Co rikate na
http://www.mtbs.cz/…redstav.html
Podle mne uplne luxusni ram na pohodove jezdeni. Osadit to necim normalnim, jako je SID a XTR nebo X0, komponenty Thomson a Syntace, normalni kola a je to „navzdy“.
Jenom ta cena 50k za ram :(
Co rikate na
http://www.mtbs.cz/…redstav.html
Podle mne uplne luxusni ram na pohodove jezdeni. Osadit to necim normalnim, jako je SID a XTR nebo X0, komponenty Thomson a Syntace, normalni kola a je to „navzdy“.
Jenom ta cena 50k za ram :(
souhlas, rám vypadal udělaný opravdu dobře dát tam použitelnější osazení a bude to paráda, cena rámu no co k tomu říct, Titan není zrovna levný, ale na Supa je ta cena moc
taky mi ta cena přijde přestřelená tak o 10–15k
na druhou stranu kdyby vytáhli Zapletala od ředkviček a dali mu volnej prostor, byla by možná náhrada za Moratku :-)
kruci…nečtu a píšu nesmysly :-)
Zatloukala jsem chtěl napsat, samozřejmě…
a jak koukám, tak oni už to udělali a ten rám je od něj! WOW! Už se těším, až ho uvidím v BicycleCafe naživo!
spíš u dlouhána než v cafe ne?
nechce se mi věřit, že si to Doctor nechá uniknout :-)
minimálně jeden kousek se tam na 100% ukáže…
superior v bicyclecafé postavenej mezi litespeedem a maverickem…?? to si nějak nedovedu představit…
koukám že jej od těch ředviček vytáhli :)
cena je vysoka, ale ja to v celku chapu, neni to masovka a je v tom kus vlastniho vyvoje. sup by mohl mit na to, diky sve ostatni produkci, tlacit dal ceske titanove know-how i kdyz jen jako exkluzivni produkt
Cesky clovek je zvlastni tvor, zvlast nekteri jedinci zde viz kubat,znalec vseho druhu, kazdy obchodnik a vyrobce by mu urval ruky,proc se tim nezivy.??
Kdyz je cena nizka tak je to spatne a nekvalitni,kdyz je vysoka tak je to spatne, protoze je to ceska znacka,ktera podle mistnich *****.nemuze konkurovat zahranicnim.
Vratte se na zem,70% italskych, nemeckych znacek si nechava vyrabet komponenty v cesku napr.vyplety, laky,montovani setu atd.
začíná zima co ?
vyplň si profil, nebo se za něco stydíš ?
jen sem napsal že mě přijde 50k za rám od Superioru moc, naopak sem kvalitu a provedení rámu pochválil tak nevím o co ti de !!!
Me jen serou,tyto nazory.nikdo s vas nevi kolik stiji vyvoj,testovani,nez si vubec vyrobce dovoli jit na trh s konecnou fazi.
Cesi okamzite hodnoti.ale hlavne hani. to je zavist, ceska vlastnost.
Je to ceske a Cech to nemuze roschodit,kor kdyz to udela caska znacka.
ale Čecha většinou naláká jedna ze dvou věcí…jméno nebo cena…a zrovna superior na jméno moc lákat nemůže…
Zato ty jsi evidentně Maďar, podle písemného projevu určitě.
Ne jsem Ital,ktery umi cesky,sice spatne,ale umi.
A to je dalsi vec,kdyz uz nevite jak,tak to svedete na gramitiku.
Uzasne,ale Madar nejsu.
Bulhar?:-)
Ne Bulhar. To jen Snowball píše česky. Špatně.
A co víš ty? Mluvíš o výši investic do vývoje.. Já teda obchodník nejsem, ale dokážu si spočítat, kolik milionů a let vývoje Superior do tohoto titanovýho rámu investoval, když hodlá vyrobit limitovanou edici dvaceti kousků :)
já myslim, že to je nesmysl, že je to jen reklamní tah a až se po týhle limitovaný serii zapráší, bude Ti rám verze 2 za cca 38k Kč (můj odhad)…
páč když už do toho vývoje investovali a prošlápli si cestičku, tak to přece nezahodí…
Taky možnost, uvidíme:)
jj otázka je jestli se na trhu neobjeví NoBrand rám naprosto shodný za poloviční cenu, aby to ti taiwanci nezačali sekat ve velkém :-D
jo, to by se snadno mohlo stát :-(
proc se mracis? jako spotrebitel na tom muzes akorat vydelat ;-).
jasně, to je podobný, jako kdybys řekl, že když prodáme Karlštejn, že budou peníze v rozpočtu a jenom na tom vyděláme…
Prostě pouštět Zatloukalovo know-how číňanům mi nepřijde jako dobrej nápad…
Presne..a Cinan se opravdu nerozpakuje obslohnout naprosto cokoliv
Asi i on potřebuje peníze a zřejmě jeho know-how není až taková bomba, když o něj nikdo jiný, než čína neměl zájem.
omg jaká čína… pokud se nepletu tak po něm chtěl superior návrh titanového rámu… a ne čína. že to vyrábějí v číně, stejně jako všechny supy, nehraje v tomto ohledu roli. demence.
Nechápu to nesmyslné osazení kola a jeho cenu:-) Klidně mohli dát titanový rám rozumné osazení za rozumnou cenu a ve větším počtu kusů.
Když nebudu hodnotit titanový rám, tak to kolo celkově nic moc krom že stojí na podstavci:-) a že tam není klasická hlava to taky nechápu:-(
Z clanku jsem pochopil, ze prodavat se bude samotny ram, to vybaveni je na vystavu.
nedovedu si představit že by na tom někdo jezdil :-)
Tak mě napadá…ty víš něco o Češích? Protože podle pravopisu jsi asi Bulhar ;-)
Maďar;-)
Rumun je to! (z Banátu)
Sorry, ale nemůžu se udržet. Je mi trapně za vaše připomínky. Řešte obsah věci, ne jestli je někdo ital, maďar nebo bulhar.
A ty seš co?
Spíš co nejsem: puberťák.
A proč teda neřešíš obsah věci, ale to jestli někdo je bulhar, rumun, maďar nebo co a co ty nejsi???
A obsahem věci je tady co? Dudova kritika „našeho“ postoje vůči titanovému Supu?
Ze značkou máš pravdu.
Kdyby tam byl jiný nápis než SUP, tak je tady většina lidí v sedmém nebi. Takhle je to jen pěkný rám od špatné firmy.
Moc se mi líbí.
jako zimáka bych ho bral:)Jinak cena dost vysoká.
jediný co se mě na tom rámu opravdu nelíbí je IHS…to mně k titanu prostě nesedí…tam má být klasika a nějaká pěkná hlava…
jinak nevidím problém…
souhlas , me se nelibi ani patky, ale ram jako celek super
BTW všichni fotí ty převodníky (co se mi fakt nelíbí), ale nikde jsem neviděl, jestli to má za středem planžetu, nebo trubky…
Nevíte někdo?
trubky díval sem se včera
nojo, to mě trochu překvapuje…proč tam nedal něco jako BBox?? možná nějaký patentový problém…
Stejně je to divný, na to že slitina titanu je stejná jak u mýho mazlíka tak přesto váží 1600g…to mi přijde hodně když já ve svých 20-ti palcích mám 1380g a to je můj rám dělanej na tuhost-prej komfort? ani náhodou :-) jde jen o to jak ty trubky vytvarovat a dobře svařit :-)
Dej si bika do profilu, ať se i ostatní můžou mrknout na tvůj titan ;-)
Jsem tu teď uplně novej a nevím ještě jak se dělá profil s fotkama, mám to nahráty zatím jen v avaru :-(
Ono neni titan jako titan a tady bych se docela i bál kvality občas nakupujem titan z číny a podobnejch zemí kvůli nízký ceně a i když má matroš všechny atesty atd. tak je ta kvalita dost různorodá a často se stává že trubky praskaj naprosto bezdůvodně už kvůli tomuhle bych si titan od superioru vařenej na taiwanu za min náklady nekoupil a ještě za cenu za kterou se loni dal sehnat novej rám morati…
Ještěže mám americkej titan :-) ale jinak je titan jako titan, ty trubky jsou všechny stejný a jde o to jak to kdo dobře svaří, ani z číny bych se titanu v dnešní době nebál.
No to právě nejsou, Roud má pravdu. Měl jsem tu možnost mluvit s Bobem Štíchou a když přišla řeč na výrobce v Číně apod. tak hned říkal, že by takovej rám moc nedoporučoval právě kvůli tomu, že tam není jistota certifikovaného materiálu.
To je zvláštní…a jaký to má výhody že ten materiál je certifikovanej s papírem a nebo ne…možná je to akorát jen jednou tak dražší, pokud ty trubky nejsou samozřejmě vadný a to se myslím měří nějak ultrazvukem…
Výhodu to má tu, že když je něco certifikovaného tak je u toho záruka (nebo řekněme větší pravděpobnost) určitých kvalitativních vlastností. Proto se taky výrobci rádi chlubí použitím „aerospace grade titanium“ což by měla být slitina certifikovaná pro použití v leteckém průmyslu, tj. špičkové kvality.
To mělo třeba Morati, plus každý rám byl testován infrazvukem, proto si myslím, že cena tohoto „Morati“ z Taiwanu je trochu přestřelená.
americkej? ja vzdycky myslel, ze Ami jsou rusaci.
ruskej a s nálepkami pells
Divnýho na tom není vůbec nic. Kdyby sis než tady začneš psát o titanu něco přečet tak bys zjistil, že drtivá většina titanových rámů je až na menší části jako patky apod. ze stejné slitiny a to sice Ti3Al/2.5V, i když se může dost lišit v kvalitě. Pak se ještě používá 6Al/4V, obvykle na patky apod., celé rámy se z toho dělají jen výjimečně.
Nízké hmotnosti při dostatečné tuhosti (a poddajnosti v žádoucích směrech) se nedosahuje slitinou, ale profilací a zeslabováním. Špička jsou v tom třeba Lynskey (Helix technologie u nejvyšších modelů) a Litespeed, proto jejich nejlepší rámy mohou vážit cca. 1300–1400g, ale taky podle toho stojí.
Hmotnost toho rámu je na titan přiměřená, know-how p. Zatloukala z Morati je určitě zárukou kvalitního konstručního návrhu, vypadá moc pěkně, ale vzhledem k výrobě na Taiwanu a značce se mi zdá ta cena taky trochu přestřelená, vždyť za to jde koupit značkovej rám vyrobenej v USA.
