Jaké jsou zkušenosti s funkcí, servisem, díly atd. s vidlicema DT swiss? Konkrétně mám vyhlídlou DT Swiss XMM 140
Šli by jste do ní? Nebo raději Revelationa s 15mm osou a 140mm?
Nebo Foxku ale msela by být černá.
Případně jiný typ. Díky.
Jaké jsou zkušenosti s funkcí, servisem, díly atd. s vidlicema DT swiss? Konkrétně mám vyhlídlou DT Swiss XMM 140
Šli by jste do ní? Nebo raději Revelationa s 15mm osou a 140mm?
Nebo Foxku ale msela by být černá.
Případně jiný typ. Díky.
Já bych do toho nešel, vypadá to, že nemá HS expanzi. Za mě tedy RVL.
pokud vim, tak ne kazdy RVL ma HS exp.
Od 2012 už mají všechny modely. Konečně.
Tak tak, ovšem pořád vycházejí dráž než Ep. TT se snižováním a HS expanzí… Ale nejdůležitější je nálepka :0)
pro nekoho treba i hmotnost:)
Já ti nevím, RVL Race 150mm 20ka osa váží 1761g. Verze se snižováním, HS expanzí a podobně bude jen těžší.
moje RVL RLT Ti 150mm dual air vazi vcetne 20mm Maxle lite osy a jezka cca 1770g!
s Dual position nebude o moc tezsi…
Toho epicon tezko dosahne… myslim ze se tu diskutovalo o tom ze novy Epicon vcetne 15mm osy ma tusim 1980g?
navic s RVL muzes jit jeste niz, napr. s 15mm osou a ve verzi WC…
1891g v 2010 modelu novejsi uz budou jen a jen lehci viz katalog 2012 strany 28 – 31
Bohužel u nových se neví, jestli tam bude místo na HS expanzi :0( Ale věřím tomu, že Milan kdyžtak udělá nějakou kombinaci…
20mm osa…pro nekoho odpada problem s predelavnou osy…Citlivost od vyroby asi nebude zadny zazrak, ale po roce jezdeni (aby se vychytly pripadne vyrobni vady) to jiste napravi tuning. Pravda ze RVL s HS a dual-position air uz sotji „trochu“ vic je tuneny epikon.
presne tak, ja napr. potreboval 20mm osu a RVL byla v podstate asi jedina volba… (pri zdvihu do 150mm a vahy 2kg)
je tu na B-Fku par majitelu a jsou spokojeni s funkci, servis bych neresil, i Foxky lidi posilaj do Bikelive, ktery je levnejsi… Jinak pocitam cenove to bude plusminus stejne jako napr.fox
epicon TT 2012