• Eseker

    Ahoj, pomalu sjíždím mé speedera, na zadku vydržel 6000km a bude brzy na výměnu, na předku vypadá ještě celkem v pohodě. Přemýšlím hodit přední dozadu a dopředu koupit něco s trochu lepším vzorkem nemáte někdo, kdo jezdil tyto dva pláště v nadpisu srovnání? Jde mi hlavně o to jestli ten panaracer vydrží taky takový brutální nájezd a jak je na tom s defekty.. Na speederu jsem první 4000 defekt neměl ale teď poslední dva měsíce 2, naštěstí malé co pobral tmel, pokaždé to bylo, když jsem to nešetřil v lese na cestách posypaných kameny v místech, kde se dělá jinak díra/bláto, u nás to zaváží (asi lesáci) takovýmy ostrýmy kameny..

    0 0
    • JachymP  

      GK SK je dost odolnej plášť, mě určitě vydrží na zadku víc než 6000 km, ale to je individuální podle toho kde jezdíš a kolik vážíš. Defekt na GK SK nemám žádný, najeto zatím 5000 km. Pokud by ti ale ani to nestačilo, existuje ještě odolnější varianta GK SK plus. Tu jsem nezkoušel, na moje ježdění overkill. Tufo jsem nezkoušel a ani nebudu – potom, co jsem si přečetl zkušenosti zdejších uživatelů ;)

      0 1
    • Micey  

      Panaracery neznam, ale Thundera mi prijdou jako uplne skvela guma..

      1 0
    • tomasz70  

      Jezdil jsem obojí pláště Tufo 40mm, panaracer 38 a Panaracer se mi zdá že se sjíždí pomaleji. Oba jedou podobně. Ano Panaracer byl trochu užší ale6v reálu jsem to nepoznal.

      0 0
    • Witcher4  

      Thundero nabízí výjimečnou off-road trakci se svým agresivním vzorem, který zajišťuje důvěru i na těch nejnáročnějších terénech. Jeho hluboké, oddělené knoflíky vykopávají do volných povrchů pro maximální přilnavost během sestupů a lezení. Zatímco jeho valivý odpor může být na hladkých silnicích mírně vyšší, jeho skutečný potenciál září na drsných stezkách.

      Na druhou stranu GravelKing SK je univerzální pneumatika určená pro smíšené povrchy. Jeho hladší středový chodník poskytuje rychlejší a hladší jízdu na chodníku, zatímco boční knoflíky poskytují adekvátní přilnavost na drážkách a špinavých cestách. Dosahuje dobré rovnováhy mezi efektivitou na silnici a schopností mimo silnici, což z něj činí skvělou volbu pro jezdce, kteří si užívají obou prostředí.

      V konečném důsledku vaše volba závisí na vašem primárním jízdním terénu. Pokud je agresivní off-road výkon nanejvýš důležitý, Thundero může být cestou. Pokud však hledáte pneumatiku, která řádně zachází s různými povrchy a nabízí i slušný výkon na silnici, může být GravelKing SK lepší volbou.

      0 5
    • detoxy  

      Sjel jsem asi 3 GK SK 35 a teď už cca 5 Thundero 40. Porovnání:

      Odolnost bych řekl srovnatelná. Měl jsem tedy základní GK SK subjektivně bych řekl, že Tufo je i mírně odolnější.

      Nájezd. GK SK hodně dobré, ale Tufo je lepší a vydrží déle. Skoro bych řekl, že ho těžko někdo překoná.

      Na mokru a v blátě oba moc nevynikají a oba bych označil za stejně špatné.

      Odvalování subjektivně stejně skvělé, směsi stejně příjemně poddajné.

      GK SK kvůli podélným liniím dokáže v podélných nerovnostech nepříjemně táhnout. Další vlastnost je, že se časem dost vytahají. A jestli si správně pamatuji, tak zvláštně bzučeli.

      Thundero musím dříve dofukovat. Nicméně za mě má zatím vůči konkurentům nesrovnatelný poměr cena/výkon/výdrž.

      Speedero vůči Thundero za mě nedává smysl a to i před tím, než se objevili měření se srovnatelnými odpory. Hodně přemýšlím na zimu o Swamperu na předek…

      3 0
      • Eseker  

        díky za vyjádření, tak byly to moje první pláště na gravel a vlastně předtim jsem na kole jezdil naposled jako děcko, prostě jsem chtěl co nejrychlejší gumu na asfalt a lehký terén, běžný povrch na růžových cyklocestách v mapy.cz, teď s odstupem si říkám že thundero by bylo asi malinko lepší kvůli trochu lepší všestrannosti.. (a dle rollingresistance navíc jezdí stejně rychle) ale určitě koupě nelituju, navíc krásně pískají ;-))

        0 0
      • Pavell  

        Navzdory laboratorním identickým výsledkům odvalovacích odporů jsem přesvědčený, že Speedero je pro více silniční pojetí gravelu lepší volba.

        0 0
        • jIrI___  

          Mně paradoxně přišlo na asfaltu Speedero oproti Thunderu méně jisté v zatáčkách. Nevím čím to mohlo být způsobené, možná ty drobné boční figury, které se snáze deformují.

          0 0
        • Eseker  

          já si to myslim taky, i když srovnání zatim nemam..

          0 0
        • Dan205  

          Já žádný rozdíl při jízdě nezaznamenal, jen tedy speedero je hlučnější a zrovna tohle mi dost vadilo.

          1 0
    • tomasz70  

      Ani s jednou nešlapneš vedle. I životnost bude záviset na povrchu a a jízdním stylu. Tady bych je také stavěl na stejnou úroveň.

      0 0
    • tomasz70  

      Ty boční výstupky jsou zcela zbytečné. Na asfaltu pokud se v naklonu na ně najede tak musí zákonitě ustrelit protože váha těla a odstředivá síla je prostě ohnou. A v terénu se zase do takového naklonu nedostaneš jelikož už by člověk davno ležel na hlíně. Takže řešením je ano si terénu větší vzorek, ale souměrně po celé ploše až ke krajům. Pokud je vzorek relativně jemný a na krajích dají vyšší knoby tak se tím nic nezachrání. Pěkně to vysvětlili a vlastně i vyrobili v Rene herse. Mají pouze dva vzorky hladký na asfalt a lehký nezpevneny povrch a s knoby na ten zbytek. Mam6 odzkoušené oboje.

      0 3
      • Eseker  

        A jak teda chceš vyrobit všestranný plášť? Podle tvé teorie by to nešlo a neexistovalo by nic mezi hladkým na silnici a hrubým hrbatým do bahna a těžkého terénu.. Myslím že je to kravina a to že jde tou cestou jeden výrobce ze sta je toho důkazem

        0 0
      • Dan205  

        Nejsou ty boční spíš proto, aby pomáhaly v záběru v případě, že se kolo zaboří např. v blátě?

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.