No tvuj titan na ameriku moc nevypadá.
Každopádně americkej titan mám (viz profil) a při 19" je jeho váha cca 1.55 Kg, což je podle mě vcelku normální. Sice se dělají na zakázku i custom zeslabování, ale pak je to od určité míry už limit pro váhu jezdce a způsob nasazení a zároveň cena leze dost hrubě nahoru.
Dnes jsem to viděl naživo. Provedení krásný. Konstrukčně, jak jinak, zdařilý. Jen zadní patky mi přijdou přeplácaný a hlavová trubka na integrovaný hlávko je u titanu (dle mého) krutě out! Cena vysoká. Myslim si, že odpovídající je +/-35 tis… Někdo ale Sváťovo práci zaplatit musí,že. :)
nějaký důvod proč je kolo osazené Schwalbe NN (rozměr teda nevím) ? proč ne RR nebo Rony?
asi se Dlouhánovi líbí ;-)
Nelíbí se mi hlava, zadní stavba a cena, kdybych chtěl titan, tak půjdu jinam.
V každém případě plus za odvahu a návrat titanu od domácí značky – to rozhodně stojí za pochvalu.
Mě se taky ta zadní stavba nelíbí, ty trubky bych ohnul obráceně. Ale jinak jsem pro titan a ocel, hlíníku a karbonu je mraky…
To me nenapadlo, vypadalo by to o dost lip. Takhle to ma obracene asi jen Specialized Roubaix, ale tam je pokrouceny cely ram a neni to tak neesteticke.
ale tam je pokrouceny cely ram a neni to tak neesteticke.
tak tady pozooor :-D
Kdybych chtěl titan, tak beru samozřejmě Marina – krásný jednoduchý rám, ale cena bude asi ještě horší.
No, tohle taky nevypadá zle.
Zbytečně velká kola a ten divný úhel hlavové trubky se mi zdá nebo to je nějaké zkreslené?
Jinak vcelku fešák.
je to 29er
osobně kdybych teď stavěl bika, bude to titanovej celopevňák 29er, proto tenhle rám :-)
Vždyť říkám – zbytečně velká kola…
26" sú zbytočne malé a 36" sú zbytočne veľké.
29" sú tak akurát…
BTW nevíš kdo dělá pevnou titanovou 29" vidli?
to nesledujem. viem len to, čo vie google… ;o)
ale niekto tu raz dával odkaz na black sheep, tam boli celkom pekné veci
jeje, Morati vidle ve větším :-)
Ta se mi líbíííí! Tu chcíííí! :-)
Byl jsem u nej, kdyz tam zrovna byl Spěšňák, sedel na nem a hral si s nim. Kolo za 160 tacu a krupalo, lupalo a divny zvuky vydavalo snad uplne vsechno, za co trochu vzal. Pomerne odpuzujici u novyho bajku tydle ceny !
Asi je to klasická leštěnka na veletrhy a ne kolo na skutečný ježdění, no…
taky myslím,že to bylo jen poskládaný „pro oko“ a na ježdění by to vypadalo trochu jinak a asi by se tomu věnovala i jiná péče při utahování atd…
Za 25 ho vezmu:)
Docela by mě zajímalo jakou povrchovou úpravou dosáhli takovýhleho vzhledu rámu. Nevíte někdo? Že by pískování…
pískováním určo ne podle mě leštění spojený s nákou chemickou úpravou…
No ale že by to bylo nějaký obyč pískování se mi nezdá. To by ta trubka nebyla tak hladká podle mě…
asi sem dneska přiblblej z práce ale chtěl sem napsat že si myslim že pískováním to nedělali…
dyks to psal :P
sem přetaženej :O/
musíme počkat duda nám určitě řekne jak je to udělané :-)
No ale třeba morati rámy pískuje ne?
řek bych že se pískujou jen při repasu protože krom opískování a nákýho broušení či leštění nemáš šanci s tim rámem nic jinýho udělat nebo se pletu ? ? ?
Povrchovka, kterou pouzivalo Morati se nazyva balatinovani. Je to tryskani povrchu sklenenymi kulickamy a jeho ucelem je dosahnout v povrchove vrstve tlakoveho pnuti, cimz se zabranuje iniciaci a unavovyh trhlin.
hmmm o týhle metodě slyšim poprví spíš než takovouhle úpravu bych použil vibrační žíhání kvůli pnutí ve svárech o samotný trubky bych strach neměl…
No on prave Titan ma takovou jednu vlastnost, ze je sice velice odolny unavovemu namahani, ale na druhou stranu je vyrazne citlivy na vrypy, odkud se snadno zacne sirit unavova trhlina. Proto se u vetsiny Titanovych konstrukci pouziva nejaka technologie, ktera vyvozuje tlakove napeti v povrchove vrstve a nebo se alespon lesti.
A co se tyce tepelneho zpracovani, tak cele ramy se zpracovavaly v tzv. vakuove hlubine peci pri 700°C
mě o vlastnostech materiálů nemusíš poučovat ;O]
jj ty sis odzkoušel řezání závitu na titan :D to bylo ku a pi co :D
heh sem se překouk u stoupání no xD ale o to nejde teď s těma materiálama přicházim do styku den co den jak nerez tak titan a u titanu si myslim že opravdu největší kix je svařování a pnutí ve svárech o škrábance bych se vůbec nebál už jen vzhledem k tomu jak dlouho v dnešní době má člověk jeden rám…
rusaci by ti mohli povidat, prvni ponorku varili nadvakrat:)
Jen jsem objasnoval, proc bys mohl mit strach i o samotne trubky:) V Morati meli dokonce problemy s vidlicemi, kdyz na sloupek vyjiskrily vyrobni cislo a pak vidli dali na unavovku, tak jim sloupky praskaly podstatne drive, nez ocekavali a duvodem byl prave vznik trhlin od vyjijskreneho napisu.
