Úprava zdvihu - Reba z druhé ruky

34 nepřečtených
  • -Alan-

    V Rebě se kromě U-turn verzí zdvih nastavuje vnitřně. Když vezmu z druhé ruky 80mm, budu na zvýšení na 100mm potřebovat nějaké součásti?

    0 0
    • kubad  

      jen šikovné ruce, jinak ta REBA má 85mm :-)a jsou v ní dva 15mm plastové spacery, jeden vyndáš a si na 100mm zdvihu

      0 0
      • -Alan-  

        Takže na zvýšení zdvihu nepotřebuju spacer, na snížení by tomu bylo naopak? Je to tedy potřeba vyfouknout, rozdělat, vylít i olej? Nějaké imbusy nebo něco složejšího někde „hluboko“ uvnitř?

        Ještě jeden dotaz. Má to délku krku 21cm a já mám teď 22cm a jeden 1cm kroužek. Jde to namontovat i úplně bez kroužku, abych se dostal na těch 21cm?

        0 0
        • Flegmatik  

          K tomu druhému dotazu – ano, můžeš to namontovat i úplně bez kroužku.

          0 0
        • mates555  

          tady o tom je pro sida…pro rebu je to stejný…

          podložky vyhodit můžeš…

          0 0
          • kubad  

            taka tak aspoň to nemůsím hledat :-)

            0 0
          • -Alan-  

            Jestli jsem dobře prohlížel obrázek (http://www.bike-forum.cz/…ges.ajax.php?…), tak v té rozdělané vidlici je jen jeden spacer? Pokud mi teda půjde o vyndání spaceru, tak můžu nechat poměrně hodně věcí uvnitř, ne? Bude potřeba vylít nejdřív olej? Z obrázku se zdá, že by to nemuselo být nutné, pokud tu vidlici nanakloním, tak by to mohlo jít všechno vyndat vrchem, co?

            0 0
            • mates555  

              no…odělat nohy a vyteče ti olej na mazání…paky bych si odšrouboval nahoře ten ventil…a zespodu odděláš ten pojistnej kroužek a spodem to vytáhneš…tlumící část nemusíš rozebírat a tlumící olej nemusíš vylejvat…

              podle tohoto http://www.youtube.com/profile… by ti to mělo být jasný…

              0 0
              • -Alan-  

                Díky, co jsem viděl, tak přesně toto bych dokázal pomrvit. Informačně to stačí, už vím vše, co jsem potřeboval.

                0 0
      • mates555  

        od 2009 má 80/100/120 a 20mm spacery

        0 0
        • kubad  

          jasan, ale nepředpokládám že by bral z druhé ruky 2009 model :D

          0 0
          • mates555  

            já jen pro upřesnění…:-)

            0 0
          • -Alan-  

            I to se dá, ale tento je z 2008. Verze TEAM. Je za to 5000Kč rozumná cena? Jeto rok, výměna oleje a celkový servis. Myslím, že bylo měněno těsnění nebo stíráky.

            0 0
            • kubad  

              cena ujde pokud je vidle OK budeš spokojený, případně se nechat poladit a poservisovat za dobrou cenu v TT

              0 0
              • -Alan-  

                O tom jsem uvažoval, ale nechal bych to až při případných problém z jedné vody načisto.

                0 0
    • jIrI___  

      V servisu do druhého dne za 200,– včetně výměny oleje.

      0 0
      • vysmátej bajker  

        Kde?

        0 0
        • jIrI___  

          Já to tak měl v Brně u Hanáka. Ale ve všech servisech by to snad měla být ± stejná cena

          0 0
          • Sorin  

            No, já si tam nechal udělat loni na podzim posezónní servis, měnil se pouze olej, cena 590,– Jinak s Hanákem max. spokojenost

            0 0
      • jonti  

        Kdeeee? Ja za to platim 450.

        0 0
      • Gorgov  

        tak to sou blazni… videl si starej olej? :)

        0 0
        • pepek  

          Taky nechápu-buď jsou od charity, nebo blázni.

          0 0
        • jIrI___  

          Viděl, napsaný na účtence :). Ale jde hlavně o tu změnu zdvihu. Ale tak je to autorizovaný servis, snad si nebudou kazit svoje jméno kvůli takovým blbostem.

          0 0
          • pepek  

            No pokud učtují za hodinu třeba jen 400,– tak nevěřím, že někdo je schopnej tu vidlu svědomitě rozdělat, vyčistit a vyměnit olej za půl hodiny. A měnit to bez vyčištění vidle je myslím na . . .

            0 0
            • jIrI___  

              Abych ti pravdu řekl, tak je mi úplně fuk co tam s ní dělají, hlavně že se mi pak vrátí v mnou požadovaném stavu. Měl jsem tam vidlici na zvýšení zdvihu už 2× a vždycky pak fungovala tak jak má a nebyly žádné problémy.

              0 0
              • jIrI___  

                Jo a jen abych to upřesnil, byl to Recon. Nevím, jestli mezi ním a Rebou jsou při zvyšování zdvihu nějaké rozdíly.

                0 0
            • Stanley_vy  

              No já jsem tam měl před týdnem kolo na prohlídce vidlice (vzhledem k tomu, kolik na ní je najeto, spíš jen kosmetické dolití oleje) a dotažení výpletu a platil jsem bez tří koru 500 Kč. Ale teď během února teda mají – 10% na díly a –20% na práci servisu.

              0 0
    • akula  

      Budeš potřebovat akorát oleje, jednak na mazání do vnějších noh a druhak redrum na vzduchovej pístek.

      0 0
      • StuntJ  

        Není náhodou REDRUM jak na mazání vidle, taki pro vzduchové pístky ? Já mám pocit že je na obé, je hustší než tlumičový

        0 0
        • akula  

          Nad pístek by měl bejt čistej redrum. Na mazání kluznejch pouzder pude použít taky nebo motorovej s viskozitou 15W a nebo mix motorovýho a redrumu. Rockshox píše akorát kolik a jakou viskozitu… Když tam nedáš tlumičovej s nízkou viskozitou, kterej ještě není primárně zaměřenej na mazání, tak je to vcelku jedno.

          0 0
          • StuntJ  

            No já mám zato že REDRUM je na mazání vidle a pístků … Není ho potřeba sněčím míchat, nalít do noh a písků a jede se. Tlumičový je moc řídký a hned steče, REDRUM je hustej a drží na všem …

            0 0
            • akula  

              Jo, souhlasím, neřek jsem že neni na mazání vidle, jen že neni životně důležitý používat na mazání zrovna čistej redrum a dá se použít i něco jinýho.

              0 0
    • -Alan-  

      Už jsem zjistil vše, co bylo třeba. Rozvíjí se tu diskuze na jiná témata, nemám čas to plně sledovat, takže vlákno zamykám, ať to není zbytečně nepřehledné.

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce