• HockeyBiker

    Uvažuju o koupi nové vidle pod 7 tisíc, tak bych prosil o nějakou radu.Jezdím XC a mam vidli se zdvihem 100mm musím však říct že v kopcích je to někdy už moc, ale nevim jestli zase 80 neni malo. Axon kerýho jezdím nyní má totiž funkci tu, že se dá snížit a zamknout, což se do kopců hodí. Také sem přemýšlel o jeté foxině, ale nevím zdali to není totální nesmysl. Tak mi sem prosím nahrňtě ňáký alternativy. Díky

    0 0
    • DAWE25  

      Co Marzocchi XC 5OO nebo XC 600??? Pěkná a funkční vidle za pěkný peníze. Nebo staršího SIDA třeba sundanýho z novýho kola bys takhle mohl koupit;) Hledej…:-)

      0 0
    • HockeyBiker  

      Hlavně prosím vynechte větu „VEM EPICONA OD MILANA“ neni hezkej a váží 2tuny…

      0 0
      • xentar  

        já to tušil… omlouvám se

        0 0
      • MlokCZ  

        Pokud nechceš Epicona, tak ti ho nikdo nutit nebude, ale co si myslel tím, že váží 2tuny? Oproti čemu? Letošní Epicon má cca 1900g.

        Vezme reálné váhy: Většina variant Reconu bude reálně těžší, Reba SL bude lehčí jen o málo (reálně má mnohem více než uvádí RS), Tora je mnohem těžší. Jasně a znatelně lehčí bude jen R7, která je v originále zase totálně necitlivá.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • HockeyBiker  

          zase u toho epicona musim porad jezdit se zdvihem 100…a to je zdvih kerej je na mym kole trochu nepraktickej vtom stoupání, ale jestli vazi 1900g tak se omlouvam za moji pripominku 2tuny

          0 0
          • MlokCZ  

            Ty výjezdy nějak moc nechápu. Rozdíl 80mm a 100mm není moc, ale hlavně pokud v obou případech nastavíš stejně vysoko řídítka (tedy při 100mm zdvihu je dáš o těch třeba 15mm o které bude vidlice vyšší zase níže), tak nemůžeš poznat žádný rozdíl ve výjezdu. Ten necelý 1st. rozdílu hlavového úhlu těžko poznáš a jinak to bude stejné.

            Já bych si méně než 100mm na kolo dnes určitě nedal (a to nezávisle na tom, co vezmeš za vidlici).

            0 0
            • HockeyBiker  

              tak jako taky se mi fakt nechce kupovat 80ku…protoze v terenu a ve sjezdech je to malo

              0 0
              • MlokCZ  

                A co si od té 80tky v těch výjezdech slibuješ, že to pro ty výjezdy (pokud chceš ale zase zhoršit sjezdy) nestačí dát o ten kousek níže řídítka? Jaký myslíš, že v tom bude rozdíl?

                0 0
              • raceman  

                já jsem z 80mm spokojený ;-)

                0 0
    • xentar  

      pokud chceš něco s proměnlivým zdvihem, tak to budeš mít sakra těžký. Za 8500 můžeš mít vyladěnej Epicon TAD, kterej funguje podobně jako Fox Talas. Ale pokud jezdíš XC, tak podle mě stačí 100mm vidlice se zamykáním, tam pak nakoupíš lušně i kolem 5000 za vyladěnej Epicon. Akorát by sis oproti Axonu pohoršil hmotností, takže já už radši držím pysk :)

       
      0 0
      • HockeyBiker  

        :-D…no cement

        0 0
        • pepino  

          Nepsals někde, že máš (jako správnej hokejista) asi 80 nebo 90kg? Že tu řešíš 200gr :)

          0 0
          • HockeyBiker  

            jako kdyz to tak posloucham tak me to asi fakt zvykla koupit toho epicona…a este ho pak budu vsude vychvalovat…:-D a urcite sem ktomu nedodaval to co mas v ty zavorce…

            0 0
            • pepino  

              Ale ne, to dodávam já, hokejista nemůže mít 65kg (leda Hašek s cihlou v kapse):)

              0 0
              • HockeyBiker  

                To nemuze no…ale golmani jo…nahodou ani 90 nemam:-D uz jen 87…:-D a furt mi babicka rika ze sem hubenej at si jdu prida koláč:-D:-D:-D

                0 0
    • marapara  

      RS Recon

      0 0
    • wraith  

      na kupkolu vezmi rebu, sundanou z kola, příde na 7900Kč :)

      0 0
    • wraith  

      a nebo r7…

      0 0
    • Zerocool  

      něco málo přidej a vem REBU

      0 0
      • marapara  

        Taky bych to tak viděl. Pokud těch 900 nemůže přidat, ať veme Recona.

