Váš názor na Felt Virtue six60

17 nepřečtených
  • TomBass

    Zdravím, mám možnost koupit nové kolo Felt Virtue six60 za docela slušný peníz http://www.feltcycling.cz/…virtue-six60.

    Nejsem žádnej velkej biker, to kolo na 100% nevyužiji, cesty do práce, občas projížďka po lese… Ale to není důležité, líbí se mi a je tu ta možnost.

    Jak je to s údržbou té čepovatosti vzadu? Kdy to celý začne vrzat? Máte s tím někdo zkušenosti? V běžných domácích podmínkách to půjde rozebrat a promazat?

    0 0
    • TomBass  

      Nikdo nic? A co osazení toho kola – brzdy nebo komplet sram x5 – není to málo na kole za 45 000,–?

      0 0
      • siskin  

        Za 45t je to celý dost bída ,váha tragická..

        0 0
        • TomBass  

          No mě výjde na cca 35 000,– a nejspíš mi bude přesmykač i přehazka vyměněno za X7/X9. Nejsem si jistej těma brzdama, o těch vůbec nic nevím, ale pokud na to daj X5 tak nejspíš i ty bzdy nebudou žádnej zázrak. Příjde mi, že ten rám je moc drahej – Six 40 je s Deorem na tom už o něco líp. Po patnácti letech strávených na fullech jsem si říkal, že udělám změnu – chtěl jsem pořídit CTM Caliber 3.0, ale bylo mi doporučeno tohle, nabídnuta cena a teď vim úplný ho*no…

          0 0
          • Azmir  

            To CTm je celkem hezky osazeno, záleží za kolik bys ho mohl mít a taky to je porovnání full vs ht, třeba se rozhodnout co bude pro tebe vhodnější. Podle toho co si napsal si myslím že pevnák by klidně stačil, s fullem budeš tahat jenom kila navíc.

            0 0
            • TomBass  

              No jasně, chápeš správně. Mám v hlavě velkej zmatek. Původně jsem chtěl změnit vůbec všechno (full – hardtail, 26" – 27.5"…), jen kdyby mě nezblbnul ten pitomec… Takže bych byl na to samým, jak jsem byl doteď. Ale já nejsem zvyklej se s tim kolem každej tejden mazlit – myslím tím mazat a rozebírat a pod. Max jednou za rok vyměnit řetěz a tím veškerý sr*ní končí. Takhle mi sloužil 10 let Author Sovereigh. Jenže ten i přesto jak byl debilně řešenej, tak ten tam měl jen dva čepy. Na tom Feltu jich je asi 15 – to nemůže dlouho fungovat…

              Takže se asi vrátim k mé původní myšlence. HT s 27.5".

              Co říkáte na to, pokud by se ten CTM vyšperkoval podobně, jako tady dává tenhle týpek ty bonusy? To není špatný ne?

              http://www.cyklonemcik.cz/…ber-3–0–2014

              0 0
              • Azmir  

                Po tomhle upgradu to imho nebude vůbec špatné kolo, jinak pouvažoval bych jenom o dvoupřevodníku když bys to koupil a měnilo se to, tak když už tak už, časem vyměníš třeba kola pokud bys chtěl do toho nalít nějaké prachy a budeš mít super kolo.

                0 0
                • TomBass  

                  Jako při koupi si tam nechat dát jen dvoupřevodník a časem měnit kola myslíš proč? Nějak nerozumím… :(

                  0 0
                  • Azmir  

                    No myslím to tak, že kdyby sis chtěl třeba někdy v budoucnu udělat radost, tak to bude takový jediný rozumný upgrade :) Rozhodně v tom nehledej nic ve smyslu že ty kola co tam jsou jsou špatná, na svou kategorii náhodou dost slušná, když se tak na to koukám, to kolo je relativně slušné celé :)

                    0 0
                    • TomBass  

                      Jo ták :) Už rozumím. Teď ještě překecat toho prodejce, myslím toho svýho, kterej v CTM taky jede, aby mi udělal podobnej upgrade jako tady na to shopu :) S Feltem to šlo, tak s tímhle by to mělo jít taky, myslím. Koneckonců, i ty kola by měly jít vyměnit – nemáš prosím tě nějakej tip?

                      0 0
          • slahounek28  

            Za 35 tis. bych do něj šel. Je ta možnost? Mohl bych dostat info kde? Děkuji za reakci..

            0 0
    • Smazaný účet  

      Felta jsem vlastnil. Starší model – Redemption.

      Údržba je samozřejmě náročnější, ale nikdy se mi nestalo, že by to někde vrzalo. S rozebráním a promazáním problém taky nebyl. Ložiska jsou běžného průměru kromě těch, které jsou v té kosti (equilink) – tam jsou jehličková, ale dají se taky v pohodě sehnat.

      0 0
      • TomBass  

        Dobře, jen prosím tě – co to znamená náročnější údržba? Už jsem psal, že s kolem nebudu jezdit jen v sobotu, když se udělá hezky, že podniknu nějakej ten výlet nebo rovnou na skálu s ním, já to mám jinak – jakmile začne jaro, jezdím na kole do práce (cca 10 km) za jakýhokoliv počasí a slejzám až někdy v listopadu. Za deště, furt. Na nějaký delší tůry už moc nejsem, ale občas se nechám i k tomu překecat. Najedu tak 3000km ročně. Takže v tědlech podmínkách ta zadní konstrukce dostane asi slušně zabrat ne?

        0 0
        • Smazaný účet  

          Označené místo se zanáší nejrychleji a pokud nesundáš zadní kolo, tak je údržba náročnější na vyčištění. Není tam moc místa, ale vyčistit třeba šroubovákem (přes něj hadr) to lze. Jezdil jsem s tím běžně i v zimě a pohoda. Equilink fungoval suprově. Žádné zbytečné pohupování.

          0 0
          • TomBass  

            Díky. A vyměnil jsi ho za co a proč, mohu-li se zeptat? Koukal jsem na něj a vypadá, že je to primárně sjezdovej typ.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Já ho vyměnil za SingleBe RAW, jelikož na tu naší placku bylo tohle kolo zbytečně těžkotonážní a doplatil jsem na to, že jsem kupoval rám z druhé (třetí) ruky, kdy majitel přede mnou se k tomu choval asi jako prase, protože dle mě byla zadní stavba hnutá, protože neustále netěsnil tlumič (ihned po přetěsnění ve stavbě utekl) a byly strženy dva závity.

              Když jsem rám kupoval, tak jsem neměl o fullech ani páru, takže jsem ani nevěděl, co kontrolovat.

              Ale jinak jsem byl s kolem spokojen, když zrovna fungovalo :) Níže přikládám foto :)

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.