Váš názor na Ghost nirvana tour base 2021

13 nepřečtených
  • skizzo

    Ahoj, chci se zeptat na váš názor ohledně kola: https://www.nevix.cz/…021-p173270/?…|%20Cyklistika%20|%20Jiz­dni%20kola&ut­m_medium=refe­rral&utm_source=he­ureka.cz&utm_ter­m=173262

    Jestli by to byla za ty prachy dobrá koupě na traily, menší dirt parky a klasickou jízdu např na do školy, .

    Jsem začátečník v oblasti horských kol a celý život jsem jezdil na BMX.

    Jsem už zoufalý,jelikož všechny pěkné a zároveň dobře osazené kola jsou už vyprodaná

    cca 175 cm 70 kg

    0 0
    • Smazaný účet  
      0 0
    • Environmentalist  

      Určitě doporučuji projít geometrii kola https://www.ghost-bikes.com/…na-tour-base a zhodnotit, zda bude vyhovovat. Stejně jako na mé Nirvaně Universal i tento model má pro ježdění v terénu velkou slabinu – hodně velký BB drop. Ze zkušenosti můžu říct, že při techničtějším ježdění přes kořeny a kameny je škrtání o překážky téměř nevyhnutelné. Anebo se nesmí šlapat, což je při stoupání jaksi problém. Vhodnost toho Ghostu by tak hodně záležela na tom, jak vypadají traily, na kterých bys chtěl jezdit.

      0 0
      • skizzo  

        Právě že traily trochu drsnější (dropy, dvojaky, lavky atd.) Ale jak zde psali dva uživatelé asi počkám na nové modely.I tak díky za osobní zkušenost.

        0 0
      • Honzik1991  

        Chcel by som sa spýtať ohľadom držiaka na fľašku. Drží ti normálne pevne alebo má vôľu do strán?

        Nedávno si moja baba kúpil nirvanu a dnes som jej tam nahodil košík a je to hrúza des. Ten patent na uchytenie košíka je hrozný.

        0 0
        • DaveCZ  

          Mně tam drží košík naprosto napevno a to tam rvu velkou flašku

          0 0
        • Environmentalist