Co vím tak měli problémy s klikama protože v nich zůstavál stlačenej plyn po sváření tenhle problém odstranilo prachobyčejný vyvrtání dírky do nich :O)
Čoveče tys v tom Morati snad pracoval, páč si nedokážu představit, jak může tohle normální smrtelník zjistit.. :)
Ne nepracoval, ale mam dobre zdroje :)
Zdroje blízké zdroji? :D
I tak se to da rict:)
OK budu ti verit:-)
To víš na 100% ??
Nemícháš balotinování (http://www.1tousenska.cz/sluzby.php…) s kuličkováním (http://www.1tousenska.cz/sluzby.php…)?
Nemíchá. Balotinování rozhodně není jen dekorační úprava, jak se uvádí v tom odkazu. Princip balotinování a kuličkování je stejný, akorát se používá jiné médium.
Jo, máte oba pravdu. Dohledal jsem si lepší zdroje.
Tak je sem klidně hoď! Díky! :)
Já myslím, že už dávno nepískuje :)
je to asi tejden co sem čet na cyklobazaru o opískovanej rámech morati právě kvůli repasu takže záleží na to jak si to vyložíš :O)
tak to je blbost, pač teďka jsem parkoval kárung a vopískoval jsem ho slušně
změnit sedlo za něco normálního, přezout do pořádnýho, vyměnit vidlu a hurá do světa!
joo, titan je super
Myslím, že Zatloukal ví, co dělá…když začínal s vývojem Morati…50tis..je slušná cena za ti – rám od GURU MORATI :)
Od GURU MORATI, s nápisem SUP, vyráběný na Taiwanu. Tím myslím ztratil svoje kouzlo.
Kouzlo, nekouzlo…nechme tý nostalgie..časy se mění..:)kdo dneska nedělá v Asii..i když si myslím , že tohle je dělané v ČR..:)můj rám je tedy dělanej ručně ve Wisconsinu..tak to je dobrej pocit..
a tam to letujou zhulený mexikáni :-)
zhulenej mexikán, nebo čech..nevim..no..:)pak existuje ještě vesmír a to nevím..to už bych zalítl asi daleko..:)
ze zvědavosti.. co máš za rám z wisconsinu? :)
Trek Elite 9,9 SSL 2009 :)
Jako to kolo se mi moc líbí, ale to, že se vyrábí na Taiwanu mu hodně ubírá na vyjímečnosti. Kdyby na něm bylo napsámo hand made in Czech Rep, tak bych se ani nepozastavil nad tou vysokou cenou. Takle mi to přijde dost drahý vzhledem k možnostem, co se za podobné peníze dá pořídit.
přesně pod tohle se podepíšu
souhlas… kdyz uz dat tolik za HTcko, tak bych sel treba k Lynskey, zvolil si povrchovou upravu a jeste by mi nejspis zbylo na bublifuk
ahoj, no u Lynskeyho si nejsem jistej jestli by ti zbylo na povrchovou úpravu :-) ale je pravda, že mají i levné rámy s pevnou patkou za výborné ceny.
má vůbec ten SUP vyměnitelnou patku?
nemá, ale tohle bych u titanu neřešil ajko podstatnou věc :D
no vždycky je lepší, když ti praskne patka a rám zůstane nedotčen, než to rovnat.
Rám je z titanu…
no a? i když s titanem to půjde líp, budeš to muset rovnat a strefit se do správné polohy. v horším případě se ti to může ohnout až do části kde je nasazené kolo. pořád si myslím, že je lepší aby ti praskla Al patka a rám zůstal nedotčen..
Ja tedy na titanovym, nebo CrMo ramu snad ani vymennou patku nevidel.
já jo :) mají to až dražší verze…
ale jo sou , na celovém nineru mám výměnou patku, některé titany mají taky
ale osobně bych tohle nebral ani jako plus ani jako mínus
chce to vic koukat, na drazsich ramech je to bezne
Asi jo. Pravda ze soucasnou nabidku prilis nesleduju. Driv to bylo spise vyjimkou.
nejsem narocny… pri zanedbani cla a dph to vychazi na M230 industrial mill, v priapde financni nouze ntural satin z CRC :)
i ta dražší povrchovka vyjde lehce nad 30000 na CRC a zbyde ti ještě hodně peněz
jj teď mají super slevy. ale bacha na to, ta LT = Long Travel, pro 140mm zdvih vidle..
no dobře, tak ta M230 stojí o 100Euro víc, tak 33000,– doprava zdarma, clo a DHP není a zbyde ti krásných 17000 na SIDa ;-)
jj, až na to, že mají dostat jen 14" rám. proto ta cena ;)
I tak je to dost za ruský trubky svařený zhulenejma mekošema :-)))
mají dostat jakože mají skladem? To nic nemění na tom, že podle mě Special order only znamená že ho nemají skladem ale objednají a až bude tak pošlou. Stačí počkat.
přesně tak rámy sou na objednávku, skladem je nesmysl to držet
@pebe – nebyl bych si tak jistý, ale možná máš pravdu. otázka je co by ti na objednávku řekli. oni tam mají teď docela výprodej a když koukneš, tak malé rámy a nebo ty LT-verze (ty se mi zdají docela nevhodné). každopádně teď je dobrá šance :)
@karliner – tady máš ty zhuleny mexikány:
Máte někdo info, jak to s tímto rámem dopadlo? V naších bajcích jsem ho u nikoho nenašel (což už je co říct :) ), tak předpokládám, že se vůbec nedostal do výroby, byť mělo jít jen o pár kousků.
