Unese mě trekingový kolo gt transeo?

54 nepřečtených
  • sealbb

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat když se naložím a vybavím mám cca 105kg, je možnost jezdit i prudký kopce na gt transeo 2.0? cca 10 let starý 28 kola. Na jedno mám spadeno a docela dost se mi líbí proto se ptám, má i docela užší pláště ale ty by se daly vyměnit když by nestačily.

    0 0
    • couffy  

      105kg by neměl být problém, co myslíš tím prudkým kopcem a záleží na terénu.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Pane Lorenc, uvezu to? :0)

      0 0
    • novas752  

      Záleží na stavu, z té fotky toho moc poznat není.

      A prudkej kopec záleží na tobě, jsou tam klasický trekový převody který jsou do opravdu prudkého kopce docela těžký.

      0 0
    • scalar  

      Záleží na vidlici, je tam vzduchová? U rámu se dá těžko říct, jestli praskne za týden nebo za 10 let.

      0 0
    • Youda  

      A velikost je OK?

      0 0
      • sealbb  

        Jako jestli mi sedí? To nevím teprve se na něj pojedu juknout.

        0 0
    • Davidakta  

      Tohle kolo tě doveze až na konec světa.

      0 0
    • michomin  

      Zač se prodává takový veterán, možná k smrti ojetý.

      0 0
      • sealbb  

        1700kč

        0 0
        • Smazaný účet  

          To je za cenu šrotu pomalu. No z kopce raději pomaleji. Jinak problém nevidím.

          0 0
          • sealbb  

            No, nemám moc peníze :D, právě že v tý cenový kategorii najdu obvykle ocelový rámy bez odpružení ještě starší kola tak by mi tohle přišel dobrej kup akorát to půjdu s kámošem omrknout a ujistit se že je vše v pořádku. Já nejsem závodník tohle kolo bude primárně sloužit k tomu abych se dostal přes cyklostezku a zpátky je to cca 24km jen tam, párkrát týdně max.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Jasný na to ti poslouží v pohodě.

              0 0
            • scalar  

              Ocelový rám bez odpružení bude v této cenové relaci asi lepší volba.

              0 0
              • Prazak0  

                Ocelový rám bude patrně starší výroby, před 10 lety už myslím převládal hliník. Ale i tak, u starého rámu bych osobně víc důvěřoval tomu ocelovému. Pokud by byl z legované oceli, neměl by prorezavět, nakonec toto jde zkontrolovat, vyndat sedlovku, podívat se.

                0 0
            • novas752  

              Ocelový rám má o kilo víc, což se v soustavě à 120kg ztratí jak nic. To je vše.

              10 let stará levná odpružená vidlice buď už dávno pružit nebude nebo na ní sedneš a hned se to zanoří skoro na doraz.

              0 0
              • sealbb  

                Dobře, no to mám s aktuálním rozbitým kolem vidlice pruží až až je to sice krásně měkký ale občas nebezpečný

                0 0
                • novas752  

                  S tim se daj udělat 3 věci.

                  • dát tam pevnou
                  • dát tam dražší vzduchovou která se na hmotnost nafouká
                  • sehnat/nechat si vyrobit tužší pružinu a vyměnit ji.

                  Jakákoliv pružinová vidlice v sériovém stavu ti bude dělag totéž, pružina uvnitř je dělaná na nějakých 80kg člověka.

                  0 0
              • Hroch Peťas  

                Možná by bylo tam dát pevnou vidlici, klidně od Force cca 1500,–

                0 0
                • sealbb  

                  Na svým aktuálním kole toho mám v prdeli mnohem víc do toho už vrážet peníze asi nebudu no uvidím, a do toho gtčka co bych koupil když bude v pohodě no muselo by mi to stačit peníze na jinou nemám

                  0 0
                • Smazaný účet  

                  Pro začátek by možná stačilo tu vidlu zamknout. Píše, že nemá peníze.

                  0 0
                  • novas752  

                    Jestli to vůbec zamykání má a když ano, tak jestli to vůbec funguje.

                    0 0
                    • sealbb  

                      No to moje dosavadní kolo co je rozbité tak má asi vzduchový protože když otevřu zátku tak tam nic není prostě prostor a nějaká vazelína, to je vše co tam je regulovat ani nic s tím nejde aspoň nevím jak

                      0 0
                    • Smazaný účet  

                      Dá se trvale zamcit pomocí dvou hadicovych spon na kluzacich. Viděno a vyzkoušeno na jedné plečce do hospody. ;-)

                      0 0
    • Hroch Peťas  

      Pokud chceš měnit pláště za hutnější , změř si jestli se vejdou do zadní stavby

      0 0
    • Davidakta  

      Za ty peníze, neřeš vůbec nic a jdi pro něj.

