Thule - Hakr ( poměr cena výkon )

98 nepřečtených
  • Bjerndi

    Už jsem se rozhodl pro koupi Thule proride 591. Je rozdíl na co to dám jestli na nosníky od Hakr nebo Thule. Patky Thule + kit + tyče cca 4500Kč a Hakr celkově pro GolfIV 2570 Kč.

    Má cenu připlácet za Thule ? Budu používat na kola a v zimě na rakev.

    Díky za postřehy

    0 0
    • Necris  

      No vzhledem k tomu, že jsem právě vybíral nosič a řešil jsem, jaké řešení použiju, tak jsem se v obchodě i s tímto setkal. Tyhle věci, pokud je možnost, doporučuji dojet koupit osobně. Hakra kolikrát silně zdeformuješ jenom tím, že se do něj víc opřes. Upínací mechanismy jsou na fotce k nerozeznání, v reálu je to velký rozdíl.

      Kolo na střeše jsem sice brzy zavrhl a šel jsem od začátku do řešení přes tažné zařízení (auto bez něj je přeci jen dost nepraktické). Přesto mě dorazilo tohle video kterému při tom, co jsem v prodejně viděl za rozdíly v materiálech, dost věřím.

      Když se s tím 10× do roka popojede 50 km, asi není potřeba cokoliv řešit, i tak při nárazu nebo prudkém brzdění riziko existuje. Nechci si zničit kolo a zadní sklo při prvním zašlápnutí brzdy, ve tvém případě kapotu.

      Určitě se Thule vyplatí.

      0 0
      • Bjerndi  

        nemám tažný a stejně potřebuju něco na střechu kvůli zimním běžkám ( ty do auta nedám ) takže to bude určitě střešní nosič.

        Trochu se mi teď nahromadily výdaje, tak mě zajímalo zda šetřit :) Ten test je teda hrubej i když němčinu jsem měl naposledy někdy před deseti lety

        0 0
        • Necris  

          Na střechu byl nejhorší dle jejich (i jiných) testů Mont Blanc Discovery (to je ten, který při jemném nárazu uvolnil kola vpřed bez jakékoliv snahy je držet na místě a ještě se rozlomil).

          A zrovna tady ho inzerují jako super design a špičková kvalita. Aneb když jdete do obchodu, nikdy nevěřte, hlavně ne u nás. Lhát a zatloukat ;)

          Tohle je dobrá prodejna. Jinde kolikrát ani nemají zboží na krámu a chtěli by něco prodávat.

          0 0
      • MlokCZ  

        U kol na tažném mi nejvíc vadí riziko zničení kol když tě jiné auto ze zadu i jen trošku ťukne.

        Už jsem jednou boural (tedy byl nabourán), když jsem vezl kola. V podstatě to byla situace se kterou jsem nemohl vůbec nic dělat ani lepším předvídáním.

        Bylo to na dálnici za hustého deště kousek před Prahou, všichni jeli cca 70km/h. Snažil jsem se pořád mít větší odstup (nikdy se nelepím na toho přede mnou). Ale to se nedařilo, protože byla plná dálnice a tu mojí mírně větší mezeru neustále někdo obsazoval najížděním z vedlejšího pruhu.

        Pak jeden pruh mizel (to ještě ani nebylo vidět) a někde před námi tam někdo asi nedal přednost (to jsem pořádně neviděl), takže došlo na řetězovější ostřejší brždění.

        Já jen viděl, jak ten přede mnou jde ostře na brzdy. Já šel taky a ještě s malou rezervou to ubrzil (nebrzdil jsem na maximum, snažil jsem se co nejméně na krev, abych neměl hned někoho v kufru).

        Ten za mnou to měl těsně (ještě to přesně ubrzdil). A pak za ním jela ženská, která nedávala vůbec pozor a ani nestačila šlápnout na brzdu. Narvala to do toho za mnou a toho to hodilo do mojeho kufru.

        Kdybych byl v situaci toho za mnou, tak by náraz byl ještě výrazně větší.

        Odnesl to jen nárazník a zadní dveře a díky tomu, že auto bylo skoro nové, tak to z povinné pojistky viníka nehody bylo celé uhrazeno. Mít tam kola, tak nejspíš za ně taky něco dostanu, ale řešit bych to rozhodně nechtěl (nedostal bych plnou částku, nesehnal bych v tu chvíli hned nové kolo, celé ladění znovu všeho znovu…).

        Kola byla na střeše a nestalo se jim vůbec nic. A to tenkrát jsem ještě ani neměl Thule nosiče, ale právě Hakr (i když tady není řeč o nosičích na kola Hakr).

        S Hakr nosníky zkušenosti nemám, s držáky na kola Hakr jsem byl ale více let spokojený a přišly mi v ohledu jak to drží srovnatelné s Thule, ne li lepší než třeba Thule Freeride. Hakr měly navíc třeba ještě řemínkovou pojistku proti vyzkočení uchycení spodní rámové trubky.

        V čem se nedaly srovnávat je rychlost montáže, tam jsou Thule mnohem lepší.

        0 0
    • Lance  

      mam kombinaci hakr pricniky, proride nosice, ale kupovat to ted,tak si priplatim za ty aero pricniky od thule s tou drazkou, jinak ty pricniky hakr jsou uplne v pohode, ale rakev nebo nosic kola jedine thule i kdyz te to vyjde na kusu az o dva litry draz, ale myslim si, ze se to vyplati

      0 0
      • Lister  

        U boxů je slušných firem mmohem více, mi nemáme Box Thule a řekl bych, že je dokonce lepší než to, co v té kategorii Thule nabízí.

        0 0
        • Johny5 OSHA  

          Byl mi doporučován box od firmy CAMEi . Mají rychlý systém uchycení na příčníky.

          0 0
          • Lister  

            Mi máme Hapro Carver a velká spokojenost. Plast je pevný, ve dně jsou dvě kovové výztuhy a systém uchycení je velmi rychlý – 4× klepeta, která se stahují kolem příčníku pomocí otáčení velkého kruhového ovladače uvnitř boxu – každé má samozřejmě vlastní ovladač. Je to připevněné do 2 minut maximálně.

            Bral jsme jednak proto, že mi vyhovovaly rozměry – potřeboval jsme box krátký a široký, ale taky jsme četl i dobré reference.

            0 0
    • goofy  

      Nosniky/pricniky bych klidne koupil Hakr. mame na fabce a tam neni snad co zkazit. Nosic bych bral Thule Freerider. Jednoducha obsluha, rachle nasraveni a uchyceni, a vpohode zvladne i robustnejsi ramy.

      0 0
      • Bjerndi  

        jasně, freeridu jsem si ani nevšiml ( aspoň trochu ušetřím ) No a co jsem tak pochopil, není hakr výrazně složitější na instalaci atd ?

        Koupím to asi tady http://www.sportobchod.cz/…z-na-strechu pokud všechno od Thule a jelikož jsem přes auta atd dost lama, tak nechci ať mi věšej bulíky na nos :D

        0 0
        • goofy  

          To ti nevim. Mame podelniky, a v zime to nahazujeme prakticky furt. Namontovani jednoho nosice asi 3 min? (treba dotahnout dva imbusy)

          0 0
        • Lister  

          Záleží, jaký systém montáže máš. Pokud je to pro fixní body, tak tam je samotná instalace už smontovaného příčníku stejná – cca 5 minut v jedné osobě.

          Auto bez podélných ližin už mi příště nesmí do baráku, protože s nima je to pak všechno ještě jednodušší.

          0 0
          • Bjerndi  

            a dodatečná instalace podélníků na auto, neví někdo kolik to stojí ?

            0 0
            • Johny5 OSHA  

              Záleží na značce auta a jeho kategorii, některá auta to ani v nabídce nemají.

              0 0
    • inova  

      Nevím, jestli ty příčníky Hakr jsou klasické čtyřhranné nebo s T-drážkou, každopádně doporučuju tu drážku (označované taky jako Aero). Mám GV a nosič original VW (výrobce Thule) a co se týče rychlosti montáže, vzhledu a bezpečnosti (subjektivní pocit), přijde mi to parádní. ProRide na to namontuju za deset sekund i s rezervou..

      0 0
      • goofy  

        Hakr ma taky drazku. Nebo aspon ten nas

        0 0
        • inova  

          jj, taky dělají obě varianty – čtyřhran i drážku.

          0 0
      • MlokCZ  

        A jak to řešíš s tou gumou co se dává do drážky? Mně tedy přišlo to vracení té gumy do drážky nic moc a v součtu skoro pomalejší (při použití úchytu v drážce než úchyt okolo příčníků s tím, že tam guma stále zůstává).

        0 0
        • inova  

          Jednoduše – tu gumu nepoužívám :-)

          Pokud výjimečně jedu bez nosiče na kolo, tak to hvízdání přežiju, pokud tam nosič je, nic slyšet není.