Já bych řek, že kdo touží po titanu tak si spíš než Supa koupí buď „značku“ jako Lynskey/Moots/Merlin nebo sežene starší Moratku, to by ten Sup Made in Taiwan musel bejt za dobrou cenu, aby si ho někdo koupil a to pokud vím nebyl.
za dobrý prachy se tady teď dají koupit Van Nicholas biky…
To znám, ale žil jsem v domnění, že je to Čína/Taiwan, ale píšou tam, že Holandsko… Ne že by to nutně znamenalo něco extra, ale ta cena mi pak přijde opravdu zajímavá.
Podle me je Van Nicholas jen producent. Hodne podobne technicky reseny ramy delaji nejaxi asiati, myslim, ze to pochazi od nich.
No to jsem si právě myslel, navíc mi přišlo, že podobný rámy předtím prodával Airborne a tohle je akorat další pokus prodávat asijský rámy pod rádoby dobrou značkou v Evropě.
Utvrzovala mě v tom právě i ta cena, která je na úrovni podobných asijskejch rámů, tj. nižší než to co já považuju za „značkovej“ titan jako Merlin, Lynskey, Moots, Litespeed atd.
Na webu ale píšou „That is why every single Van Nicholas bike ordered is hand-built right here at our factory in Holland.“ Že by ten jejich Holland ležel někde u Šanghaje?! :-O
Opravdu netusim, je to ma domnenka a ten odkaz na vyrobce tu v praci na PC nemuzu najit. Mozna doma to dohledam. Ale bylo tam hodne spolecnych znaku. V patkach nebylo V a meli jen trosku zmeneny tvar.
No kvůli mě to hledat nemusíš, titan mě zajímá, ale kde se VN vyrábí je mi celkem fuk – já mám svůj titanovej sen už splněnej a svojí moratku nevyměním za žádnej jinej rám na světě, to je totiž srdeční záležitost :-)
Tak odkaz jsem nasel, ale mezitim prestal chodit. Jen nejaka zmet cinstiny a neco o Van Nicholasu.
Důležité upozornění
Sportovní potřeby, Ltd Peking Air China a Evropská kolo slavné cyklistické značky Van Nicholas Titanium VN co-založený institucí v Číně, začal provoz značky na čínský trh. Chcete-li lépe sloužit našim zákazníkům v Číně, Air China Ferry Společnost určí, brzy přestane HI-LIGHT Titanium řady kole produktů, plný rozsah Van Nicholas budou vozidla a podvozku výrobků na čínský trh. Související informace o výrobku, naleznete na webu www.vannicholas.com. Zákazníci kolo původní trasu na regionální distributory ke koupi produktu. Další: revize staveniště, nepohodlí vám Pochopte prosím, informace o obchodních kontaktech je takto:
Our website is rebuilding and correcting now.We are sorry to trouble you.You can connect with us with the following ways:
TEL:010–69278755,69272380
FAX:010–69277543
EMAIL:hanglunt@public3.bta.net.cn
BEIJING HANG LUN SPORTS APPARATUS CO.,LTD
:-)
je zajimave, ze titan vareny v cine je pro vestsinu lidi problem a momentalne tak popularni karbon s nalepkama vehlasnych znacek vubec problem neni. je to uplne stejny model, rada znacek si nechava varit Ti ramy v cine a lepi na to svoje nalepky a vubec se neboji nejakych problemu s materialem, protoze by to jinak nedelali. cyklisticka vyroba stejne jako vyroba elektroniky se presunula do asie , pouze marketing se dela ve statech a evrope a majitel znacky si musi ohlidat co mu ty cinsky kluci vyrobi a co nakonec on prodava jako produkt,a v tom imho spociva garance kvality ne v tom kdo konkretne to vyrobil.
