• MTB-bikerka

    Ráda bych znala Váš názor na crossovou vidlici Vita TnL, 60 mm. Opatřila jsem si ji na kolo a tak nějak nefunguje nebo je nastavena příliš napevno, štelování knoflíkem na levé noze doleva se však neprojevuje…

    0 0
    • Azmir  

      Stojí zahovno, co víc na o říct.

      0 0
    • Bysto  

      To si si ju akože kúpila ako „upgrage“ na krosku? Vies ako sa hovorí, nie sme tak bohatí, aby sme si kupovali lacné veci. Minimálne pri vidliciach to platí.

      0 0
    • Bysto  

      To si si ju akože kúpila ako „upgrage“ na krosku? Vies ako sa hovorí, nie sme tak bohatí, aby sme si kupovali lacné veci. Minimálne pri vidliciach to platí.

      0 0
      • MTB-bikerka  

        No je to fakt síla. Původně bylo kolo vybaveno touto:

        RST CT-COMII TL (40 mm) – chovala se jako pevná a nemělo prý smysl ji nechat štelovat, čistit apod., v servisu mi ji stočili, vzala jsem si ji pro jistotu domů – říkám si, jestli bych ji teda zase nemohla nechat někde v servisu namontovat zpátky, protože tahle Vita TnL (která měla být lepší) taky nefunguje, jen je těžší a mohutnější…

        Když sundají vidli, je automaticky odstavená a patří do šrotu a už se nedá znova namontovat a používat?

        0 0
        • MTB-bikerka  

          Pokud by to nešlo, musela bych bohužel někde opatřit tu RST CT-COMII TL (40 mm), kterou za pár stovek ještě někde jistě mají…

          0 0
          • plevka  

            určitě se dá namontovat zpět..

            jinak souhlas s Doomem, kup pevnou třeba karbon a máš :)

            0 0
    • BigKarel2  

      je to krám…

      0 0
    • Martin  

      tohle asi slyšet nechceš, ale vykašli se na levné vidlice s odpružením a kup pevnou :)

      ušetříš kilo váhy

      0 0
      • JakeF  

        +1

        Pravděpodobně i víc, než kilo.

        0 0
        • MTB-bikerka  

          Tady je hned několik věcí, kvůli kterým zvažuju, že Vita TnL půjde z kola dolů: 1. vidlice po cca roce užívání nefunguje, je docela těžká a další problém je (v poslední době již značně únavný), že v poslední době nápadně často prorážím duši a stavím kvůli defektům duše skoro na každém rohu – nevím, jestli je to plášti, ale jako laik se mi zdá, že se na tom může trochu podílet i tahle mohutnější vidlice, protože dřív se to nedělo a zdá se mi, že napevno nastavená vidlice, která se chová jako pevná, může na výmolech vést až ktomu, že dojde k proražení duše, co vy na to? (nebo je to fakt jen sjetými plášti?)

          0 0
          • Azmir  

            U těch defektů může být milion faktorů, těžko takhle z fleku říct, vidlicí to ale nebude.Jak píšeš můžeš mít sjeté nebo tenké pláště, blbý styl ježdění, trn v ráfku, může toho být milion.

            0 0
          • JakeF  

            Sjetím plášťů se počet defektů často zvyšuje, takže tím to být může.

            Že i malý rozdíl ve funkci vidle může znamenat občas ten rozdíl cvaknutí/necvaknutí pláště, je taky pravda.

            Nicméně stejně bych doporučil dát tam pevnou. Sám jsem kdysi Gilu za pevnou vyměnil a nelitoval jsem. Ta funkce je stejně o ničem a kolo bylo o 1.6kg těžší, což už je opravdu poznat na každým šlápnutí. A to jsem tam dával těžkou a levnou ocelovou pevnou. Plus bych dopředu dal širší plášť, zvýší se tím pohodlí, sníží riziko defektů a na rychlost to v rozumným rozdílu má vliv minimální.

            0 0
    • McBlacky  

      pokud nahradit za jinou odpruženou, tak je potřeba se koukat na dražší kousky a i tam může pro ženu být problém. Pokud vážíš pod 60kg je potřeba nechat většinou i kvalitní vidlici upravit. Levný krámy jsou jenom těžký :/

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.