Vittoria MEZCAL III TNT+ 29*2,25 reference

87 nepřečtených
  • ZdeNECK1

    Ahoj, premyslim o změně z RaRa SS na MEZCAL, Schwalbe mi vyhovuje gripem, váha cca 640 gramu, vadí mi házivost již několikátého pláště, a defekty na běhounu… MEZCAL tabulkově tězší 690gramu..ale libi se mi dezén…praktické zkušenosti s poslední řadou MEZCALU?

    0 0
    • Kulasek  

      Dvě zimy jsem jezdil Barzo a do mokra, bláta s něhu super plášť. Na pevným podkladu je ale cítit, že nepatří k nejrychlejším. Bezdušová varianta perfektně drží vzduch a dofukoval jsem jednou za zimu. Na léto jsem váhal mezi Mezcalem a Ikonem, který nakonec zvátězil. Stejně koupím i Mezcal a budu mít vlasní porovnání, jinak nebudu mít klid.

      0 0
      • mischel  

        Nema nekdo zkusenosti s Mezcalem TNT? Rozhoduji se jit po Ikonu prave do nej.

        0 0
        • p@X  

          Záleží, co jezdíš? Ani jeden v blatě nepodrží. Za sucha je to rychlý plášť. Univerzálnější mi přijde na obě kola Barzo.

          0 0
          • mischel  

            V blate toho za rok moc nenajedu.

            Pocitam s tim, ze to bude spis o preziti. Je to na motani kolem baraku a pak par mtb marathonu za rok.

            Ikon mi prijde docela v pohode, jen na asfaltu se mi zda, ze moc nejede.

            0 0
            • p@X  

              Pocitově Mezcal jede lépe, jelikož má skoro jednolitý středový pás figur, ale není to žádná šlupka…

              0 0
              • dan001  

                Souhlas, ten od tebe jsem dojel (vlastně ho ještě mám na druhým kole), zvládl i dva závody za sucha včetně Šela maratonu. Za mokra, na sněhu a do sraček je lepší Barzo.

                0 0
                • krabica  

                  Mám v úmyslu Barzo na předek a Barzo/Mezcal na zadek, tohle by mohlo fungovat…

                  0 0
                  • dan001  

                    Mohlo, pak dej vědět :-)

                    0 0
                  • Kire  

                    Barzo vepředu i vzadu spokojeně vozím.

                    0 0
                    • String  

                      Na předek je super, ale vzadu už je za sucha cíti rozdíl v porovnání s jiným pláštěm s nižšíma figurama (třeba Mitas Scylla), takže když je míň sra*ek (jaro – léto) vzadu jezdím jinej plášť. Jinak ale solidní univerzál. Hlavně mě překvapilo, že vzorek skoro nemizí.

                      0 0
        • Kire  

          Mezcal má o něco vyšší boční figury. Váží o 80 gr více (720 vs 640 gr). Mezcal byl dobrý na suchý a tvrdý podklad, za mokra a v hlubším stál za prd. Těsnil perfektně. Oba jsem přestal jezdit a místo nich jezdím Conti Cross King. Váha jako Ikon (ve 2,2), ale jede a drží pocitově lépe.

          0 0
          • mischel  

            Nemam moc duveru v Continental. Jezdil jsem davno xkinga race sport a to byla jen slupka. Na bezduse spatne, bocnice jak papir. V zatackach se to zvykalo nebo to bylo zase moc tvrde.

            Chci odolny plast obdobne jak je zmineny Ikon(3c, exo)

            0 0
            • p@X  

              S Ikonem mám problém, že mi nedrží v patkách DT-Swiss M1900 Spline, když doplňuju mlíko, vyskočí okamžitě z patek.

              0 0
              • Kire  

                Divné. Mně Ikon v XR 391 a před tím v XM 1700 držel bez problémů..

                0 0
            • Kire  

              Jezdím jen verzi Protection. Zatím jsem je neříznul ani neprorazil. Boky pláště už nejsou tak tuhé, jako byly dříve.

              Race Sport nikdy nebyl bezdušový, byla to lehká guma bez ochrany boků.

              1 0
        • ruza  

          Čus, moje krátká recenze zde https://mtbs.cz/…esty-recenze#…

          Na pláštích 4.000 km bez defektu, za mě jedna z nejlepších gum co jsem jezdil. Růža

          0 0
          • mischel  

            Tvoji recenzi jsem cetl jiz drive a je to zatim muj favorit. Jeste premyslim o kombinaci barzo/mezcal.