          0 0
        • inova  

          Jak nad tím přemýšlím, těch gum by muselo být hrozně moc – jiné rozměry, když se vezou kola, jiné rozměry na nosič na lyže, jiné rozměry na rakev apod.

          Proč tam tu gumu vlastně dávat?

          0 0
          • MlokCZ  

            Pokud tam máš další nosiče uchycené v drážce, tak guma netřeba. Pro převoz přímo na nosičích se ta guma hodí aby to lépe drželo a někdy se může hodit, že je to šetrnější k převážené věci.

            Pokud tam dávám nějaký další nosič jako na kola, lyže, tak gumu nedávám.

            0 0
          • daymaker  

            méně to hučí, když jsou tam nosiče, tak ji sundáš… nandaná je za 1 minutu… na lyže taky lepší, nekloužou…

            0 0
            • inova  

              Na lyže mám nosič – viz výše. A bez nosičů tam ty příčníky téměř vůbec nevozím – viz výše. Takže gumu fakt nepotřebuju :-D

              0 0
    • Lister  

      Máš to pro fixní body ve střeše?

      Jinak zrovna minulý týden jsem objedával nové ALU příčníku s drážkou a montoval je na auto. Vypadají vcelku robustně, systém montáže je trochu zdlouhavější, zvláště proto, že dostaneš jen univerzální návod a často jen tipuješ jak tam který díl patří – zvláště tam bylo něco jako atrapa těsnění pro patku, kterou jsme tam dal tak spíše intuitivně, ale stjně je to fuk, protože svou funkci nemůže plnit.

      Mezi příčníku bude rozdíl minimální až na to, že u Thule se patky připevňují myslím pomoci rychloupínacího mechanismu a tady se musí patky k příčníkům přišroubovat. Samotné patky jsou ale docela mizerné – o nějakém utěsnění nemůže být řeč, uzamykatelný kryt na patce doslova vlaje, ale za jízdy to naštěstí žádný velký bordel nedělá. Patky jsou zaspoda dost otevřené, voda se dovnitř dostane ze všech směrů.

      Při testovačce jsem shodou okolnosti zastavil vedle auta s Thule a po zhlédnutí bych si příště asi ty dva tisíce doplatil – patky hezky uzavřená, nikde nečouhají žádné šrouby, uzamykatelný kryt tam seděl pevně, nekýval se.

      Takže sumasumárum – funkci to splní asi stejnou, ale rozdíl v ceně je vidět na komfortu montáže a zpracování.

      Jo a jinak čtyřhranné příčníku určitě nekupovat, jedině ty s drážkou – tyhle jsem kupoval hlavně proto, že mě ty hranaté už nebavily a Proride se tam teď upíná mnohem jednodušeji.

      0 0
      • Smazaný účet  

        v nějakém ADAC testu jsem kdysi četl, že upevění nosičů kol přes tu T drážku není nejpevnější a když se člověk dívá na dostupné videotesty tak vždy používají klemu, dokonce i na ty svoje aero tyče.

        0 0
        • Lister  

          Možná ano, ale zase jsou to tři fixní body na jedno kolo a proti tomu si vem 4 šrouby, na který to všechno drží ve střeše.

          0 0
          • Smazaný účet  

            no určitě je to pevnější než low end nosiče na trhu, ale já měl vždycky auta s pevnými body ve střeše a tam mi to spojení přijde pevný dost (utázka je jak moc jsou ty fixační body poctivý) a není to o 4 šroubech ale o kusech železa.. přeci jen to musí udržet kompletně naloženou střechu

            0 0
      • MlokCZ  

        Stejný dotaz jako výše. Jak to řešíš s gumou do drážky po sundání nosičů na kola?

        Osobně se mi tohle řešení moc nelíbí a ač mám Thule nosiče a můžu si vybrat obě varianty (a zkoušel jsem obě), tak jsem zůstal u varianyt, kdy mám trvale nahozenou gumu v drážce a používám uchycení okolo příčníků.

        A vyjde to tedy jen tak tak, jak jsou Aero příčníky s drážkou masivnější, ale vyjde to.

        0 0
        • Lister  

          Jelikož jsme to tam zatím dával 1× tak ti nedokážu řict, jak to budu dělat standardně, ale vidím to pravděpodobně tak, že se ta guma někam založí a bude se jezdit bez ní. Nějak nevím, k čemu by tam tak nutně měla být.

          0 0
          • MlokCZ  

            Nutně tam být nemusí. Využívám příčníky ale někdy i na odvezení něčeho jiného (jeden čas jsem vozil dokonce i běžky jen tak na příčníkách, na ty už tedy mám samostatný pořádný nosič a ten je pro změnu pouze na T-uchycení, takže tam řeším stejný problém) a pak se tam hodí.

            Ona ta guma nějaké častější vyndavání a nandavání ani nepřežije.

            Pokud tedy ji tam nepotřebuješ a prostě ji vyhodíš, tak to bude v pohodě. Takové řešení se mi ale nehodí.

            0 0
            • Lister  

              Tak já na těch příčnících vozím prakticky výhradně kola a minulý rok jsem tam 2× vezl box – a ten má pogumované úchyty, takže mi tam asi fakt chybět nebude. (A vlastně jsem tam vezl i nějaké krabice a koberce, ale tam ta guma zase není nutností).

              Ty máš příčníky Thule? Ale asi na lyžiny ne, mám pocit, že jezdíš nějakou malou dodávkou? Od Thule se mi ty příčníky na hagusy líbí hodně, protože mají dobře vymyšlené uchycení, na které není potřeba žádné nářadí.

              0 0
              • MlokCZ  

                Jezdíval jsem s Partnerem, ale to byl jen půjčovaný, ne vlastní. Teď jezdím Fabií, která už půjčovaná není, ale zase je nechutně malá :-)

                Dříve jsem často vozil kola vevnitř (někdy ale i na střeše, když se jich vezlo více), to teď nehrozí.

                A příčníky mám originál Škoda na hagusy. Uchycení mají pomocí nářadí (a to ještě pomocí nestandardního) a nandání a sundání rozhodně není rychlé.

                Zase to má výhodu, že se nebojím příčníky nechávat na střeše a vůbec je nesundavám. Kombinace složité montáže a potřeba nestandardního nářadí + 4 zámky je už poměrně bezpečná.

                Ty příčníky jsme dostali. Kdybych je platil a vybíral, tak bych koupil taky rovnou Thule.

                0 0
              • MlokCZ  

                Jinak mě to komplikují zase ještě dva Thule Freeride nosiče. K těm úchyty na T-čka nemám, ty bych musel dokoupit (jestli tam taky jdou, myslím, že ano).

                Na T-čka mám jen dva Proride. Do těch ale nedám všechna kola, proto mám i ty Freeride.

                0 0
                • Lister  

                  Ty téčky by tam IMHO jít měly, ale když všechny vozíš na ostatních uchycení kolem příčníku, tak je to asi jedno.

                  Já jsem bral tu drážku taky z jiného důvodu a to byl malý prostor na původních příčnících. Tam byl ten profil totiž jen mezi patkama, tady přesahuje mnohem dále do strany a nacpu tam teď bez potíží jak box tak jeden nosič na kolo.

                  0 0
                • daymaker  

                  já mám teda origoš příčníky Toyota a gumu mám nandanou zpátky(natáhnu je z boku) za několik vteřin, nevidím v tom problém… méně hluku, na lyže taky lepší, neklouže to… jelikož mám T-čka, tak tam nejde nechat když tam cokoliv je, ale že bych pozoroval nějaké zpomalení, to vůbec…

                  předtím jsem měl 4 roky příčníky hakr taky s gumou… to stejné, nebyl problém…

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Mně trvá docela dlouho než ji poctivě všude zaskočím do té drážky (jde tam blbě). A když to pečlivě neudělám, tak se má tendenci poškodit když se na to něco pak dává.

                    0 0
                    • grafik  

                      To je snad jasný ne. Na wingbarech nemam problem ji zasunout skoro v celé delce. Zamackavani je opruz …

                      0 0
                    • daymaker  

                      právě to zkua nenamačkávat shora, ale normálně nasunout z jedné strany… jde to úplně lehce

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Zkusit můžu. Dle toho, že když je nahozená už s ní do strany nepohnu ani větší silou o kousíček jsem usoudil, že moc nasunout nepůjde. Ale ještě někdy zkusím.

                        0 0
                      • jIrI___  

                        Na našich nosičicíh tu gumu nasuneš z boku maximálně takových 20 cm a pak s ní už ani nehneš.

                        0 0
                        • daymaker  

                          je možné, že je to kus od kusu, ale já už u druhých příčníků různé značky nemám problém… příčníky Thule jsem neměl…

                          0 0
                        • CHiP_27  

                          .

                          0 0
                  • Lister  

                    Nezkoušel jsem to z boku, protože ta guma na Hakru jednak docela dost lne k tomu alu materiálu a navíc je dost měkká a pružná, takže by se asi dost natáhla – ale asi to vyzkouším.

