• esko

    Budu měnit vidli na Specialized XC Comp buď za Fox 32 talas RLC, nebo Rock Shox Reba XX. Talas kuli nastavení zdvihu, Reba vynikající v testech. Na cenu nebrat ohled. Nevím co. Poradí někdo mezi temahle vidlema?dík

    0 0
    • TJK  

      Ja jsem pro Talase

      0 0
    • TJK  

      Navic je tam pevna osa! I kdyz novy modely RS ji maj taky, ale i prez to bych bral Foxe

      0 0
      • fousek  

        RSka maj jeste pevnejsi osu nez je ten 15mm rychloupinak u Foxe

        0 0
        • kubad  

          myslím že na tom zdvihu kolem 120mm je celkem fuk jestli 15mm nebo 20mm pevná osa. i když rozdíl i podle testů je měřitelný.

          0 0
          • fousek  

            Jo to asi jo, ale me prijde Maxle jako takovy cistejsi reseni a na vahu to ma taky minimalni vliv

            0 0
            • kubad  

              souhlas, Maxle se mě taky líbí víc ale když soudruzy u RS neumí udělat jednoduše použitelné štelování zdvihu, tak není jiná volba než Talas no :-)

              0 0
              • martinpav  

                Myslim ze nove revelation (2011) uz maju system podobny talasu. Netusim ci sa jedna o obdobu 2-step alebo nieco nove. Chcelo by to nejakeho dobrovolnika na test. Standardne uz je tam aj hs expanzia takze dalsie plus.

                0 0
                • marapara  

                  Právě jsem to chtěl napsat, že model RVL 2011 by to měl mít. Ostatně ho asi budu kupovat na nového tril bika, tak nejspíš vyzkouším, ale až příští rok.

                  0 0
                  • martinpav  

                    Tak som troska pohladal a aspon nejaky popis:

                    DPA = dual position air

                    Here’s the differences, according to RockShox. U-Turn Air is designed to be ridden at any travel: travel is adjustable infinitely within the range; the spring rate automatically increases as travel is decreased (yes, you read that right) to maintain consistent sag percentage and ride feel. DPA, in contrast, is for “climbing only” and the spring rate becomes softer the shorter travel position. Two Step Air is similar in many ways to DPA but, because it’s a hydraulic system, it’s more complicated and heavier than DPA.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Tak to bude zajímavé, když je to jednodušší a lehčí než 2-step, mohlo by to i narozdíl od 2-step fungovat bez častých poruch.

                      0 0
                      • martinpav  

                        JJ, snad to nebude mat nejake sialene odpory, ale to by zase mohol zvladnut poladit milan.

                        0 0
                    • fousek  

                      To zni slibne, zvlast to ze to bude jednodussi, aspon by se to tolik nemuselo rozbijet

                      0 0
                    • mr.antik  

                      Když by toto dali i na Lyrika, to by byla paráda

                      0 0
                      • Jenda  

                        hlavne kdyz by to dali na lyrika a slo to pak koupit jako kit aby si clovek predelal 2-step to by byla teprv parada

                        jinak predpokladam ze ten system ne RVL je klasicky prepousteni z pozitivky do negativky a na tom snad ani neni moc co dojebat

                        asi uz soudruzi pochopili ze je to jedinej zatim pouzitelnej system, akorat nejspis budou muset zaplatit za patent

                        0 0
    • Qeex  

      Hlasuju pro rebu, ač mám foxe, tak jsem měl i talase(36, zkoušel jsem i 32) a byla to bída oproti 36 Van(nebo vytuněnýmu duroluxu), ani milanův tuning jí moc nepomohl.

      0 0
      • krokus  

        Mlok tady myslím někde psal, že hodně záleží, o jaký ročník Talase jde. Nové modely už jsou na tom prý s citlivostí líp.

        0 0
        • kubad  

          no bez úpravy to není žádná hitparáda, hlavně pokud je bajker nižší hmotnosti.

          0 0
    • kubad  

      není k Talasu konkurent RVL ? než Reba

      0 0
      • martinpav  

        Tiez si myslim, pripadne konciaci pike ale ten je trosku inde vahou. Mozno by stal za zamyslenie aj Thor od magury ale zase je s tou vidlou minimum skusenosti.

        0 0
      • krabica  

        Taky si myslím.

        0 0
    • mr.antik  

      Hlavně bych se řídil tím, jaký zdvih chceš, případně jaký je na to kolo ideál a co snese ,jestli 150/140 nebo 120

      0 0
    • MlokCZ  

      Takový výběr nechápu. Jak můžeš uvažovat o dvou vidlicích odlišného zdvihu a zaměření.

      Pokud tam sedne dobře Reba na 120mm, tak Talas je nesmysl. Je vyšší o více než jen rozdíl zdvihů a hlavně Talas je vhodný na to, aby se vozil po většinu času na max zdvihu a do výjezdů snižoval.

      0 0
      • Jenda  

        presne tak, na to kolo narvat 150 vidli no nevim nevim

        0 0
    • esko  

      prostě jsem chtěl něco 120, ale na sjezzdy si myslim že talas by byl lepší. Tak mně nekamenujte

      0 0
    • kali222  

      asi neni novejsiho threadu venujici ho se rebam. chtel bych se prot zeptat na rozdil v rebe team 2010 a nastupci(jestli to dobre chapu) rlt ti. je treba nejak vyrazne tuzsi, nebo pevnejsi? asi tezko, ze? :)

      druha otazka je na letosni rebu xx… chapu to dobre, ze to ovladani na riditka neni jen lock? protoze na riditka nic takovyho neprichazi v uvahu vozit.

      a posledni otazka k revelation rlt ti dual position…pisou 120–150mm, ale to ma byt tedy 2step? nebo tech 30mm ma byt prefoukanim?

      radeji bych revelation, protoze by mohla snest vice(jenze ma velky zdvih. potreboval bych tech 120mm jeste prefoukat na 110mm). cekal jsem,ze vytvori nejakou malou inteligentni odolnou vidli s max 2kg, ale nic.

      0 0
      • MlokCZ  

        Nové modely jsem v ruce neměl, tak většinu věcí odpověď nemůžu.

        Jen k tomu snižování. Je to nový systém snižování, který je jednodušší než 2-step. Mělo by to být jen klasické přepouštění vzduchu do negativky. Takže by to narozdíl od 2-step mohlo být spolehlivější a konečně tedy je u RS plnohodnotn konkurence k Talasům.

        I když bohužel jak u RS, tak u Foxe to bude jednopolohové snižování 150->120mm, což je škoda.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.