            Jedine co mi vadi je ta vaha. Clovek si koupi slusne kola a pak da tezke plaste. Ale nechci resit defekty, tak je to tezke.

            Posledni roky se jezdi hlavne v suchu takze mi nevadi, ze v blate nejsou nejjistejsi. To nejsou, ale asi zadne s nizkych vzorkem.

            0 0
            • ruza  

              Teď vozím kombinaci Maxxis Ikon a Ardent Race a je pravda, že v jarního bordelu drží lépe. Na Mezcalu mě bavil větší objem a ta odolnost. Vážím kolem 100 kg, takže pláště nevozí žádnou blechu. Při 2.200 km jsem je prohodil a dal pak celkem 4 tis …a možná by to ještě něco sneslo, ale před zimou jsem raději přezul. Vozil jsem v tom duše, proto vím, že defekt nebyl. Růža

              0 0
              • mischel  

                Je jeste o dost sirsi jak Ikon? Uz i tak se mi zda Ikon na hrane teda aspon na 25mm rafku. Uz i tak ma 59mm. Tlak vozim 1,6 a 1,8 a zatim za dva roky bez defektu a nejak je nesetrim.

                0 0
    • André Vebr  

      Já se taky hlásím k Mezkům, za mě nejlepší guma pro moje turistický XC. A komu jsem ji doporučil, taky si ji chválí

      1 0
    • dan001  

      Nebral někdo Mezcal od prodejce viz odkaz?Zajímaly by mě reference.

      https://www.cyklobazar.cz/…ko-bezdusove

      0 0
    • ptth  

      Ten mezcal vypadá po dlouhém hledání pro XC moc dobře, lépe jak ikon. Včetně toho testu.

      Taky se mi líbí cena toho prodejce na cyklobazaru, akorát to poštovné je trochu dost. Nemáte někdo z ústecka nebo písecka chuť se složit a nějaký plášť od něj vzít?

      0 0
      • p@X  

        Mezcal je tak akorát do sucha na zadek…

        0 0
        • ptth  

          Vzadu mám Ikon 3C, vepředu zatím python(už ale starší)a víceméně jezdím jen sucho. Tak co hodit dopředu? Myslel jsem že Mezcal je výhra.

          0 0
        • mischel  

          P@X ty jsi jezdil Mezcala? Máš porovnání s Ikonem?

          0 0
          • p@X  

            Mezcal byl rychlejší na asfaltu, Ikon podrží v terénu o něco víc. Maxxisy dost prochcávají na bocích a pak to vypadá jako kdyby to uchcávalo kolem patky, ale není tomu tak.

            0 0
            • mischel  

              Toho jsem si nevšiml, že by unikalo mléko. Mam verzi 3c Exo maxxspeed. A jak je to na mokru? Ikon hodně klouže.

              0 0
              • p@X  

                Těžko se hledá rychlý plášť na zadek, který by v mokrém terénu neklouzal. To si musí každý otestovat sám, každý jezdí jiné terény a má odlišné preference. Já třeba nechápu, jak někdo může na předku vozit Scylu, RK, Mezcala apod.

                0 0
                • doubleingram  

                  Na sucho je RK na predek uplne v klidu, i do rel. terenu.

                  0 0
                • mischel  

                  Ikon taky není do mokra, ale nějak se to dá zvladnout. Tak mi šlo spíš o srovnání těch dvou plášťů.

                  0 0
      • ptth  

        No barzo asi dobry, ale verim ze vic do terenu.

        SLozit se na ten mescal teda nikdo?

        0 0
    • JohnS  

      jezdím od letoška předek Barzo / zadek Mezcal , poslední verze 4C, TNT, G+ , ale v rozměru 27,5 × 2,25. Najeto 1200km , Barzo jen neznatelné opotřebení , zadní Mezcal už více ojeté figury , ale minimálně do 3000km to najede. Předtím kombinace Mitas Kratos / Scylla , tam po těchto kilometrech Scylla na vyhození (navíc zpuchřelá).