        0 0
    • jakub  

      ja ti necham za 4 Marzocchu Maratona S 100 s ETOU a mas naprosto pos tarostech, neprodavam zajice v pytli ale super spolehlivou vidlu, jen potrebuju vetsi zdvih.....

      0 0
      • HockeyBiker  

        Stejne budu mít peníze az po prazdninách nebo nekdy v pulce srpna…tak dlouho bys asi stejne cekat nechtel…sem chudej student:-D

        0 0
    • HockeyBiker  

      Nějáký názory na TORU 318?

      0 0
      •  

        Slušná,tuhá vidle, měl jsem SoloAir, bohužel upravenýmu Epiconovi se nemůže rovnat

        0 0
      • Zerocool  

        perfektní vidlice co se týká chodu a vzhledu – jediná nevýhoda je váha

        0 0
      • antuch  

        fajn vidle, pokud ti nevadí váha asi 2300g

        0 0
      • Lišák  

        Váží ± stejně jako Epicon. Tzn. dvě tuny.

        0 0
        • HockeyBiker  

          ale aspon stim u turnem, epicon tolik váží s ničím…

          0 0
          • Zerocool  

            TORA bez U_turnu má něco kolem 2050gr

            0 0
          • MlokCZ  

            Nene, s u-turnem je Tora o 0,5kg těžší než Epicon, to je tedy proklatý rozdíl. Tora je těžší i v té nejlehčí variantě bez u-turnu (a to stále znatelně).

            Lehčí než Tora je i Epicon TAD, který má rychlé snižování zdvihu narozdíl od u-turn použitelné k častým změnám. Ale když stejně nechceš více než 100mm zdvihu, tak snižování jak u-turn, tak TAD bude na nic.

            0 0
          • RoKo  

            s nicim? ale jo muze nechat zvetsi zdvih na 140mm (ikdyz to nepotrebujes) ;) a u vidlice se 140 ty 2tuny jsou super vaha… ne?

            Pokud ti jde o vahu vem upraveneho axona, s tim svym starym neupravenym to nesrovanavej urcite bude jiny…

            0 0
    • kali222  

      jako obvykle si prihreju kasicku : ))) cerny recon 327 solo air,jasny puvod,najeto 250km,sloupek 210mm a vaha s jezourem 1722g. 4000,– a foto zde

      http://kali222.rajce.idnes.cz/recon/

      0 0
      • kali222  

        jinak za tech 7–8 bych pustil svoji foxku…2007 80 zdvih,ale musel by nekdo sebou hodne svihnout,jeste ted je na netu za 26,– nekde :)))),je pouze na disk.vaha 1560g sloupek tusim 200mm

        0 0
      • jakub  

        jj na toho RECONA jsem koukal, bral bych ho misto ty mi Marzocchi kvuli zdvihu…

        0 0
    • jIrI___  

      A nepřemýšlel jsi třeba nad něčím z bazaru?

      0 0
      • HockeyBiker  

        No premyslel…ale tak otazka jak moc se taková koupě vyplatí? koupim v bazaáči foxku a co pak ten servis?

