• Caries

    Ahoj,

    mám Giant Trance 29 rok 2022. Z důvodu úspory místa je to jediné kolo a mám dva wheel sety – jeden do terénu (DHF+DHR) a jeden, který nevím čím obout. Měl by to být co nejrychlejší a nejtrvanlivější plášť – něco ve smyslu gravel. Aby to dávalo smysl hlavně na asfaltu a na cyklostezkách/pol­ňačkách.

    Budu rád za každou radu a zkušenost.

    Díky moc!

    0 0
    • TommyP3  

      Schwalbe G-One Speed, ale je vyloženě na pevný povrch.

      1 0
    • stařík  

      Na potřeby pána bych asi volil G one allround. Bude taky rychlý a trochu víc jistější na ty polňačky.

      1 0
    • cyklista86  

      Švalbe Tandr buřt.

      1 0
    • Soreno  

      Tufo XC 11 – za mne docela letí.

      0 0
    • XNeo  

      Já mám na silnici/šotolinu schwalbe-hurricane, asi nejsou nejrychlejší, ale čistě asfalt moc nejezdím, spíš kombinace asfalt+šotolina, takovej ten cyklostezkový mix.

      1 0
      • cyklista86  

        Ty jsem si objednal, ale kdyz jsem je mel v ruce a dival se na ne, tak jsem mel pocit, ze to je nejakej padelek. Ruzne vady na tom vzorku + tak malo materialu, ze bych mel defekt asi kazdych 5 km.. Zlate smart samy. Jedou pekne po silnici kdyz jsou fouknute do tvrda a v terenu jsem s nema taky nemel nikdy problem..

        0 0
    • Brunox  

      Doporučuju Schwalbe Thunder Burt, Super Race Tl easy, ADDIX Speed v šířce 2,1

      1 0
    • Caries  

      Díky všem za reakce.

      Neuvědomil jsem si, že na 29tku pasují silniční pláště. Moje blbost.

      Každopádně budu asi vybírat mezi GO Speed a Overland, thunder burt je už víc „MTB“.

      Hezký večer

      0 0
    • Caries  

      Tak ještě jeden dotaz:-). Kamarád mně nabízí nepoužité základní maxxis ikon z loňska za levný peníz. Jak jsou na tom s rychlostí tyto pláště?

      Díky moc.

      0 0
      • JakeF  

        Pomalejsi nez vypadaj. Ale zase slusne drzi.

        0 0
      • jIrI___  

        Ikony jsou pomalé, s těmi G-One Allround či Thunder Burty absolutně nesrovnatelné.

        0 0
    • sorak  

      Pridam se s dotazem – kvuli vyhledove dovce s deckama na kolech ve stylu Dunajska cyklostezka, jsem chtel poresit nejake prezuti 29tky MTB na asfalt cyklostezku/mi­nimalni teren typu sotolina, prejezd po loukach apod.

      Puvodne jsem koukal na plaste Force Bobcat Lite, ale pak me napadlo nahodit gravelove plaste treba TUFO Swampero 44–622, kde by me zajimala sirka a take jak jsou na tom realne s vahou.. nemate nekdo zkusenost? (rafky 25mm vnitrni sirky)

      0 0
      • J1RKA  

        pokud jedes s deckama, tak to snad ulapes na cemkoliv, aspon trochu potrenujes :D

        0 0
        • sorak  

          Kdybych chtel s deckama trenovat, tak za kolem taham vozik s beckou a vycepem.. :D

          Jde mi spis o zenskou bo jeji akcni radius je uz tak nejak stejny jak u starsi dcerky, nekdy i mensi.. krome toho taky jsou tu faktory zbytecneho ojizdeni plastu, sirka kvuli stojanum / drzakum ve vlaku a na jinych mistech – nase bezna Tufa XC11/14 se jinak skoro nikde nevlezou :(

          0 0
      • pumpy  

        Thundero 44–622 a ráfek 24mm

        Má 43mm cca

        1 0
        • sorak  

          parada, dik! :)

          0 0
        • orm  

          Nemeris nahodou 40–622? Tomu by odpovidala ta sirka, protoze tufa jsou sirsi nez kolik je udavana sirka.

          1 0
        • Dan205  

          Thundero 40, ráfek 22 a šířka pláště 42. Divné, že by na širším ráfku byl širší plast stejně široký.

          0 0
      • jIrI___  

        U Thundera 44 jsem na ráfku s vnitřní šířkou 25,5 mm naměřil u čerstvě nasazeného pláště 46,3 mm, provozem se pak ještě o necelý 1 mm vytáhnul, měl lehce přes 47 mm.

        0 0
      • POC74  

        Specialized PATHFINDER Pro 2bliss 42… Klidně verzi swork… Letí a drží krásně.

        1 0
    • easton  

      Osobně velmi podobným způsobem používám už výše zmiňované Thunder Burt a jsem vážně spokojen. Nemám vyloženě strach sjet někde i na lehký terén a zároveň za mě fakt letí.

