Úprava FW motoru pro USA limit 20mil, tedy 32km/h

44 nepřečtených
  • McMurdock

    Ahoj, mám Bulls AM 4 s motorem Brose. Vím, že u tohoto kola a motoru lze nahrát FW (nebo upravit původní) s limitem pro USA tedy 20mil, naprosto legální věc, bez speedchipu (který nechci). Ví prosím o tom někdo víc? Má to někdo? Prosím o info…Díky

    1 15
    • Vilém  

      Naprosto legalni vec :)

      0 0
    • novas752  

      Naprosto legální je to v USA. V Evropě to moc legální neni. ;-)

      0 0
      • jeniiiik  

        Asi myslí legální ohledně záruky.

        Teď jsme třeba měli dva lidi, co se jim po chipu pojebala Yamaha. Vstekali je jak zběsilí jak se to mohlo stát. :D :D

        1 1
    • kubad  

      Stačí šlapat je to kolo

      6 0
    • McMurdock  

      Vy všichni chytrolíni, na kole ročně najedu kolem 6000 km. Kdo z vás remcalů to dá. 98% terénem, ale nekdy holt musím projet nezáživnou pasáží po silnici, kde mě holt 26km/h nebaví. Takže moje potřeba +6km/h není tak přes čáru. Nemluvím o rychlosti neomezené jako se speedboxem. Takže si nechte kecy a když nemáte nic k tématu…tak se ani neunavujte psaním. Díky

      1 12
      • Jezevec70  

        Takže 6000 na éčku? A tím je jako chlubíě?

        3 0
      • gersa  

        Tak jestli ti vadí, že cyklo fóru jsou remcalove, tak bez na nějaké jiné, lepší fórum… Všechny strany budou spokojené

        0 0
        • McMurdock  

          Ano, když jako první je na cyklofóru debata o válce v UA tak jsem tady asi špatně. A když vidím příspěvky jako elektro kolo do 30000, jak na MTF, jak na Bafang atd Tak asi opět jsem tady mimo, a zde mě úplně zbytečně napadají lidé, kteří buď na ekole nikdy nejeli a nebo tak maximálně do Panny. Nerozumím tomu proč mají hajtři zapotřebí se zde vyblejvat…Prostě když se jich to netýká a nesouhlasí s tím ať jdou dál..Jenže to jsou ti hrdinové za klávesnicí, většinou zamindrákovaní, kteří si musí něco dokazovat No jo no.

          0 4
          • esmo  

            Jono, my všichni ti na svých bio plečkách závidíme, že dáš 6k ročně, tak proto ti aspoň píšeme ošklivé věci ke tvému moudrému dotazu.

            Zkusil jsi elektro-forum? Jo vlastně, to neexistuje …

            0 0
            • McMurdock  

              Ty imbecile, jsi ve fóru skupina Elektrokola! No teď jsi se ukázal ????????????.

              0 8
          • gersa  

            Do panny jsem zajel 2× v životě a nevím jestli bych se tam vlezl s ekolem

            4 0
          • MlokCZ  

            Třeba proto, že odblokování éček je cesta do pekel a může časem uškodit jak těm, co jezdí jen klasiku a na éčko nesednou, tak těm co poctivě jezdí bez odblokování.

            Buďme rádi, že éčko je legislativně považováno za kolo. Čím bude jezdit více odblokovaných, tím větší šance, že o tuto výhodu přijdeme. A i větší šance na místní úplné zákazy vjezdu všech kol.

            3 0
          • Vilém  

            Debata o UA ti na cykloforu prijde divna a debata o chipovani elektroverglu ti prijde naprosto OK.

            Fakt jdi radsi dal.

            2 1
      • kubad  

        stačí víc šlapat když tě „nabaví“ jezdit 26km/h je to jednoduché

        4 0
        • McMurdock  

          Co máš za eBike?

          0 0
          • esmo  

            Kubad má zdravý nohy.

            0 0
            • McMurdock  

              Takže ani ty nemáš eBike že?

              0 1
              • kubad  

                mám e-bikr ale ty máš očividně nějaký problém

                0 0
              • esmo  

                Zůstal mi po dědovi doma ebike. Počítá se to?

                Jinak já jsem zdravej, já můžu šlapat za svý ;)

                0 0
          • MlokCZ  

            Máš Brose motor, který nemá žádný znatelný odpor nad hranicí přípomoci. Tedy ideální situace i pro přišlapávání nad hranicí přípomoci.

            1 0
      • MlokCZ  

        Když tě 26km/h nebaví, tak jeď rychleji, stačí buď zvýšit kadenci nebo zařadit těžší převod. Nikdo ti v tom nebrání. Já to třeba tak na neodblokovaném éčku dělám poměrně často.