      Zamlíkování bez problémů, lze nahodit i normální dílenskou pumpou (ráfek 25mm), tlak drží v pohodě, dofukuji cca 1× za 2–3 týdny. Valivý odpor Mezcal cca srovnatelný se Scylla , dle mne to jede dobře, defekty žádné. Pro XC ježdění za sucha v pohodě , pouze na kamenitých trailech horší brždění (Mezcal) – ale na to asi není úplně určený , to spíš pak Barzo i na zadní… oproti Scylla mnohem širší, balonovitější ( cca 57mm). Celkově – mírně vyšší hmotnost , alenula problémů s mlíkem a nula defektů , pro mne ideál.

      0 0
      • mirage  

        zdarec. tak říkáš že Vittoria je dobrá značka pláštu, co se týče výdrže vzorku, tak hlavně proti defektum, o to mi jde nejvíc.

        0 0
        • Hejdik  

          Já mám Mezcala ve verzi 29×2,1 v zadu jako náhradu za proříznutej Fast Track.

          Je trochu těžší,ale s tím se oproti té šlupce Fast T počítá.

          Jede dobře a jistě. Jízdě v blátě moc nefandím,tak pro mě v pohodě :-) Ovšem i na měkkém podkladu jsem spokojený.

          Ojetej je rozumně a opotřebení odpovídá nájezdu km i typu terénu. Cena dle mě odpovídá kvalitě.

          Defekt zatím po cca 2000km pouze jeden trn.

          Příští rok půjde verze 2,25 na obě kola.

          0 0
          • matbiker  

            Vittoria Barzo 2,25 a 2,35 nejvyšší verze, jezdec 87kg ( hustím cca na 1,9) s dh minulostí, 2 roky po sobě, ani jeden defekt. Je to výborný univerzál. V blatě a i na šutrech drží jak přibitý a i na asfaltu to celkem jede. Nedrncá jako třeba Kratos nebo NN. Všem, kterým jsem je doporučil, si je chválí.

            0 0
    • Sinpa  

      Jezdí/jezdil někdo Mezcall 2.25 na RB CCR 290, vejde se do zadní stavby?

      Mám teď Conti RK 2.2 a přijde mi to jako rozumné maximum co se tam ještě vejde.

      0 0
    • Wiggle  

      Asi stupid dotaz, ale chci se ujistit, ze to znaceni Vittoria chapu spravne.

      Tedy, ze:

      Rigid = drat

      Fold = kevlar, jen s dusi

      TLR = kevlar, tubeless ready

      TNT = kevlar, tubeless ready, vyztuzeny boky

      Vsechny typy vyrobeny ze stejneho materialu.

      Je to tak, nebo je tam jeste nejakej rozdil, jako napr. u Continental a jejich PureGrip vs BlackChili? :)

      0 0
      • matbiker  

        Nemam to ted otevrene a v hlave, ale v nejvyssi verzi maji smes s Grafenem.

        0 0
        • Wiggle  

          Koukam do Vittoria katalogu 2019, kde se pise:

          „Initially, Graphene was reserved exclusively for Vittoria’s top-of-the-range tires and wheels. Now, nearly all Vittoria products come powered by Graphene.“

          Kdyz se pak podivam primo na Mezcal nebo Barzo, tak to vypada, ze se 4C compound a Graphene vztahuje na vsechny typy. Tedy predpokladam, ze uz to opravdu cpou do vsech, jak pisou.

          0 0
      • String  

        To máš podle mě dobře, ale u objednávky se ujisti, co prodávají. Většina prodejců to má blbě popsaný a pak sami neví. Teď u nových se to rozlišuje spíš ještě tím XC, XC race a TNT je XC trail. Teď naposledy jsem Barzo kupoval a předcházel tomu 5minutovej telefonát s prodejcem co vlastně chci. I když jsem to upřesňoval v popisu objednávky. Hodně prodávají starý modely TNT za cenu jak nový. Ale jezdil jsem na obojím a nevidím rozdíl.

        0 0
    • madcat  

      Umí někdo posoudit jestli je velkej rozdíl Mezcal 2.1 vs 2.25? Myšleno jak opticky, tak hlavně jízdníma vlastnostima – valivej odpor, tlumení nerovností, grip… Právě váhám kterej rozměr vzít, a skutečný rozměry jsem nikde nenašel. Jezdím teda i dost asfalt nebo obecně tvrdej podklad, ale zas vážím plus mínus 95 kilo, tak by se možná nějaký pohodlí občas hodilo… Teď vozím Racing Ralph 2.1 a občas se mně zdá, že jsou to dost užovky… Díky.

      0 0
      • doubeq  

        Asi neposoudim rozměry, mám na kole jen 2,25 a pohodlí je fajne, taky mám dost asfaltu po cestě do lesa a při tlaku 1,8 a 1,9 s duší, se dá jet 30 po rovině jako nic. I 35, ale co z toho na bajku. Raději nechat síly do terénu. Grip je hlavně na sucho, v blátě nepodržela, ne na předku, překvapivě záběr vzadu není klouzání a to ani na mokrým listí, ale to je i dost o technice a štěstí. V mokrym jílu bych si neškrtnul. Mám 98kg a vozím 25mm ráfky.

        0 0
      • JMT  

        Ja mam jen 2,25. Ale v porovnani se schwalbe je vittoria znacne objemnejsi. Na 25mm rafku udela 2,25 vittorka 57mm. Schwalbe 2,25 udelala o dost min. 2,1 uz se dnes asi fakt nevozi nikde…

        0 0
        • madcat  

          Možná jsem zapomněl ještě říct, že ráfky mám na dnešní dobu možná spíš užší – WTB speed disc i19, takže vnitřní šířka 19 mm. Možná právě i proto trochu spekuluju jestli by 2.25" nebylo už moc,kvůli stabilitě pláště na ráfku…

          0 0
          • JMT  

            K tomu jen dodam ze ty se svetle bezovym bokem jsou dost mekke. Tzn bude se to zvykat fest 

            0 0
            • p@X  

              Ale to pohodlí je bezkonkurenční, otázka je, zdali to stojí za to riziko říznutí.

              0 0
            • madcat  

              Ty úplně světle běžový se mi moc nelíbí, ale pak ještě mají takový hnědý, myslím tomu říkají „tan“? A někde jsem to viděl nazvaný „braun“, na nějakým německým e-shopu. Ty jsou celkem pěkný, anebo pak ty antracit, ty by taky šly. A jestli teda říkáte, že jsou trochu tužší, tak to by mně nevadilo. Když už někdy někde zabrousím do křoví, tak by to aspoň nemuselo být hned dorvaný jak samica…

              0 0
              • JMT  

                To je tusim stara a nova verze. Driv byly rezavy a ted jsou bezovy…

                0 0
          • doubeq  

            Hele takovou kombinaci vozím na citybajku, jen v 26 a Maxxis Larsen, šíře stejná. Je to opravdu znát v náklonu, kdy je cítit mírný tanec, na traily to nebude…

            A naopak varianta se šedým bokem je celkem tuhá, bál jsem se cvaknutí, ale zatim nic. Je fakt, že sem moc nenajel :-D

            0 0
          • ZdeNECK1  

            Pokud jezdis na i19 tubeless a nizsi tlaky, sel bych do 2,1

            0 0
            • madcat  

              Jezdím na i19 s dušama a tlaky tak nějak normální, nevím, nemám máňometr, prostě na omak tak akorát :-)

              0 0
              • mrazik01  

                :D

                0 0
              • ZdeNECK1  

                Go for 2,25!! To by se nemelo zvejkat

                0 0
                • madcat  

                  Tak jsem vzal ty 2,25" TNT antracit, uvidíme. Měly by být cca o 3 mm širší než verze 2,1", to není tak moc, ve vidli i v zadní stavbě je místa dost. Objednáno na bike-discount.de za 35,– €/kus, poštovný DHL za 6,– €, to jde. U nás všude 1299,–/kus.

                  0 0
                  • JMT  

                    To je hezka cena

                    0 0
                  • doubeq  

                    Na Cyklobazaru za 799kc za kus, plus doprava. Má je jeden obchod jako formu reklamy, dovážejí kola z Itálie, stačí hledat. Spolehlivý a slušný člověk, sám je mám bod něj.

                    https://www.cyklobazar.cz/…graphene-2-0

                    Má i Barzo.

                    0 0
                  • madcat  

                    Spíš pro zajímavost: v pátek (12.2.) odpoledne objednáno, už v ten den večer mně přišel e-mail že „gepackt“, dnes dopoledne dovezlo PPL. To bych řekl že není tak špatný…

                    Jinak pouze mě zarazilo trochu to, že nešlo platit kartou – vždycky mě to hodilo na nějakou tu jejich platební bránu, ale po zaplacení mě to bez jakékoliv chybové hlášky hodilo zpět na začátek – na stránku, kde volím dopravu atd… Tak nevím, jestli moje banka to neumí, nebo byla chyba jinde… musel jsem to zaplatit PayPalem…

                    0 0
            • well  

              Vnitřní šířka 19mm je na dnešní dobu hodně málo. Volil bych plášť s tužší bočnicí.

