Utržená závitová vožka - držák pití

29 nepřečtených
  • eBee

    Na rámu Superior 929 se mi při výměně držáku na pití podařilo utrhnout závitovou vložku.šroub se mi z ní podařilo dostat,ale vložka je v rámu a protáčí se. Potřebuji to dát dokupy, protože nechci používat druhý umístěný držáku protože už je rám od původního odřenej a držák to kryje:)

    Takže prosím o rady a zkušenosti s řešením.

    Děkuji

    0 0
      • Vilém  

        To je ten pravy odkaz:)

        0 0
        • Patar  

          Proč odsraňovat původní vložku , když dotažením původní Brallo kleštěmi trvá 1/2 minuty i s popdlepením . Vložky měníme pouze při strženém závitu. Tyto máme i se širokým lemem a to v galvanizované verzi , tak v nerezu.

          0 0
          • Kouba_2005  

            Dotáhnout to jde i za pomocí obyč šroubu a matky, jen se to nesmí protáčet. A propo. Jak se taková zničená vložka dá bez zničení okolního materiálu vyndat?

            0 0
            • Vilém  

              Odvrtas spravnym prumerem vrtaku:) Zbytek vytrepes z ramu nejakou dirou a nanytujes novy.

              0 0
              • Kouba_2005  

                Tak vklepnout dovnitř trubky jde i bez vrtání, to je mi jasný, ale kudy ven? Ta trubka je uzavřená, ne?

                0 0
                • jIrI___  

                  Ven skrz střed nebo hlavovou trubku.

                  0 0
                • skvedo  

                  Hlavová a středová trubka jsou v místech, kde se na ně napojuje horní a dolní rámová trubka navrtány. Možná i u řetězových vzpěr. Tím si nejsem jistý.

                  0 0
            • Patar  

              Jak bys asi vpravil matici M5 do původní vložky v rámu? Jinak se vložky při výměně odvrtávají vrtákem o průměru 7,1mm

              0 0
              • Kouba_2005  

                viz. profi obrázek :-)

                držím hlavu šroubu, aby se neprotáčel a matkou dotahuji. tím se vložka zalisuje.

                0 0
                • kubad  

                  problém je že to potřebuješ roztemovat zevnitř, né z venku

                  0 0
                  • Kouba_2005  

                    to se právě deformuje vevnitř, jak to utahuješ. ta vložka je tak konstruovaná.

                    0 0
                • Patar  

                  Už je mě to jasné. Nemusím tuto technologii využívat , mám kleště se závitovými trny M3, M4 , M5 a M6 a širokou škálu nýtovacích matic

                  0 0
                  • Kouba_2005  

                    Když máte servis nebo co, tak máte toto vybavení po ruce. Nýtovací kleště ale má doma málokdo, kdo se takovou činností neživí a proto mu jistě postačí zdejší rady a nemusí promrhat půl dne cestou do servisu a zpět, když mu stačí to, co doma najde. S tím jistě souhlasíte, že je to v tomto případě dostatečné řešení.

                    0 0
                    • Patar  

                      Díval jsem se na profil a zjistil jsem , že je tazatel z Brna jako já. Kdyby jel náhodou kolem , mohl jsem mu pomoci- ALE NEMUSEL.Mám práce nad hlavu.

                      0 0
                    • Patar  

                      Vidím , že moje rady padají jako kosa na kámen. ******!

                      0 0
          • skvedo  

            Kdo tady mluvil o odstraňování původní vložky. V článku na který odkazuji sice řeší nanýtování nové vložky po vyjmutí staré, ale kloudného kutila/mechanika napadne, že by tento postup mohl stačit na dotažení. Pokud nerozumí anglicky, obrázky jsou dosti výmluvné a může zkusit i strojový překlad.

            Řada lidí raději použije v případě potřeby tyto provizorní techniky a poradí si sama (s dobrým pocitem), než to brát do servisu. V několika posledních týdnech jsem si již několikrát ve vašich příspěvcích všiml podobné poloskryté reklamy jako v těchto 1. 2. 3.

            Navíc v podobných příspěvcích (podle mého názoru) mezi řádky urážíte tazatele nebo jiné přispívající. To podle mě přesahuje meze slušného chování.

            PS: opravdu ty další příspěvky hledat nebudu

            0 0
            • Patar  

              Idiote , já ve svých 71 letech přece nemusím vůbec pracovat.

              0 0
            • Patar  

              Idiote , já ve svých 71 letech přece nemusím vůbec pracovat.

              0 0
    • capis  

      Já bych zkusil vložku do rámu zalepit dvousložkovým epoxy lepidlem na kovy (bílá a černá složka). Drží celkem dobře a vzhledem k tomu, že košík je uchycený dvěma šrouby by to mohlo stačit.http://www­.rcshop.eu/5ti-min-epoxi-kov-2×12g-p-8899.html

      0 0
    • Patar  

      Oprava v servise za 20,–Kčpodlepením a přenýtováním

      0 0
    • pepan_kladno  

      Resil jsem podobny problem na zimakovi, a vyresil jsem to takovyma tema stahovacima umelohnotnyma paskama kteryma Ti na zavodu pridelavaj cip nebo cislo… Jeden stoub to udrzi a 2 pasky zajistili ze se to neotaci… Neni to nic moc, ale na zimaka to stacilo no.

      0 0
      • Patar  

        V každém slušném servisu snad mají,nýtovací BRALLO kleště.

        0 0
    • Kouba_2005  

      Je to závitový nýt a ten funguje tak, že se při dotahování vevnitř zdeformuje a tím to pak funguje jako zalisovaná matka. Dle návodu od Skveda bys to měl udělat a máš pokoj.

      0 0
    • kubad  

      každý slušný servis ti tam tu vložku dokáže vyměnit

      0 0
    • jesperx  

      Dovolím si oživit toto staré téma. na tom samém místě se mi povedlo pravděpodobně strhnout závit šroubu, který se ve vložce protáčí, takže nejde vyndat. U druhého se mi to povedlo – ale tím způsobem, že jsem ho vyndal či spíše vypáčil – ano-i se závitovou vložkou.-). V rámu je teď původní díra bez vložky – ptám, se mohu použít kteroukoliv volně dostupnou závitovou vložku?

      Co obecně používáte na vyndání protáčejících se šroubů? Odvrtávat se mi moc nechce…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.