      0 0
      • sealbb  

        Dobře, akorát vyměnit duše říkal majitel že jsou nějaký už na hraně životnosti ale tak to je investice pár korun

        0 0
    • Esi  

      Jo proč by neuvezlo pokud je to kolo v pořádku. Se stejnou hmotnosti jsem na Author mission najezdil za 5 let 20 000km úplně v pohodě, i v Alpách největší vražda byl výlet z 750m.n.m do 1900m.n.m a na druhou stranu na 7km sjezd o 1000 výškových metrů, tak je problém v brzdách 160mm kotouče, polymer destičky a 100kg cyklista je smrtelná kombinace. Bylo to celé po cestě hlína, šotolina, bylo to vlhké tak že pomalu hodně na brzdách 1 přestávka na chlazení brzd, z přední se kouřilo. Ale to kolo slouží do teď bude mít najeto přes 30 tisíc a všechno funguje včetně základních tektro brzd. Na cyklostezky a polní cesty úplně v pohodě

      0 0
      • sealbb  

        Dobře, děkuji. Takovýhle kopce nejsou moc příjemný, obzvlášť pokud je člověk těžší chce to pak přestávky :D, 30 tisíc km to už je hezký to na tom nejspíš tolik ani nenajedu já se o to chci i starat jezdit tak jako jemně netrápit to nějakejma dírama a bůh ví čím

        0 0
        • Esi  

          Krosové kolo na ježdění cyklostezky, polní lesní cesty stačí. Ve sjezdech je problém s geometrií, snadno to jde na přední kolo a brzdy nemají dostatečný výkon na dlouhé sjezdy. Do kopce chybí převody. Pokud budeš jezdit převážně asfalt a šotolina tak to moc údržby nepotřebuje, měnil se jen řetěz a převody, ložiska jsou původní, destičky jsem měnil asi 2× při ježdění po asfaltu moc neubývají, nejde do nich bordel

          0 0
          • sealbb  

            Dobře, no to bude jedině na asfalt a šotolinu ještě k tomu v úsecích kde nejsou víceméně brzdy skoro nikdy potřeba a když už můžu brzdit zadní kde jsou špalky a tu přední kotoučovou jen jako nouzovku kdybych potřeboval fakt rychle zastavit nejsem závodník rád si užiju klidnou jízdu a jezdím i tak abych nemusel brzdit :D pokud to vyloženě není jen kopec dolů dlouhej to samozřejmě je potřeba brzdit

            0 0
            • Esi  

              Na kole se brzdí hlavně přední brzdou! Zadní brzdou nic neubrzdíš.

              0 0
              • sealbb  

                jo ale já jezdím pomalu 10–20kmh max obvykle to jsem schopnej ubrzdit i nohama akorát mi pak chybí podrážka

                0 0
                • Esi  

                  No já jsem když už začneš jezdit na kole tak že by jsi mohl začít ovládat to kolo správně 

                  0 0
                  • sealbb  

                    Já vždycky brzdl zadní když bylo třeba použil jsem přední když jsem potřeboval rychle zastavit, ale nikdy jsem neměl problém, brzdím tak nějak variabilně podle potřeby

                    0 0
    • Smazaný účet  

      Btw jestli je to tohle kolo tak ta cena 1700 je nějaká divná https://www.koloshop.cz/…M-BAZAR.html

      0 0
      • sealbb  

        jsou i starší modely a může to být i gt 1.0 omlouvám se za zmatek maj stejnej design ± na oko

        0 0
        • Smazaný účet  

          Jo tak, já myslel, že ta fotka je to ono.

          0 0
          • sealbb  

            neee to je jen pouze ilustrační foto

            0 0
            • pgnext  

              Ilustrační GT dle obr. je ročník 2015. Dle barvy se dá zjistit, jaký ročník a jaký typ je doopravdu je. Typ 1.0 je vybaven vzduchovou vidlicí. Zdvihy byly ze začátku jen 50 mm.

              Důležité je ale, v jakém stavu kolo je. Jestli není vymlácená vidlice, nějaké havárky, celkové opotřebení. Trochu bych byl opatrný, cena je podezřele nízká. Pokud bude v pořádku, tak je to dobrá koupě.

              0 0
              • sealbb  

                Dobře díky, můžu poslat i konkrétně bazar článek jen nechci aby mě tu pak prodejce našel :D

                0 0
    • Alojz29  

      Jestli je to gt staršího data, tak uplně v poho. Nedávno jsem pořídil jedno za podobný peníz, na bezstarostný zimní ježdění. Akorát si teda myslim že se nebude jednat o ocel ale o hliník, to mé je od pohledu starší a je hliníkové.

      0 0
      • sealbb  

        :O ten rám vypadá naprosto přesně jak tamtoho tak to bude možná podobný ročník :), akorát tamto má kotouče vepředu a vidlici ale jinak rám celkově je uplně přesnej i náklon všeho na tom rámu

        0 0
      • Davidakta  

        Není tohle nomad?

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.