jinak ty cinsky ramy s nalepkama van nicholas jsou pjekny ;)
ono jde o to, že titan si koupí dnes většinou člověk, který má rád ten materiál a jen uvítá, pokud to bude nějaká garážovka. kdežto karbon si koupí člověk, kterému je materiál úplně u zadku a jde mu o jiné věci. ale o jaké, to ti nepovím, protože se mi hnusí a nevím, co na tom všichni vidí :-)
s tím bych nesoulasil spousta lidí kupuje carbon protože chce koupit to top co se dá sehnat a titan i když je exkluzivní materiál tak toho prostě víc než carbon nenabídne nemluvě o jeho ceně…
právě že pro většinu lidí znamená karbon to nejlepší… a tato „vlastnost“ jim plně postačuje k tomu, aby ho chtěli :-)
ne, jako jasně, jsou vyjímky, ale přijde mi, že jich zas tolik není…
urcite, ale pokud nema penize na garazovku tak ma jeste tuto moznost, jedna vec jsou predsudky a druha skutecne vlastnosti tech ramu, VN dovoluje postavit krasny a rekl bych mozna i vyjimecne kolo za rozumne penize coz oslovi dost lidi, kteri si treba lynskey z ruznych duvodu dovolit nemuzou
zrovna lynskey není moc dobrý příklad, přijde mi, že stojí pakatel když vezmeš v potaz od koho to je
jinak souhlasím, vn má skvělý poměr cena/výkon
tak tak, mně taky přijde cena za Lynskey dobrá, neváhal bych ani vteřinu jestli VN za 25 nebo ještě chvíli šetřit na Lynskey za 35
souhlas, vidím to podobně – karbonovej rám jsem si kupoval kvůli funkci, klidně bych si koupil i noname bez nálepek, protože ho beru jako spotřebák co v Asii pečou po statisících jak housky. Titanový HT jsem si kupoval čistě pro radost – kvůli vzhledu, řemeslnému zpracování a odlišnosti od masové produkce. Titan proto beru jako luxusní výrobek a k tom patří i to, že je od firmy s tradicí a pokud se od masové produkce liší i tím, že nepochází z Asie, je to pro mě plus.
Ale ty rámy VN se mi líbí a pokud jsou s nimi a prodejcem dobré zkušenosti, je to určitě zajímavá alernativa.
jj. patky jsou stejny, jen neni a na hlavovce maji ruzny loga. jinak to same ;-).
Hand-build znamená, že to kompletují v Holandsku (stavba kol), ale výroba rámu je v Asii. Mám ho a jsem s ním moc spokojený.
Tak jsem tušil správně. Teď jsem si to znovu přečet a maj to záměrně napsaný tak, aby to člověka zmátlo – v první větě totiž píšou „We have ten years of experience working with Titanium and we believe in craftsmanship.“ a v další pak pokračujou o nikoliv „assembled“, ale „hand built“ kolech (což jsou ale snad všechny…) v Holandsku.
Moc chytrý, ale v tom případě už na tom nevidím cenově nic výhodného ač to může být velmi kvalitní – rám z Asie, není tam ani zmínka o „aerospace grade“ kvalitě materiálu, takovej rám se dá určitě pořídit jinde i levnějc, akorát ty internetový stránky asi nebudou tak pěkný :-)
O „aerospace grade“ je zmínka v oficiálním videu co je na jejich stránkách.
To je možný, já projížděl zběžně jen stránky a nikde jsem to tam neviděl. Zmiňuju to proto, že jsem se náhodou bavil před časem s Bobem Štíchou (kdo se zajímá o Morati tak ví…) a když jsem nadhodil tyhle asijský výrobce tak říkal, že on by to nedoporučil, protože už ten jejich titan jako vstupní materiál může být dost pochybné kvality, o následném zpracování nemluvě.
ono van nicholas je přejmenovanej airborne …
jj. airborne, van nicholas a ty rakosky jsou vsecko jedno a to samy. mozna jen posunuty v rocnicich.
Van Nicholas je premenovaný Airborne. Americku firmu odkupil holanďan. Rámy sú navrhované v Holandsku a vyrábané v Číne. Na všetky rámy je poskytovaná doživotná záruka. Poskytujú aj tzv. crash replacement warranty. T.j. pri nehode, na ktorú sa záruka nevzťahuje môžte kúpiť nový rám za 50% z ceny. Aj u českého distributera. Ponúkajú aj možnosť postavenia titanového rámu namieru. To je slušný servis. Navyše hardtail Zion sa predáva za bezkonkurenčných 24.990,– Kč.
Musím sa priznať, že som trochu zaujatá, pretože jeden Van Nicholas Zion vlastním :)
Titanovú silničku Van Nicholas Mistral na Shimano 105ke kúpite za 42.990,– Kč. To je lacnejšie ako Kellys :)
Tina to se zárukou zní parádně ale zajímalo by mě jestli s tím máš nějakou osobní zkušenost nebo zda to máš pouze od svého distributora(dovozce) či výrobce??? Co mám zkušenost s velkejma značkama tak prodloužená záruka a uznání reklamace neni problém ale než člověk dostane novej kus tak si prostě několik měsíců počká :O( PS (neni to nci proti tobě jen mě to zajímá) :O)
Roud: hm, neviem či to tu môžem takto natvrdo napísať. Keď tak nech to moderátori zmažú. Ale na tvoju priamu otázku priamo odpovedám: Áno, mám s tým osobnú skúsenosť. Pracujem u distributéra. A mali sme jeden prípad reklamácie. Zo strany Van Nicholasu vyriešené veľmi rýchlo a bez zbytočných komplikácií.
Né, že bych si to nemyslel, když je stránka distributora psána částečně slovensky ;-)
Nějaké funkční webovky se nechystají, nebo shop v Brně? Když už tam máte sídlo.
Ano, na webe sa pracuje.
Díky za info, už se těším.