                    0 0
                  • Lance  

                    od kdy vozis kola na strese??? si to rval do laguny ne?

                    0 0
    • d69  

      THULE+100

      měl jsem obojí,Hakra nemám rád od té doby co jsem z něj asi tak hoďku v noci v hustém dešti vyprošťoval kolo ze střechy auta(žvejklý závit),a pak ho rovnou (ten nosič) vyhodil protože nešel naopak dotáhnout a kolo vez domů v autě.NEVER MORE.

      Thule sloužilo bez jediné chyby,dokud mi je(naštěstí jen nosiče), někdo neukrad.Mám nové a slouží skvěle (ale neřeknu kde parkuju). Takže za mně jasná volba:THULE a vypilovat čísla.

      0 0
    • Bjerndi  

      díky za postřehy, rozhodnul jsem se pro Thule. Předpokládám, že to budu muset ve městě pravidelně sundávat a ten uživatelskej komfort hraje velkou roli. Diskuze byla super, věcná a pomohla mi při rozhodnutí

      0 0
      • jiboy  

        Dobrý den, měl bych dotaz, chci si koupit thule Thule ProRide 591 a 532 – zajímá mě jaké k tomu koupit příčníky ??? můžou být klasický černý čtveratý třeba hakr apod. nebo jaké. U čtveratých se to jak přidělává ???? pokud bych chtěl použít ty T-šrouby – rychle nandat – musím si koupit příčníky thule nebo můžou být i jiné – jde mi o to jaké levné k tomu koupit příčníky ???? Díky za reakci

        0 0
    • lalajda  

      Nevím, jak se Hakr zlepšil, ale dříve jsme ho měl a montáž byla šílená. Bylo potřeba klíče a imbusáky, prostě pakárna.

      Změnil jsme a nyní jen vše od Thule a nepotřebuji nic než ruku na dotažení všeho. montáž příčníků a rakve zabere ca 5minut!

      Za mě jednoznačně Thule a ušetříš si zbytečný čas nad přemýšlením typu „kdybych si připlatil, tak bych se s tím nes…“ :-)

      0 0
    • Bjerndi  

      vlákno jsem si založil, tak i odpovím. Loni jsem to ještě neřešil a vydržel u kola v autě, ale letos to už nešlo.

      Nejdřív jsem si od kamoše pučil hakra a jen přeinstalace nám vzala dost času, protože jsme to montovali pro 2 kola. Cesta do práce ( 10km ) byla děs a jelikož mám trochu širší rám myslel jsem, že to každou chvíli spadne a to i přes pomoc gumicuků, pásků atd…jakmile jsem dojel do práce bylo rozhodnuto, takto do Prahy a dál na závody nemůžu a obratem jsem koupil proride 591 a ještě odpoledne je vyzvedl.

      Složení 5–10 minut ( dělal jsem to poprvé ) a pak samotná instlace na auto asi 2 minuty a uchycení kola do minuty s tím, že kolo drží perfektně ( vyzkoušeno jak na dálnici tak na Vysočině ) Sundání kola asi 20 sekund a odmontování nosiče tak minuta dvě a jdeš domů…za mě jasně Thule

      0 0
      • Lance  

        presne tak, uvazujes pokrokove :-)

        0 0
        • jiboy  

          Díky za rady, ani jsem nakonec nečekal na odpověd. Dneska jsem si koupil za 3300 Kč – 3 ks thule 532 a v autokelly.cz ten alu příčník za 999 Kč. vše jsem skompletoval doma a je to super levná kombinace. Dělal jsem to poprvé, takže šteloval jak daleko od sebe příčníky a zámky jsem různě otáčel. Tento čínský příčník má T-drážku – úplně přesnou jak thule, takže jsem použil ty T-šrouby – koupeno na sportobchod.cz – T-šrouby již jsou v balení a ne bokem za 200 Kč za 3 ks.

          nyní jsem vše sundal a dal do sklepa, přeci jen bydlím na sídlišti.

          V sobotu někam vyrazíme, tak doufám, že to bude za chvíli na autě. Jen příčník asi potrvá tak 5 minut. Je super pevný za ty peníze – jen se prý láme jak je tam čtyřhnranná trubka na utahování a je uložená v plastové koncovce, tak to mám utahovat prý nějak jinak a bude to OK, říkali v autokelly. Utahoval jsem to kleštěmi – takový malý hasák – nevím jak se to jmenuje.

