To už vážně nejsou ani nová normální auta ?

1258 nepřečtených
  • Hedus

    Ahoj všem. Sedm let mám firemní Octavii combi 1,6 diesel. Najeto 140000km a auto neprosto bez problému. Nicméně pomalu přichází čas na auto nové, dle firemní tradice. Cenově jsem se vždy pohyboval kolem 500 až 600 tisíc a prakticky vždy se jednalo o Octavii combi, opět dle firemní tradice (abychom si nezáviděli) :) Zděšeně jsem se podíval po letech na ceník Škodovky a zjistil, že bych potřebovat tak 800 tisíc :( což nevím, zda mi firma dá a ostatní značky jsou na tom podobně. Pokukuji po alternativě Tusconu, nebo Kia Sportage.

    Asi bych dostal s radostí prachy na Dacii Dustra, nebo Jogger, přemýšlel jsem o verzi LPG, nebo naftě, ale tam si nejsem jistý s dlouhodobou kvalitou a motorem ze šicího stroje. Máte někdo, nějakou alternativu, co koupit ? Trochu rodinný vůz s kufrem alespoň na kolo.

    0 1
    • MirosPikos  

      Měl jsem objednanýho Riftera, ale toho mi nikdo nevyrobí a rok na Toyotu čekat nemohu. Takže startuji náhradní variantu – ford galaxy.

      0 0
    • kubad  

      SUV nejsou levné :D

      co I30 nestačí?

      0 0
      • Hedus  

        Ano varianta, ale zrovna tohle je auto, které se mi moc nelíbí :(

        0 0
      • mastihuba  

        I30 je spis fabie s kufrem

        0 1
        • skillzthatkillz  

          Spíš Scala s kufrem.

          0 0
          • mastihuba  

            Ma smysl resi tenhle rozdil vysavac vs vysavac?

            0 2
          • Atilla  

            Spíš větší Scala s VELKÝM kufrem. Teď mám oboje. Scala 1.5 je svižné auto.

            Teď mám jako náhradní i30 kombi s 1,0 a zítra si jedu pro svojí 1,5mild hybrid 117kW smart family

            1 0
        • scret  

          No asi tak, tohle strasne rada skodovka tvrdi, ale neni tomu tak… I hodne stara i30 vs. fabka se nedala srovnavat. Velikosti mozna, ale to je tak vse. Ta i30ka je proti fabce kocar, jak jizdnima vlastnostma, tak komfortem, tak zpracovanim.. Potvrdilo mi to nekolik lidi, ktery sedlali sluzebni fabku…

          A soucasna i30 je jeste jinde…

          Mozna to nikdy nebyla okta a asi nikdy nebude, ale to je mozna i dobre. Za 3 roky se mi ani jedinkrat neseknul infotainment atd.

          0 0
          • nooski  

            Mám nově i30 v kombíku a s Fábií bych to vážně nesrovnával. Zatím spokojenost, ale jelikož jsem přesedlal z Thálie, tak cokoliv je kvantový skok kupředu :-)

            0 0
            • Kaire  

              Otec si ji vybral v práci za dosluhující O3. Za ty prachy (strop co mu dal zaměstnavatel) parádní auto. Seděl sem vzadu a se 185cm, za stejně velkým člověkem, v pohodě.

              0 0
              • kandik psi zub  

                ja stejne nerozumim tomu, jak si to Skodovka muze dovolit, takovej kvalitativni fail – dyk to na tom svete fungovavalo tak, ze se negativni povest rozsirila, i ustni formou kdyz soušl media ani nebyly, a lidi to proste prestali kupovat… .

                0 0
                • File12  

                  následky dieselgate a celkovýho ojebávání nákladů, ono je to samý u Golfa. Zeptej se, jak je řešenej golf 8.gen a předchozí.

                  0 0
            • scret  

              Oproti thalii jo:))

              Za mne to auto je za ty penize supr kara… V 1,4TGDi jsem jezdil 3 roky a ted se obcas svezu i 1,5 mild-hybridem… Ta spotreba hybridu je fajn… cca o 1,5L/100 oproti ty 1,4ce…

              0 0
              • nooski  

                Já mám jen 3 hrnek v turbu, protože v dané výbavě nebyla atmosféra 1.5 k dispozici, ale jezdím většinou sám a spotřeba navzdory průjezdu věčně ucpaným Brnem je kolem 5,6 l (změřených, ne podle auta). Na dálnici jsem se pohyboval kolem 5,4 l. Nejsem žádný závodník, tak mi i těch 88 KW bohatě stačí.

                1 0
                • Atilla  

                  Stejně je zajímavé, že těch 30kw co mám v hybridů je takový rozdíl. Jako když tu 88kW rozjedeš tak to po dálnici jede v klidu. Ale 1.5 48v tahá jinak no. Ale pořád to hbitostí není Scala. On taky ten podvozek je úplně jinak nastavený.

                  0 0
                  • scret  

                    ty mas kundaie? A jsi z Bolky?:)

                    0 0
                    • Atilla  

                      Tak v Bolce sice pracuju, ale že bych chtěl připlatit 300 tis jen abych měl auto o 5cm delší, tak to zase ne:) za cenu i30 kombiku bych měl scalu s 1.0tsi.

