Ahoj, mohli by jste mi poradit, jestli má smysl upgradu kola https://archiv.cube.eu/cz/2020/380100 na silniční, zaměřit se více na rychlost na silnici nebo si připlatit a vybrat nové silniční kolo. Děkuji za rady.
Ahoj, mohli by jste mi poradit, jestli má smysl upgradu kola https://archiv.cube.eu/cz/2020/380100 na silniční, zaměřit se více na rychlost na silnici nebo si připlatit a vybrat nové silniční kolo. Děkuji za rady.
Kolo má standardní silniční převody, tudíž nemusíš nic předělávat jen stačí nasadit hladké „silniční“ gumy.
Pak to bude mít asi nějakých 10,5 kg bez pedálů, rychlé to oproti klasickým silničkám moc nebude. Záleží na co to chce, co si do toho slibuje.
Pokud si koupí čistokrevnou silničku za podobnou cenu, tak si nepolepší. Buď nechat, nebo se pořádně plácnout přes kapsu.
Pokud by k těm plášťům pořídil i nějaká lehčí kola, tak už by se to mohlo nějaké levné silničce vyrovnat, ne? Že to bude mít těžší rám asi není taková trága.
V porovnání se silničními kola stejné cenové kategorie rám nebude o nic moc těžší.
Lehké pláště (-400 gr) + duše ven nebo TPU z Alíka/Temu (-200 gr) a poletí to jako raketa. Lehčí kola jsou taková trošku dražší třešnička navíc, která to posune o další level nahoru.
Jezdil jsem střídavě na téměř stejném gravelu (Tiagra, totožné pláště) a na silničce 11s. Daleko víc než šířka a vzorek plášťů jsem cítil rozdíl v posedu, šířce a úhlu řidítek, řazení co se týká odstupňování (10s 11–34 oproti 11s 12–29), ty větší skoky při přeřazení na gravelu byly znát, kazeta se dá vyměnit, pořešit představec případně řidítka ale jestli chceš přejít čistě na silnici tak to prodej a kup čistokrevný stroj
To Cube má čistě silniční kokpit, tudíž si může nastavit posed úplně stejný jako na srovnatelné silničce, která bude mít řídítka i představec úplně stejné, podobně kazeta je taky de facto ze silniční sady (Sora).