          Osadím tedy příčník – 5 minut a pak tam naházím ty nosiče kol – také tak 5 minut, než to nanosím ze sklepa, osadím kola a jede se. Vypadá to na oktávce 2 super a zdá se to být hodně pevné.

          Jsem moc spokojen. Thule 591 jsem nebral – dokážu se natáhnout a nebýt línej to utahovat ze země a prý se hodně kradou, tak jsem zvolil levnější variantu.

          0 0
          • Lance  

            je mi jasné, že pokud to montuješ kleštěma nebo něčím, tak je to asi bezpečnější, ale já fakt nechci zdržovat se vercajkem, co jde ručně, tak ručně – jen názor

            0 0
    • scota  

      Máme Alu příčníky BöHM s T drážkou a Thule nosiče ProRide 591 a spokojenost. Příčníky skoro nepískají a uchycení kola je otázka okamžiku.

      0 0
      • jiboy  

        jo chlapy, ale příčníky čínské s autokelly jsou prostě naprosto kompatibilní s thule nosníky na kola. Za půl roku mi dají asi jiné auto bez lyžin,tak do toho nechci rvát moc peněz.

        Příčníky si přeci přidělám i na delší čas třeba – je to velice bytelné a když chci přidělat držáky kol – je to otázka chvilky.

        Psal jsem to proto, že pokud chce někdo zlatou střední cestu montáže kol ny střechu. tak příčník 999 Kč a držák na jedno kolo 1100 Kč thule 532 nebo 591 – 1700. a T-šrouby jsou již nově v balení i u té thule 532.

        Takže v mém případě – 3 kola – cena krásných 4300 Kč – příčníky, 3 držáky 532.

        Tápal jsem tu, a třeba to pomůže i někomu dalšímu – v rozhodování, zda Hakr nebo thule, ale příčník třeba levnější a plně kompatibilní.

        0 0
    • Namtos  

      Ahoj, změnila se do letoška kvalita zpracování obou výrobců?

      Mám hatchback a tak cena mezi střešními nosiči Hakr vs Thule je skoro dvounásobná.

      Za cenu Thule by byly s Hakrem i nosiče kol, ale pokud je to pořád taková hrachovina jak se tady píše , tak si příplatím.

      Jak je řešeno u Hakru nasouvání nosičů do T.drážek? U Thule a Wingbaru se odklopí krytka, u Hakru to z fotek není zřejmé.

      Nebo je jiná varianta na našem trhu kromě těchto dvou asi nejvíce zmiňovaných výrobců příslušenství?

      0 0
      • danis7  

        Mám ten Hakr (na Focusu) a princip nasouvání do T-drážek je stejný jako u Thule, odklopíš krytku a nasuneš, zpracování je dobré. Akorát nosiče na kola jsem kupoval Thule, mají komfortnější nasazování.

        0 0
        • Namtos  

          No to jsem samozřejmě myslel, jen zahrádku Hakr, ale nosiče kol určitě Thule. Nejlepší způsob byl doteď, když jsem jezdil na kolo sám,dát kolo do auta se sklopenými zadními sedadly, ale rodina už se taky hlásí o místo v autě i na výlety a tak musí ven. Tažné nemám a tak se nabízí varianta na střechu. Na zadních dveřích je nahoře plast a za ním sklo nalepené, takže na páté dveře to taky nepůjde..

          0 0
          • Smazaný účet  

            mám nosiče thule 591 a jiný bych nechtěl (měl jsem hakr asi za 1200 a šel z domu). U příčníků bych se jen koukal, jak se jak se na auto montují. Thule má celkem jednoduchej systém, ale ten už asi i jiní okopírovali…

            0 0
            • Simpi  

              tohle jsi viděl?

              https://www.youtube.com/watch?…

              jinak sem nechal zamčený nosiče přes noc na autě a ráno už tam nebyly. takže příště si koupím zámečky bez čísel :(

              0 0
              • doubleingram  

                To je stara klasika, zamek je jen zajisteni na prepravu, ne proti kradezi.

                Jedina ochrana je tam nemit pres noc.

                0 0
              • marvvincz  

                tak tohle me hodne nemile prekvapilo …

                0 0
              • Namtos  

                To jsem taky už tady viděl Proride 598 by mělo mít tuto část už vyřešenou (zpevněnou)?