Juli, web werk.cz je už funkčný
A prodejna bude? Nebo zatim ne?
můžu se zeptat, z jakého důvodu nejsou v nabídce všechny modely? nenabízí vše ani bicy a nechápu proč
nejsou v nabídce všechny modely čeho???
van nicholasu, nebo je aspoň všechny nevidím… třeba yukon a další
Môžme do ponuky zaradiť komplet celý sortiment. Aj Yukon. Ale nepredpokladali sme, že by mal niekto záujem o turistické rámy v tejto cenovej kategórii. Napríklad na Yukon a ostatné turistické rámy je možné namontovať klasické blatníky. Neviem či vám je jasné čo to znamená? Znamená to, že na tieto rámy sa musia montovať aj väčšie brzdové čeľuste (47–57mm), pod ktoré sa blatníky zmestia. Doteraz sme nezaznamenali ani jeden dotaz na rámy tohto typu. Ale ak by tu bol o tom záujem tak tam tých pár obrázkov navyše môžeme doplniť.
jasný, jen mi to zajímalo :-)
Mám pocit, že v některém vlákně se to tu zrovna řešilo…myslim, že uživatel Herrri sháněl rám na zimáka:) Otázkou je, jestli by uvažoval o téhle cenové relaci…:)
aj ja chcem takého „zimáka“ :)
aj ja chcem takého „zimáka“ :)
aj ja chcem takého „zimáka“ :)
Trpíš roztrojenou osobností a každá touží po titanovém zimákovi? :D
a chcem a chcem a chcem ;)
Werk.cz
A prodejna je mimo provoz, tusim zrusena skoda :-(
Nevěděl jsem, že měli prodejnu. Jen jsem si na stránkách VN našel distributora. Byli na Cejlu, kde mají sídlo?
Jj luxusni prodejna byla na Cejlu vedle Bikezone. Nevim co se zvrtlo, ale je to skoda :-(
Tak takovej obchod asi neměl moc šancí na přežití :-)
popravdě mě docela mrzí že v čr neexistuje nějakej obchod s top komponentama :O( (zas na druhou starni bych byl rád kdyby ten obchod se na díly koukal realisticky ne jako prodávám komponenty tune a to je top což každej kdož s nima má zkušenosti ví že to není pravda jen většina lidí si to nerada přizná) :O( uvidíme třeba se t časem nějakej takovej shop objeví :O)
Podle mě by se ten kšeft s výhradně top komponenty neměl šanci uživit.
edit: destr to už vlastně psal nad tebou :)
myslím že by se to dalo užit nás magorů je v čr dost záleželo by ale dost na přístupu a ochotě provozovatelů či obsluhy přeci jen takovýhůle věci si obvykle nekupujou lidi co o kolech nic neví ( až na vyjímky )
Jde o to, že tam neměli žádný zboží, který by si koupil „normální“ cyklista, a těch top dílů se neprodá tolik, aby to zaplatilo nájem, zaměstnance a pod. (navíc když hned vedle byl bikezone). Byl sem se tam podívat chvilu potom, co to otevřeli a hned sem říkal přítelkyni, že to do dvou měsíců zkrachuje. A zanedlouho přišla s tím, že sem měl pravdu, že už je to zavřený.
jenže víš, jak, jen si vem třeba koli by stálo peněz mít na prodejně všechny barevný varianty třeba Tune věcí, všechny rozměry apod. To je unreal v malých čechách. Na prodejnu si nevezmeš ani XTR kliky ve všech rozměrech.
Možná znáš par lidí, ale to budou desítky a 90procent z nich to radši koupí na netu kvůli ceně a dostupnosti.
řek bych že těch magorů je mnohem víc jen je asi tak často nepotkáváš jinak souhlas nejde držet všechno skladem ale určitě by se dal přinejmenším nejprodávanější sortiment + pár exkluzivních kousků…
já je nepotkávám a když už tak zpravidla to máj někde z venku, ebay apod.
Je třeba v německu takovej shop?
v německu je spousta speciálek a jejich ceny bejvaj mnohdy taky uplně o něčem jinym než naše :O( a vo tom to je :O(
ty by sis tam něco šel koupit? stejně by jsi to akorát oslintal a pak objednal na netu :)
mno třeba v německu je speciálky na cannondaly a už teď tam mám několik věcí vyhlídnutejch co mám v plánu koupit bejt to za barákem tak si tam klidně dojdu koupit osobně :O) ono je taky dost rozdíl v cenách přeci jen v zahraničí se dá koupit v kameňákách spousta věcí za ceny pomalu stejny jako jsou na eshopech a na tom to logicky stojí i padá…
ale vždyť máš 9395 , bicyclecafe , XCR apod … ale když vidíš jaký za tím stojí jména(Dlouhán,Doctor,Svorada …) a pročítáš třeba starší časopisy apod. a vidíš co si všechno prošli a co mají za sebou … tak prostě už mají velkej předpoklad a třeba nějakou klientelu posbíranou za několik let … pak má předpoklad se takovej shop chytnout … a začínat s něčím takovým na zelený louce je prostě hodně obtížný (hlavně s takovým zbožím) a nemusí to vyjít …
tak to vidím já … nemusíte se mnou souhlasit a jelikož mně toto zajímá tak budu rád když mně někdo opraví nebo uvede věci na provou míru …
Bohužel třeba u dlouhána mi připadá že už těžce přišel o nadhled na vše cpe jen tune tune tune a už moc nehledí na funkci a občas ani na estetiku hlavně že je to lehký s xcr je občas zvláštní jednání a se svoradou nemám zkušenost prakticky žádnou…
Podle toho Superioru v Brně se to tak může zdát.
to nic nemění na tom , že ty firmy tady jsou …
jj zas na druhou stranu neni problém přez dlouhána skoro cokoliv sehnat…
Teďka jsem nepochopil…XCR = Svorada nebo se pletu?:)
vidiš xD xD xD to mi ani nedošlo xD xD xD
Ou to jim to moc dlouho nevydrželo :O( škoda :O(
Děkuji za odpověď a cenzury se neboj ;o]
Ja si hned od zacatku rikal, ze to zni jak reklama:)
Kdyby to sem napsal Mobydik ohledně Polygonu, tak ho tu roznesou v zubech :)
Nevšimnul jsem si, že by se holka vtírala stylem Polygonů.