                      2 0
                      • scret  

                        Jj, prave… Nehlede na to, ze kdyz slysim, co se deje u oktavek, tak jsem za tu i30ku byl rad… Nehlede na ty ceny…

                        0 0
                        • david25  

                          No ochcavky chvilku nebudete mit. Shorela nam hala na dverni vyplne a jeste jsme nerozjeli. Zatim jen Kunu z nosovic :)

                          0 0
                          • McBlacky  

                            Jako ze misto roku se bude cekat rok a pul ;). ?

                            0 0
                            • david25  

                              Kdyby to nebyla ochcavka, tak uz se jim vyplatilo radsi rovnou novy model :D Ale tu Kunu sme premistili za 14 dni rozjeli. Tvl ted mam prvni volny vikend :D

                              1 0
                            • scret  

                              to chces…:))

                              0 0
                              • McBlacky  

                                Za chvili si pujdes pro novy auto a hned budes konfigurovat dalsi ;)

                                1 0
                                • 01carbon  

                                  kaslu na to, za chvili si pujdu vyzvednout veteransky znacky :)

                                  0 0
                                  • McBlacky  

                                    Za chvili to dame na spalky. Benal za 44 dneska me dcl zaskocil.

                                    0 0
                                    • 01carbon  

                                      sem dneska jel do roboty na kole. jenze mam picit ze ty jm na kole jsou svinsky drahy

                                      0 0
                                    • prodi  

                                      Verva diesel v Praze za 49,50…

                                      0 1
                                    • oddie  

                                      S mým provozem mě teda nezaskočí ani za dvojnásob… spíš mi dřív zakážou provoz.

                                      0 0
                                    • -b-n-x-  

                                      My co kupujeme vždycky za 500, zaskočení nejsme :-)

                                      7 0
                                      • oddie  

                                        Jasně že kdo občas kupuje za 500 do motorové pily zaskočen není, ale tohle je téma o autech :D

                                        Včera jsem po návratu z hor dotankoval půl nádrže do plné a bylo to za 2tis, jako trochu nezvyk to je, když za to ještě před pár lety byla plná z hladového oka a ne z půlky…

                                        1 0
                                        • -b-n-x-  

                                          To jo. Pro mě to bude asi taky příště divné. Naposledy plná nádrž za cca 1700 (polsky těšín). Teď to bude vysoko nad 2000.

                                          0 0
                                          • krabica  

                                            Včera jsem tankoval za 3000. (zvracející smajlík)

                                            0 0
                                            • -b-n-x-  

                                              V ojčyzně? :-)

                                              0 0
                                              • krabica  

                                                V Brně. :-) V Itálii už jsou ceny přes 2€, v Rakousku kolem 1,7€. Rakouské benzínky na hranicích s Itálií jsou vytížené, jak ty polské u nás… :-)

                                                1 0
                                    • kamaro  

                                      Byli jsme zvyklí, že energie byly hodně levné, teď se začíná ukazovat skutečná cena energií. Myslím si, že budeme zaskočeni pro příští rok i cenou el. energie – poslední dny nejde na krátkodobém trhu pod 300 Euro/MWh, loni touto dobou byla kolem 60 Euro/MWh. Pokud to tak bude déle, tak se to projeví i v dlouhodobých cenách a znamenalo by to zvýšení ceny na 2–3 násobek. I cena plynu je teď kolem 200 Euro/MWh. V podstatě to znamená, že lidi co plynem topí za něj dají trojnásobek než kdyby před rokem topili elektřinou. Pro spoustu lidí to bude problém…

                                      A benál potom bude nad 60,–.

                                      0 1
                                      • LiborV  

                                        Tak ceny energií ohnul green deal a Němci. Ty jsou už od dob Hitlera závislý na plynu a tak si raději odstaví jádro a kupuji plyn z Ruska. A my se s tím bohužel svezeme.

                                        Cena ropy, i když je v Evropě hlavně z Ruska, je trochu jiný ekonomický povídání a tu teď jen ovlivnila válka. Uvidí se, jak se to dál bude vyvíjet s ohledem na sankce

                                        4 0
          • mastihuba  

            I30 jsem mel 4 roky. Bylo to fajn auto do kteryho jsem 100tis lil jen phm a chodil na garancky. Koncern nijak neprozivam a ve fabce už jsem leta nejel. Oktavka mi prisla robustnejsi a lip odhlucnena. Momentalne uprednostnim auto do kteryho nalozim paletu omitky nebo cementu :)

            0 0
            • scret  

              tys mel jeste tu starou, ne? Ta nova je fakt uplne jinde..

              1 0
        • File12  

          nechceš srovnávat s o třídu nižší fábií. Oktáva je v segmentu přeroslá ale spadá do stejného jako i30, megane aj.

          Zpracování fabie, pevná náprava, odhlučnění, to je o tu třídu níž.