                0 0
              • Smazaný účet  

                viděl, ale netuším co to má společného s dotazem… Můj názor je takový, že jen idiot nechá kolo v nosiči (v jakém kolik, i z 598 jde vytáhnout) bez dozoru, nebo na autě ve městě. Právě proto se mi na thule líbí snadnost vyndávání nandaváni. Pravda Hakr nebo nomame ti asi neukradnou, ale nemám moc jistotu v nich vozit kola. Pak mi přijde stejně směšný vybrušovat čísla, to si fakt myslíte, že maj čórkaři svazek klíčů? Taky bych někdy chtěl být takle najivní…

                0 0
                • Namtos  

                  Možná nejde jen o čorkaře, ale příležitost dělá zloděje – koukne na zámek a zrovna bude mít stejný klíč ..

                  Byl jsem svědkem, kdy kluk nasedl do jiného stejného Forda Escorta, hned jak dosedl, si všiml, že nesedí ve svém…své měl o tři auta dál. Tak bylo šero to se stane, možná kdyby to tak chtěl , tak už se mu to nikdy nepovede – prostě náhoda.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Nechci ti brát iluzi, ale „zámek“ na příčníku nebo na nosiči má pouze funkci zajištění proti povolení. Neni to bezpečnostní prvek proti odcizení. Jde lehce zlomit šroubovákem, chytřejší to otevře planžetou za pár korun. Nikdo se ti nebude zdržovat hledáním klíče.

                    Btw. po tom co mi řekli sumu za sjednocení zámků u thule, jsem si je sjednotil doma sám podle návodu na youtube a sadou za pár centů. Zkušenosti se zámkama žádný a na 3 pokus jsem je dokázal bez klíče otevřít, stačilo pochopit princip… Žádná raketová věda, o to víc se směju důvěřivcům v tyhle zámky…

                    0 0
                    • doubleingram  

                      Link na sadu plz, dik.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        ebay před 7 lety. Link nemám a nebude fungovat. Byla to náhradní sada stavítek do těhle zámků. Taky to jde udělat tak, že si stavítka vyndáš a přeskládáš z toho co máš a nějaký vynecháš. Poznat to taky nebude.

                        0 0
                    • Smazaný účet  

                      To odemceni je fakt sranda no. Jednou jsme zapomel klice a jeden zamek na thule nosici zamceny. Na odemcenem jsem okouknul princip, zamceny jsem behem par vterin odemknul necim placatym…

                      Na „odemceni“ zlodejem by stacil bytelnejsi sroubovak:)

                      0 0
                  • Nikovlas  

                    Příležitost nedělá zloděje. Zloděj je zloděj.

                    0 0
                    • K2  

                      Viděl jsem hezkou statistiku:

                      • Pouze cca 10% jsou chroničtí zloději (samozřejmě nadělají největší paseku)
                      • Pouze cca 10% jsou 100% poctiví lidé, kteří nikdy nic neukradou
                      • Zbylých 80% se nechá zlákat příležitostí, pokud zisk je zajímavý a riziko malé
                      0 0
                  • zdenal8  

                    No u toho escorta měl dotyčný majitel zřejmě vyběhaný zámek, tak si ho prohodil se zámkem ve dveřích u spolujezdce. Nejspíš nevěděl, že to auto pak jde otevřít kterýmkoliv klíčem Ford. Tou starší kulatou verzí. Zas taková náhoda to u těch starších aut nebude. Dost lidí o tom neví a v rámci šetření za nový zámek to jenom prohodí.

                    0 0
            • doubleingram  

              598 je lepsi, 591 je stary model

              0 0
      • goofy  

        Nevím jak má Clio řešené nandávaní příčníků. Tatík má na Rapidovi přímou montáž, která je ve dveřích, takže je to celkem 6 šroubků na dotažení na příčník…

        pokud chceš často sundávat, tak asi thule (i když zrovna u toho Rapidu by se asi stejně muselo šroubovat, nechápu, kdo ten systém vymyslel), pokud ne, tak klidně Hakr. Já mám hagusy a hakr, a tam to mám sundané raz dva, ale stejně to nesundávám.

        0 0
        • Motyll  

          Tomu, kdo to vymýšlel u Rapida, bych rád něco ošklivého řekl do očí…

          0 0
          • scota  

            Mám Rapida a originál Škoda příčníky a nandavání super. Stačí nasadit, zacvaknout páčku a nadat krytky. Cena příčníků 3099 Kč.

            http://www.stresninosice.cz/…-novy-komise

            0 0
          • Paja  

            Pritom maji elegantni a nenapadny system fix pointu (2 inbusy na pricnik), jeste by clovek pochopil, kdyby to delali treba jen od Oktavek vys, ale bylo to i na Fabiich O:-)

            0 0
            • Motyll  

              No já mám od Hakru a tam šroubuješ dva imbusy do každých dveří jak pako. Plus utahovací v příčníku.

              0 0
              • Myrra  

                Ano, na nové Oktávce stejně tak. Moc příjemné je montování v zimě, fakt prima, aby si člověk ještě pořídil zvlášť rukavice. Jestli má Škodovka nějaký jiný vlastní systém, stojí za to nad ním pouvažovat – já už jsem out, další prachy vyhazovat nebudu :-(

                0 0
    • Barak  

      Mate nekdo zkusenost se stresnimi boxy Ultraplast?

      0 0
      • Myrra  

        Používám už několik let nějakého moby dicka cca 170cm či tak nějak. Není to žádný těžký luxus, ale žádný problém jsem s ním neměl – nic nepovoluje ani nerezaví a to ho montuji v zimě skoro každý víkend.

        0 0
        • Barak  

          Dik. Na youtube jsem videl nejakou recenzi, kde povidali o hroznem zpracovani, tak me zajimaly i zkusenosti od dalsich lidi.

          0 0
    •  

      Podle mě mezi Hakr a Thule nosiči dnes už zase tak velký rozdíl není, odobně mám Thule na svém autě

      0 0
    •  

      A jaký box Thule máte? právě přemýšlím, jaky box koupit…

      0 0
    •  

      Mám střešní box THULE Excellence XT, podívejte se sem https://www.neumax.cz/…rny-p267871/?…

      0 0
    •  

      Super, tak díky, srovnával jsem to s ostaníma a super ceny ;-)

      0 0
    • Fleak  

      Ahoj,

      sháním příčníky a nosiče na kolo pro Golf 7 Variant. U nosiče mám celkem jasno, sáhnu po THULE ProRide 598.

      U příčníků si nejsem jistý, zda platit za THULE nebo si vystačím s Hakr WING PROFILE, které stojí necelé 3 tisíce a mají T drážku.

      Máte někdo zkušenost s kombem ProRide 598 a Hakr s wing profilem ?

      0 0
      • Tom2020  

        Tak přesně takovou kombinaci chci taky. Šel jsi nakonec do ní? Můžeš doporučit?

        0 0
        • goofy  

          Hakr nemá dělenou gumu a někdo si tady stěžoval, že mu ty WingProfile strašně hučí, když tam má nosiče na kolo… Buď bych šel do kulaté klasiky, která mi nehučela, nebo bych raději připlatil za Thule, kde je guma dělená a tudíž zůstává i s nosiči na kolo.

          0 0
          • Fleak  

            Ahoj,

            jo, šel jsem do toho a používám toto kombo.

            Vzhledem k ceně spokojenost. Nasazení příčníků je trochu otrava, ale chce to spíš cvik.

            Zatím mám za sebou pár jízd a spokojenost. Při 100 km/h nehučí, nebo to neslyším. Drží dobře a nemám z nich obavu nebo dokonce strach že by něco odpadlo :).

            Jinak nevím co znamená, že nemá dělenou gumu?

            Jak jsem psal, vzhledem k opravdu podstatně nižší ceně vůči Thule příčníkům, jsem spokojený.

            0 0
            • goofy  

              Mám ten vpravo… Guma je dělená, takže nasadíš do T-drážky a vše je zaslepeno. Možná už to má i Hakr, ale kdysi neměl. (viz foto)

              Jo Thule je dražší, ale když si vezmu, že to mám na životnost auta, a ta nestřídám co dva roky, tak je to prakticky minimální položka na provoz auta. Doteď jsem taky vozil Hakr, ale už při poslední koupi jsem si řekl, že to úspora za to asi nestála. Ty některé detaily včetně montáže jsou prostě u Thule vyřešené trochu lépe a dohromady to pak u mě stálo za to nakonec koupit Thule. Možná, že třebas Atera to má taky tak, ale tu značku zas tak moc neznám.

              Tím nechci říct, že s Hakrem nejde jezdit. To určitě ne… Já pro pohodlí užívání zvolil Thule.

              0 0
              • Namtos  

                Na příčníku se to neprojeví, ale na montáži na holou střechu je jejich příčník od Hakru v sestavě málo tuhý (prohýbá se ) Možná je to danné i použitím nevhodných kitů pro montáž od výrobce. Ostatní výrobci co koukám, mají plechy více postavené a přitahováním se příčník jako vypíná, tady se zaklápí dovnitř…

                Což by se nemělo projevit při montáži příčníku, kde jsou pevné body jasně danné..

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.