• Phates

    Ahoj,

    mám možnost dovést od známého ze zahraničí vesty/budny s airbagem, jsou určeny pro motorkáře a jezdce na koních, tak nevim zda by to fungovalo i na biku.

    Zajímá mě názor hlavně motorkářů jestli zda by si něco takového koupili. Pracuje to na principu lanka přidělaného ke kostře a k oblečení, které se v případě pádu odrhne a nafoukne krční, páteřní a hrudní airbag v rozmezí 0,5 – 0,25 s.

    Jinak vypadá k nerozeznání od běžné vesty či bundy, nafukuje ji bombička CO2 a je znovupouživatelná i po pádu.

    Cena je asi 10.000 Kč.

    Jakej je Váš názor na tohle, koupili by jste si to i za tu poměrně vysokou cenu?

    Díky

    0 0
    • Smazaný účet  

      jj, neni nad pořádný airbagy

      http://bustysensations.com/…on-bike-111/

      0 0
    • Toutou  

      To bych ten airbag vystřelil pětkrát za vyjížďku, pokaždé co mi třeba ve výjezdu klouzne zadní kolo, já vycvaknu, vystoupím do strany a setrvačností třeba odhopkám kousek od biku. A taky by byla sranda tím lankem někde vzít o větev.

      0 0
      • Phates  

        Celá diskuse se Sgt. onanistou v čele je OT, prosím o relevantní příspěvky, jinak je to permanentně určeno na motorku.

        0 0
        • Kubiczech  

          Možná proto tu máš OT příspěvky, když je OT celé vlákno. Na kolo je to s tímhle systémem blbost. Možná na DH a nějaké extrémnosti. Motorkáři fórum nemají?

          0 0
          • M_ishak  

            Třeba můj poslední pád na namrzlém mostku v zatáčce byl takový, že mi ustřelila obě kola a já tak jak jsem seděl, tak jsem si ustlal na boku a kolo mezi nohama. Takže pravděpodobně by nedošlo k vytržení toho lanka.

            A navíc, kde je to lanko uchyceno? na kole narozdíl od motorky občas člověk potřebuje jít např. ze sedla, pustit se rukou a pod… Na motorce či na koni člověk letí chvíli mimo motorku/koně a tam může mít lanko třeba 0,5–0,7 m a je podle mě funkdce zajištěna.

            0 0
            • Kubas.1  

              třeba to myslel tak, že i mezi bikerama je fůra motorkářů ;-)

              0 0
            • pepek  

              Navíc ta reakční doba je nějak dlouhá, troufám si tvrdit, že na ledě už jsem byl na zemi párkrát rychleji, jak za 0,25 vteřiny.

              0 0
            • Jetson  

              Při tom Tvém pádu ale nehrozí úraz kde by ten airbag pomohl. Asi by to mělo smysl pro borce na DH a FR, ale Těm by to zase snižovalo adrenalin. Zajímavější bude, až to se-se namontuje na kolo.

              0 0
        • Smazaný účet  

          dej sem na to odkaz, chtěl bych vidět jak to funguje/vypadá. Jinak k tématu: na kolo to podle mě moc vhodné není.

          0 0
            • Smazaný účet  

              No…prijde mi to pomaly..

              0 0
              • jIrI___  

                Nemálo pomalé.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Jako takhle..kdybys visel 1.3m nad zemi a v ukamzik povoleni zavesu by se aktivovalo nafukovani, uz bys dopadl do nafoukleho…nicmene na motorce z takove vysky nepadas, na kole taky ne a navic ta vyska je jeste zkracena o delku lanka…ale kdyz by te masina/kolo vyhodino tak by se to mohlo stihnout nafouknout…v tom rpipade ale nez nejaky tlumico polstarek potrebujes pevnou skorepinu ktera rozlozi narat do nejake plochy…

                  0 0
                  • Phates  

                    Myslim, že je to dělaný hlavně na težší pády, tzn. když vletiš motorkou do kapoty auta přelitíš dopředu atd…

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      No…mohli ychom tu o tom jeste nejakou dobu spekulovat, ale k nicemu by to nevedlo a ani se mi nechce. Kdo bude chtit vedet jetli se mu bunda nafoukne kdyz v 80Km/h trefi auto a poplachti do krajnice, ten si to spocte snadno:)

                      0 0
                  • Pá-dlista1  

                    Vhodne treba na cestu na Slapy nebo kolem jine vodni plochy, jako zachranna vesta ;)

                    0 0
                    • Chytra Horakyne  

                      jj. jako airbag je to k nicemu. i ten tester si nechtel nabit budku, proto pri padu nejdriv proslapl nohou a pak az padal. je a to je 0.3 a pri dopadu to nebylo jeste nafoukly a stale se prifukovalo jeste i kdyz uz byl na zemi.

                      0 0
            • ZuzicK  

              Au, jak vidím ten hrudní airbag, tak se bojím o žebra, na to když spadneš, vypadá to jen jako záchrannej kruh třeba, tak to ty žebra podle mě pěkně zpřeláme.. ale asi to maj ozkoušený.

              0 0
    • mr.antik  

      jestli se to nafukuje natažením té tkaničky, tak je to na kolo absolutně nepoužitelný

      0 0
    • Svart  

      No jako motorkar bych si to nekoupil a jako biker teprve ne. Na motorce aspon clovek casto odleti z motorky jeste pred narazem a mohlo by to mit smysl, na kole vetsinou prvni naraz prichazi kdyz mas kolo jeste pod sebou.

      Na motorce by to cloveku aspon nevadilo v pohybu kdyz by to bylo pod kombi, na kole si to nedovedu pod dresem predstavit. Navic integralka na motorku je neco naprosto jineho nez integralka na kolo a jak by to spolupracovalo si nejsem uplne jistej. (o klasicke cyklo helme radeji ani nemluvim, tam jsme uplne jinde).

      0 0
    • karliner  

      Když už je tady to vlákno, s dovolením ho také využiji – nezkoušel někdo náhodou, jestli je možné vyrobit zlato vyfukováním tabákového kouře do vody? Prý by to při správném postupu mělo fungovat.

      0 0
    • Hroch obojzhivelnyj  

      Levne se to da najit v letadle pod sedadlem, akorat si musis pridelat tu tkanicku :)

      0 0
      • pepek  

        :-) No právě, když padáš z letadla, tak je na to nafouknutí dost času.

        0 0
    • Lenicka1313  

      Já bych spíše než po nějaké bundě s prapodivným způsobem ochrany raději sáhla po pořádné bundě, která dokáže mnohdy pomoci více než cokoliv jiného. Nejraději nakupuji třeba tady http://www.crackonosh-outlet.cz/

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.