      Manželce jsem na podobné účely pořídil trošku ekonomičtější Force Pro Cross Race, kevlar – 29 × 2.1 a ta je z přechodu ze Spešl Fast Trak a Ground Control 2,35 vysloveně nadšená.

      0 0
      • honzabike  

        A v jaký tloušce ty TB používáš? Já na tuto sezonu pořídil v 2,35, tak doufám že to nejsou už moc balony.

        0 0
        • Petrrrr  

          Mě se osvědčilo 2,25 vpředu a 2,1 vzadu. Je to hodně na cyklostezky, ale lehčí terén to zvládne slušně.

          K tomu mám vzadu užší ráfek.

          0 0
        • easton  

          Měl jsem 2,25 vepředu i vzadu. Teď aktuálně mám vepředu Racing Ralph 2,25. A jede to pořád slušně.

          0 0
    • Brunox  

      Pořitd TB ve 29×2,25 a máš to..Já běžně vozím Racing Ralph 29×2,35 na 2 bary a když plánuju nějakou velkou dálku po silnici tak nazuju TB 29×2,25 a nafokám na 3,5 baru a pak letím jako raketa..

      0 1
      • cyklista86  

        Jen ty kraje se me nezdaji moc jiste v zatackach na silnici. Vylozene na silnici bych sel do Gone..

        1 0
      • J1RKA  

        a nebude to spis placebo ten tlak, rozdil bude max 2W

        0 0
    • Bumblebeee  

      Nebál bych se Aspenu 2,4 WT nebo Pirelli Scorpion RC Lite 2,4

      3 0
    • ceo  

      Někdo zkušenosti s Vittoria terrano?

      0 0
    • Alojs01  

      On se tady pta na plast na asfalt a max nejakou polnacku a tady se predhanite, jaky nejsirsi plast by tam mel narvat…:-)))

      Plast sirky 2,4 bude oproti rychlemu gravel plasti v siri 40 totalni kotva… uz jen kvuli te hmotnosti…

      6 1
      • honzabike  

        Faktem je, že trend sou širší pláště.

        Dříve byl standard 2–2,2 palce, pak se to nějakou dobu ustálilo na 2,25. Dneska je standardem na nových kolech 2,35. A někde se objevují už i 2,4ky. Ono i na těch našich rozbitých silnicích má silnější guma smysl.

        0 0
        • cyklista86  

          Ano, ale to je na kolo i do terenu. Tady se ale typek pta, co ma dat na druhy set zapletu, ktere bude pouzivat defakto jako gravel. Tam cokoliv nad 2.25 je totalni nesmysl.

          1 0
    • metr-x  

      Schwalbe Hurricane. Tichý a rychlý plášť.

      0 0
      • honzabike  

        Taky sem po něm pokukoval, v jaké šíři ho jezdíš?

        0 0
        • metr-x  

          29*2,25

          0 0
          • cyklista86  

            Jak casto mas defekt a jak to drzi pri klopeni v zatackach?

            0 0
            • StMartin  

              Mám ho v rozměru 29×2,00. Zatím za 3 měsíce bez defektu. A to ho na polňačkách, šotolině a v lese nešetřím. Na silnici jede parádně. Jen škoda že je to drát a ne kevlar.

              0 0
              • Kmoda  

                Jaká je prosím šířka těch plášťů v rozměru 29×2.0 když jsou nasazené?

                0 0
      • Kmoda  

        Máte někdo Schwalbe Hurricane v rozměru 29×2.0? Zajímalo by mě jak frčí a jaká je šířka na ráfku ve zkušenosti…

        0 0
    • DaSnail  

      Maxxis Torch

      0 0
    • Sulka  

      K dost podobnemu urceni sem mel Kenda Small Block Eight. Jako nahradu tedka mam rychlejsi Maxxis Torch. A to je velka spokojenost.

      0 0
      • TommyP3  

        Torchy jsem obul tchánovi a za rok nevím že by píchnul a je s nima spokojený. Jinak mám dobrou zkušenost s BMX pláštěma Atlas 29×2.5, ty vozím po městě a potom Schwalbe Supermoto, ale problém je sehnat je. Kupoval jem na skatepro. Z tama mi ještě leží doma dva pláště LAGOS, ale v modré barvě. V reálu na ráfku 35 mm nemají víc jak 60 mm. Taky jedou slušně,

        0 0
    • karel d.  

      Co tak Continental Speed King 29×2,20?

      1 0
    • POC74  

      Kdyz se člověk podívá na test valivého odporu, tak u Strada Bianca hTLR PRO 40mm píšou – 15w/30psi a Thunder Burt SG ADDIX 2,25 – 14w/35psi… Jedou fakt stejně?

      0 0
    • TommyP3  

      Trochu jsem laboroval s designem a měl bych tu dva zánovní schwalbe Supermoto 29×2,40 kdyby chtěl někdo zkusit. Představa 800 za oba.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.