Vidlice do 5000 - R7comp/Drake/Relic/...

77 nepřečtených
  • wbiker

    Ahoj. Sháním vidlici s cenovým stropem 5000Kč. Zajímá mě váš názor na tyhle tři v nadpisu, popřípadě návrhy na něco podobného v téhle ceně.

    http://www.koloshop.cz/…ena-vidlice/

    http://www.koloshop.cz/…-model-2009/

    http://kolokolo.cz/…-ffd-r-2009/

    Mám 75kg, vidlici používám na XC, zdvih max 100mm, ideálně 80mm, musí mít navárky na V brzdy. Z katalogu jsem vyčetl, že R7 bude nejmíň citlivá, ale rozdíl mezi Relicem a Drakem nevím (až na pružina x vzduch). O Drake jsem se tady dočetl, že pár lidí mělo problém s jakýmsi lupáním při jízdě, zajímalo by mě, jestli se to projevilo u více lidí, popř. jak se to vyřešilo.

    Ani na jedné jsem nejel, takže uvítám i zkušenosti z jízdy.

    Ještě by snad připadal v úvahu Recon, nevím.

    http://www.kupkolo.cz/…la_1283.html

    Bazaru se nijak nebráním, ale výběr na V v téhle ceně není nicmoc. Každopádně budu rád za jakýkoliv tip.

    Historii jsem zevrubně prošel, ale buď jsou to tready staré, nebo se změní ve flame boj Epicon x ostatní. Takže hned na začátek říkám, o Epiconu vím, zajímá mě ten zbytek.

    0 0
    • LáďaH  

      Jdi do vzduchu :-) Manitou IMHO nejsou moc citlivé, takže bych osobně bral Epicona :-) a eventualně Recona. Ale pepa bude co do citlivosti a tak, lepší.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • PatrikL  

      tu máš r7 za 2800kč

      http://www.sportservis.sk/…-21cm-27355/

      asi 2007 ročník… neviem aké nastavenia má, po tuningu by snáď chodila pekne :)

      Inak ten Recon silver je vlastne Tora… Nebrať :)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • kubad  

      Axon. Ale nevim jak to vyjde cenove.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • kubad  

      _

      0 0
    • zdenekhubner  

      Manželka má na kole dva roky Relic. Vidlice má základní nastavení, je citlivá a nebyl s ní nikdy žádný problém. Je robusní a něco vydrží. Za tu cenu je fajn.

      0 0
      • zdenekhubner  

        Ještě dodám, že fajn začala být, když jsem z ní sundal ty příšerný samolepky Relic a nechal tam jen decentní logo Manitou. Samolepky nejsou pod lakem.

        0 0
    • wbiker  

      Šup nahoru.

      0 0
    • akula  

      Za mě Drake kvůli Absolute tlumiči, nebo Axon. Možná ještě Tora/Recon silver, ale počítej s vyšší váhou ( u tory přes 2 kila).

      0 0
    • Quik  

      Epicon tt … co dodat …

      0 0
      • scret  

        epicon na vecka?

        0 0
        • kubad  

          no existoval, ale nevím jestli nové modely na V čka ještě sou

          0 0
          • scret  

            praveze si myslim ze uz na vecka bude jen axon…

            0 0
            • kubad  

              díval sem se na stránky SR a podle popisu ani jedna není na V čka

              0 0
              • scret  

                no, tak uz i axona vyskrtli, kdo by je taky dneska jeste jezdil, kdyz moda hlasa neco jinyho:))

                zas kdyz nekdo brzdi tak malo jako ja, pak na XC docela stacej:)

                0 0
        • scalar  

          Epicon na Sectora?

          0 0
        • Quik  

          Mám tuším model 10 od milana na ty nemódní véčka… Určitě ještě bude mít na skladě…

          0 0
      • scalar  

        ..třeba že na ocelovém Sectoru bude vypadat hrozně?

        0 0
    • scalar  

      Můžu doporučit R7 FFDR. Dal jsem ji na tréninkové kolo místo Epicona (nechal jsem se zlákat BF lobby, ale velké zklamání…) a pro můj účel mi plně vyhovuje – 66 kg, véčka brzdy, rychlé XC. Cyhbí sice zamykání, ale aspoň se nemá co pokazit…

      0 0
    • scalar  

      Na jaké to chceš kolo, na toho Sectora v profilu?