              0 0
              • madcat  

                No jsou ty ráfky už pět let starý, ale furt drží jak židovská víra. Já vím, že 19 mm je málo, ale jenom tak že jsou trochu nemoderní se mně je měnit nechce. Na to moje šmrdlání až až :-)

                0 0
                • Zd.Kell  

                  Mám taky 19tky.Na zadní kolo jsem loni pořídil mezcala 2.25 s duší a OK. Najeto cca 3000km. Na jaře ho ještě nahodím na dojetí.

                  0 0
    • Lachtis  

      Kdyby nekoho zajimalo: mezcal/barzo 29×2,2verze TNT. Vahy 758/789 na rafku 23 mm vnitrni sire rovnych 55 mm. Ikon mel ve stejne siri 56,3 mm.

      Jinak mezcal nahodit byl horor a vlastne jsem jej na bezduse nenahodil. Jezdil jsem vse mozne i plaste notubes a s bezdusemi a vzdy se mi to podarilo nahodit. Vcera jsem to po 2 hodinach vzdal. Snad ta duse helpne a boky prilnou vic k rafku a pak to nahodim na bezdus.

      0 0
      • MatS  

        Co máš za ráfky? Protože ty Vittoria pláště jsou jinak bezproblémový.

        3 0
        • Lachtis  

          Stan's Crest S1 – Viz profil meho ht. Predchozi plaste, tj. maxxis ikon, maxxis crossmark, continental xk/rk byly s rafkem naprosto ok. Jak jsem psal, tohle jsem nezazil, ani kompresor nepomohl. Mydlova voda atd, mleka dostatek, proste nic. Barzo sel nahodit pumpou…

          0 0
        • Pain  

          Přesně. Já nahazoval Vittorky nedávno na DT Swiss ráfky a šlo to jak po másle. Naprostá pohoda.

          0 0
          • Lachtis  

            Jj, ja vam vsem verim a taky nechapu. Jak jsem psal, tohle se mi nestalo ani u nontubeles plastu, ktere jsem vozil na bezdusi… :-( Snad mi duse pomuze, abych to pak nahodil, jinak uz nevim…

            0 0
            • my_dudesty  

              A jaký je teda problém? Jestli plášť ufukuje kolem patek, tak to chce vrstvu pásky navíc. Nebo nechce za boha zaskočit do patek? Pak by mohlo pomoct to vytahaní duší.

              0 0
              • Lachtis  

                To druhe a prave od te duse si slibuji zazrak.

                0 0
                • madcat  

                  Mně Mezcal taky nechtěl zaskočit do patek, a to ani s dušama. Mydlil jsem to jak vůl, tlaky jsem tam rval že by neutronová hvězda zbledla závistí, a furt nic. Pomohlo až několikrát narvat a upustit, narvat a upustit… mám teda dost úzký ráfky – WTB disc i19 nebo jak se to… tak možná to bylo tím. Doufám, že než to budu muset dělat příště, tak se ty gumy trochu roztáhnou..

                  0 0
            • Pain  

              Ale zase na druhou stranu, když jsem se snažil nahodit na tyhle ráfky co jsem psal, pláště Maxxis tak to byl taky porod. Předtim na ráfky od Giantu jsem nahazoval jen ručně na pohodu. Chci tím říct, ze bude dost záležet na kombinaci rafku a pláště.

              0 0
      • saxanajam  

        Kdybych byl hnidopich, tak bych napsal ať to zvážíš bez pásky a kartonu… :-)

        0 0
        • Lachtis  

          :-) dej –20g a jsme tam :-). Vaha je ± stejna jako u ikonu. Lehke nejsou, ale snad budou drzet, jak ikony, ty jsem nerizl.

          0 0
    • carlyno  

      Mohu jen potvrdit,Vittory mezcal i barzo,jak 2,1 tak 2,25 na ráfky dt swiss 29"-361 axial žádný problém.

      0 0
    • carlyno  

      ještě váha

      0 0
      • Lachtis  

        Ty jsou lehci, ale pokud se nepletu, tak tyhle prave nemaji zvysenou ochranu boku? Moje TNT ji maji a o to jsou tezsi…

        2 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.