         
        0 0
        • jIrI___  

          Taky totiž se tak pomalu koukám po nové vidlici. A asi to bude Epicon od Milana nebo nějakký bazarový kousek Občas se tam objeví dobré vidlice za ještě lepší cenu. Se servisem obavy nemám – mám 3 roky Axona a v servisu nebyl ani jednou, takže servisní otázky já neřeším :-)

          0 0
          • HockeyBiker  

            tak to sme na tom stejně…taky uz jezdim 3. rok axona ale jako kdyz sem si projel kamosovo foxku, nebo i vůči manitou slate nebo splice se mi to zda jako obrovskej rozdíl vůči axonu. Občas mi pripada ze jezdim na tvrdy vidli…

            0 0
            • jIrI___  

              Já radši ani na kola kde je lepší vidlice nesedám, protože pak bych měl strašné nukání tu vidlici vyměnit hned a to si momentálně nemůžu dovolit :-D

              0 0
              • HockeyBiker  

                Ja si to furt kompenzuju hláškou ze vidle za mě stejně nepojede…jenze už zní pomalu začínaj vychazet takový divný zvuky že už mě to sere. Chci novou vidli a peníze taky nemam…dycky si řeknu nebudu chodit kalit a ušetřim:-D a ono se to pořád nák nedaří…hlavně o těch prázdninách

                0 0
          • MlokCZ  

            Pokud nedáš 3 roky vidlici do servisu, tak zapomeň na to, že bude perfektně fungovat a žehlit. Vidlice se nedává do servisu jen, když se něco rozbije, ale hlavně proto, aby si zachovala svoje vlastnosti.

            Pokud si koupíš sebedražší vidlici a tři roky nebudeš servisovat, tak stejně bude za chvíli chodit na úrovni těch mizerných.

            Ale samozřejmě jestli servisuješ doma pravidelně sám, tak je to jiná. Ale i tak to u Foxky zrovna nejlevnější není.

            0 0
            • jIrI___  

              Stejně člověk počítá s tím, že během pár let si koupí novou. Mě příjde zbytečné dávat 1000 Kč a víc do moji vidlice když její kupní cena snad už ani není tak vysoká. Jasně že kdybych si pořídil Foxku za 20k tak už o ni asi trochu pečovat budu a nějakou tu tisícovku za servis holt budu muset obětovat.

              0 0
              • siafu  

                mne se diky opotrebovanym guferam dostala do vidle sul… asi je clovek fakt lama, protoze se mi ta gufera zdala furt OK aspon podle toho, co psali ve Velu:) a ted je Sid Team totalne na odpis, protoze jsou vyzrane vnejsi i vnitrni nohy a ze pry v servise neco takoveho jeste nevideli:)) …jako vidle v poho jezdi dal, kazdopadne nekdy s novou vidli gufera budu menit skutecne kazdou sezonu…

                0 0
          • Loner  

            Chtěl bych se zeptat znalců upravených vidlí, co vlastně objektivně úprava zde mockrát chváleného „Epiconu od Milana“ obnáší? Jsou vevnitř úpravy a jaké – ? – v tlumiči nebo ve vzduchové patroně nebo snad některá z pružin či spacery? – nic jinýho funkčního tam snad není. Vždyť olej nad pístek dneska lije každej kutil..Dík za objektivní info od vlastníků, vyčteninkami se nezdržujte.

            0 0
            • scret  

              tohle je spis otazka na Milana nemyslis? ale myslim tim ze je to jeho know-how nebude moc sdilnej…nedivim se…

              mam upravenou R7,ale moc ti nepomuzu, jeste jsem se do ni nehrabal…

              0 0
            • jIrI___  

              Tohle ti asi ani Milan neprozradí. Jednak je to podle mě pro neznalého dost složitý proces úprav a jednak jeho know-how :-)

              0 0
            • RoKo  

              No pokud si pořádně přečteš celé fórum, tak zjíštíš, že změní mazání z vazelíny na olej, dále upraví vůle (mohou být z důvodu vazelíny) a co jsem ještě pochopil vytvořil si nějaký huhukoktejl (olej) který je jedna z jeho know-how. Pak Hlavně u toho Epiconu dá negativní pružinu dle tvé váhy, což je velmi duležite pro spravny chod a optimalni naladění. Foukají se pak všechny vidlice okolo 100PSI (na danou váhu jezdce, díky te negativce). Asi ještě provede nějaké zásahy další know-how. Takže tohle by jsi se dověděl, pokud by jsi tady prostudoval… Ja doufám, že jsem to nepopletl…

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • robi.r  

      Mám Raidon vidli a mám dotaz ohledně kvality,zda zatim postacuje…diky---

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.