      0 0
      • wbiker  

        Jj, na toho. Právě že nemá smysl tam dávat něco dražšího. Klidně bych bral i ten bazar, ale s požadavky, co mám bych se musel vrátit o pár let zpátky, abych něco ulovil.:-)

        0 0
        • scalar  

          No hlavně tam nervi Epicona…

          To chce hledat, musíš mít max 80 mm zdvih a taky trochu zachovat styl kola – občas bývají k sehnání starší modely Rock Shoxu (už tu někdo radil Pilota, ale raději Duke nebo SIDa).

          0 0
          • wbiker  

            Teď tam mám pevnou s délkou 447mm, to by měl být ekvivalent té 80. A docela mi to vyhovuje. Vyššího zdviho už bych se trochu bál, proto jak píšeš, raději bych těch 80mm. Tomu nejlíp odpovídá ten Drake. Ikdyž z místních uživatelů tam pár lidí mělo 100 a říkali, že je to v poho.

            Jinak k těm starším, nechci dávat přednost „stylu“ před funkčností. Stejně to kolo není stavěno stylově, třeba ty kliky, OS řídítka, atd. se tam nehodí vůbec. U toho Pilota se nemůžu zbavit dojmu, že bych kupoval koncepčně starou vidlici. To už bych si uměl představit toho sida. Jenže ten zas není sehnatelný za tyhle peníze.

            0 0
            • wbiker  

              Tak našel jsem třeba tohle:

              http://www.novekolo.cz/index.php…

              Nemám osobní zkušenost, ale má smysl něco takového kupovat? Dvě sezóny můžou znamenat závodní nasazení…

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • scalar  

                u téhle vidlice s tím počítej, těžko si ji někdo kupoval na projížďky po parku…

                0 0
    • wbiker  

      Ještě bych se zeptal, dá se u R7 překopat zdvich ze 100mm na 80mm?

      0 0
      • scret  

        netusim jestli to jde takhle snizit, zvysit ale treba z 80 na 100 v 90% ne.

        Casto se ale daj sehnar R7my s 80mm…

        0 0
      • martinpav  

        Na mtbr je návod. Oficiálne to nejde, ale dá sa vyrobiť spacer podobny tým co používa RS.

        0 0
      • akula  

        Kontrolní otázka, když takhle honíš milimetry, aby si to měl stejný jako teď s pevnou. Máš zjištěný skutečný vejšky těch vidlic a počítáš se SAGem?

        0 0
        • wbiker  

          Ne.

          0 0
          • wbiker  

            Ha moc brzo odeslané.

            Jde spíš o to, že ten rám je z roku 2002, potřebuje odpruženou vidlici co nejnižší.

            0 0
            • akula  

              No já jen že teď píšeš, že ta tvoje pevná má 447 mm

              80 mm R7 má nezatížená 456 mm, tj. 456–15=441mm

              100 mm R7 má nezatížená 476 mm, tj. 476–20=456mm

              Závěr si z toho udělej sám, jestli má cenu řešit snižování zdvihu ze 100 na 80.

              0 0
              • wbiker  

                Takhle. Kdyby byla dobrá nabídka, vzal bych i tu stovku. Ale 80 by byla lepší.

                0 0
    • wbiker  

      Napadla mě ještě jedna užitečná informace, na kterou bych se chtěl zeptat. Jak je to se servisem vidlic? Konkrétně značek Fox, Manitou, Rock Shock. O Foxu jsem na fóru našel, že garančka vyjdu zhruba na 2000, a autorizovaný servis je snad jen cyklošvec. U zbytku nevím. V bazaru jsem našel právě tyhle tři značky ve finančním rozmězí jaké si představuju. Ale pokud bych měl koupit vidli za šest a k tomu hned dva tisíce za garančku, to se mi moc nevyplatí. Díky za info od uživatelů.

      0 0
      • scret  

        klasickej servis manitou cca 500,–

        ale zalezi na stavu tesneni atd.

        0 0
        • wbiker  

          Jeden místní uživatel prodává foxe za šest a půl. Tak přemýšlím, jestli přitlačit patnáct set a vzít ho. Zase ten servis mluví proti. Dávat ročně 500 nebo 2000 už je docela rozdíl.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.