Je zvláštní, že jsi na rám čekal tak dlouho. Vždyť cannondale by měl reklamaci vyřídit stejně rychle, jako reklamace vyřizuje mateřská firma.
taky nechápu
neni to bohužel takhle jen s cannondalem kamarád s trekem čekal na vyřízení reklamace taky tři měsíce :O( zas je pravda že naše reklmace byli vyřízeny k max spokojenosti jen jsme si prostě počkali…
zlatý gt… za dva týdny jsem měl nový rám :-)
mno vzhledem k tomu že teď Cannondale GT a Schwinn patřej pod jednoho majitele tak bůhví jak to s nima dnes je :O(
ale to už patří nějaký pátek, ne? já to reklamoval někdy na konci roku 2005…
tjn za tu dobu se taky ze schwinu staly prakticky tesko kola :O( tohle bych viděl spíš ale na problém u dovozce přeci jen top carbonový rámy který prakticky ani samostatně neprodává nebude držet skladem :O( u GT se rámy samostatně prodávaj normálně takže to bude asi jiná situace aspoň to si myslím já…
schwinu je škoda, to máš pravdu :-(
a s těma rámama asi také, reklamoval jsem ruckuse a ten se normálně prodával samostatně. krom toho prasknul asi každému, tak měli zásobu na skladě :-) dokonce jsem slyšel o jednom klukovi, kteréu prasknul 3× a nakonec i dovozce skoro prosil dotyčného, že mu raději vrátí peníze :-)
přidávám se k roudovi, zní to moc dobře :-)
No vono taky ram ze stejne fabriky koupis rekneme za 12–15t. Takze ten rozdil oproti cene s nalepkou musi nejak pokryvat napr tu slevu na ram atd. Tu zakazkovou geo ti udelaji i cinani.
Možno ti tu zakázkovu stavbu rámu urobia aj čiňani. Ale! Skús si to s nimi dohodnúť. Nikto ti nemôže dať toľko koľko ti vedia Číňania slúbiť. A keď ti rám príde a nebude podľa tvojich predstáv, skús si to potom v tej Číne aj vyreklamovať ;).
No nedelal bych z toho takovou vedu. Osobni geometrie asi bude vetsi orisek, ale nabizeji ji. Ohledne reklamace bych strach nemel, protoze ceny co jsem uvadel uz byly pres prekupniky, kteri zaruku davaji. To, ze vase firma do roka dvou nezkrachuje mi taky nikdo nezaruci a jak bych zaruku resil pak? Dozivotni zaruka je ve vasem podani co? Do konce zivota ramu, tak jako u solidnejsich znacek, coz v praxi vetsinou znamena 5 let?
Doživotná záruka sa vzťahuje na prvého vlastníka rámu a nie je časovo obmedzená!!! T.j. keď nám po 10 rokoch donesiete prasknutý rám tak bude vyreklamovaný. Keby náhodou prestala naša firma existovať, tak Van Nicholas v Holandsku vám to po predložení dokladov o kúpe vyreklamuje. Komunikácia a zasielanie do Holandska je predsa len jednoduchšie a lacnejšie ako s krajinou mimo EU kde sa musí riešiť clo, DPH …
Mimochodom môžte sem dať nejaký link na taký noname titanový rám za 12–15tis?
No jen aby jeste za tech 10let nejakej Van Nicholas existoval. Jinak dekuji za reklamni okenko a koncim s touto debatou.
Tyhle rámy znám, provedení prvotřídní.
Toto dela podle vseho stejny vyrobce jako VN. Ma jej JSt.
já ho znám od „brouka“
Tak o tomto jsem ani nevedel:) Skoda, ze ten prodejce na ebay, na nehoz je odkaz vyse, nema nafoceny vsechny modely. Rad bych se kouknul jak vypada ta 29ka.
brouk jezdi mtbo?
jo jezdí, protože mtbo je nejvíc!
zdar. potkali jsme se v brdech na bajkedvencru, ze? ;-)
jo to jsem já, jinak kolo slouží náramně dál a jsem s ním spokojen.
v čechách bicyclecafe ;-)
spíš jsem koukal, za kolik je k sehnání lynskey…
Pro ty co nevědí jak se vyrábí lynskey ;o]
:-D
:-) jsem to sem zrovna dneska někam dával …
to je aspoň hand made:D
při současném kursu za rozumné peníze (neodolal jsem), pouze to trvá tak >=3 měsíce
3 měsíce jsou v normě :-) a gratuluju :-)
Děkuji, rám vyřešen, ale teď nastává problém – čím to osadit (je to silniční rám), obávám se že ten rám bude za hubičku :(
jo, nevýhoda levného rámu :-)