o nájezd. Spolehlivost i za mokra, ale ne zas vyloženě bláto. Díky všem.

      0 0
      • scota  

        Schwalbe NN nejsou v rozměru 2.0 a jsou spíš na traily. Pokud chceš něco na XC v rozměru 2.0 tak Continneltal X-king.

        0 0
        • vpa007  

          Souhlas, potvrzuji doporučení ;-)

          0 0
        • Sugar67  

          Rozměr 2,0 není striktní. Také netrvám na tom, mít stejný vepředu, aji vzadu.

          0 0
          • scota  

            Pokud ti jde o spolehlivost tak jedině s ochrano ;-) Tedy varianty EXO, Protection, nebo Snake Skin.

            0 0
            • Sugar67  

              Jen aby jsme se rozuměli – spolehlivostí myslím spíš spolehlivost za jízdy, ne odolnost. Ta však také není na škodu ;-)

              0 0
              • scret  

                a povedzte Kefalin, co si predstavujete tak pod pojmom „spolehlivost za jizdy“?:)

                0 0
                • Sugar67  

                  Súdruh major, myslel jsem tím, že drží! V záběru i v brždění, v zatáčkách, na pevném povrchu, v terénu, na šotolině hlíně kamení a asfaltu, při vyjíždění z kolejí/jízda po svážnici..... ;-)

                  0 0
                  • scret  

                    to je ale strasne relativni… Vzdy zalezi, s cim srovnavas…

                    Na XC klidne ten XK 2,2… Pokud budes mit pocit, ze ti to nestaci, tak dopredu neco zubatejsiho… Klidne MK 2,2…

                    Nebo NN…

                    0 0
                    • Sugar67  

                      Jak jsem psal výše, doteď jsem leta jezdil Ritchey Z-Max EVO, takže s těma to srovnávám. Ty Kontíky mi přijdou vzhledově dost podobný, ale vzhled může klamat, proto se ptám. Kdysi jsem ještě na doporučení zkoušel WTB Nanoraptor, ale jak jsem s nima vjel na šotolinu, tak strašně plavali. Kdysi byly ještě podobné Hutchinson Python, ale pořád jsem se na nich necítil tak jistě jak na těch Ričinách. Cenu neřeším, ale na druhou stranu se mi nechce vyhazovat peníze za pláště, které pak budou viset v garáži. Navíc tady čtu, že jeden typ se dělá ve více variantách a jsou v nich velké rozdíly. Jak říkám – léta jsem to neřešil a nestudoval, takže teď jsem vlastně greenhorn.

                      0 0
    •  

      Já letos nasadil mitas charybdis do zadu a mitas scyllu do předu velmi rychle, trochu špatný na mokrým kameni a kořenech tam to ustreluje

      0 0
      • Sugar67  

        Vypadají zajímavě, ale bohužel s Rubenou nemám dobré zkušenosti, takže do ní nepůjdu. Ale dík.

        0 0
        • scret  

          je to skoda, prtze Rubena resp. Mitas dela dobre gumy…

          0 0
          • Sugar67  

            O tom mě zatím nepřesvědčili. Ty, co jsem zkoušel naposled, nepodželi, ale zato ani nejeli! Na asfaltu ani v terénu! Do kopce ani z kopce! Jsem vyjel s kamošama a furt mi ujížděli. Bylo mi je líto vyhodit a tak jsem je nabídl kámošovi, který zrovna potřeboval. Vyjel na nich jednou a radši si hned koupil jiné a dal je dalšímu kámošovi … Rád bych podpořil českou značku, ale nemám v ní důvěru. A tady ji běžně taky nikdo nedoporučuje

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.