          1 0
    • Lance  

      Nejsou,nejsou a nebudou.....mě mrzí, že jsem neodkoupil octu 1,6 3 roky starou. Najeto 80 tis.zdala se mi draha,ted bych ji strelil draz

      0 0
    • Alojs01  

      Peugeot, Ford, Toyota, i kdyz ta uz taky cenove akakuje koncern… Alternativ je hodne, zalezi, jestli nutne potrebujes naftu, kdyz jsi za 7let nalital 140tis km…:-)

      0 0
      • Hedus  

        Bohužel tankujeme naftu ve firmě, takže jediná průchodná alternativa by bylo LPG

        0 0
    • Jasam  

      Jiná kategorie vozu. Kamarád kupoval toto:

      https://www.ssangyong.cz/…o-style-plus

      Je spokojený a moc si ho chválí. Bohužel osobní zkušenost nemám.

      1 0
    • Tomas_82  

      Já řešil podobný problém a už jsem byl rozhodnutý pro Tucsona, nakonec jsem se mohl rozšoupnout víc, tak je to dlouhá Corolla 2.0 hybrid…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • l.bily  

      no nic bude fabka :)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Lance  

        Tak ta nova se povedla. Pokud tam bude 1.5

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Cavendish  

      Jogger v naftě nebude. Kup Lodgy s motorem 1.5dci dokud jsou. Dneska už spolehlivý ověřený motor.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Hedus  

        Lodgy je hnus (a to nejsem vybíravý) to raději 4 kolku Dustra v naftě

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          2 0
        • Cavendish  

          Hnus je to, že se Škoda za 25 let výroby Ovce nezmohla na nějaký kreativní krok a jen mění masky a světla.

          0 1
          • Alojs01  

            To bych nerekl, mel jsem od novoty OI, OII i OIII a rozdil v tech autech je obrovsky.

            1 0
            • Cavendish  

              Technikou určitě. Vzhledově moc ne. Interiér i exteriér. Mě to prostě přijde pořád stejný, bez nápadu, bez myšlenky, bez emocí.

              0 0
              • Kaire  

                Mám O3 jako služebáka a to co popisuješ se mi na tom právě líbí. Jede to, kufr jak debil, jednoduchý, přehledný, funkční pracovní auto. Nemáš k tomu citový vztah, takže se k tomu můžeš podle toho i chovat. Jako za vlastní bych si to asi nekoupil… jinak ale nemůžu říct špatného slova.

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Alojs01  

                Ano, je to koncern, stejne jako VW, ten se mozna vzhledove posunuje jeste mene…:-) Na druhou stranu me to vyhovuje vic, nez kdyz kazdy 4roky to auto vypada jinak :-)

                0 0
                • Cavendish  

                  Jasný, vzhledem k tomu kolik jich jezdí, tak to má hodně lidí asi podobně. Na mě to šle působí tak, že se koncern ani nesnáší, respetive ani nemusí. Svoji základnu klientů mají, tak proč se snažit žejo :)

                  0 1
                  • kubad  

                    sorry ale fakt máš pocit že se nesnaží? asi žiješ někde jinde

                    0 0
                    • Cavendish  

                      Asi :) Pro mě jsou to absolutně nudná a nezajímavá auta.

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                  • vojtechposmourny  

                    Normální lidi nové moc nekupují. Většina prodaných budou služebáky.

                    0 0
          • File12  

            Náhodou ta poslední generace se mi líbí. A zatím se zmohly na to, že je to auto čím dál tím horší.

            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • vojtechposmourny  

      Že nemáš rozpočet na O4 ber jako plus. Mám jí rok a kdyby mi někdo nabídnul zpátky starou O3, tak neváhám ani minutu. Za prvních osm měsíců šest svolávaček a pět reklamací. Jednu mi teda zamítli, zvlněné kotouče ve 12 tisících km byly prý způsobené nevhodným stylem jízdy.

      Auto, který je schopný samo od sebe za jasnýho dne na prázdný silnici z kila zastavit na nouzový brzdy, to chceš :-)

      1 0
      • Lance  

        Tvl musíš tady strašit lidi?:-)

        Ono když se do ní dostaneš, tak jede hezky…

        Ale který umělec vymyslel ty výdechy přímo na kolena :-(

        0 0
        • vojtechposmourny  

          Hele jo, když jede a nic se nes..e, je to hezký svezení. Akorát že se to s..e často…

          A třeba i ten koncept ovládání téměř všeho přes dotykovej displej, to je neštěstí. Na místě super, na neznalého wow efekt velikej, ale za jízdy teda nic moc. Až bych řekl, že je to i nebezpečný. Přitom to má na volatu osm tlačítek a dvě rolovátka, kterejma ny to určitě šlo…

          Jinak ty výdechy se nakonec dají nastavit tak, ze nefučí na ruce a kolena.

          0 0
          • Lance  

            Ano nastavit se dají. S tím že ten řidičův úplně zavřu. To na 3 nebylo. Tablet je hrůza. Hlavně, že za phone v ruce dostaneš flastr. Na wow efekt seru :-)

            0 0
          • stenli  

            Já si taky pochvaluji, že jsem před rokem a čtvrt chtěl s rozpočtem 750 tis. firemního Superba combi 2.0 TDI v manuálu a střední výbavě místo O4 v plné palbě s automatem. Udělal jsem dobře. Z 25 kolegů, co fasovali nové nabušené O4 stejný týden, 1 ujel 2 km a musel se vrátit, nešla zařadit trojka. Druhý přijel na druhý den, trojka za jízdy vypadávala. Všichni ostatní opakované potíže, hlavně s tím skvělým infotainmentem, vypadávání bluetooth za hovoru, dokola chybová hlášení, atd. Opakovaně museli do servisu. Holt další testovací jezdci Škody zdarma, jen jim to zapomněli jaksi říct. Jakoukoliv Škodu jen min po 1 roce od uvedení na trh.

            Děsně mne také štvou, že v každé novější generaci Octavie víc a víc šetří. Proč je sakra tvrdý plast na boku středového tunelu, kde se opírá pravá noha? To nikdy Octavie neměla. A další a další ošizené věci.

            0 0
            • l.bily  

              pises o nabusenej O4 s automatem a potom ze nesla zaradfit a vypadaval trojka. Tak bylo, alebo nebylo to s automatem?

              0 1
              • vojtechposmourny  

                Nabušená může bejt i s manuálem, zaplať pámbůh, že je možnost volby.

                0 0
              • mikub  

                Tak i DSG má rychlostní stupně.

                0 0
              • stenli  

                Já jako manažer měl vyšší limit 750, to Sup vyšel taktak, zbytek obchoďáci cca 650 :) v cenách z jara 2020, kdy se objednavalo. To byla hodně dobře vybavená O4, ale jen v manuálu.

                0 0
      • kubad  

        asi se učí od Tesly :D

        ta to dělá dost často

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • tomfree  

        Mám možnost jezdit zdarma služební oktavií švagra a poslední generace mě přesvědčila o tom,že je lepší platit za své auto,než jezdit zadarmo něčím takovým.

        0 1
      • Cavendish  

        Kolik je tam místa? Máme služební O3 a já se svými 175cm se prostě u řidiče pohodlně nevejdu. Kolenem mlátím o středový tunel. Cesta do Feuerbachu je utrpění…

        0 1
        • krabica  

          Tomu nějak nerozumím, mám 188cm a vejdu se pohodlně.

          0 0
          • Cavendish  

            Hele, fakt nevím. Asi se moc roztahuju. Ale když si to nastavím optimálně na řízení, tak nad šedou noc místa nemám, pravou nohou kopu do tunelu a blbě se z toho leze, do Fabie co má tchyně se nevlezu vůbec. V Cliu 2 mám víc místa jak v O3. Nechápu

            0 1
            • Barak  

              Zřejmě to nenastavuješ optimálně na řízení, jak si myslíš. V životě jsem neslyšel, že by se někdo tvé velikosti vešel blbě do oktávky.

              0 0
              • Michal1985  

                Mám nějakých 173cm a ten středový tunel mně při delších cestách na pravou nohu taky vadí…

                0 0
                • mikub  

                  Tak posunout sedačku dozadu, abys neměl nohy od sebe, ale před sebe. Při tvé výšce by neměl být problém ani přitáhnout volant dostatečně blízko, ani pro cestujícího za tebou.

                  0 0
                  • Michal1985  

                    Jak mám nasteveno je nejpohodlnější varianta pro mě, štreku u které by mně to vadilo jedu jednou – dvakrát za rok, tak to neberu jako nějakou závadu a i tak to není nic hroznýho, jen jsem to psal, že to není jen Cavuv výmysl…

                    0 0
              • Cavendish  

                Hele, je to možný. Jezdím s tím 1–2 ročně na služebku (2–3 tisíce km). Třeba bych to časem vychytal. Jenže do všech aut když sednu a nastavím si sedačku, tak nemám problém. Tady ho prostě mám. U Superbu teda ne no.

                Když pominu ten posed, který mám asi špatně, tak druhá věc je pohodlí. Strašně tvrdý žebřiňák. Každá rána je cítit a slyšet. Jenže já celej život jezdím ve francouzech a to bude ten problém

                0 1
        • vojtechposmourny  

          Mám 183 cm a jak u O3 tak u O4 problémy s místem nemám. Naopak si myslím, že tohle je vyřešené dobře.

          0 0
    • krabica  

      Osobně kupovat nižší střední třídu, tak jsem zoufalý, nevybral bych si bez ohledu na cenu…

      0 0
      • stenli  

        Já bych si vybral japonce, tam je většinou ještě svět v pořádku. Hlavně u Mazdy.

        Taková Mazda 3 je moc povedené auto, pokud netrváš na tom nesmyslu jako je obří kufr Octavie.

        Domů jsem koupil CX5 benzín před 6 roky (manželka trvala na SUV) a moc spokojenost.

        2 0
        • krabica  

          Osobně bych trval na čtyřválcovém benzínu s min 120kW atmo 2L, nebo turbo 1.4 v kombíku s tlačítkovým ovládáním klimy, kvalitním audiem a nějakou komfortní výbavou.

          0 0
          • JakeF  

            Tak zrovna tu Mazdu můžeš mít buď 110kW klasickej dvoulitr, 135kw ten novej vysokokompresní X, audio za pár korun příplatek Bose a klima je tlačítková.

            0 0
            • krabica  

              Akorát není kombajn, ale stejně je to jen teoretická úvaha, mám nové auto úplně jiné třídy a jsem celkem spoko.

              0 0
        • JakeF  

          Já bych tu 3 lidem necpal… Malej kufr, na zadních sedadlech se nedá jezdit, dvoulitr atmosféra netahá vodspodu… A taky mě pak sere, že je začínám potkávat už moc :)).

          1 1
          • stenli  

            Mazda benzín jedině v manuálu. Krásně si pohraješ s rychlostmi a plynem. Musíš výkon hledat kolem 5000 ot a ne pod 2000 :)

            S CX5 při předjíždění na okresce hážu z 5 nebo 6 hned na trojku a super.

            Lidi už zapomněli řadit pri správných otáčkách. Ty dnešní paskvily je nutí jet co nejníže a spoléhat na krátký zátah turba po prodlevě.

            1 0
            • tomfree  

              Nebo koupíš 2,5l s automatem a nemusíš to řešit.

              0 0
              • krabica  

                Přesně, na obyč ježdění je nejlepší pořádný motor s automatem. :-)

                0 0
              • stenli  

                Ten už na automat stačí. Dá se většinou u Mazdy objednat jen s nejvyšší výbavou. A tedy nejdražší z ceníku. Ale zase za své peníze dostaneš o dost vice, než si poskládáš příplatky za výbavu jinde.

                0 0
            • JakeF  

              Já vím, dělám si legraci… Mám právě tu 3 s 110kw a manuálem a je to skvělý auto… Ale nemusí si to zas kupovat každej, pak se okouká :)).

              0 0
              • -b-n-x-  

                No vidíš. Tenhle problém (okoukane auto) s accordem nikdy mít nebudu :-)

                0 0
            • File12  

              Atmo mám taky nejraději. ale musí to být V6. vzhledem k tomu kdy tahá turbo a jaký mají průběh krouťáku, tak fakt krátký zátah není. Bavím se teda o benzínu.

              0 0
            • -b-n-x-  

              Výkon se hledá nad 6k rpm, ne? :-)

              0 0
      • mr.antik  

        Auris/Corolla, v nejslabším manuálu. To by mi stačilo… Socka verze = 600tisíc :-)

        0 0
    • File12  

      Psal jsem vys. Kdyby jsi chtel, od unora mame na prodej Tucsona 1,6CRDI DCT Smart. Kdyztak napis na email: filip.dzurik@domansky.cz

      0 0
    • jamaco  

      Zrovna jsem taky vybíral služební.. a pak nám doma zavedli modre zóny, a mám hovno protože bych to neměl kde zaparkovat..

      Ceny jsou šílený, u nás mají všichni golfy pár let starý.. pořídili je kolem 500kkc, dneska stojí obdobný 750kkc..

      Koukni na nový Leon, hezké auto velikosti Octavie a je o dost levnější

      Koukni taky na nový Focus.. teď přichází facelift

      Kia a Hyu jsou s cenami ještě jakžtakž při zdi..a nejsou to špatná auta..

      0 0
      • Alojs01  

        pokud máš služebáka do osobního užívání, lze to auto normálně s trvalým bydlištěm parkovat, pokud tedy nemáš další 2 soukromá auta před barákem :-)

        0 0
        • jamaco  

          Jojo já vím jaké jsou podmínky, nevyplatí se mi to…

          0 0
    • Pikaču  

      Na druhou stranu ubehlo 7 let a rozpocet na auto stejny. Ceny vseho šli drasticky nahoru. Pokud firma jezdila oktavky tak najednou nespadne na dacii

      :(( Sorry za hejtersky offtopic :) ale vyresil bych nejspis ve firme rozpočet a jaky image chce firma vysílat.

      Jinak peknych aut na trhu je, ja bych si vybral treba toyotu corollu. 20 tisic km rocne uz neni ani na diesla zajimave.

      Jinak jak uz nekdo psal 140 tkm je prd najezd. Jestli slouzi a leasing netlaci nechal bych ji.

      0 0
      • kandik psi zub  

        jo tohle je dobrej point, uz jsme to myslim v nejakym autarskym pokecu resili. Ja mam pocit, ze slusny stredostavovsky auto proste tak nejak ma stat 800k a to uz dvacet let. Jako ex-hondař pochopitelne mam ve voku accordy a uz v r. 2006 jsem si klad otazku, jak asi muze vypadat kvalita auta, kdyz Accord Type R 99 stal 1,05mil ( auto s prostou atmosferou, dvema airbagama, svihadlama vzadu a vahou nejakej 1300kg) a Accord kombikctdi 2004 stal 0,9mil – tedy vyrazne min, se slozitym turbomotorem, 8 airbagama, elektrickyma zidlema, proste vybavou a vahou 1700kg – tu vahu uvadim kvuli prostemu pouziti oceli – ze je ji na tom aute radove vic.

        0 0
      • Edwin  

        Tohle dává smysl do tý doby, dokud to nemusíš sám danit, což musíš. Pak se hodně rozmýšlíš, jak moc velkou image chceš vydávat ze svý kapsy.

        0 0
        • vojtechposmourny  

          Jo jo, přesně tak :-)

          0 0
        • Pikaču  

          No tak 1 nebo 2 tisice mesicne letmo kdyz to reknu. Osobne zda bych jezdil oktavkou holobyt nebo ve slusne vybave je rozdil. A brecet nad daní, porad levnejsi nez vlastni auto.

          0 0
          • Edwin  

            Samozřejmě, ale proč dávat navíc 2 litry, když ti to odvede podobnou službu? To si radši zajdu na pěknou véču.

            0 0
            • McBlacky  

              No pokud v tom sedis kazdej den, nemelo by te to srat.

              Kdyz udelas velky kompromis pri objednavce, budes pak x let denne nasranej. A to se vyplati!

              1 0
              • Edwin  

                Hele, mě osobně to nijak nedrásá. Jen je potřeba to vzít do úvahy.

                Mám služebního superba, vcelku oholenýho, a absolutně mě to stačí. Že by to mohlo mít hezčí kola, tmavý skla, chromovaný lišty? Jo, bylo by to hezčí! Ale chtěl bych za to platit víc? Ne, nechtěl. Pač to nemá vliv na funkci a radši budu machrovat na baru než na silnici.

                0 0
                • McBlacky  

                  Zvyknes si na vsechno, ale jak jednou jezdis vic s autem co ma hodne dobrou vybavu, uz se blbe zvyka na horsi. Neni to o machrovani, je to o snazsim souziti ;)

                  0 0
                  • Edwin  

                    Jasný, měl jsem to v s-maxu. To bylo skvělý. Ale já na řízení moc nejsem. Přijde mi to jako ztráta času. Ale samo, když už člověk někam musí, tak chce aby to bylo co nejpříjemnější.

                    0 0
                  • vojtechposmourny  

                    To bude hodně individuální. Kdysi jsem to taky tak viděl, ale po ročním (pravda, ne zrovna ideálním) soužití se spoutou výbavy spíš zjišťuju, co bych z toho vyházel, než co bych chtěl ještě navíc.

                    0 0
                    • nomecz  

                      naprostej souhlas, aktuálně bych si z auta okamžitě vyházel veškerý asistenty kromě parkovací kamery a detekce slepého úhlu,

                      0 0
                      • Pikaču  

                        Jenze tady je argument octavia vs dacia. Moje poenta byla ze ceny šly nahoru tak to za a) ve firme udělám abych dostal stejny standard co drive a pripadne i za b) platil holt i vyssi dane ( pokud mi ten komfort a luxus za to stoji).

                        Kazdy mame nejake svoje priority a casem se taky meni. Neco nam staci a za neco si priplatime. Tazatel rikal proste ze za 600 uz nesežene to co pred 7mi lety.

                        To co každému z nas staci nebo za co si priplatime je zbytecne tady probírat. Ja byl treba ochoten kvuli autu skoncit pac ni nicilo auto zada.

                        0 0
          • Kaire  

            Hlavně mi neříkejte že se na PHM a soukromých kilácích nejde často domluvit. Já sem nezažil že bych vykazoval realitu, protože najezdím soukromě relativně dost.

            0 0
    • rotker  

      Já už dneska pokukuji jen po ameriké produkci. Chci pouze atmo benzín, min. V6 a klasický hydroměničový automat. V Evropě už je toto schopná nabídnout pouze Mazda CX5 – zatím…akorát je škoda, že je tak malá :-(

      0 0
      • kubad  

        CX5 mí 6 válec? měl jsem ji ve firme 4 roky fajn auto

        Audi, BMW, Mercedes? jasně cena, ale 6 i 8 válec a s hydro měničem mají :D

        0 0
        • nomecz  

          neumí, jen CX9 a to pouze ve starší verzi, aktuálně má už taky přeplňovanej 4 hrnek

          0 0
        • rotker  

          Jasně, že nemá…napsal jsem to nešťastně. Mělo být, že atmo benzín s hydroměničem umí v Evropě už pouze jen Mazda. V případě většího počtu válců už jen amerika

          0 0
    • dědek mohy  

      Zaujala mě poslední věta: „Trochu rodinný vůz s kufrem alespoň na kolo“ a lidmi nabízené auta typu Scala, Leon apod. =) Asi si pod tou větou každý přestavujeme něco jiného =)

      My teď na firmě taky kupovali nové auta a je pravda, že je s auty velký problém. Původně všichni měli Oktávky, ale ta cena je dneska šílená. Nakonec jsme šli do Toyoty, už máme 2. Ale pokud nechceš skladovku, tak čekačka celkem dlouhá, u nás konkrétně cca 7 měsíců (od května do prosince). Je to PROACE City. Parádní auto, a opravdu se blíží tomu, co si představuju pod pojmem rodinný vůz =). Cena kolem 500t. Jsem za něj vděčný, včera jsem vezl kolegovu O3 na STK a nemohl jsem se pořádně vměstnat za volant (198cm výška)

      0 2
      • Hedus  

        Jo, to je jedno z mála, posledních, rozumných aut

        0 0
      • Radek Broz  

        Na B-f se lze dočíst i to, že Fabia je pro 4 lidi s kolama naprosto v pohodě.

        0 0
        • Cryzyy  

          když kola nechají doma a půlka z nich pojede tím autem na nákup, tak zase jako proč s tím nesouhlasit

          0 0
        • Cavendish  

          Kombi Fabie je možná tak pro mladou rodinu s jedním prckem.

          0 1
          • jIrI___  

            Však tam nedáš čtyři kola vcelku. To je podauto, ne auto…

            1 1
        • -b-n-x-  

          :-D :-D :-D

          0 0
        • dědek mohy  

          Ano. Stejně tak se lze dočíst, že auto se 120kW je v provozu v podstatě nepoužitelné. B-F je prostě studnice moudrosti =)

          0 0
    • Kos_CZ  

      Před dvěma lety jsem koupil Mazdu 6 v kombíku a jsme neskonale rád, že jsem to udělal. Nemá to turbo, nemá to filtr pevných částic, manuální převodovka, ovládání klimatizace fyzickými tlačítky, start-stop nesmysl trvale vypnutý… Pro mne, jako člověka co rád řídí je to čistá radost. Jen se smutkem uvažuji, co si tak asi koupím jako příští auto, ale vzhledem k ulítlé zelené politice EU Mazdu rozhodně neprodám a budu s ní jezdit, dokud to jen trochu půjde…

      1 0
      • Cavendish  

        Závidím…máš teď na dlouho vystaráno. Mě čeká nové auto za 5 let a to bude asi ******* jako vrata :(

        1 0
      • tom xtr  

        Mazdy 6 Wagon jsme měli kdysi ve firmě, jezdil jsem s ní sám asi 12 roků bez problémů – pohodový auto. Akorát nebylo úplně na zimu – měl jsem předohrab (nevím jestli tenkrát vůbec měli 4×4).

        Jediný problém byl, že dost rezavěly lemy blatníků a od jisté doby se nám vyvlíkali v Mazdě z reklamace (přestože podle záručních podmínek to měly řešit v záruce). Na to konto jsem se tehdy nasral a dal jsem na další firemní Mazdy ban.

        Ale jinak funkčně a spolehlivostí OK auto (až teda na ten přední náhod – jezdím v zimě dost do hor …).

        0 0
      • mr.antik  

        Odborář Povšík, 65let. Myslim že v roce 2035 už se ho nikdo ptát nebude, co má škodovka vyrábět.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Palo TT  

      Tej 1.0 motorizacie pri Dacia Jogger sa asi netreba obavat. Je to nepriamovstrek, takze by nemal trpiet neduhmi karbonizacie.

      0,9 vTCE vyzera byt hodne podobna a pouziva sa uz takmer 10rokov. V LPG prevedeni napr. v MCV II – oblubena u taxikarov, treba sa ich popytat.

      https://www.youtube.com/watch?…

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
    • dada  

      Skončily nejen berlinga a riftry ale i spacetourery a travellery. A dvakrát tak drahej mulťák mi skáče v reklamách. Vidím za tím nekalej skopčáckej komplot..

      0 0
      • MirosPikos  

        Tak gestapáci v tom hrají hlavní roli. Ostatně jako vždy, když šla Evropa do kopru kvůli zvrácené destruktivní ideologii.

        1 0
    • roud  

      Osobně bych posetril a koupil i30n skladovku dokud jsou a kola dával na střechu ;)

      1 1
      • scret  

        jenze Nko je jen budto hatch nebo FB… Skoda, ze ho nedelaj v kombiku… velka skoda:(

        0 0
        • roud  

          jj je to tak proto také píši kola na střechu ale jinak v cenovce ±800 se nic jiného z čeho by měl člověk radost a zároveň to odvezlo celou rodinu a klidně i kola nedělá :(

          0 0
          • scret  

            mi povidej…

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • esmo  

            Jedno kolo do kufru dáš, dvě už ne. Překvapivě mi tam ani moc nepřekáží ta příčná vzpěra…

            0 0
        • McBlacky  

          v kombíku budou dělat 3er, stačí si rok počkat :)

          C amg už se nedělá myslím

          0 0
    • hodny soused  

      Už jste někdo objednal dacii jogger? Z aut do 0,5M není moc co na výběr.

      0 0
      • myscho  

        S tu spomínanou napr i30 kombi sa do 0.5 zmestis v pohode.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • onur  

          Jogger je uplne inde oproti i30 cp sa tyka priestoru.

          0 0
          • Atilla  

            Taky je úplně jinde motorizací a výbavou:)

            0 0
            • Cavendish  

              Na výbavu sere pes. Elektrický okna a manuální klima mě stačí. Ale 1.0Tce mě sere :( Má přijít 1.6, ale ta má být automat a hybrid?

              0 1
              • mr.antik  

                co je špatně na tom nepřímovstřikovým 1.0Ttce? Sere se to nebo jde jen o nízký výkon?

                0 0
              • liborg1982  

                Vidím to podobně. Odrazuje mě ale bezpečnost. Nemyslím tím absence podivných asistentů, za něž ma Dacia ztráty na testech NCAP. Ale to, jak mě skutečně vůz ochrání při nehodě.

                0 0
              • Cavendish  

                Právě naopak, tem motor je mechanicky mnohem spolehlivější než většina dnešních 3 válců. Ale pořád to jsou 3 válce, velké těžké auto. Kw nejsou prostě všechno. Jak to nemá objem, nemá to točivý moment a pak tomu v kopci dochází dech. Mám Grand Scenic 1.6 82Kw, což je výkonově stejné jako 0,9Tce, velikostí a váhou taky a prostě je to tak na hraně.

                0 0
                • mr.antik  

                  To souhlas, v jednom člověku to bude ještě v pohodě, ale naložené asi nic moc.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    Nalozi 3 lidi s bagazi /+300kg/ a ma realne lehce nad 60kw.

                    1 0
                    • mr.antik  

                      Rozumim, já teď jezdim vesměs prázdnou alteou (stará 1.6ka), je to ještě o kus těží a navíc plyn (papírově 145Nm)

                      Takže i tak mě cokoliv víc (170Nm) přijde jako malý zázrak. Ale má to svoje limity.

                      0 0
                  • krabica  

                    Je to tak, Leon 1,2 TSI 81kW taky prázdný jezdil docela pěkně, ale jak se naložil, tak z toho bylo na dálnici spíš přibližovadlo… :-)

                    0 0
                • Cavendish  

                  Jinak by to bylo super no. Se všemi příplatky a tím 0,9Tce, to vychází na cca 510 000 a mám velké rodinné auto. Navíc nemusím prodat orgány, abych to mohl zaplatit.

                  A ta jejich maximální výbava mě osobně bohatě stačí.

                  0 0
                  • hawrda  

                    0,9tce už se neosazuje.

                    Nahradil ho 1,0tce MPI 67kW +LPG , nebo 1,0tce primovstrik 81kW. Obe varianty jsou pro Joggera, ta první i bez LPG pro Sandero/Logan.

                    Kroutak z hlavy nevím, ale bude to kolem 180Nm.

                    Konkrétně k Joggeru by se hodila 1,5dci nebo 1,3tce.

                    Jenze by asi nevychazely emise v rámci koncernu, a cena by nejspis už také nebyla lidová. Navíc musí mít něco pro Rendly.

                    Na druhou stranu,tyhle malý turba jedou lepe než původní 1,6 atmo.

                    Ty byly hodně zdechly.

                    0 0
                    • Cavendish  

                      Prosral sem Logdy a 1.5 dCi a to mě bude vadit hodně dlouho :(

                      0 0
                      • Janes  

                        Ale to je snad nejhnusnější auto na světě.

                        0 0
                        • Cavendish  

                          To je mě třeba úplně jedno :) chci aby to jezdilo z dobu A do bodu B, nestalo to obě ledviny a vešla se tam rodina

                          0 0
                          • Janes  

                            Jasně :-)

                            0 0
                          • esmo  

                            Že je ti spotřeba jedno, můžeš říkat, dokud to nepřekročí hranici, kde by ti to fakt jedno nebylo :D

                            0 0
                        • mikub  

                          Tak pozor, máme tady ještě Multiplu 1 ;)

                          0 0
                          • Atilla  

                            Renault Thalia je snad ještě větší ekl.

                            2 1
                            • nooski  

                              Jako ještě pořád vlastník Thalie musím nesouhlasit. Thalia je hnusná jak prdel, ale na Multiplu nemá :-)

                              0 0
                            • -b-n-x-  

                              Nebyla tenkrát nějaká soutěž o nejhnusnejsi auto? Si pamatuju, jak honda přišla s modelem city :-)

                              0 1
                              • nooski  

                                Chrysler PT Cruiser, Ford Scorpio 2. generace, Pontiac Aztec, Marcos Mantis 1. generace, Nissan Juke (Joke + Puke)… Hnusných aut je :-)

                                1 0
                                • -b-n-x-  

                                  A všechny SsangYongy :-)

                                  0 0
                                  • mr.antik  

                                    Nooo dřív ano, chtít teď levné SUV tak o něm seriózně uvažuju. Samozřejmě nevim co kvalita atd…

                                    1 0
                                    • -b-n-x-  

                                      Ony jsou docela hodně kvalitní. Teda slyšel jsem že kdysi měly mercedes motory atak. Ale nic bližšího nevím.

                                      0 0
                                      • JakeF  

                                        Nebyly to spíš ty Renault motory, který se mimo jiné montovaly i do základních Mercedesů pro plebs?

                                        0 0
                                        • easyrider  

                                          Ty první měli skutečně motory MB

                                          1 0
                                          • pepek  

                                            První Musso měly myslím komplet pohon MB. Možná z Géčka.

                                            1 0
                                          • th74  

                                            Jednou mě ve Španělsku v půjčovně vnutili místo objednaného Tourana Ssangyong Rodius, takovou tu strašnou obludu. Jak to auto vypadalo hnusně, tak jezdilo neuvěřitelně dobře. Motor diesel licence Mercedesu, automat asi taky, sladění motoru a převodovky na úrovni BMW, žádný podtáčení nebo zbytečný vytáčení. Řízení a podvozek taky dobrý, možná lepší než Touran. Rozhodně bych Ssongyang nepodceňoval.

                                            2 0
                                      • Baba-Ji  

                                        Kámoš mně teda před SY varoval jako před pěkným šmé (build quality).

                                        0 0
                                  • Atilla  

                                    To SUV je náhodou krásný a to se mi většina SUV jako je kodiak nelíbí.

                                    0 0
                                    • -b-n-x-  

                                      Neříkej že něco od ssangyongu je hezké :-)

                                      Si snad budu muset vyguglit jestli se za 15 let přece jen něco nezměnilo.

                                      A jinak taková perlička. Oni vlastně přišli jako první s takovou tou kategorii suv coupe (nebo jaxe to jmenuje). To co proslavila x6, acura zdx, atd…

                                      0 0
                      • hawrda  

                        tady ho máš:)

                        https://www.garaz.cz/…ize-21007879#…

                        0 0