        2% z 6000km → 120km. Z toho určitě ne všechny kilometry mimo terén budou po rovině. Dejme tomu, že bude po rovině z toho polovina, tedy 60km.

        60 / 26 = 2,3 hodiny

        60 / 32 = 1,875 hodiny

        Tedy při tom, co jsi uvedl, tak při změně na US limit a trvalém flákání (tedy žádné šlapání za své přes limit přípomoci) za rok ježdění ušetříš 25 minut na přejezdech.

        5 0
        • Marskatin  

          Jsi zlý :D

          0 0
          • McMurdock  

            Ano, protože nerozumím tomu, proč někdo, kdo ani nemáme eBike má potřebu kliknout na topic, který se ho netýká a nic o tom neví, a blejt tady svá moudra? ????????‍♂️. Proč je v lidech taková zloba a zášť, vždyť jsem jim nic neudělal, jen mám jiný názor a osobní potřebu mít přípomoc posunout o 6km/h dále…to je vše

            1 7
            • Jezevec70  

              Proč je v lidech taková potřeba všechno pořád ojebávat?

              2 0
      • Alojs01  

        Tak 6tis km rocne na ecku tu da opravdu minimum lidi, to mas pravdu… Ach jo…:-)))

        1 0
      • roud  

        Máš pravdu na éčku dám ročně 0km jsi prostě lepší :D

        0 0
        • McMurdock  

          Nic, v pohodě, jen jsem si prostě tak myslel, že s eBike nemáš zkušenosti, v pohodě :).

          0 2
    • mr.garisson  

      Já ti do toho nechci kecat, ale legální to určitě nebude – viz legislativa a definice jízdního kola. Co se týká záruky, tak taky odšpuntuješ záruku, jelikož zásah do elektroniky je porušení záruky. Navíc v případě řešení reklamace se podle sériáku dá poznat, pro jaký trh to je, čili pohádka s dovozem nebude fungovat. Servisní středisko navíc podle mého názoru má nástroje, jak poznat, že tam někdo přehrával FW (např. zpět na EU). To je ale jen domněnka, nemusí to platit u všech výrobců a modelů.

      Jestli nechceš přijít o záruku, tak bych do toho nesahal a jezdil, jak to je. Ten rozdíl 6 kmh už není zas tak hrozný, jak louhý úsek po asfaltu to je?

      0 0
      • McMurdock  

        Kolu skončila záruka cca před měsícem, takže to už nehraje roli. Máš pravdu že se samozřejmě bez toho dá žít, ale prostě někdy je to komfortnější to je vše. Servis si dělám sám, mam i servisní kabel a sw.

        0 3
        • mr.garisson  

          Tak se neptej a přehraj to. :) Kde seženeš BIN s FW netuším, zkusil bych nějaké specializované fórum na éčka, možná někde na zahraničních fórech bude zmínka.

          Někdo výše popsal, že teoreticky ročně ušetříš 25 minut, to podle mě postrádá logiku se vůbec zabývat tím přehráváním. Znovu tedy podotknu, máš funkční stroj v továrním nastavení v souladu s platnou legislativou a podle mě přehráním FW nezískáš vyšší poměr vložený čas/užitná hodnota. Toť můj názor a staré IT přísloví: „Co funguje, na to nesahej…“ :)

          0 0
          • roud  

            Tady nejde o usetreny čas ale o to že ho predjizdi cyklisté bez motoru a to ho sere :D

            1 0
          • McMurdock  

            No jo no. To je právě to, sice mám přístup na BMZ servis oddíl se všemi software ale Evropa only. Ale na ostravsku jsou lidé co to umí přehrát, ale to je trochu z ruky. Na druhou stranu s tím přislovím máš také pravdu ;). A ještě se tady dohadovat z těma blbama, co eBike vidělo jen z rychlíku a přesto mají potřebu lézt na Elktrokolo forum, nemám za potřebí ;).

            0 5
            • Vilém  

              Zadny elektrokoloforum to neni.

              0 0
            • mr.garisson  

              Hele a Ostraváci ti nepošlou potřebné podklady? Podle mě to bude stejný systém jako pro EU, jen jiný file. Jen tipuju. Složitosti bych v tom nehledal. Máš komplet diagnostiku, to je základ úspěchu. Ale do experimentu bych se nepouštěl, pokud neporadí Ostraváci, to pak může být poměrně drahé školné. :D

              0 0
    • McMurdock  

      Takže děkuji všem ubožákům, kteří si potřebovali zahejtit, za jejich bezcenné příspěvky. Věřím, že si zvedli své mizerné ego a je jim lépe, a budou mít dnes pěkný den :) Tím končíme prosím o smazání vlákna. Díky

      1 14
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce