• mi-psi

    Zdravím,

    nemůžu si pomoct, ale musím to sem napsat.

    Každej tu vozí Notubes a podobný drahý srágory, protože furt píchal a cvakal duše. Tak bych se chtěl zeptat, co mám dělat, abych taky tak drsně píchal (duše) a cvakal?

    V pláštích vozím 1,2atm (65kg)! A jezdím z 80% jen les, zbytek jsou přejezdy. Rozhodně je to obtížnější terén než ten, co se jezdí v „vlastním štýlu“. No a duše ne a ne cvaknout, ráfek chodí po kořenech a kamenech a furt nic. Už sem z toho pomalu zoufalej a to vozim duše z lidlu za 60kč/2ks.. Dneska sem tam zkusil dát 2atm, ale po vjetí do lesa sem to musel zase upustit, jak se na tom nedalo jet. Naposled sem píchnul loni 80mm hřebík (plášť sice má dvě díry, ale jezdí dál)

    0 0
    • Georrge  

      v lese toho moc nenacvakáš, hrby tam jsou sice občas hodně slušný, ale ty potřebuješ ostrou hranu. Pořádně to rozpal proti obrubníku a bude to. A třeba se ještě těsně před nárazem zhoupni na kole směrem domů. Mě se takhle jednou podařil cvaknout plášť, nejen duše… duše sice nevozím, ale plášť jsem cvakl natolik, že jsem ho musel šít páč to tmel nechytal. To ale bylo nechtěně, nepodařil se výskok na obrubník…

      0 0
      • mi-psi  

        no já nechci ničit ráfek, to tady obvykle lidi nepíšou.. :-)

        0 0
      • Chiron  

        A někdy ani ten obrubník „nepomůže“ :) Loni se mi tahle nepovedl skok na obrubník a v plné rychlosti přistál zadním kolem na hranu, tlak 2 bary. Už sem myslel že je po ráfku, ale jenom se rozcentroval. Ale co sem fakt nepochopil, že sem tím neprorazil duši. Možná, že i záleží na samotném ráfku a plášti. Nějak víc sem to nezkoumal. Ale co se mi podařilo za poslední tři roky prorazit duši, tak na podhuštěném plášti ve sjezdu, kdy sem vletěl na špičatý šutr který šel přímo na střed ráfku jako nějaký klín. To už nemělo ani smysl tam lepit 4 velké záplaty.

        0 0
        • Georrge  

          hmm tak u mě naopak, ráfek to odnes absolutně s přehledem, guma dostala pořádnou čočku… na ráfku se udělala jen malá hranka, která pak prorazila gumu, ale nebyl ani rozcentrovaný, ani se nehla patka ráfku. Stačilo jen šmirglem zarovnat tu hranku. Guma byla proražená na bočnici, i na vzorku, je to holt papír… tlak byl ale dost nízkej, nějak 1,6 baru, zapomněl jsem zkontrolovat tlak před jízdou…

          0 0
      • Necris  

        Ani jsem to nedočetl. Jen k tomu obrubníku. Naprostá pravda. Vezmi to na obrubník vysokou rychlostí a narvi to zadním klem na hranu. Zmiják bude vykouzlen okamžitě.

        0 0
    • mr.antik  

      jestli chceš, ukážu ti jeden sjezd, jestli ho splaveš na těch 1,2atm.

      Včera jsem testoval 2,25 Nobby v bezduši na zadku s tlakem pod dva (asi tak 1,8–9 podle pumpy) a jízdní projev nic moc, už to plave.

      0 0
    • šlapatko  

      Cvakni si slivovice. Dle věku v profilu jsi starý na píchání, s tím už nic nenaděláš:-)

      0 0
    • ClAyD  

      Tak třeba já mám 72kg a foukám 1,8atm a cvakám každej tejden… Například:přeskočím bunny hopem díru, ale za ní je další a…cvak, nebo poseru výskok na obrubník, nebo prostě blbě najedu na kořen nebo šutr. Tvý problémy bych chtěl mít.

      0 0
      • Pajas04  

        Tak tohle je čistá demence, jestli cvakáš každý týden, tak co takhle nafoukat více? Že tě baví platit pořád nové záplaty a duše…

        0 0
        • ClAyD  

          Ti dám demenci vole! To už radši cvakat každou hodinu než se mučit na takovým kostitřasu!

          0 0
          • Pajas04  

            Jestli vole pořád cvakáš, tak tam dej o 4psi více a budeš mít klid…

            0 0
    • DaSnail  

      to je tým, že máš Specialized No.1!

      tam sa proste cvaknút nedá.

      0 0
    • nox159  

      pokud to jezdis na tom speslu z profilu…

      tak bych rekl ze to co kluci z GT team clubu nebo jak se jim to jmenuje na tohle kole nedavas… :)

      podle kola plastu… bych rekl ze to je tak na cyklostezku…

      nic ve zlem… pokud jsi nekde odsud tak klidne muzeme vyjet :) dame si neco mezi sutry a dole s 1,2at bude rafek na kasi :D

      pokud ne klidne se verejne omluvim :D

      0 0
      • kubad  

        goood :D

        0 0
      • mi-psi  

        lokalita praha východ… Jestli je tu někdo, kdo jezdí voděrady, kostelec/nčL, tak můžu dát odkazy na mapy.cz

        ráfek zadní už něco zažil, je dvakrát rovnanej.

        to, že mám sjetý pláště ještě neznamená, že na nich nejezdim rychlejc a přes kameny/kořeny, jak bys sám napsal, „je to vo hlavě“ . Proč myslíš, že vozim tak malej tlak? částečně je to i kompenzace toho, že to moc nedrží, vozíval sem 1,6..

        0 0
        • JakeF  

          Aha, polabí… Vyhlášená lokalita brutálních sjezdů a kamenitých pasáží :D.

          0 0
          • mi-psi  

            ty nimrode, píšu někde brutální sjezd a kamenité pasáže, že by se z toho i nox posral? Píšu jen, že to je obtížnější terén, než vlastní štýl. Jestli to tady máš projetý (no asi ne, když nevíš, že labe je o hezkej kousek dál..) tak ti můžu dát ty linky

            0 0
            • nox159  

              Píšu jen, že to je obtížnější terén – tak to pak jo obtiznejsi pro nekoho muže byt i sjeti patniku, takže užnavam podle tvych meřitek mužeš jezdit pro tebe hodne obtížný teren ( respektive hodne obtížne trasy o terenu bych nemluvil ;-)

              co taky čekat od „pražaka na spešlu“, co to ty beres jako brutal tady jezdi holky s prstem v nose ;-)

              ale jiste už budes starsi kus ve 111 co bys chtel :)

              0 0
          • Memphis22  

            Tak bacha, tady ve středohoří se i takový najdou…

            0 0
    • šlapatko  

      tady bude veselo:-)

      0 0
    • Rubi  

      asi dobry ukazatel na pumpe :)

      0 0
    • Kosta  

      ha, vozím 3 atm, a nevím, co je to defekt :D

      0 0
      • nox159  

        s tim že si nezapichas se moc nechlub :D

        0 0
        • Kosta  

          soudě dle zaměňování souvislostí máš nějaký osobní problém, pochlub se, bf ti ho pomůže vyřešit ;)

          0 0
          • nox159  

            ano mas pravdu, už 5 dni jsem nepichal :(((

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • jsjunior  

      Foukam 3,5–3,8atm (vzadu), s hadrama cca 90kg. Loni klid, letos prvne – minulej tyden na necem jako rysovak ( i kdyz na lesni ceste? :-D ). Plast vzadu Maxxis Aspen, popravde uz docela sjetej.

      0 0
    • fousac  

      a koukal ses, jestli sou ty duse duty? prece jen z lidlu, to jeden nikdy nevi..

      0 0
    • bike gazy  

      to je jednoduche,,v při­pade ze umiš jezdit tak v terenu jse ti nic takoveho nestane zadne přecvaknití.Pichnes v pripade ze mAS SJETEJ PLAST nebo narazis na neco ostreho,ale to potom ma problem i notubes,,npř ja jezdim na dusi gramy nehonim,,jeste jsem ani jednou necvak dusi vazim 98kg merim195cm celkem drobek,nafoukANO 2,3,,,jo a mi-psi co ten blatnik na tom kole ve predu sundat a zadnej nedavat

      0 0
    • antt  

      to já taky nechápu, jsem dva týdny zpět v beskydech na šutrech měl pocit, že to po úpravách celé strašně drnčí, tak jsem ufukoval dle pocitu… doma jsem pak naměřil na předku 0,8 baru, vzadu 1,3 baru, samé šutry a žádný problém… duše foss + pláště 2.25 nobby nic a nic..

      0 0
      • nox159  

        o vikendu sraz na radhosti? pojd do toho :)

        vezmu manometr a kameru :)

        0 0
        • antt  

          čemu tím prospějeme? :)

          0 0
          • nox159  

            jeden z nas se bude jiste smat a pobavi se i par lidi z BFka :)

            edit: pocitam s tim ze nemas pod 50kg

            edit2: i kdybys mel tak je to fuk :D

            0 0
            • antt  

              myslím, že stačí tvoje přítomnost tady… .)

              0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • jIrI___  

      Stačí jezdit v kamenitém terénu (Beskydy) a vážit víc než 60 kg. Cvaknuté pláště pak přichází samy.

      0 0
      • jIrI___  

        Ne cvaknuté pláště, ale cvaknuté duše. Už jsem z těch bezdušáků zblblý :D

        0 0
      • antt  

        já mám i s báglem kolem 90kg, už jsem to kdesi psal… za svůj život jsem cvakl jednou podhuštěného crosse.. Nesmí vám z poza nehtu trčet hajzlpapír a bude to ok .)

        0 0
        • jIrI___  

          Tak přistup na ten noxův návrh ;)

          0 0
          • antt  

            neříkám, že takto pravidelně foukám, jsem jeden z těch, kteří foukají i na 4 bary, když je potřeba rychlých přesunů.. Jednou jsem takto upustil (0,8 – 1,3 bar) a nic se nestalo. To že nemáte na kole skill a cvakáte jak prdelí tak kolama, to už je druhá věc :)

            0 0
            • nox159  

              rikam, pojd mi ten skill ukazat! ;-)

              0 0
              • antt  

                nemám potřebu, promiň :)

                0 0
                • nox159  

                  asi proto že kecas a ne malo ;-) :D

                  0 0
                  • antt  

                    v čem kecám? Že jsem si po dojezdu domů chtěl dofouknout a změřil jsem takový tlak, jaký jsem změřil?

                    0 0
                    • nox159  

                      jak sem rikal, sraz na radhosti a ukazes mi jak se mezi sutrama jezdi na takovem tlaku a bez problemu :)

                      0 0
                      • antt  

                        mám na víkend už jiné plány, třeba jindy a klidně s větším počtem zůčatněných.

                        Jinak foukám teď podle doporučení výrobce na 1.8, na místní kotáry to stačí, ale jak budu cítit potřebu, klidně ufouknu nebo naopak přihustím.

                        Jo a tlak měřen pumpou crank brothers, které věřím

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Ty věříš manometru na pumpě? Tak to jsi tedy velký optimista. ± 0,5 baru žádná míra pro manometry které jsou součástí pump.

                          0 0
                          • antt  

                            jelikož jiný nemám a jiný nepoužívám, tak věřím :) Není to pumpa z lídlu..

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Měl jsem už více velkých nožních pump včetně dražších lepších modelů a ukazují všechny ± autobus.

                              0 0
                      • Kosta  

                        máš ten manometr homologovaný, když se tu tak vytahuješ? ;)

                        0 0
                      • MlokCZ  

                        Pokud se nejede rozbitý sjezd krokem, tak ani nejsou potřeba ty Beskydy (i když tam takových sjezdů máte mnohem více).

                        Kamarád vzal v dubnu Radona 29tku na první test do terénu (předtím žádný jen rychlé pěkné cesty).

                        Má 95kg, nafoukáno měl na 2,25 Schwalbe ± 3atm.

                        Velká kola mu sedí. Dali jsme takový šutrovitější sjezdík (technicky nic náročného) a jelo se poměrně rychle.

                        Vždy jsem mu tam lehce ujížděl, když jsem jel na fullu a on na 26 HTčku.

                        Tentokrát na velkých kolech se mi držel jako klíště (já na 150mm fullu), tedy dokud necvaknul zadní :-)

                        0 0
                        • nox159  

                          tak jde hlavne o to ze je z valasskeho mezrici predpokladam a to mam pres kopec, takže jsem vybiral sutrovy sjezd ktery je pro oba nejbliz takze nekde mezi nama… :)

                          z toho radhoste to neni zrovna nejak technicke, prvni sjezdovka, ktera se da palit lehce pres 50km/h potom mas volne sutry pak, volne sutry a pak celkem prudke a par korenu do toho…

                          v tech volnych sutrech to neni nic extra nemam takove sjezdy moc rad protoze je to celkem nudne a musim jet celkem pomalu ( uvidim jestli me ten HD vepredu a casem 160mm vidla posune nejak dal ale nepredpokladam ze bych to tam kdy palil vyrazne ostreji nez to jezdim tedka…)

                          0 0
                          • Kamikaze 591  

                            Já se k vám dvoum přidám a budu nezávislý pozorovatel :))

                            0 0
                            • Kosta  

                              nezávislý pozorovatel při závislém testu, nox ještě neukázal papír od manometru, tak nevím, co s tím chce měřit, to můžete zrovna změřit nasliněným prstem :D

                              0 0
                          • mi-psi  

                            hele ty si dobrej demagog, už chápu ty tvoje slinty. Každej, kdo má mtb kolo, tak jezdí sjezdovky 50km/h + s volnýma šutrama. To je jako obtížnější terén pro xc kolo za pár korun .. ?? :-D Běž si jezdit 15km okolo baráku, beztak nevíš, kde je Praha.

                            Těžší terén je pro mě to, co tady lidi na fullech objížděj jinudy, protože jim to tam asi moc drncá. Já si s 80mm vidlicí můžu dovolit jet v kořenovym sjezdu tak 40km/h, v kamenech 35km/h a něco s vyjetym žlábkem a sem tam kořen + kámen (obyčejná turistická trasa) 50km/h. Víc se neudržim na kole a to už neni o pláštích a tlacích v nich.

                            0 0
                            • Kamikaze 591  

                              No já se tady většinou nepřu o to kdo má větší péro. Ale s 80mm v šutrech 35km/h. Já ti nevim…

                              0 0
                              • mi-psi  

                                dobře, tak já ti ještě dodám zrnitost – 80 – 120mm. Stačí? Fakt to jde, jedná se třeba o koryto potoka atd. Koukni se taky, že píšu, že se na tom už pak mám problém udržet.

                                0 0
                                • Kamikaze 591  

                                  Ok ok. Budu ti věřit. Jednou mě šutrák podobné velikosti trefil do holeně a od té doby si vážím svých noh.

                                  0 0
                            • nox159  

                              pochopil si me spatne sjezdovka je bez sutru a da se jet kolem te 50ky potom jsou volne sutry ( kde uz se tech 50 jet neda) zase volne sutry a pak celkem dost prudke mezi koreny a podklad je hlina :)

                              a to ja jezdim pomalu protoze se dost bojim…

                              0 0
                            • Kosta  

                              he, teoretici!

                              0 0
                            • couffy  

                              ..a teď si běž nastavit správně tacho

                              0 0
        • JakeF  

          S báglem 90kg a 0.8atm v šutrech? :) Jel jsem lehce přes 1atm obě kola (bez duší) v extrémně bahnitým závodě, ten plášť jsem promáčknul na ráfek rukou naprosto v pohodě. Kdybych s tim vlítnul do šutrů, tak z ráfků nadělám třísky a to mám techniku celkem slušnou a 67kg :). I když jet by se s tím možná dalo i v kamenech, ale rychlostí báby s nůší… Nehledě na to, jakým způsobem by se to žvejkalo v zatáčkách, kdybys jel trochu agresivnějš.

          0 0
          • antt  

            nechci se tady hádat, bezhlavě to z kopce nepouštím, proto možná tyto problémy neznám..

            0 0
            • JakeF  

              To bude ono… Jet pomalu, tak taky většinu věcí, co jezdím, zvládnu i s nižším tlakem. Pár míst ne, ale o takových počítám nemluvíš :). Ono to je vidět i podle toho žvejkání, s 0,8atm a 90kg bys při agresivní jízdě měl opravdu velký problémy s ovladatelností.

              0 0
              • antt  

                na asfaltu to šlo poznat víc jak v kamenitém terénu, proto jsem hned po příjezdu dofukoval.. Nic, zdrhám do práce, čus všem

                0 0
              • antt  

                jo a to, že nejezdím bezhlavě neznamená, že jezdím pomalu :)

                0 0
                • JakeF  

                  Takovýhle tlak už je mimo specifický podmínky, kde potřebuješ co největší trakci, omezení v rychlosti. Tam prostě tu fyziku neobejdeš, ta energie roste s kvadrátem rychlosti a nějakou kořenitou pasáž prostě můžu s pláštěm kolem 2atm proletět naplno a jsem si jistej, že u stejnejch plášťů by to nedal nikdo na 0.8atm rychlejš, aniž by chytil několik hodně ostrejch ran do ráfku… Kratší pasáže jdou přeskočit a v nižší rychlosti to jde projet, ale takhle nízkej tlak už člověku nepomůže, pokud se nebavíme o hodně klouzavým povrchu, kde by vyšší tlak neposkytoval dostatek trakce.

                  0 0
                • mr.antik  

                  jsou situace (u mě několikrát za běžnou vyjížďku), kdy ti od defektu nepomůže žádná technika a buď musíš zabrzit, objíždět a nebo jet opatrně pomalu.

                  Takhle extrémně ufukovat jen kvůli tomu že to drncá je dost risk a nikomu bych to nedoporučoval a spíš bych mluvil o štěstí než o něčem jiném.

                  0 0
                  • antt  

                    no já psal, že jsem pocitově upouštěl tak dlouho do doby, než se mi to zdálo být ok.. a doma pak naměřil těch 0,8 baru na předním kole, kde mám obutou 2.25 na 17mm ráfku a neměl jsem pocit, že by to dělalo poblém. Jestli lze mluvit o štěstí taky netuším, každopádně na tento tlak záměrně nefoukám, ikdyž jsem na tom najel cca 40km bez problémů. Jak moc přesný je ten manometr to netuším, mohl bych srovnat s manometrem co mám na auto, ten měří na chlup stejně jak na místní benzině

                    0 0
                • Kamikaze 591  

                  Tak jestli ty to nejezdíš bezhlavě, tak já jezdím asi jak babka pro rohlíky :D

                  Ty určitě víš, který sjezd mám teď na mysli.

                  0 0
                  • antt  

                    myslíš tu schodovou špatně schůznou „nesjízdnou“ pěšinu, co máte za barákem? Tak tam bych jako jediné nebezpečí pro cvaknutí viděl ten rozpadlý kovový mostek dole.. :) ale stačí umět nadhazovat kola ve správnou chvíli a noproblemo

                    0 0
    • goofy  

      1,2atm? To bude v zatacka bozsky drzet, co?

      0 0
      • mi-psi  

        nerozumim řeči tvýho kmene

        0 0
        • goofy  

          Ale nic… Zkus nekdy prejet zatacku ve vetsim naklonu a rychlosti, a uvidis, co tim myslim

          0 0
          • mi-psi  

            hotovo a dal?

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • goofy  

              Jo tak. To jsi mel rict rovnou, ze mame tu cest s Chuckem :o)

              0 0
    • Ricci  

      15 PSI, tak to ti gratulujem!

      0 0
    • McBlacky  

      stačí jet rychle, ale to s 1,2 v XC gumě na XC ráfku nejde, protože v zatáčce to žvejkneš a v lepším případě je z toho jen drift.

      0 0
      • mr.antik  

        drift po ráfku, nechtěl bych :-)

        0 0
        • McBlacky  

          nechtěl jsem rozepisovat celou škálu scénářů, svlečených gum :)

          na 15PSI jsem musel jet kolo štafety -mlíko zalepilo díru, ale víc to neudrželo- a v každý zatáčce jsem ztrácel a to jsem to jezdil na hraně pádu. Jezdit tak pořád to si neumím představit. Ono i min limity plášťů jsou nad 25 PSI snad u všech XC plášťů.

          0 0
      • mi-psi  

        hele, to, že ti to nejde ještě neznamená, že mě také ne..

        0 0
    • mi-psi  

      Pro všechny, co neumějí číst:

      …rozhodně je to obtížnější terén než ten, co se jezdí v „vlastním štýlu“… (jo, sjezdovky a bikeparky to fakt nejsou)

      …ráfek chodí po kořenech a kamenech… (tzn, cejtim, že ráfek žvejknul gumu,přesto necvaknu duši)

      …kdo sem tahá bydliště, či značku kola je natvrdlej trouba, co nemá nic v rukávě…

      0 0
      • Kamikaze 591  

        Rozhodně bydliště s tím určitě co dočinění má. A to bych řekl že potvrdí většina. Beskydský píseček je známý :)

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • JayDee  

      Docela se divim, ze se vsichni zenou za ultra nizkejma tlakama… Podle me je rozumna hranice tlaku pro XC nekde u 1,5baru na 70kg bikera. Pri mensim tlaku neziskam tolik gripu, aby to vykompenzovalo ztratu v zatackach, uchcavani predniho kola pri odrazu a ztratu rychlosti v primym smeru.

      0 0
      • mi-psi  

        však tu někde mám napsáno, že tim kompenzuju to, že mám sjetý pláště. Já sem ani nevěděl, kolik tam mám, mě to je jedno, ale nedalo mi to a změřil sem to, protože tu věčně čtu nějaký nesmysly..

        A jediný, co je cejtit je ztráta rychlosti na rovnejch trasách – silnice, šotolinový cyklostezky, ale jelikož je tolik nejezdim, tak mi to neva.

        0 0
    • ememem1  

      kedy si naposledy jak pises drsně píchal ?

      0 0
    • mi-psi  

      nemůžu si pomoct, musel sem to teď týden zkoušet znova.

      Sešup 14%, turistická značka, 0,5km, kamenů málo, pár kořenů a volných klacků, vymletá drážka od vody – 45km/h.

      Sešup 15% lesní cesta, 1km, drážka od vody, pár kamenů 5 – 8cm, více volných větví a malých kořenů do pr 5cm – 59km/h top, mod 48km/h

      Krátkej úsek po t. zn., cca 0,3km, jen kořeny, ale pořádný, klidně 10cm a více vysoký – 25km/h a už už sem se udržel.

      Úsek cca 0,5km, špičatý kameny (potok souběžně s cestou), pod tím volný klacky, a pak kameny cca 10cm – začátek 20km/h, klacky 40km/h, kameny 35km/h

      Dnes jsem se odlepil o jeden kořen a dopad na další 1,5m vzdálenej přesně zadním kolem. Ráfek zas trochu hází, ale duše zase ok. Rychlost 30 – 32km/h

      Takže ono to jde, ne, že ne..

      0 0
      • kubad  

        a ted tu o karkulce :-)

        0 0
      • Kamikaze 591  

        Novej Danny Hart hele :)

        0 0
      • nox159  

        no obcas mivam i hezci sny ale taky dobry…

        jinak pokud jedu v slusnem terenu tak nejsem schopny ani sledovat comp :D

        0 0
      • couffy  

        Večerníčka jsem prošvihl,ale tohle je lepší.O čem to bude zítra?

        0 0
      • Georrge  

        to je tím, že máš specialized…

        0 0
      • mi-psi  

        tak vidim, že to tu je jen další banda omezenců, jako na většině fór…

        běžte si honit notubes a deore s epikonem od tt … přitom si změřte jak máte široký pláště na milimetry a brečte kvůli 2mm

        Opravdu nechápu, proč nemůžete věřit něčemu, co vám nejde. – chtěl sem udělat i videa a fotky, ale to už na to seru, nemám potřebu přesvědčovat nepřesvědčitelný

        0 0
        • JakeF  

          V pohodě, ani nemusíš… Na svěťáku v DH to většinou natáčí do televize, s tímhle výkonem tam budeš za chvíli.

          0 0
        • kupi  

          Já bych o ty fotky stál. Protože i přes ten popis cesty si pod tím představí určitě každý něco jiného. Ale jinak 50km/hod by se po cestě, kde jsou nějaké malé kameny jet nechalo, ale to není podle mě terén.

          0 0
        • nox159  

          nasel jsem par fotek tady v mistni galeriji… cca ktere z toho si jel a jak rychle? at mame ucelenejsi predstvu

          1

          2

          3

          4

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • blisterexist  

        když jsem ještě vozil duše tak jsem taky šel ve sjezdu na vilném ostrém kamení až na ráfek

        ráfek a odpis, duše(ultralight) držela v pohodě

        0 0
      • JakeF  

        V lehčí pasáži Sam Hill 65km/h na DH kole: http://www.youtube.com/watch… . Tak to odpovídá, akorát ty volný větve mu uklidili, kdyby je tam měl, tak by taky jel tak těch 60km/h. Budou mít v český reprezentaci celkem radost, že tu máme talent, co to dá na XC hardtailu. Až se posadíš na DHčko, to budou teprve rychlosti…

        0 0
      • Kamikaze 591  

        A co bahno? Dáváš si občas taky?

        0 0
        • Georrge  

          ten komentář je šílený :D ale vzhledem k jízdě oprávněný… ten chlap je blázen a umělec v jednom

          0 0
        • nooski  

          Hmmm, to bych neslezl ani pěšky :-)

          0 0
        • jIrI___  

          Ti komentátoři si při tom očividně několikrát ucákli do trenek.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • RendyD  

        Nemáš špatně nastavený computer? Nic ve zlým…;-)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • mr.antik  

        no jestli máš rád ten pocit, jak tě kořen nebo kámen pěkně kopne až na ráfek, užívej si to.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.